ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.02.2013

AUTORUL NU ar recomanda
la PMM* = 22 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

Dezamage totala - Evit si sinaia din cauza acestui hotel!!!

Am fost la Rina Cerbul - Sinaia, incantati ca este in centru pana am ajuns la hotel, cand am intrat receptionerei i-am cerut bon pentru piscina, ne-a spus ca nu avem dreptul la piscina ca am facut rezervare direct la hotel si nu include intrarea la piscina decat daca rezervam pe booking, in cazul in care atunci cand am sunat sa fac rezervare colegul mi-a spus ca avem acces la piscina.

Am ajuns in camera miros ingrozitor din baie, este o problema care o aud de la toti turisti, dar asta dupa ce am fost acolo... camerele foarte urate si vechi, salteaua patului a scartait toata noaptea, nu am putut sa dorm ca daca ma miscam ma trezeam de zgomotul patului sau zgomotul celorlalti turisti datorita pardoselei foarte vechi.

Si cel mai mare soc l-am avut cand am ajuns la micul dejun... am intrat in micul restaurant cu 3 mese si intr-un colt 2 caserole aruncate pe care scria nr camerei, mic dejun pentru 2 persoane... nu imi venea sa cred, 2 chifle, 2 cuburi de unt si a doua caserola 4 fursecuri.

Mi-am schimbat cam toata parerea despre Sinaia... mentionez ca merg foarte des in calatorii si am fost cazati in multe hoteluri dar ca acesta nu am fost niciodata mai dezamagita.

Ca sa nu mai spun ca receptionera a fost intrebata de noi ce putem vizita... ne-a raspuns: pai ce vreti sa vedeti? La ora asta nu aveti ce vedea. Daca vreti partii, va duceti in busteni, azuga... atat de scarboasa.

Ma bucur ca exista acest site care poate veni in ajutorul turistilor. Mi-as dori sa postez o poza cu micul dejun :)

distractie placuta in orice alt hotel.

Trimis de oana_graphik in 10.02.13 20:39:07
Validat / Publicat: 10.02.13 21:23:51
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SINAIA.

VIZUALIZĂRI: 3382 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (oana_graphik); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
P01 Mic dejun ca la cantina saracilor! Hotel Rina Cerbul - Sinaia
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 22.50 EUR pe cameră

[10.02.13 21:23:11]

@oana_graphik: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

Floria CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [10.02.13 23:32:56]

Iti inteleg dezamagirea si regret ca ai avut o experienta nepacuta in Sinaia, una din cele mai frumoase si incarcate de istorie localitati din Romania, unde eu si familia mea am petrecut multe vacante frumoase!

La fel ca orasul tau, Campulung Muscel-care imi este foarte drag si unde am rude apropiate-Sinaia are multe de oferit turistilor de toate varstele.

Complexul expozitional Peles - Pelesul si Pelisorul cu expozitiile lor temporare si permanente - Manastirea Sinaia, Parcul Ghica frumos in toate anotimpurile, Cazinoul cu expozitiile de pictura de la Galeriile Regale, Casa Memoriala George Enescu (Vila Luminis) de la Cumpatu sunt cateva din obiectivele turistice ale Sinaiei.

Telecabina pana la Cota 1400 sau Cota 2000 va poate aduce aproape de trasee minunate pe platoul Bucegilor, spre Piatra Arsa, Padina, Babele, Varfu Omu, Crucea de pe Caraiman. Minunata este si o drumetie spre Stana Regala!

Daca sunteti cazati in Sinaia puteti ajunge usor in Busteni de unde telecabina va duce direct la Babe si Sfinx si de acolo, spre Pestera si Manastirea Ialomicioarei. Tot in Busteni puteti vedea Manastirea Caraiman, Palatul Cantacuzino, Biserica Domneasca - ctitorie a Regelui Carol I si a Reginei Elisabeta, Casa Memoriala Cezar Petrescu.

Sunt multe posibilitati bune de cazare in Sinaia, la tarife pentru toate buzunarele, le poti descoperi citind impresiile altor turisti sau chiar cerand sugestii aici! Mi-as dori sa te intorci la Sinaia si sa ai prilejul sa-i descoperi farmecul!

Diaura*
    [11.02.13 11:32:38]

@ oana_graphik

Sunt de acord cu floria. Cum sa nu te mai duci in frumusete de statiune din cauza unui hotel care te-a dezamagit? Din cate sute sunt, cu siguranta poti gasi altul mult mai bun.

oana_graphikAUTOR REVIEW
    [11.02.13 15:52:05]

@Floria:

Iti multumesc frumos pentru raspunsul tau, intradevar ai dreptate in tot ceea ce ai spus despre ce putem vizita in zona Sinaia. Asa mi-ar fii placut sa imi raspunda si receptionera Hotelului Rina Cerbul, dar nu a fost asa. Eu cunosc foarte bine aceasta parte a tarii noastre de munte, deoarece este foarte fregventata de catre mine, sa spun asa vara, probabil weekend de weekend. Imi pare rau ca am fost dezamagita de acest hotel si facilitatile lui, in rest zona de munte o apreciez foarte mult. In afara de Palatul Cantacuzino si Casa Memoriala Cezar Petrescu am vizitat tot ce ai scris mai sus... Ieri a fost pentru prima oara cand am postat pe acest site dar in continuare voi avea multe de scris si pareri foarte bune despre locurile vizitate de mine. Ca si raspuns pentru tine sa stii ca voi reveni cu drag in Sinaia, dar din pacate nu la acest Hotel. Multumesc frumos pentru cuvintele tale!

rentea
    [11.02.13 19:19:33]

nu vreau sa te superi, dar, totusi, daca ai platit doar 130 de lei pt 4 persoane, chiar nu ar trebui sa te astepti la un mic dejun foarte bun. De acord ca bunul simt al receptionerei nu are nicio legatura cu pretul pe camera - asta tine de managementul prost al hotelului, o astfel de individa ar fi trebuit data afara pe loc...

Oricum, sa tinem cont si de faptul ca o camera la hotelul New Montana (pe care il consider unul foarte bun in Sinaia) costa 300-350 de lei / 2 persoane / noapte, cu mic dejun. Adica cam triplu... daca nu mai bine...

Poate ca o alegere mai buna ar fi fost o pensiune in care sa va asigurati masa prin forte proprii...

Floria CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [11.02.13 19:43:41]

@oana_graphik: Asteptam cu interes impresiile din vacantele tale! Bine ai venit printre noi!

Michaell
    [11.02.13 21:35:33]

@rentea: de cand citisem azi dimineata ecoul negativ despre acest hotel, mi-a trecut si mie acelasi lucru prin cap, si anume raportul pret - calitate. ceva peste 30 €uro ptr. patru persoane. defapt un pret pentru un loc intr-un refugiu de munte, intr-o sala cu 50 de paturi...

recunosc ca nu rareori caut si eu nodul in papura dar cred ca si autoarea review-ului ar fi putut sa fie ceva mai ingaduitoare. avind in vedere pretul platit.

receptionera bineinteles ca ar fi putut reactiona altfel.

hotelul Caraiman aici cred ca face o exceptie. cu toate ca este la fel cotat doar la doua stele, doamnele de la receptie sunt extrem de prietenoase si iti dau toate info necesare.

oana_graphikAUTOR REVIEW
    [12.02.13 16:23:26]

Imi cer scuze, am scris pretul gresit, am fost 4 persoane dar am platit 130 lei/2 persoane, a fost pentru prima oara cand am intrat pe acest site si m-am incurcat ... Probabil ca am fost obisnuita cu alte conditii ca m-am plimbat foarte mult...

O impresie exraordinara am despre Bella Musica - Brasov... am platit 270 lei/2 pers... dar toate conditiile sunt superbe, si masa si cazare si receptie, curatenie, tot.

Sau Slovacia - Poprad - hotel Satel, am fost in septembrie... am gasit o oferta foarte buna... 69 euro/7 nopti cazare/mic dejun + cina/ 1 pers. o oferta super. am fost 16 persoane si chiar conditii foarte bune si preturi exagerat de mici.

o sa postez niste poze si impresii de acolo, daca ma puteti urmarii chiar mi-ar face placere sa va arat

[12.02.13 16:27:00]

@oana_graphik: chiar ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo (desținatiile enumerate mai sus) scrise ca articole (review-uri) noi.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acelor destinaţii.

am modificat și prețul din caseta tehnică.

iulian68
    [31.08.14 18:45:53]

@oana_graphik: Imi pare tare rau sa aud ce ai patit acolo, dar nu toata Sinaia trebuie judecata din cauza unui hotel... Sunt atatea, la preturi si mai mici, si unde vei fi tratata cum se cuvine... Doar sa te edifici inainte sa alegi!!!

6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):