ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 16.07.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 03.05.11
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
JUL-2012
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 1 [an]

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
97.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 48 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Un mix bun

TIPĂREȘTE

Pachet tehnic:

Sejur - joi / duminica

Pachet: demipensiune

Hotel Bucegi - camera dubla

Timpi calatorie Bucuresti - Cheile Gradistei Fundata / 2.45 dus si 2.50 intors

Pro:

* locatie minunata, panorame magice / as spune unice pentru un resort similar in reteta zonei sau chiar a tarii

* servicii foarte calde si binevoitoare din partea receptiei si restaurantului

* conditii de cazare fair, curatenie, dotari lipsite de "patina" uzantei

* costuri onorabile camera dubla cu demipensiune 290 Ron 2 pers

* distanta onorabila fata de Bucuresti

* demografice civilizate fara aparitii deranjante (sportivi, straini, grupuri de copii, familii cu copii, cupluri tinere)

* solutii de distractie: piscina, masaj, sauna, biciclete, motoare de teren, masini offroad, drumetii montane, terenuri de tenis si fotbal, billiard ,,tenis de masa

* toaletele din restaurant sunt foarte curate si spatioase (sunt destul de rare in restauratia romana)

* drum asfaltat pana pe platoul montan unde se gaseste locatia

* mancare foarte gustoasa in sistemul de bufet suedez si nu numai

* preturile a la carte onorabile la acea altitudine

Contra:

* spatiu de joaca pt copii deteriorat si slab dotat..., sau mai bine spus aproape comunistic dotat

* lipsa unei camere dedicate copiilor (in conjunctura in care sunt foarte multi copii in ponderea demograficelor ce le trec pragul)

* lipsa internet in camere (se ofera doar in cladirea cu receptia si in cea cu restaurantul)

* lipsa telefon in camera (nu poti apela receptia pentru o rezervare a unui masaj sau a unei comenzi in camera decat pe numerele de contact a receptiei (de pe mobil evident)

* lipsa room service

* lipsa elemente loisire in spatiile de relaxare (canapele, sezlonguri, umbrele, hamace) orice ce poate sustine o degustare a panoramelor unice ce le ofera locatia - nu s-au exploatat darurile naturii..., eu unul as fi poftit la un hamac din care sa sorb muntii ca mai apoi sa ma prajesc au ba la umbra unei umbrele chiar consumand beuturi alcoolice sau nonalcoolice

* ascensor precar in Hotelul Bucegi


[fb]
---
Trimis de krogen in 16.07.12 00:04:42
Validat / Publicat: 16.07.12 00:26:47

VIZUALIZĂRI: 2351 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (krogen); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 48.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    TEOANCA
    [16.07.12 10:40:31]
    »

    O mica traducere din limbajul ingineresc: egalul acela taiat cu doua liniute paralele folosit de colegul @bessondm, inseamna DIFERIT.

    Si o intrebare: de ce era ascensorul acela precar?

    krogenAUTOR REVIEW
    [16.07.12 11:41:46]
    »

    @TEOANCA:

    "Si o intrebare: de ce era ascensorul acela precar?"

    * usile de acces in lift se blocau frecvent la inchidere - preponderent la etajele superioare

    * mergea foarte incet si avea tot felul de trepidatii si sunete ciudate

    webmaster0
    [16.07.12 17:15:32]
    »

    @krogen & @besondm, am rugamintea sa incetati "flame-ul" sau va trebui sa recurgem la sanctiuni!

    Acesta e totusi un site de impresii turistice!

    Multumesc,

    webmaster
    [16.10.12 05:33:38]
    »

    Mutat, la reorganizare, in rubrica "Bucegi Hotel [Complex Cheile Gradistei]" (deja existenta pe site)

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    bessondm, krogen, TEOANCA
    Alte impresii din această RUBRICĂBucegi Hotel [Complex Cheile Grădiştei]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047055006027222 sec
    ecranul dvs: 1 x 1