ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.08.2012
STATUS: JUNIOR
JUL-2012

Un hotel de 3 stele

Pentru ca am pus tot felul de intrebarii inainte sa plec, m-am gandit sa scriu acest review, sper eu folositor pt cei care vor merge.

Am plecat la ora 15.00 din brasov, iar din bucuresti la ora 20.00... drumul a fost destul de obositor dar cu pauze dese, am facut 2 ore romania, 12 bulgaria, 12 grecia... ne-am imbarcat pe ferybot in jurul orei 11 (10 euro pe sens/persoana) cam 2 ore a durat drumul, dupa aia am facut un fel de turul insulei cu autocarul pt ca cei de la messonghi beach sunt lasati ultimii... adica pe la ora 17.30

Prima impresie? cat de mare poate sa fie hotelul asta, curat, frumos amenajat... insa supriza a fost in camere., cu toate ca am ajuns la ora 17.30 camera unui alt cuplu nu era gata... camera maricica, cu o vedere superba spre mare... insa cu mobilier vechii si cu o baie mica, dar curate.

Mancarea:

Micul dejun: slabut asa... adica cereale, lapte, branza feta (nu se compara cu tentativa asta de la noi), oua fierte, carnatii, si tot felul de cornuri umplute.

Pranz: fripturi de toate felurile, paste reci, paste calde, orez, piereu, cartofi prajiti naturi, sosuri de toate felurile, paine neagra, rosii, varza... calamar, scoici (au fost intr-o zi) peste (cam putin), mancaruri specifice (prea putine) prajturi, fructe... etc

Cina: semana mult cu pranzul, se mai schimbau cateva feluri... dar mancarea era gustoasa

Bauturii: aveai cafea, ceai, suc, apa, vin, uzo vodca... sucul cam nu prea seamana cu cola cu sprite, dar sa spunem ca era o cheltuiala prea mare daca luau sucuri bune pt cele 900 de camere. '

Baruri:

Era barul principal (treceai de receptie ai ajungeai)... chelnerii cam mistocarii, bautura era pana la ora 23.00, aici aveau si inghetata... seara era foarte aglomerat pt ca in fata acestui bar se tineau spectacole, in timpul zile ok... langa bar era sala de internet 50 euro centi... 5 min, 2 euro-20 de minute, bagai banii in unitate si gata

Barul de pe plaja: deschis de la ora 10.00 -18.00

Poate mai erau baruri pe langa piscina, dar eu una nu le-am vazut... (in 7 zile am stat 2 ore la o piscina)

Mai era o pizzerie langa barul de pe plaja, dar aici totul se platea, bauturii... tot

Plaja:

Curata, apa calduta, linistita, cu pietre dar nu aveai nevoie neaparat de papucii (care costau 5 euro parca), sezlongurile costau 3 euro, dar aveai si locurii unde iti puneai ce aveai u... prosoape rogojine etc... vremea mai ok ca la noi, mai suportabila

Divertisment: ce mi-a placut cel mai mult au fost petrecerile de pe plaja (nu erau in fiecare zi, noi am prins 2 nopti parca)... plaja este amenanjata cu tot feluri de lucruri, petrecerea incepea la ora 12.30 si tinea pana p la 3 4, animatorii hotelului te faceau sa te simnti ok, pt ca puneau melodii gen: macarena... melodii la care toate toata lumea dansa in jurul focului

in rest: aveau in partea din fata un fel de amfiteatru unde aveau niste spectacole PLICTISITOARE, dar sa zicem ca se chinuiau sa faca atmosfera... nu prea le iesea dar... Era si o sala de jocuri: biliard (2 euro jocul) si tot felul de masinariii... Pe timpul zilei erau organizate tot felul de dansuri, jocuri in apa

Statiunea: cam mica cateva magazine, cateva terase, nu prea aveai mare lucrul de facut in ea, nu era foarte animata,magazinele erau pe strada principala dar si printre hoteluri, am dat la un moment dat de o terasa intima si cocheta langa mare dar la care am ajuns pe o straduta pustie, in concluzie o statiune numai buna pt relaxare.

Puncte slabe ale hotelului:

Curatenia: in 7 zile, nu ni-sa schimbat odata patul, doar prosoapele de 2 ori (femeia care ne facea curat, a luat din gresala un prosop de al nostru) Apa: la noi la etajul 5 nu prea curgea, faceai baie cu un strop de apa, intr-o dimineata nu am avut deloc apa. Micul dejun cam slabut, la fel si bauturile (unele sucuri erau groaznice) pana si bautura lor specifica uzo era cam bataie de joc

Daca mai avetii nevoie de alte informatii, o sa va raspund cu mare drag!!!

Trimis de lari geo in 21.08.12 12:56:20
Validat / Publicat: 21.08.12 14:10:08
  • A fost prima sa vizită/vacanță în GRECIA

VIZUALIZĂRI: 3912 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (lari geo); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P01 ferryboat-ul de la dus
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

innu
    [22.08.12 15:23:51]

Am fost in aceeasi perioada la Messonghi. Petrecerile pe plaja au fost intr-adevar reusite. La etajul 5 cu apa mai slabut, dar femeia de serviciu si-a facut treaba f bine. Dintre bauturi, berea mi s-a parut ca avea un gust bun, restul erau cam indoite cu apa

[22.08.12 15:28:51]

@innu: asteptam impresiile tale de acolo scrise ca review nou. Procedand astfel, ai ocazia ca prin notele si evaluarile proprii sa contribui la o medie mai reprezentativa a acestei destinatii. Daca doresti, copiaza textul de mai sus si reincarca-l - cu eventuale ajustari, completari etc - folosind linkul ADAUGA IMPRESII NOI (vezi imediat mai jos)

[22.08.12 16:41:58]

Parerile sunt impartite, sau poate nu a facut aceeasi femeie, nu stiu... la noi venea golea cosul de gunoi, scrumiera si de 2 ori a schimbat prosoapele... si cam atat, oricum fiecare apreciaza diferit servicile... sunt de acord cu tine la capitolul bauturi... berea si din spusele celorlati si vinul a fost ok... in rest sucuri la plic: d

ionescunic CONS. ONORIFIC AFA / GRECIA
    [24.08.12 08:11:51]

Si totusi drumul mi se pare incredibil de lung, eu nu as apela la serviciile lor pana in Bucuresti, totusi sunt 5 ore, apoi si prin Romania si prin Bulgaria si prin Grecia ati mers mult prea mult sau ati oprit prea mult!

[25.08.12 13:14:33]

a fost greu drumul, mai ales ca am ajiuns acolo la ora 17.00 si dupa 26 de ore nu prea mai erai in stare de nimic, prima zi a fost pierduta, ultima la fel... pentru ca am eliberat camerele la 11.00... mai raman 5 zile, zile in care nu poti vedea nici un sfert din frumusetea acestei insule!! pacat

mada_st
    [06.01.13 14:24:22]

@lari geo: Buna ziua! Este pentru prima oara cand ne gandim sa mergem in Grecia si ne-am oprit cautarile la acest hotel. Perioada la care ne gandim sa mergem este inceputul lunii iulie si as dori sa aflu cum este vremea in aceasta perioada acolo, in sensul daca este o caldura... suportabila. Va multumesc!

johnnyredlabel † CONS. ONORIFIC AFA / GRECIA
    [07.01.13 00:00:54]

@mada_st: Ai citit bine articolul? Crede-ma cred ca poti gasi in Corfu alte locatii mult mai bune, depinde ce va doriti.

In ceea ce priveste [căldura], in luna iulie este destul de cald...

Ca recomandare, incearca o statiune de pe coasta de vest a insulei, ai de unde alege...

[24.01.13 15:36:13]

Scuze intarziere, noi am fost la sf lunii iulie si era foarte ok vremea (nu era asa mare canicula)...

mie personal in afara de hotel nu mi-a placut statiunea... nu ai multe posibilitati de a te distra...

plaja hotelului este destul de mare si de incapatoare... dar trebuia sa iti iei sezlong (3 euro) pt ca locurile unde puteai sa iti pui tu prosopul erau limitate...

depinde ce iti doresti de la aceasta vacanta... daca iti doresti sa te plimbi sa faci si alceva decat "statul in hotel" (in hotel aveai ce sa faci dar asa mai limitat) nu iti recomand... si e cam departe de restul statiunilor...

daca tot vrei corfu mergi in paleokastrita (din punctul de vedere singura statiune din corfu in care merita sa merg.. ma repet.. din punctul meu de vedere)

te pot ajuta si cu alte informatii ?

4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):