ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.09.2011

Mai degraba nemulțumit

AUTORUL NU ar recomanda

Sejur vila Berlin

Ieri m-am intors din Grecia, Halkidiki - Sarti, unde am fost cazata la vila Berlin. Am cumparat acest sejur cu cateva zile inainte de a pleca spre Grecia, fiind o oferta last minute gasita cu mult efort. Agentia de unde am cumparat sejurul ne-a informat ca este un hotel de 3 stele, aproape de mare.

In sfarsit a venit si ziua plecarii, ne-am prezentat la locul de intalnire cu o jumatate de ora inainte decat ora stabilita de agentie si surpriza - autocarul avea intarziere. Dupa aproximativ 2 ore de asteptare plecam spre Sarti, un satuc uitat de lume din Grecia la care nu se poate ajunge decat cu autorcarul sau masina personala, in zona neexistand transport public. Dupa 14 ore de mers cu autocarul am ajuns in sfarsit in satul de care va spuneam, si curioasa sa vad cum arata zona, zaresc pe geam un grup de caini maidanezi chiar pe plaja. Imi pastrez calmul si ma gandesc ca poate i-a uitat cineva acolo. Coboram din autocar suntem preluati de ghidul local al agentiei si ne vine randul sa fim cazati.

Acum urmeaza supriza cea mare. Hotelul de 3 stele prezentat de agentie nu e decat o vila de cel mult o stea (cu toata bunavointa din lume), colarata pe exterior in albastru si galben tipator, ale carei camere par a fi camerele nerenovate ale unui spital, vopsite (acum multa vreme) in alb.

O alta suprinza am avut cand am obervat ca in camera nu aveam prosoape, iar la baie nu exista sapun. In schimb aveam matura, faras, mop si galeata. Obiectele sanitare erau destul de vechi si ruginite, oarecum functionabile. In dulapul de pe hol am gasit si ceva vesela, neutilizabila din puctul meu de vedere piesele fiind ruginite. In sfarsit m-am resemnat, acceptand ca asa stau lucrurile si pentru o saptamana trebuie sa traiesc in conditiile astea.

Aceasta calatorie a fost pentru mine cea de-a doua in Grecia, pentru ca anul trecut am fost in Thasos unde am fost cazati la o vila de 2* si am avut conditii de cazare mult mai bune decat la vila Berlin cotata cu 3*.

Dar sa revin la Sarti, care are o plaja pe cat de mare pe atat de murdara. Cand am pasit pe plaja am avut impresia ca ma aflu intr-o statiune de la Marea Neagra. Nisipul era grunjos, plin de mucuri de tigara si intr-una din zile am gasit si un scutec folosit pentru copii.

Trecand peste toate aceste aspecte neplacute am fost intr-o croaziera cu vaporasul, am debarca pe alte plaje, am vazut peisaje minunate. Grecia are multe lucruri frumoase de aratat, insa pacat ca e locuita de oameni atat de lenesi si invadata de turisti, unii necivilizati.

Ar mai fii multe de spus insa ma voi opri aici.

Trimis de topocad in 05.09.11 23:17:35
Validat / Publicat: 06.09.11 00:59:59
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA. A mai fost în/la: thasos

VIZUALIZĂRI: 4080 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (topocad); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.

[06.09.11 00:58:19]

@topocad: bine ai venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

adryana
[06.09.11 07:47:56]

pacat, caci aceasta plaja cand am fost eu era curata, chiar mi-a placut.

valcat
[05.10.11 18:35:55]

Explica-mi si mie te rog cum se face ca la 2 saptamani de cand ai revenit, eu merg in acelasi loc si SURPRIZA gasesc o plaja OK, MULT MAI OK DE CAT plaja din Mamaia, iar vila BERLIN in care au fost cazate doua prietene era curata, intr-adevar fara sapun, prosop, hartie igienica, DAR CEARCEAFURI CURATE?

topocadAUTOR REVIEW
[05.10.11 22:23:30]

Notiunea de "curatenie" difera de la persoana la persoana, in functie de modul de viata pe care il are fiecare.

sandu.53 CONS. ONORIFIC AFA / GRECIA
[03.12.11 12:44:24]

vreau sa precizez ca daca intrebai la agentie ai fi aflat ca nu dispui de prosoape, hartie igenica, pretul fiind ca atare, pe sistemul self-catering... inteleg ca ai beneficiat si de o oferta last minute si lasa-ma sa cred ca in Romania nu ai fi gasit o oferta asemanatoare, intr-o vila amplasata si foarte aproape de plaja... cat despre plaja la cat de mare si frumoasa este nu cred ca se compara cu cele de la noi! sper ca macar aparitia Muntelui Athos peste apele dintre brate sa te fi impresionat pozitiv! iar vechia zona din Sarti este mai mult decat frumoasa! pacat ca nu ti-a placut!

4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):