ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 15.09.2011
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Galati
ÎNSCRIS: 15.09.11
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2011
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 16 & 15 [ani]

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
12.50%
Extrem de nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
5.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 7 MIN

Cazare + demipensiune platite integral in avans, la hotel esti dat afara pentru ca soliciti alta camera la check-in

TIPĂREȘTE

De acord cu DanielaR. Am stat la Orea Eleni 3* in august 2011. Politistul intra in hotel si bucataria restaurantului ca la el acasa, se servea si pleca mai departe. Cum sa vina politia daca dvs. reclamati locul care il hraneste gratis (a cata oara) ? Dar sa va povestesc pe larg... Este posibil sa intalniti aceeasi poveste postata si de sotul meu pe alte site-uri. Reprezinta punctul nostru comun de vedere.

Am avut ghinionul sa merg prin agentia HTS Travel in Grecia. Doamne ce curaj am avut!!! Nici nu stiu cu ce sa incep ca sunt al naibii de multe lucruri negative de spus. Dar sa incep: Ne-a fost schimbata locatia de plecare catre Grecia si doar pentru ca am sunat cu o zi inainte am aflat acest lucru - ce inspirat - de la parcul Carol la Ateneul Roman. Am fost suiti intr-un autocar (care semana cu autobuzele care faceau cursele inter-satesti pe timpul lui Ceausescu), amestecati cu persoane de la alte agentii (una dintre ele fiind ****editare webmaster). Huruia motorul si scartaia din toate incheieturile, astfel incat in jumatatea din spate a autocarului nu s-a putut inchide nici un ochi pana la destinatie. Soferii... parca transportau cartofi, frane bruste, depasiri riscante, curbe in viteza... Autocar asa numit "clasificat" de HTS Travel, despre care ni s-a spus ca are toaleta, dar ni s-a recomandat sa nu o folosim, pentru ca instalatia sanitara e deficitara si oricum se vor face pauze din 2 in 2 ore pentru suplinirea acesteia. De fapt toaleta nu exista in autocar. Datorita amestecului intre persoanele de la agentii diferite a trebuit sa facem un ocol pana la aeroportul din Thessaloniki pentru a debarca cateva persoane care aveau ca destinatie Halkidiki si nu Paralia cum aveau toti ceilalti. Deci, drumul si asa lung si obositor a fost prelungit fara sa fim anuntati cu cca 1,5 ore. In sfarsit, am ajuns la destinatie. Cat am multumit lui Dumnezeu ca am ajuns sanatosi!!! Am ajuns in jurul orei 9:00, desi cazarea era posibila incepand cu ora 14:00. De ce am plecat cu atata timp inainte?! Am fost tinuti in holul hotelului pana la cazare alaturi de bagaje. Nici pe drum si nici la hotel nu am fost asteptati de vreun ghid din partea HTS. Cazarea? OREA ELENI 3*. Doamne, ce cosmar! Cand am vazut in ce mizerie de camera am fost cazati, am solicitat schimbarea camerei sau returnarea banilor pentru cazare pentru ca intrasem pe net si am gasit camere disponibile la alte hoteluri din jur. Vanghelis - managerul hotelului - impreuna cu maica-sa au inceput sa tipe la noi ca niste bestii spunand ca nu ne da nici un ban inapoi si daca mai continuam sa solicitam rambursarea banilor ne da afara din hotel! AFARA!! Am sunat la HTS Travel in Romania, care e mana in mana cu acest individ, cel putin dubios, care nu ne-a oferit nici un sprijin. Normal, platisem cazarea si demipensiune, inainte ca la cu*ve fara sa stim daca merita. Intr-un final am fost nevoiti sa acceptam camera impusa, desi in camera intra miros de mancare ori de cate ori se gatea la hotelul vecin - hornul de la hota de aerisire de la acel hotel batea fix in balconul acestei camere. Hotel 3*!!! Pe frigider era afis ca daca dorim sa-l folosim trebuie sa mai platim 15 euro/zi, desi la achizitionarea voucherului ne-a confirmat ca frigiderul este inclus, ulterior (la telefon) negand acest lucru!! De asemenea, si pentru A/C trebuie sa platim separat. Cearceafurile erau neschimbate de la seria anterioara si miroseau a urina (intr-un final, dupa vreo 3 zile le-a schimbat). Timp de 7 zile nu ne-au fost schimbate prosoapele, nu ne-au pus consumabile la baie (decat hartie igienica). Cand am solicitat a doua cheie la camera, mi s-a spus ca acest lucru nu este posibil. Hotel de 3 stele!!! Cand stateam in holul hotelului la laptopul personal, marele patron Vanghelis a zarit o cheie pe masa langa laptop si a venit sa ma intrebe ce e cu cheia, de unde o am. Uitase ca pentru camera alocata ni se daduse cheie, nu card ca la celelate camere. Putin a lipsit sa-mi ia cheia si sa raman pe afara probabil.

Micul dejun: o mizerie de mancare, 3 tipuri de sunca ieftina si un tip de cascaval de cea mai joasa speta. Toate erau fade, cred ca erau facute din soia! Identic, fara nici cea mai mica schimbare in meniu in fiecare dimineata. Pisica hotelului mirosea cascavalul oferit de turisti si pleca, nu se atingea de el. Suc - nici cel mai prost suc din supermarket din Romania intreit cu apa nu este atat de prost cat a fost cel oferit; lapte... orice zer era mai gustos decat ceea ce era pe masa. Practic, ceea ce era prezentat drept lapte nu se putea inghiti. Bolul cu ceapa taiata, rosiile borsite, pepenele rasuflat si o cafea transparenta de culoarea ceaiului negru slab au completat micul dejun in fiecare zi. Cina, in afara de carnea din meniul strict care ne-a fost servit si care cat de cat era comestibila (o zi a fost spaghetti, iar in alta peste), restul - bolul cu ceapa taiata, rosiile acrite, ardeii grasi taiati de cateva zile, penne fierte completau cina. Desi am plecat din Romania cu speranta ca vom avea posibilitatea de a gusta in cadrul acestor mese ceva din bucataria traditionala greceasca, nu a fost posibil acest lucru: nici o maslina, nici un pic de ulei de masline pe masa, nu tzatziky, NIMIC. Am dorit sa facem excursii, ca sa petrecem cat mai departe de hotel concediul si asa stricat. Am fost nevoiti sa luam excursiile doar prin HTS ca altfel pierdeam micul dejun si cina, CARE ERAU DEJA PLATITE DE NOI!!! (Cititi, va rog, NOTA din anuntul alaturat) La Meteora am avut un super ghid Daniela, insa de la alta agentie decat HTS. Ne-a povestit tot drumul, facand calatoria o placere. A doua zi... Skiathos insotiti de ghidul HTS - Catalina. Drumul pana in port si inapoi a fost lung si plictisitor, nu am auzit-o vorbind decat cand trebuia sa facem pauza ca sa-si ia masa gratuita de la restaurantele cu pricina; ca de! venea cu un grup! Chiar daca la intoarcere toti am solicitat sa nu se mai faca pauza ca era foarte tarziu, Catalina a facut oprirea si a fost singura care a coborat din autocar sa-si ia binemeritata masa!! Croaziera pana la insula Skiathos si inapoi a fost o minunatie, cel mai bun lucru din tot acest sejur - dar nu e meritul HTS - e meritul echipajului in frunte cu familia si cu capitanul Costas, care s-au dat peste cap pentru a ne destinde! Meritul Catalinei si al HTS a fost acela ca la intoarcerea din Skiathos am plecat fara 2 persoane... dupa care la insistentele altor ghizi a trebuit sa ne intoarcem cu autocarul si sa-i luam. Erau niste persoane mai in varsta care mai aveau putin si mureau de inima rea! Pentru aceste excursii micul dejun ne-a fost inmanat la pachet: 2 sandvisuri (fiecare din 2 felii de paine groase de cca 1,5 cm fiecare, intre care era vestita felie de sunca alaturi de una de cascaval groase de cca 1 mm), 1 ou fiert si o piersica. Nu mai continui descrierea cosmarului numuit HTS & OREA ELENI, ca nu cred ca mai este loc, daca se mai vor detalii, voi mai scrie.

O recomandare patronului Vanghelis: Sa faca un curs de comunicare, cursuri in turism, sa se comporte ca o gazda a unui hotel pretins de 3*. Pacat de mostenirea lasata de taticul lui... Intra in paragina cu atitudinea adoptata de el.

Drumul de intoarcere... alt cosmar. Am fost anuntati ca plecarea va avea loc la 15:30 insa in ziua plecarii s-a pus un alt afis - pe furis - in care ne comunica faptul ca plecarea va fi la 18:00. De aceasta data, un autocar un pic mai aratos, dar in care nu am avut parte de A/C si nici de posibilitatea deschiderii vreunui geam. Traseul acelasi prin aeroportul din Thessaloniki unde am asteptat cca 1,5 ore persoanele din Halkidiki. Fara alt anunt preliminar, unul dintre soferi ne-a comunicat ca debarcarea in Bucuresti va fi la Intercontinental si nu la Ateneul Roman unde ne lasasem masinile in parcare timp de o saptamana cat a durat calvarul de sejur. Dupa discutii destul de aprinse au cedat sa ne duca pana la Ateneu. Distanta pe jos nu este mare, dar dupa un drum de cca 14 ore si cu bagaje!!!

IN CONCLUZIE: EVITATI AGENTIA HTS TRAVEL DACA NU VRETI SA VA STRICATI VACANTA. EVITATI CAZAREA LA OREA ELENI 3* (chiar si la cel de 4* care este la iesirea din Paralia, dar mesele se servesc tot la acesta de 3*). DACA DORITI CA VACANTA DVS. SA FIE PE MASURA EFORTULUI DEPUS, CAUTATI O DESTINATIE, UN ALT HOTEL IN CARE SA VA RELAXATI.


[fb]
---
Trimis de Liliana0000 in 15.09.11 04:03:37
Validat / Publicat: 15.09.11 06:21:00
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA. A mai fost în/la: Halkidiki, Thessaloniki, Atena
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3426 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

14 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Liliana0000); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 "Variatul" bufet suedez de la Hotel Orea Eleni 3*: "Salata" de ceapa, "salata" de paste fainoase si "salata" de orez fiert, asortate cu "salata" de rosii borsite si "salata" de ardei gras (reciclat de minim 2 zile). Pur si simplu BATAIE DE JOC.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8100 PMA (din 10 voturi)

ECOURI la acest review

14 ecouri scrise, până acum

webmaster15
[15.09.11 06:19:54]
»

@Liliana0000: bine ai venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare.

Asa cum scrie in mai multe locuri pe aici, mentionarea agentiilor ( referirile pozitive ) este interzisa (si) pe acest site, fiind considerata reclama. Vezi, de exemplu, textul scris cu rosu mai jos.

Iohann 25*
[15.09.11 09:55:16]
»

Asteptati un pic anul viitor, sa vedeti dezastru in Grecia... cu un asa TVA va fi infernal...

Tot timpul grecii au o mancare foarte proasta la biletele cu masa inclusa,mergeti la taverne pe cont propriu si veti fi tratati ca niste zei....

HTS Travel
[04.05.12 17:45:33]
»

Buna ziua!

Suntem agentia touroperatoare HTS Travel si ne cerem dreptul la replica!

In primul rand dorim sa multumim site-ului amfostacolo.ro, pentru sprijinul acordat turismului romanesc, dovedind ca intr-adevar are o activitate pozitiva in acest sens.

In al doilea rand, doresc sa ii amintesc doamnei Daniela, ca problema dumneaei, nu a fost aspectul camerei ci amplasarea acesteia, respectiv la agentia din galati i s-a promis camera cu vedere la parc, iar HTS i-a oferit camera cu vedere la mini-piscina.

In al patrulea rand referitor la mese, stimata doamna, atata vreme cat dvs achizirionati un pachet de servicii in valoare de 500 ron/persoana, cazare masa si transport inclus si la micul dejun va suparati ca NU vi se permite ca dupa ce ati mancat sa va faceti si sandwich-uri pentru tot restul zilei, mi se pare incorect ca brusc sa nu va mai placa micul dejun.

Eliberarea camerelor in tot judetul Pieria se face in ziua schimbarii grupurilor intre 9 si 10, conform notelor informative de care ati luat cunostinta la agentia din Galati. Este vorba despre regulamentul de ordine interioara al unitatilor de cazare din zona.

Referitor la transport, sincer ne pare rau ca autocarul a stat in soare (erau 43grade la umbra) si era incins si nu a fost conform ceriintelor dvs, decat dupa 30 de minute de rulat pe autostrada.

Iar ca sa inchei acest balci, stimabila doamna, NU cred ca este frumos ca atunci cand cautati nod in papura sa ne sunati in trei randuri sa ne santajati, ca daca nu va facem un cadou, "VA ARAT EU PE INTERNET". ca exact asa v-ati exprimat!

ps: Agentia HTS isi cere scuze celor care nu au fost multumiti de serviciile prestate, va multumim ca ne atrageti atentia si in felul acesta putem sa ne imbunatatim serviciile.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Liliana0000AUTOR REVIEW
[07.05.12 05:30:06]
»

@HTS Travel:

Intrucat agentia HTS Travel continua sa dezinformeze publicul, in cautare de noi victime la inceput de sezon turistic, doresc sa precizez ca:

1) Pachetul de “servicii” (transport Bucuresti-Paralia Katerini dus-intors, cazare 7 nopti, mic-dejun si cina) a costat 230 Euro/persoana = 1000 lei/persoana.

2) Intrucat am platit 4 locuri (familie compusa din 2 adulti si 2 adolescenti), adica 4000 lei in total, ne-am exprimat dorinta sa avem doua camere alaturate. Nu s-a putut discuta acest lucru cu Vanghelis, patronul & receptionerul hotelului Orea Eleni 3*, si nu din cauza necunoasterii limbii. S-a vorbit in engleza, in romana, in germana. Prin urmare, ne-am exprimat dorinta sa ne fie returnati banii de cazare si masa platiti in avans. Din acel moment am fost amenintati ca suntem dati afara din hotel. Ori accepti ce ti se da, ori esti dat afara pe banii tai, platiti in avans. Acesta a fost tratamentul aplicat la check-in, dupa oboseala acumulata in 24 de ore din cauza drumului.

3) Micul dejun era prost pentru ca avea acelasi sortiment de alimente zilnic. «Variatul» bufet suedez de la Hotel Orea Eleni 3* consta din «salata de ceapa», «salata de paste fainoase» si «salata de orez fiert», asortate cu «salata» de rosii borsite si «salata» de ardei gras (vezi foto), ceva parizer/salam ieftin si foarte prost si un fel de cascaval vegetal fara gust. Ceea ce se oferea la micul dejun drept suc si cafea nu se putea bea. Efectiv ti se oprea in gat din cauza gustului dubios. HTS Travel spune de sandwich-uri. Cu ce sa faci sandwich-uri pentru tot restul zilei? Cu parizer/salam si cascaval pe care nici pisica nu le manca? Haideti sa fim seriosi si sa spunem lucrurilor pe nume.

A fost CEA MAI PROASTA ALEGERE de petrecere a concediului, CEA MAI AMARA EXPERIENTA, iar asta va spune o familie care a plecat in fiecare an in concediu, de fiecare data in alta parte.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
HTS Travel
[07.05.12 17:42:37]
»

@Liliana0000:

Stimata doamna XXXXXX, dvs ati platit suma de 676 euro cazare 4 pers+996 ron transport 4 persoane, pentru luna august-septembrie 2011, cu plecare 28.08.2011, la prima oferta cu reduceri a HTS, nu este asa?

De asemenea mentionez ca dintre toti turistii care au fost acolo in acea perioada, respectiv 183 persoane la Orea eleni 3*** si 37 la Orea Eleni 4****, dvs ati fost singura care datorita agentiei revanzatoare din Galati (E. T.), nu ati stiu absolut nimic despre mese, depre transport si restul programului, respectiv, traseu autocar, clasificarea acestuia, ore de cazare si eliberarea camerelor si multe altele. (totusi, aceeasi agentie din Galati vinde in continuare pachetele noastre si NU am avut asemenea neplaceri, deci ceva nu este complet aici)

Va aduc aminte ca dvs ati cerut la Galati sa aveti doua camere alaturate, insa fizic nu era posibil, iar agentia respectiva a uitat sa va anunte, iar din clipa aceea hotelul si agentia noastra, nu au mai fost bune, lucru care nu o pot spune si despre restul turistilor. Tin sa va aduc aminte cele doua incidente de la sosire, cu zbierete, urlete si injuriile aduse personaluluihotelului si de asemenea despre sandwich-urile luate de la micul dejun. Asta a fost corect????

Agentia noastra nu isi asuma raspunderea pentru necazurile dvs.

Micul dejun si cina sunt meniuri variabile de la o zi la alta, iar in timp ce 200 si de persoane consuma aceste alimente, dvs cum puteti sa afirmati ca nu erau comestibile?

Nu este logic ce spuneti si afirmam acest lucru cu scuzele de rigoare!

Si pentru a incheia acest discurs va rugam ca sa nu mai induceti cititorii in eroare, cu inflorituri, date eronate s. a. m. d.

Agentia susnumita, din Bucuresti, nu isi cauta victime, ci clienti, agentia nu dezinformeaza ci inclusv in contractul semnat de fiecare turist in parte cu note informative.

Multuim anticipat si promitem cea mai mare seriozitate posibila, cele mai bune preturi si pentru nelamuriri si informatii va asteptam la noi la agentie, la telefon sau pe email.

Cu stima

HTS

ps: de asemenea ne pare rau pentru necazurile suferite si pentru neintelegere si va dorim tuturor o vara superba

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster
[07.05.12 18:02:32]
»

@HTS Travel: Aveti cumva acordul doamnei sa-i publicati numele (editat de mine intre timp) sau pentru agentia dumneavoastra legea pentru protectia si confidentialitatea datelor nu se aplica?

HTS Travel
[08.05.12 13:10:35]
»

@webmaster: dvs aveti dreptul sa publicati aici comentarii de la necunoscuti, fara sa le verificati?

rugamintea noastra stimate admin este a ne contacta telefonic, pentru a stabili anumite probleme, pe care am impresia ca nu le intelegeti si sincer nu dorim sa mai continuam in stilul acesta, este penibil!

webmaster
[08.05.12 13:22:08]
»

@HTS Travel: nu noi, ci turistii au dreptul (constitutional) sa isi publice opiniile si impresiile personale. Noi le oferim doar suportul tehnic pentru asta.

Din pacate, Dv. se pare ca nu intelegeti "anumite probleme" si nu vad de ce ar trebui sa fiti contactati telefonic de catre noi.

Sincer, nici noi nu dorim sa continuam in felul acesta, dar nu noi am inceput!

Liliana0000AUTOR REVIEW
[08.05.12 15:15:00]
»

Precizari suplimentare ale unui turist foarte nemultumit, catre o agentie de turism care nu intelege nici dupa un an ca, prin definitie, turistul apeleaza la servicii de turism pentru petrecerea unui concediu in mod placut, nu pentru a fi bataia de joc a unor persoane (patron de hotel, de restaurant, agentie de turism) pe banii proprii, achitati in avans.

  1. Sunt impresionata ca agentia HTS Travel prezinta defalcarea sumei achitate («676 euro cazare 4 pers+996 ron transport 4 persoane») dupa ce a afirmat ca am achizionat «pachetul de servicii in valoare de 500 ron/persoana, cazare masa si transport inclus si micul dejun». Probabil ca legile matematicii nu sunt aceleasi in fiecare zi. Sau probabil a dorit sa afirme ca la 500 ron/persoana/7 zile trebuie sa te astepti ca patronul hotelului sa-si bata joc de clientii care i-au calcat pragul. Eu m-as fi asteptat sa fiu tratata ca turist, indiferent ca am platit 1000 lei/persoana sau 500 lei/persoana. Eram in concediu.
  2. Din numarul de 183 de persoane (conform spuselor agentiei) care au fost cazate la Orea Eleni 3* in aceeasi perioada, majoritatea au venit pe sejur de tipul "platesti 1 loc si stau 2", care este disponibil pentru varste pensionare. Departe de mine gandul defaimarii acestor persoane (cu totii speram sa ajungem la acea varsta), dar sunt mai multe motive pentru care astfel de persoane nu se plang pe internet. Un motiv ar fi nefamiliarizarea cu internetul, iar altul chiar titlul tipului de sejur. Dar nu vreau sa speculez, probabil ca toata lumea care a fost cazata la Orea Eleni 3* a fost multumita, mai putin familia noastra.
  3. De ce familia noastra a fost nemultumita? Pentru ca atunci cand am solicitat omeneste la check-in 2 camere alaturate, ni s-a spus ca nu se poate, ca nu sunt libere alte camere, in conditiile in care sub ochii nostri se atribuiau aleatoriu camere. Pentru ca am stat intr-o camera a carei usa de balcon dadea spre hornul de bucatarie si, desigur, spre "minunata" mini-piscina. Sa mai amintesc ca eram in concediu si totul mirosea a mancare gatita pe balcon?
  4. De ce familia noastra a fost nemultumita? Pentru ca la un hotel de 3 stele ni s-a refuzat acordarea celei de-a doua chei de la usa. Poate vi se pare pueril, dar incercati sa vedeti cum este sa ai o singura cheie la camera de hotel si sa fie doua persoane legate de o singura cheie. Vorbim de hotel de 3 (trei) stele.
  5. De ce familia noastra a fost nemultumita? Pentru ca am fost constransi sa platim toate excursiile optionale la care am dorit sa participam NUMAI prin agentia HTS Travel, sub amenintarea fatisa ca nu primim micul dejun sau cina (platite in avans) daca alegem alta agentie de turism locala. Tin sa precizez pentru cei care nu stiu, excursiile optionale (de o zi) incep inainte de ora inceperii micului dejun si se termina dupa cina. Micul dejun se poate lua la pachet (pregatit de bucatarie), iar cina poate fi servita ca pranz intr-o zi ulterioara. Agentiile de turism locale au preturi mai competitive la aceleasi excursii, participantii fiind grupati in final in aceleasi autocare locale. Intrebarea este de ce sa platesti mai mult?
  6. De ce familia noastra a fost nemultumita? De toata atmosfera de inchisoare care pluteste in aer in Hotelul Orea Eleni 3*, esti pandit la orice pas, esti urmarit, esti luat la intrebari. Nu sunt paranoica, dar atunci cand esti abordat in holul hotelului de patron cu intrebarea "De unde ai cheia? ", luandu-ti efectiv de pe masa unica cheie de intrat in camera, va spun eu ca nu te mai simti in concediu.
  7. De ce familia noastra a fost nemultumita? Din cauza monotoniei si a calitatii proaste a micului dejun. Deja am scris prea multe despre asta. Nu vreau sa mai insist.
  8. De ce familia noastra a fost nemultumita? Pentru ca a existat incertitudinea orei de plecare in ultima zi. Sa fie 9:00 dimineata? Sa fie 15:30? Sa fie 18:00? Oare cum credeti ca ne-am simtit? Cum am petrecut ultima zi de concediu si asa stricat? Esti, totusi, turist venit printr-o agentie de turism. Nu e normal sa existe claritate, organizare, respect pentru timpul turistului?

Inchei aici «minunatele impresii» despre Hotel Orea Eleni 3* din Paralia-Katerini si agentia HTS Travel. Daca v-a placut, mergeti acolo. Noi ne incercam norocul altor concedii in alta parte.

Mult succes in alegere si concediu placut!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
HTS Travel
[08.05.12 18:30:08]
»

@Liliana0000:

Agentia isi cere scuze tuturor care citesc aceste randuri, insa nu este normal sa fim acuzati pe nedrept!

raspuns HTS:

1. Cautati nod in papura

2. Va inselati si dati informatii false inca odata, nici macar jumatate nu erau romani, in alte tari nu exsita "platesti 1 merg 2", iar sumele platite de ceilati turisti nu cred ca intereseaza pe altcineva in afara de dansii.

3. Daca nu era posibil, de ce sustineti ca a fost reutatea colaboratorului grec? Inca odata faceti afirmatii numai pe baza presupunerilor dvs!

4. Camerele detin sistem de acces cu, cartela, odata cu emiterea unei noi cartele, se anuleaza automat precedenta, tehnic nu este posibil sa existe 2 cartele pt aceeasi usa in paralel. Inca odata faceti afirmatii gresite. Este cel mai sigur sistem existent, impotriva efractiei, lucru pe care dvs nu reusiti sa-l apreciati, in schimb faceti afirmatii false. Insa dvs vi s-a explicat acest aspect si acolo, in engleza si romana si iarasi denaturati adevarul.

5. Nu v-a constrans nimeni la nimic, este pura dvs inventie, hotelul are ore fixe de masa si isi rezerva dreptul ca acei turisti care calatoresc prin intermediul HTS conform contractului de colaborare, sa primeasca anumite facilitati. In cazul in care un turism refuza serviciile noastre nu vad motivul pentru care am fi obligati sa ne implicam!?!?! Deci inca odata dati informatii eronate.

6. Si cum v-a luat cheia numai dvs si tuturor celorlalti nu li s-a intamplat asa ceva, cumva iarasi exagerati?

7. Micul dejun, daca din 200 si de persoane numai dvs si famila ati fost nemultumiti si il descrieti in stilul acesta, dupa ce doamna care va servea v-a atras atentia ca nu este permis sa luati la pachet (adica ati mancat si pe urma luati si pachet), noi ce sa mai spunem? Inca odata din rea vointa incercati sa denaturati adevarul.

8. Va reamintesc ca stiati din clipa achitarii pachetului de servicii despre ora de cazare (incepand cu ora 14. oo), despre ora 9.00am pt eliberarea camerelor si pentru ca din simplul motiv ca soferii autocarului au decalat cu 2.5 ore plecarea, pentru a avea timp sa manance, sa faca un dus si sa stea un pic mai mult intinsi in pat la odihna, pentru siguranta dvs, incercati sa ne acuzati de ceva? Dvs intelegeti ca in tot ceea ce afirmati aici, exagerati?

INTREBARE:

Cand ne-ati reclamat la ANPC, de ce v-a fost respinsa reclamatia, drept nefondata? Va spunem noi, pentru ca nu spuneti adevarul stimata doamna.

Multumim tuturor celor care ne apreciaza si celor care nu, va dorim un an placut in continuare si va anuntam, ca ieri si astazi s-au vandut 23 de locuri la cele doua Orea Eleni, dintre care 4 sunt turisti care au mers si anul trecut la aceeasi unitate de cazare.

multumim amfostacolo.ro pentru suportul tehnic.

HTS Travel
[08.05.12 18:33:03]
»

@webmaster: de ce sa ne contactati, pentru ca dl. Ionut vicepresedinte sucursala banca, turistul nostru de 3 sezoane, a postat aici si i-ati refuzat parerile, pentru ca sunteti partinitori, pentru ca nu verficati informatiile si nu este cazul doamnei, insa orice concurent al agentiei, poate fi in spatele parerii negative si pentru ca ne publicati numele nostru si al colaboratorului din Grecia!

poate asa putem intelege care sunt problemele existente!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
webmaster
[08.05.12 22:16:54]
»

@HTS Travel: numele Dv. este oricum public, pe site-ul agenţiei pe care o reprezentaţi. La fel, numele colaboratorului din Grecia, pe site-ul hotelului pe care îl conduce.

Din păcate, ca operator de date personale, ar trebui să ştiţi că aveţi obligaţia legală să nu le dezvăluiţi public. La fel, legea turismului interzice dezvăluirea numelor turiştilor fără acordul acestora. Aşadar, până una-alta, Dv. aţi încălcat legea în acestă privinţă, nu noi.

Iar "turistul" Dv. de 3 sezoane încă nu a reuşit să ne convingă de acest lucru, spre a-i putea publica articolele, deşi am încercat în câteva rânduri să-l convingem să ne ofere indicii credibile asupra prezenţei sale acolo. În plus, prin purtarea sa arogantă şi nerespectarea regulamentului acestui site, tocmai a reuşit să obţină din partea noastră două zile de vacanţă. Mă oblig pe această cale să-i acord totuşi clemenţă, în cazul că doreşte să colaboreze cu noi aşa cum i s-a solicitat; pedeapsa administrativă va fi amânată/anulată pentru a-i putea acorda dreptul la opinie. Repet: cu condiţia să respecte regulile şi condiţiile acestui site şi să ne convingă că a fost acolo şi nu e doar un prieten de familie care vrea doar să vă facă un serviciu publicând contra-articole.

Liliana0000AUTOR REVIEW
[08.05.12 23:19:32]
»

De ce atata indarjire sa arati ca un client care-si exprima nemultumirea minte sau exagereaza? Am enumerat numai cateva dintre nemultumiri si la fiecare afirmatie HTS Travel doreste sa arate ca turistul este de vina ca nu s-a simtit bine. Turistul exagereaza, turistul inventeaza. Turistul are o problema. Mai bine ar sta acasa. Si astfel nu ar mai umple conturile agentiilor precum HTS Travel sau ale hotelurilor precum Orea Eleni 3*.

Chiar nu va dati seama ca prin explicatiile cu care incercati sa discreditati un turist care trage un semnal de alarma va incriminati si mai tare?

Camere de hotel cu cartela unica. „La emiterea unei noi cartele, se anuleaza automat precedenta. ” La cate hoteluri ati stat ca turist (platitor din fonduri proprii) sa afirmati asa bazaconie? Incep sa cred ca la niciunul. Daca citeati mai sus, la primul comentariu am mentionat ca noua ni s-a dat CHEIE, nu cartela, probabil pentru ca nu mai avea cartele ca obiect fizic de activat pentru camera respectiva. Usile camerelor acestui hotel au sistem de inchidere dual, cu cartela si cu cheie. Cheia cu amprenta este ultima solutie disperata a unui hotel de a o da persoanei cazate. Daca o pierde turistul, este mai scump si mai dificil sa o multiplice decat sa procure o cartela care poate fi reactivata. De aceea a sarit grecul ca ars cand a vazut CHEIA langa mine, pe masuta din holul hotelului, uitase ca la camera noastra nu a dat cartela. Poate pentru simplul motiv ca nu mai avea cartele. Este mai simplu sa afirmati ca turistul minte, nu-i asa?

Despre excursiile optionale. Afirmati ca este pura mea inventie faptul ca HTS Travel se foloseste de serviciile platite de turist (mic dejun, cina) ca parghie de constrangere la efectuarea excursiilor optionale tot prin HTS Travel, mai scumpe decat prin agentiile locale. Vedeti foto 04 alaturata: este foaia primita la sosire in hotel, cu antet HTS Travel, unde afirmati clar aceasta constrangere. Citez: «In cazul in care optati pentru participarea la excursii optionale prin intermediul altor agentii, nu beneficiati de mic dejun la pachet si nici de cina. »

In ceea ce ma priveste, consider acest subiect mai mult decat epuizat. Multumiti in continuare celor care va apreciaza si jigniti in continuare turistii care incearca sa va determine sa va purtati decent si sa oferiti servicii corecte pentru banii incasati. Asa veti reusi sa convingeti tot mai multi turisti sa petreaca clipe de neuitat in Grecia, la Orea Eleni. Dumnezeu sa-i ajute!

alex1968
[09.05.12 01:05:47]
»

@HTS Travel,

Camerele detin sistem de acces cu, cartela, odata cu emiterea unei noi cartele, se anuleaza automat precedenta, tehnic nu este posibil sa existe 2 cartele pt aceeasi usa in paralel.

Total falsă afirmaţia dvs. La marea majoritate a hotelurilor in care am stat si care aveau acest sistem, am avut 2 cartele. Asadar, nu numai că este posibil să existe două cartele pentru aceeaşi uşă, ci acest lucru se practică în mod curent. În condiţiile în care se dă o singură cartelă, acest lucru se face nu din cauza imposibilităţii tehnice, cum spuneţi dvs., ci ca o metodă de a preveni un eventual consum în plus de curent electric, ştiut fiind faptul că instalaţiile electrice funcţionează doar atunci când cartela este introdusă în spaţiul rezervat. Dacă ai două cartele, există riscul (pentru hotel) ca turistul să lase aerul condiţionat sau frigiderul în funcţiune şi în perioada în care nu este în cameră. Toate hotelurile care se respectă oferă, însă, două cartele, nu una.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
alex1968, alinapap, anadragusin, HTS Travel, IonutA*, Liliana0000
Alte impresii din această RUBRICĂOrea Eleni Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.044028043746948 sec
    ecranul dvs: 1 x 1