ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 31.08.2011
2 AD. + 1 COPII

Mai degrabă mulțumit

Sejur relaxant

Inainte sa scriu acest review am citit cateva postate pe acest site inclusiv inainte de a alege acest hotel ca destinatie de vacanta.

Am ales sa mergem in Bulgaria prin Vama Veche deoarece se lucra la podul de la Giurgiu, iar la trecerea cu bacul pe la Ostrov se statea si 2-3 ore conform stirilor aparute cu cateva zile inainte de plecarea noastra, cred ca in viitor odata cu finalizarea autostrazii acesta va fi drumul cel mai rapid spre litoralul bulgaresc.

Dupa trecerea frontierei cam 30-35 de km drumul e foarte prost, nemarcat, indicatoare de limitare de viteza in plin camp fara nici o logica, aproape ca nu le-am luat in seama. La intoarcere am avut surpriza sa constatam ca o buna portiune din acest drum se refacuse si se lucra de zor in continuare.

Ajunsi la hotel la 12,35 ni s-a explicat politicos atat de paznici cat si de personalul de la receptie, toti vorbitori de engleza si germana, ca hotelul este plin si ca este imposibil sa ne cazam mai devreme de ora 14, ora oficiala de ckeck in. Dupa o scurta plimbare am revenit la hotel si la 13,35 eram cazati si cu masina in parcare, parcare insuficienta as zice pentru numarul de turisti.

Camera era foarte mare, noi am avut dubla superior, cu vedere la mare, aproape dubla fata de una obisnuita, cu doua bai, foarte curat, fara miros ca in hotelurile de la noi, cu minibar, noi nu am gasit bauturi, si nici nu cred ca se impunea atat timp cat aveai totul la restaurant sau la cele doua baruri, ultimul cu program pana la ora 24.

Curatenie se facea zilnic, prosoapele se schimbau daca le lasai pe jos, pe suportul de chiuveta era un carton pe care se mentiona acest lucru si se punea accent pe politica de mediu, in sensul ca daca nu considerai neaparat sa se schimbe zilnic prosoapele sa te gandesti la cata apa si detergent se consuma inutil pentru spalarea acestora.

Restaurantul impecabil de curat, vesela curata, fetele de masa la fel, paharele erau aduse aproape fierbinti, deci nici un repros, zilnic se facea curat si se stergeau geamurile.

Progamul restaurantului:

7,30 - 10 mic dejun

12,30 -14 pranz

18,30 - 21 cina

bar bbq 10 - 22

10 - 11 mic dejun continental

12 - 15 BBQ

15 - 16,30 gustare de dupa amiaza

deci practic gaseai la fiecare ora ceva de mancare, inclusiv inghetata, prajituri si fructe.

Am citit ca mancarea nu era diversificata. Acum zic eu ca depinde de gustul fiecaruia, de pretentiile si de asteptarile pe care le ai, dar cand stii din capul locului ca totul este produs bulgaresc inclusiv bauturile, cam stii la ce sa te astepti.

Noi in general am fost multumiti, am gasit carne de pui, vita, porc, vitel, peste, miel, se frigea in fata noastra, iar sambata seara am avut placuta surpriza sa gasim purcelus de lapte si chiar miel fript, cineva spunea ca era la protap.

Garnituri de tot felul, specialitati sarbesti si turcesti, un deliciu, cartofii gatiti dupa gustul fiecaruia, piure copti fierti prajiti simplu sau in coaja, orez simplu si cu legume, meniu pentru vegetarieni, sufleuri, salate de tot felul, paste 3-4 feluri, sosuri, parmezan ras, branza rasa, vinete si dovlecel prajit, muraturi asortate,

MIC DEJUN SLAB?!!!? Pai sa vedem: omleta, doua feluri de oua prajite, simple si cu branza, oua fierte, cremwursti, polonezi, carnat feliat prajit, sunca prajita, bacon prajit, pateuri cu branza, cornuri cu ciocolata, cu gem, cu unt, gogosi cu crema de vanilie si cu ciocolata, branzeturi de cateva feluri, feta branza topita, la pranz si seara erau trei feluri marinate, unt, pateu, salam, sunca, carne la conserva, peste marinat doua feluri, masline verzi si negre, rosii castraveti, ardei, salata bulgareasca, clatite, gemuri trei feluri, miere, ciocolata, compot, fructe, mere banane, prune, grapefruit, cereale, iaurt simplu si cu fructe, ceaiuri, cafea, sucuri, ciocolata calda. E posibil sa fi uitat ceva.

DECI ACESTA ESTE MICUL DEJUN NEDIVERSIFICAT!!!

Am urmarit cu atentie, tot in urma unor review-uri postate si pot spune ca NICIODATA nu s-a servit seara mancarea ramasa de la pranz, si ca incerau sa schimbe modul de preparare al carnii astfel incat sa nu avem si seara ce se oferea la pranz.

CE NU NE-A PLACUT:

- un minus si zic eu mare l-a constituit supele care erau destul de slabe si cam fara gust

- sucurile cam apoase, cele care s-ar fi dorit fresh de portocale sau grapefruit, erau de la cutie dar erau totusi mai bune decat cele care se doreau nectar

- unul din aparatele de suc de portocale nu functiona tot timpul, la fel una din masinile de cafea

- cafeaua expresso personal nu mi-a placut deloc

- berea era slaba, sa zicem totusi acceptabila

- cocktailurile avand in vedere si ingredientele nu excelau nici ele

Voi reveni mai tarziu cu mai multe detalii despre personal cele 83 de trepte plaja si tot ceea ce credem noi ca poate fi util oricui alege o vacanta in Bulgaria.

Imi permit o remarca personala pentru toti aceia care au dat nota 10, nu cred ca se poate da 10, poate un 8,5, pentru ca intotdeuna este loc de mai bine, parerea mea

Trimis de costi67 in 31.08.11 10:37:33
Validat / Publicat: 31.08.11 11:00:41
  • A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA

VIZUALIZĂRI: 2236 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (costi67); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P01 PISCINA MARE SI HOTELUL
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

[31.08.11 11:58:12]

Bun si echilibrat review

@costi67: bine ai venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

[31.08.11 17:17:05]

Am citit ca mancarea nu era diversificata.

@Costi, in general, totul se judecă prin comparaţie. Aşadar, comparativ cu alte hoteluri din Bulgaria şi ţinând seama şi de preţul plătit, masa nu era foarte diversificata. Nimeni nu cred că spune că mâncarea nu era buna. Dimpotrivă, totul (sau aproape totul, ptr. ca mie dulciurile nu mi-au placut deloc) era de calitate si bun. Dar - repet - comparativ cu ceea ce găseşti la alte hoteluri la acelaşi pret, varietatea era destul de redusa. Ca şi tine, nici eu nu am avut nimic in minibar, si de aceea sunt foarte surprinsa de ceea ce a scris un alt utilizator, zilele trecute, ca a avut multe produse in minibar si a fost pus sa plateasca desi nu a consumat.

[31.08.11 17:56:06]

Alex sau Alexandra, eu am scris ca cel putin pentru micul dejun era mai mult decat suficient. Ce ar fi trebuit sa avem in plus?

Sigur ca eu respect opinia ta sau a celor ce au scris despre Viva, dar am spus ca supele nu erau bune si ce nu ne-a placut. Gustul uneori chiar nu ne-a placut, si te rog sa citesti inca odata, noi am avut si purcel de lapte.

De exemplu stim sigur ca la vecinii de la Elena a fost cu o saptamana inainte rascoala in toata regula, mancare extrem de putina, doua feluri si de proasta calitate, fructe de loc s. a. m. d.

Problema noastra a romanilor este ca nu stim sa ne bucuram de o vacanta, nu apreciem si nu reusim sa ne ridicam la nivelul occidentalilor, am vazut o multime de romanasi cum isi puneau in farfurie rosiile si castravetii cu mana si habar nu aveau sa foloseasca aparatele...

Eu doar incerc sa fiu obiectiv, nu totul era roz la Viva, am si spus ca revin cu mai multe detalii astfel incat cei care doresc sa mearga acolo sa stie exact ce gasesc.

[31.08.11 18:15:04]

Costi, review-ul tau mie mi-a placut mult. Eu nu am vrut in niciun caz sa combat ceva din ceea ce ai scris, pentru ca nici nu as avea ce, subscriu la tot ceea ce ai afirmat tu. Am simtit insa nevoia sa explic de ce unii (intre care si eu) au spus ca masa nu este diversificata. Asta nu inseamna ca nu m-am simtit bine acolo; dimpotriva, m-am simtit excelent.

In ceea ce priveste afirmatia ta despre conationalii nostri care bagau mana in mancare, ai perfecta dreptate, si eu am fost contrariata de acest lucru, nu numai la Viva, ci si la hoteluri mai pretentioase. Si mai mult, luau mancarea cu mana, se lingeau pe degete si apoi bagau mana iar în mancare. Nu mai scriu mai departe, că deja îmi vine rău când îmi aduc aminte. Însă cred că e inadmisibil ca angajaţii de la restaurant, când observă aşa ceva, să nu ia niciun fel de atitudine.

[31.08.11 20:26:08]

Alex, multumesc frumos pentru aprecieri, nici nu m-am gandit ca vrei sa combati ceva, dar te rog sa exemplifici daca ai mai fost si la alte hoteluri in Bulgaria, ce era in plus si ce inseamna mancare diversificata de la o zi la alta, sau care sunt in opinia ta hotelurile care te fac sa te simti intr-adevar in vacanta.

Eu personal consider ca tot ceea ce scriem aici trebuie sa fie intr-un ton cat se poate de obiectiv, pentru ca in viitor sa evitam si de ce nu sa eliminam acele hoteluri, gen Elena din Nisipurile de Aur, pentru ca am platit, zic eu, cu totii, in trecut un pret prea mare pentru serviciile care care ne-au fost oferite.

Mai spunea cineva de exemplu, care venea a doua oara consecutiv la Viva, si a patra oara in Bulgaria ca la Arabella e mai bine ca si hotel dar mancarea nici nu se compara cu cea de la Viva.

Din partea mea toate cele bune si vacante cat mai placute.

[31.08.11 21:52:38]

Costi,

Am sesizat că majoritatea celor care se plâng de mâncare la hotelurile din Bulgaria o fac pentru ca grătarul se regaseşte destul de rar în meniu. Aici poate că excelează Viva, unde la fiecare masă (prânz şi cină) sunt câteva feluri de grătare (mie mi-au plăcut la nebunie aripioarele de la barul BBQ). Cred că Viva stă slab (foarte slab) la partea de patiserie, mai ales că "defilează" cu "patiseria" pe site-ul de prezentare. Eu nu am stat decât 4 zile, deci observaţiile mele se referă, evident, numai la ce am găsit eu acolo. Aşadar, în niciuna dintre zile nu am avut niciun fel de cozonac sau chec, nici vreo plăcintă mai de soi, nici vreun croissant mai ca lumea, nici fursecuri. De asemenea, prăjiturile au fost departe de ceea ce oferă alte hoteluri. Deşi, ca varietate, erau foarte multe feluri, din punct de vedere al gustului lasă mult de dorit. Îngheţata, iarăşi, de foarte proastă calitate. Era în 6 variante de culoare, dar toate aveau acelaşi gust (destul de prost, singura calitate fiind că era rece şi la discreţie). În ceea ce priveşte felurile principale de mancare, la supe/ciorbe stau slab, ca şi la capitolul mâncare gătită. Nu am avut în nicio zi o mâncare la cuptor cu vreun sos cât de cât acceptabil, iar pastele se serveau ori cu sos de roşii ori cu brânză rasă. Niciun sos special pentru paste/spaghete. A, şi mi-am mai adus aminte de iaurt. Bulgaria este recunoscută pentru iaurtul delicios. La Viva am găsit, de departe, cel mai prost iaurt pe care l-am mâncat în Bulgaria.

M-ai întrebat cu ce hoteluri fac comparaţie. În Bulgaria, am mai fost la Marina Beach (la Duni), în Nisipuri la Astera (de două ori), în Albena la Malibu (care nu este in nicun caz un hotel de top in Albena, deşi are 4 stele, dar este un hotel rezonabil) şi în Bansko la Premier Luxury Mountain.

Repet, însă, ceea ce am mai spus: observaţiile mele au în vedere preţul plătit. Pentru că în afara vârfului de sezon, în iunie şi chiar în iulie, preţul la Viva este sensibil mai mic (în plus, cu o săptămână înainte de a merge eu au avut şi o ofertă specială, reducere 10% din preţ, probabil pentru ca nu era ocupat hotelul la întreaga capacitate). Eu – ca şi tine, bănuiesc – am plătit 120 euro/cameră. La Marina Grand Beach, care este lângă plajă, are 5 stele şi referinţe excelente, preţul era cu nici 10 euro mai mult (dar nu mai aveau locuri când m-am decis eu să merg).

Îţi doresc, asemenea, vacanţe minunate în viitor.

[01.09.11 14:28:55]

Alex,

Si sotia este de acord cu tine in ceea ce priveste calitatea prajiturilor si a inghetatei.

Noi am platit 125 euro pe zi trei persoane, fetita are 15 ani, am fost cazati la etajul 7 camera 721. Deci intr-adevar ai platit chiar mult comparativ cu noi si atunci sigur ca ai fi gasit in aceeasi bani ceva mult mai bun.

Multumim pentru recomandari, la Duni am inteles ca majoritatea hotelurilor sunt foarte bune, si chiar la Sunny Beach care este puternic promovata in occident, cel putin in Olanda din cate am vazut eu acolo.

Toate cele bune!

[01.09.11 23:13:55]

Costi,

Tot la camera 721 am stat şi eu: super camera! Din punct de vedere al cazării a fost mult, mult mai bine decât mi-aş fi putut imagina. Aş sfătui pe oricine să dea câţiva euro în plus şi să aleagă camera superioară în loc de camera standard. Merită cu prisosinţă.

Îţi doresc numai vacanţe la superlativ.

2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):