ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.09.2012
    AUG-2012
    3 AD. + 1 COPII -- v: 1 [an]

Din nou la Thassos Hotel

Ne-am intors, relativ de curand, din al patrulea sejur in 5 ani la Thassos Hotel. Asa ca, poate voi parea subiectiva, dar este locul meu preferat. Imi place foarte mult hotelul, este cochet, ingrijit, curat, linistit desi e mereu plin de turisti si la un raport pret/calitate satisfacator. De-a lungul anilor am stat cam in toate tipurile de camere pe care le au disponibile. In cele duble, in pretul carora intra si micul dejun, in apartamentul pentru 4 persoane dotat cu chicineta si anul acesta in studioul destinat familiilor cu 2 copii. Despre acesta din urma va pot povesti mai multe pentru ca, fata de ultima sederea a noastra acolo, am observat o multime de modificari si renovari si, ma tem ca informatiile despre camerele celelalta sa fie depasite.

Asadar, studioul este format din 2 camere despartite printr-o usa de sticla mata, una cu pat matromonial si cealalta cu 2 paturi twin. In camera cu cele 2 paturi se afla chicineta complet echipata cu frigider, plita electrica si chiuveta si dotata cu toata vesela necesara. Tot aici se afla si tv-ul, inlocuit fata de anii precedenti cu o plasma, cam mica pentru gustul meu mai ales ca era pozitionata in asa fel incat sa o vezi si din a2-a camera, deci la distanta. Din incaperea cu pat dublu se iesea pe terasa. Vederea a fost la mare si cum pe balcon se aflau o masa si scaune, era locul ideal pentru luat masa, o gustare sau doar savurat o bautura rece.

Baia, nu foarte mare, dotata fata de anii trecuti si cu cabina de dus, nu doar o cadita mica, dar mai mult decat suficienta.

Curatenie se face zilnic, prosoapele se schimba la 2 zile, dar sunt sigura ca la cerere sau nevoie chiar mai repede, iar lenjeria la 3.

Despre partea de cazare nu stiu ce as mai putea adauga...

Cum anul acesta am fost pentru prima data si cu copilul, relativ mic, 18 luni si cum anul trecut sarisem rasfatul thassosian, de cand am facut rezervarea (on line) - iunie si pana am ajuns - august, am avut tot felul intrebari catre hotel. Pot spune foarte multumita ca de fiecare data mi s-a raspuns foarte prompt si civilizat, ba chiar la cererea mea de a ne caza cu o zi mai devreme, Betty, doamna de la receptie s-a oferit sa intrebe pe cei care urmau sa stea inaintea noastra in studio daca sunt dispusi sa-si decaleze planurile cu o zi. Am refuzat eu acest demers, dar mi-a placut faptul ca a fost dispusa sa incerce. Deasemena, mi s-a oferit un patut pentru copil, ceea ce era chiar necesar pentru ca patul nu era foarte mare. Suficient pentru 2 persoane, dar nu si pentru un copil.

Aspectul interior al hotelului nu s-a modificat foarte mult fata de anii trecuti. Receptia a fost mutata, rafturile cu carti si ele, au fost schimbate canapele, dar zona de luat micul dejun a ramas la fel. Pe terasa din fata au fost aduse masutele si scaunele de la bar si de asemenea sahul cel mare care se afla la taverna hotelului.

Aspectul exterior a ramas cam la fel. O curte plina de verdeata si pomi fructiferi, o mini parcare acoperita in permanenta de ace de pin, piscina si terenul de tenis.

Imbunatiri binevenite in cazul nostru au fost cele de la taverna hotelului. Pizza Top se numeste, unde am mancat cea mai buna pizza pe vatra si cea mai mare. Cu usurinta pot manca 3 persoane din ea, sau macar 2 adulti si un copil. Cum spuneam, in cazul nostru a prins foarte bine spatiul de joaca nou amenajat chiar pe terasa. Acesta cuprindea un leagan, 2 tobogane, un podet si o chestie de catarat care mi-a adus aminte de copilarie. Pe jos era un strat generos de nisip care ne-a scapat de multe incidente neplacute.

Despre plaja din Pefkari s-a tot scris, la fel si despre locurile de vizitat de pe insula. Noua ne place faptul ca hotelul este foarte de plaja, ca aceasta nu e aglomerata si desi nu e de genul Mamaia acoperita doar cu nisip fin, pietrele de pe margine sau cele din apa nu-s deranjante deloc. Cu o incaltaminte de protectie nu mai ai nicio grija. Apa este foarte curata, limpede iar in pretul sezlongurilor primesti bautura de la barul din apropiere.

Ca o concluzie, ca deja m-am intins mult prea mult, pot spune ca imi place foarte mult ca in fiecare an in care am revenit la Thassos am vazut schimbari si imbunatatiri. Imi place faptul ca au incercat mereu sa fie in pas cu cerintele turistilor si ca s-au orientat la mult catre familiile cu copii, Imi place ca toate aceste imbunatatiri nu au avut repercursiuni negative asupra pretului si ca acesta, cu mici modificari din cauza cresterii TVA-ului, a ramas cam la fel si la cazare si la mancare.

Si ca o ultima nota personala, am hotarat sa scriu acest prim review ca o multumire si contributie la site-ul AFA pe care l-am descoprit anul acesta si pe care l-am consultat pt fiecare iesire din oras, dar si pentru ospitalitatea aratata de personalul hotelului.

Trimis de Lallica* in 18.09.12 19:27:37
    Validat / Publicat: 18.09.12 20:03:58
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA.

VIZUALIZĂRI: 5428 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Lallica*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    P01 apus de Pefkari, vazut de la balcon

[18.09.12 19:53:32]

@Lallica: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo.

Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

teona
    [19.09.12 19:55:15]

Felicitari pt. primul tau review si ma bucur sa citesc numai lucruri bune despre hotelul care a contribuit considerabil la reusita vacantei noastre, prin impresiile traite, acum cativa ani. Pt. ca ne era dor sa vedem ce mai era pe acolo anul acesta cand am avut ocazia sa revenim in Thassos, chiar daca am avut cazare in Skala Potamia, intr-o dupa-amiaza am vizitat Pefkari si bineteles ca am debarcat la frumoasa taverna de vis-a-vis de hotel, care este tot a lor, unde am savurat iar delicioasa pizza gigant si am baut niste cocktail-uri super. Ce sa mai spun ca am avut parte si de un minunat apus de soare, care m-a facut sa ma gandesc ca nu ar strica sa revin in Pefkari. Faptul ca este aproape de plaja hotelul este benefic mai ales pt. cei care au copii mici si pt. cei ca noi care ar face baie in mare pana apune soarele.

[20.09.12 23:49:48]

@teona: Multumesc! Initial am vrut sa scriu doar un ecou la review-ul tau, dar am considerat ca e mai bine ca lumea sa stie de modificarile facute si de ce nu, sa auda de bine de la 2 persoane.

lupul negru
    [06.05.13 16:14:24]

buna Lallica, Eu cu familia am stat la KA. PA. HI in 2011 si cum am mai spus a fost un sejur excelent. Anul acesta vrem sa mergem din nou la KA. PA. HI insa citind review-ul tau incerc sa aflu cu ce este mai bun THASSOS fata de KA. PA. HI. Daca nu te superi vreau sa-mi lamuresti anumite necunoscute.

- In imaginile publicitare se arata o piscina. Noi nu am vazut-o. Poti sa-mi spui ceva despre ea?

-Pretul pentru 3 adulti pe care l-ati platit, 360 euro -6 nopti este foarte mic fata de cat au expus anul acesta 710 euro pentru 3 adulti -7 nopti -o zi diferenta???

-Ati avut MD, DM, ... /?? si cum era meniul?

-La KA. PA. HI. plateam sezlongurile si nu primeam nimic de baut in pret.

Am servit si noi pizza la terasa si sunt de acord cu tine.

Pentru KA. PA. HI am o oferta de 539 euro, cu MD, pentru 3 adulti. Ce ma sfatuiesti sa aleg?

[06.05.13 20:07:11]

@lupul negru: @lupul negru: Buna,

- piscina este in curtea interioara, in spatele hotelului, spre drumul principal care inconjoara insula

- pretul de 60 euro pe noapte a fost pt studio, cu o camera cu pat matrimonial, si una cu doua paturi single si chicineta. Erau despartite printr-o usa glisanta si cred ca este menit pt o familie cu doi copii. Probabil ca pretul este mai mic pt ca era spre sfarsitul lunii august, deci cumva extrasezon.

- MD este inclus (sau cel putin era) doar la camerele pt 2 persoane. In anii trecuti, cand am avut MD inclus, meniul era destul de bogat, dar cam acelasi in fiecare zi. Nu se poate compara cu ce gasesti prin Turcia, dar nu am avut de ce sa ne plangem niciodata. Exista si posibilitatea de a lua si cina de la ei, la pretul fix de 8 euro de persoana. Ai de ales din 3 feluri de baza, 2 cu carne si unul vegetarian si pt asta trebuie sa te scrii pe o foaie aflata la receptie. Pe langa felul principal care e mereu gatit si foarte gustos, mai ai la dispozitie un bar de salate (4-5 feluri), un desert si evident paine, apa. Portiile sunt foarte mari, mancarea foarte buna si diversificata. Intr-un sejur de 6-7 zile nu am nimerit acelasi fel de 2 ori.

- nu stiu ce sa zic, de ce nu primeati bautura la KA. PA. HI, ca noi am stat de multe ori acolo si ba nu am platit nimic, ba a venit o tipa de la bar si ne lua comanda de o bautura si nu mai plateam nimic pt sezlonguri. In anii trecuti, la plaja de la Thassos Hotel primeam o chitanta cu care mergeam la bar si ne comandam ce vroiam (de obicei ne ajungea pt un suc sau o cafea)

Sfaturi, nu prea imi place sa dau in necunostiinta de cauza si nu stiu cum e cazarea de la KA. PA. HI. Camerele de la THassos nu sunt prea mari, dar noi nu am simtit asta ca un inconvenient, iar faptul ca exista si o pisicna pt noi a fost un punct in plus. Sfatul meu este sa ceri si o oferta de la Thassos, dar direct de la hotel (eu am cautat pe booking la sfarsitul lui august, inceputul lui spetembrie si aparea totul rezervat, dar am indrumat o cunostiinta sa ia legatura direct cu hotelul si a gasit liber incepand cu 28 august)

Sper ca ti-am fost de folos si pt orice alte nelamuriri, intreaba-ma ! Succes si concediul placut!

lupul negru
    [10.05.13 21:44:48]

buna lallica, ca urmare a review-ului tau si ofertei facute de o agentie de turism am hotarat impreuna cu familia sa ne petrecem concediul la hotel Thassos. Pe parcurs, dupa ce rezervarea va fi certa, te voi mai deranja cu cateva intrebari lamuritoare si pentru care te rog sa nu te superi daca cumva vor fi agasante.

o seara buna

[11.05.13 00:18:18]

@lupul negru: Ma bucura decizia ta si sper sa va simtiti la fel de bine cum o facem noi acolo. Astept si sper sa-ti pot lamuri orice intrebare ai avea.

calatorul
    [22.07.16 10:37:20]

@Lallica - Intr-adevar Thassos este o insula minunata, in care as reveni si eu oricand cu placere.

4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):