ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.06.2013

NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    Satisfăcător

O vacanta reusita

Am fost cazati la hotelul Aqua Montagut pe la sfarsitul lunii iunie in 2012. Tin sa precizez ca a fost prima vacanta petrecuta in Spania. Am calatorit cu avionul. De la aeroportul din Barcelona ne-a preluat un autocar. Drumul pana in Santa Susana a durat cam o ora si ceva, luand in calcul si opririle la alte hotele. Aqua Montagut a fost printre ultimele. La prima vedere, statiunea parea cam pustie la ora pranzului, dar a inceput sa se anime ulterior, odata cu lasarea intunericului.

La receptie am fost intampinati de un tanar amabil, rabdator, care ne-a raspuns cu drag la cateva intrebari. Avea cunostiinte medii, suficiente de limba engleza.

Am fost cazati la etajul 5, intr-un apartament incapator pentru 3 adulti si un copil. Apartamentul era compus dintr-un dormitor nu foarte mare (pat, sifonier, noptiere), cealalta incapere in care era un alt sifonier, minbar, televizor, masa, scaun, oglinda si o canapea extensibila si desigur, baia. Baia era mare, curata. Apartamentul avea un singur balcon. Noi am avut vedere spre strada. Hotelul nu cred ca dispune de camere cu vedere la mare, deoarece este cam departe. Curatenie se facea, nu de mantuiala. O singura data am fost un pic deranjati de fatul ca desi atarnasem de clanta semnul cu "Nu deranjati", doamnele de la curatenie tot au batut la usa, in conditiile in care era ora 3, ora la care copilul si sotul dormeau. Dar nu a fost o problema atat de mare. La intrarea in restaurant, era mereu un domn imbracat in costum, care conducea oamenii la mese, evitand astfel ca grupurile de 2 persoane sa se aseze la mese destinate grupurilor cu un numar mai mare de persoane. Noi aveam inclus micul-dejun si masa de seara. Pranzul il mancam la restaurantele din zona. Mancarea la hotel era ok, un pic cam fara gust pe alocuri, repetitiva, ca la muulte alte hoteluri la care am fost in Bulgaria. Am apreciat faptul ca existau etichete cu denumirile felurilor de mancare. Atmosfera era placuta in restaurant, datorita geamurilor mari care ofereau vedere la o gradina cu vegetatie multa si bine ingrijita. Nu am intalnit aglomeratie, imbulzeala in restaurant. In fiecare seara se tineau tot felul de activitati la parterul hotelului, atat animatie pentru copii, cat si mici spectacole. Intr-una din seri a fost un spectacol de circ, desi e prea mult spus. Erau dresori care isi puneau papagalii sa faca giumbuslucuri. In piscina hotelului NU am intrat, nu am ce sa zic decat ca nu prea am vazut multi oameni inotand in ea. Sezlonguri nu sunt prea multe. Chiar langa zona dedicata activitatilor este un bar. Am baut o cafea acolo, pentru care am platit, probabil pentru ca nu aveam All Inclusive. La cateva minute de mers pe jos, este un Carrefour, ideal daca vreti sa cumparati mici gustari si daca nu vreti sa platiti preturi exorbitante. Plaja, cum am spus, este departe. Trebuie sa traversezi soseaua, printr-un fel de tunel si apoi sa mai mergi cateva minute pana sa dai de plaja. Nu mai tin minte cat am platit pentru sezlonuri. Erau pietre in apa, iar apa a fost cam rece in perioada aceea. Este obositor drumul dinspre plaja catre hotel, fiindca te simti obosit si greu dupa ce ai inotat in mare, si sa parcurgi drumul ala incarcat de genti cu prosoape si sa te mai bata si soarele in cap nu e deloc placut. Faleza nu este foarte lunga, este destul de inghesuita seara. Exista si un parculet de distractii. Magazinele de la strada au preturi exagerate. De exemplu, avea o nebunie sa imi cumpar un maieu cu mesajul "I love Barcelona". Am vazut unul cum voiam eu la un magazin de pe faleza. Era un maieu alb, de carpa, din material dala banal, urat, inscriptionat cu mesajul respectiv. Pretul?? Nu veti ghici. 23 de euro. Adica un milion. Si nu exagerez, era chiar o zdreanta. Dupa ce am refuzat, vanzatorul a incercat sa imi faca mai multe oferte, ajungand pana la 5 euro. Tot nu am cumparat.

In timpul noptii, nu a fost prea mare galagie pe holuri, ceea ce a fost bine. Desi, intr-o noapte, o alarma ca de incendiu s-a declansat si m-am speriat ceva ce n-ai vazut. S-a oprit dupa un minut. Nu am aflat despre ce a fost vorba. S-a intamplat ca in perioada in care am fost noi sa fie si un meci al echipei de fotbal a Barcelonei, care a castigat. Oamenii chiuiau si tipau pe strazi, soferii claxonau. Era o atmosfera frumoasa, de sarbatoare. Am fost placut surprinsi sa vedem reactii diferite fata de ce vedem la suporterii romani. Soferii au continuat sa claxoneze pana pe la 1 seara, apoi s-a lasat liniste.

O sa inchei cu un defect al hotelului. Internetul wireless. Pe balcon fiind, am vrut sa intru pe net de pe telefon. Am gasit reteaua de wireless a hotelului, cu semnal full si aparent fara parola. Mare mi-a fost surpriza cand dupa ce m-am conectat la retea mi s-a deschis o pagina pe care trebuia sa imi fac un cont (si sa platesc dupa, evident). Am intrebat la receptie cum se procedeaza si mi s-a spus ca pentru o ora de navigat pe internet wireless taxau 12 euro!!! Dar eu aveam nevoie doar cateva minute, sa imi verific mailul, facebookul, nimic complicat. Asa ca am mers la calculatoarele de la parterul hotelului (sunt doar 2 calculatoare) si am introdus 1 euro pentru 15 minute de acces la net. De cele mai multe ori, mi-a ajuns timpul. Daca mai aveam nevoie, mai bagam o fisa. Nu inteleg de ce nu au pus wireless gratuit macar in holul hotelului. Nu m-am mai confruntat cu asa ceva.

In rest, a fost un sejur frumos. Hotelul e calitativ, dar odata cu statiunea, as spune ca e cam limitat. Daca nu am fi facut excursii la muzee, turul Barcelonei si o plimbare draguta cu trenuletul prin Santa Susana, ne-am cam fi plictisit.

Trimis de lolla23* in 30.06.13 22:03:47
    Validat / Publicat: 30.06.13 23:12:11
    • A fost prima sa vizită/vacanță în SPANIA

VIZUALIZĂRI: 2492 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (lolla23*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

[01.07.13 12:37:32]

Foarte bun review de debut

@lolla23: bun-venit (cu adevărat) pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

• Niciun abonat la acest review, încă...