ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.07.2013

NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

la PMM* = 26 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

O pensiune care îşi respectă clientul

Mi-am propus să stau în Iaşi una, maxim două nopţi. Dar am stat trei, fără regret.

Am făcut rezervare telefonic la pensiunea Ceramica, după ce am citit articolul anterior. Mulţumesc.

Într-adevăr se află între blocuri, ba mai mult, în apropierea campingului studenţesc. Drumuleţul din faţa pensiunii duce la căminele studenţeşti.

Însă, cu toate că m-am "înarmat" cu dopuri de urechi, n-am avut nevoie de ele. Este linişte.

Dar s-o iau cu începutul:

După un drum lung cu trenul de la Timişoara, am ajuns la hotel noaptea târziu, după orele 23.

Am fost primită cu un zâmbet pe buze de domnişoara de la recepţie, fără privire plictisită sau ochi roşii de nesomn, aşa cum am mai văzut în alte părţi. La oboseala ce o simţeam, acest lucru a căzut tare bine.

Mi-a vorbit foarte politicos, m-a întrebat de micul dejun, dacă-l doresc sau nu, şi mi-a dat parola pentru internet.

Am primit o cameră la et întâi, nr 105, în capătul culoarului.

De cum am intrat, am fost plăcut impresionată de curăţenie.

Camera are geamuri din termopan, aer condiţionat, tv mare, un micuţ frigider şi baie cu duş.

Este primul hotel în care am găsit prize suficiente pt aparatele ce mă însoţesc în drumurile mele: laptop, telefon, ap foto şi cel de filmat.

Fumatul este permis numai la parter, în micul băruleţ, intim, drăguţ amenajat, şi unde chiar nu m-a deranjat să stau cu laptopul şi să servesc o cafea foarte bună.

Da, internetul, cu toate că au routere la fiecare etaj, la mine în cameră nu a funcţionat. Poate pt că eram la capătul culoarului?

Oricum, în prima dimineaţă am anunţat acest lucru şi am primit parolele celorlalte routere, dar tot nu am putut intra pe net.

Cred că aerul condiţionat se plăteşte, pt că pe masă era doar telecomanda tv. Dar eu nu am avut nevoie, cu toate că am prins zile caniculare.

Micul dejun l-am servit singură în toate cele 3 dimineţi.

De fiecare dată am fost întrebată seara la ce oră doresc să-l servesc şi ce anume.

Sala se află tot la etajul 1, unde am găsit totul pregătit de cum am intrat.

Dacă m-am trezit mai repede şi am coborât în bar să-mi beau cafeaua, un domn a venit şi foarte politicos m-a anunţat că micul dejun este servit şi că pot merge să-l servesc când doresc.

Spre deosebire de alte pensiuni unde am stat, aici nu am nimic de comentat. Faptul că nu am avut internet în cameră, a fost compensat de bunăvoinţa de a fi ajutată şi de celelalte servicii impecabile.

Mai vreau să spun că la 15 minute de mers pe jos, lejer, se află Palas Mall, un centru comercial impresionant! Se spune că este cel mai mare din Europa. Are 5 nivele subterane pt parcarea mașinilor, un interior vast, grădini şi terase suspendate, restaurante cochete, multă natură şi muzică discretă.

Am aflat că aparţine mitropolitului Moldovei. Mă rog, pe numele fiului său.

În prima dimineaţă m-am dus acolo cu un taxi. Am plătit 25 lei, pt că fiind distanţa scurtă (ceea ce eu încă nu aflasem), tipul a avut grijă să mă ducă pe drumuri ocolite.

Dacă vă cazaţi la această pensiune, întrebaţi la recepţie şi veţi fi îndrumaţi. Se ajunge uşor şi repede la Palas Mall, iar de aici în centru, la Trei Ierarhi şi alte obiective turistice.

Costul cazării este de 100 lei/noapte, iar micul dejun (opţional) este 15 lei.

Aşadar, impresionată de serviciile impecabile şi curăţenia de la Ceramica, am promis că îmi voi scrie aici impresiile.

Iată că am făcut-o.

Trimis de LidiaV in 21.07.13 17:07:48
Validat / Publicat: 21.07.13 18:08:49

VIZUALIZĂRI: 2030 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (LidiaV); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
P01 [fără descriere]
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 26.00 EUR pe cameră

• Niciun abonat la acest review, încă...