ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 23.08.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Slatina [ot]
ÎNSCRIS: 23.08.11
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2011
DURATA: 9 nopți
familie cu copii
3 AD. + 1 COPII -- v: 2

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
TIMP CITIRE: 5 MIN

Astoria = Turism de cosmar

TIPĂREȘTE

Sunt foarte dezamagita de serviciile hotelului Astoria. Am avut bilet (contract) achitat catre hotel Astoria la inceputul lunii august 2011 pe o perioada de 9 zile, ne-am prezentat la receptie pentru cazare si am avut o surpriza de proportii, mai bine zis COSMAR, pur si simplu nu au dorit sa ne cazeze pe ''motivul'' ca nu mai sunt locuri, desi noi aveam rezervate si platite biletele inca din luna iunie 2011 (cu 2 luni inainte). Au avut tupeul sa ne spuna ca singura lor obligatie este sa ne ofere camere de cazare la un hotel de categorie "similara". Asadar ne trimiteau la Hotelul Mirage, adica undeva in marginea statiunii (fara plaja... etc). In sfarsit, le-am explicat domnilor si doamnelor de la hotel Astoria ca noi nu dorim sa ne cazam decat la hotelul pentru care noi am platit si pentru care am facut rezervare si cu care am incheiat contract adica ASTORIA. Receptionera sefa (dna Gheorghe, din cate retin) o tinea una si buna, repeta in continuu aceeasi placa, desi noi aveam biletele platite in mana: "nu avem nici o relatie contractuala cu dvs, noi ce va putem oferi este cazare la hotelul Mirage".

Le-am explicat a nu stiu cata oara ca noi nu renuntam, desi am fost nevoiti sa asteptam nervosi pe hol impreuna cu un copil de 2 ani, timp de cateva ore.

In tot acest rastimp, in care nu ne venea sa credem ce ni se intampla, am apelat la OPC (Oficiul pentru Protectia Medilui), alte institutii pentru reclamatii din cadrul Ministerului Dezvoltarii si Turismului. Cei de la Protectia Consumatorului (cum am aflat ulterior) au vorbit cu directorul hotelului si le-au dat termen ca pana in ora 14 sa rezolve situatia. Mentionez ca in tot acest timp asteptam impreuna cu copilul pe holurile hotelului. Intre timp soseau turisti pentru cazare. Pe unii i-au cazat, culmea, desi trebuia sa fim tratati la fel, ca doar toti aveam bilete rezervate si platite, totusi nu s-a intamplat asa. Cu turistii care aveau bilete rezervate prin ATT SLATINA, doamnele urmau aceeasi stategie defectuoasa de marketing, spun eu: “nu mai avem locuri, dar va conducem la un hotel chiar mai bun “Mirage” (!!!); ii mai invaluiau cu cateva fraze de genul: ”hotelul spre care va conducem noi (cu autoturismul hotelului, daca nu aveti dvs (cata generozitate!!!). Spre mirarea noastra, unii dintre cei sositi la hotel Astoria au acceptat cazarea la un hotel mai ieftin si fara a li se inapoia banii platiti in plus, noi fiind martori, asteptand pe holurile hotelului. Spun asta pentru ca am intrebat si noi daca s-ar efectua compensare pentru faptul ca suntem cazati la un alt hotel. Ni s-a raspuns clar, sec si cu mult, mult tupeu in mod negativ.

Orele treceau, OPC-ul nu ne dadea niciun raspuns, stresul crestea (am observat ca pe asta se bazau si ei, ca vom ceda din punct de vedere psihic si vom accepta cazarea oriunde, mai ales ca orele treceau, copilul nu mai avea rabdare, etc). Mai venea doamna receptionera si ne comunica ce bine ar fi fost daca acceptam cazarea la Mirage (“acum eram deja instalati si mergeam cu copilul la plaja-astea erau argumentele doamnei).

In sfarsit, tot asteptand pe holuri, cu gandul ca ne-am ratat vacanta pe care o asteptasem asa de mult, am aflat ca doar cu o zi inainte se cazase un grup mai mare de sportivi. Probabil ca locurile de la ATT SLATINA au fost sacrificate, in sensul ca in camerele respective au fost cazati sportivii (pentru a sta toti in acelasi loc). Bineinteles ca am sunat si la ATT SLATINA, agentia prin care am rezervat biletele si de la care asteptam tot sprijinul pentru a rezolva situtia, dar dezamagire totala. Cei de la ATT SLATINA, in loc sa ne sara in ajutor, pur si simplu nu s-au implicat desi noi am platit catre ATT SLATINA si am rezervat bilete cu doua luni inainte (in iunie 2011).

Stupoare…Nu ne venea sa crem ce ni se intampla……

Pana la urma mi-am luat inima in dinti si m-am gandit…bine bine…nu merge cu vorba buna…cei ce trebuiau sa ne protejeze (agentia de turism, OPC, tergiverseaza lucrurile…atunci ce ne ramane de facut…trecem la planul de rezerva….

Am ridicat vocea, am dat mai tare cu pumnul in biroul de la receptie si …minune…

In cateva minute s-a prezentat un domn Marius Carja, directorul hotelului, caruia i-am povestit situatia (de parca nu ar fi stiut!) A inceput sa adopte aceeasi strategie defectuoasa de marketing: ”noi v-am fi oferit camere, dar nu mai avem, oricum Mirage e mai bun decat Astoria, de ce nu vreti sa mergeti acolo, ca e chiar mai bun…are chiar si aer conditionat, ceea ce noi nu avem”. Noi eram stupefiati…nu ne venea sa credem ca vorbeam cu directorul unu hotel care isi denigra hotelul…in schimb lauda un altul.

Am inteles repede cum sta treaba…toate aceste hoteluri sun inrudite (afilitate) …in fine apartin aceluiasi patron, probabil si ei expediaza turistii catre alte hoteluri: Mirage, Bran Brad Bega. Mentionez ca pana la urma am acceptat o varianta dezamagitaoare pentru noi si am fost cazati la Bran (noi am fost in categoria turistilor care au facut galagie si care am fost cazati la un hotel cat de cat).

La Bran ni s-a refacut biletul dar cu bonuri valorice de valoare mai mica, desi noi nu acceptasem asa ceva. La Bran serviciile au fost ceva de nedescris: am asteptat cate o ora pana sa ni se ia comanda la masa (copilul adormea la masa), apoi mai asteptam ½ ora pana sa ni se aduca mancarea, ½ ora pana sa ni se aduca nota de plata.

In plus la Bran, am platit parcare (care la Astoria era gratuita) si am platit sezlonguri (care banuiesc ca la Astoria erau incluse... asta nu stiu sigur)

In concluzie…

ASTORIA=PACALEALA Va rog frumos sa nu mai pacaliti clientii care asteapta un an intreg pentru o vacanta la mare, sunt corecti, platesc un bilet (care nu e ieftin deloc), iar dumneavostra nu intelegeti ca NU asa se face turismul romanesc.

PS: Salut familia din Deva cu bilet achizitionat tot prin ATT SLATINA si imi pare rau pentru ce li s-a intamplat (dupa ce s-au cazat, au fost scosi din camera, pe acelasi motiv ca vor fi redirectionati catre un alt hotel).

Poate ne vom intalni la anul, dar in strainatate, pentru ca noi in Romania nu vom mai merge.


[fb]
---
Trimis de turist2011 in 23.08.11 12:34:30
Validat / Publicat: 23.08.11 13:39:20
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2724 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (turist2011); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4500 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

9 ecouri scrise, până acum

webmaster0
[23.08.11 12:41:23]
»

Cf politicii saitului, articolul va fi publicat fara note, pentru ca nu ati fost cazati efectiv la aceasta unitate.

Alex_Macedo
[23.08.11 14:04:29]
»

Bine de stiut!!... cu pareri de rau pentru patanie!!

johnnyredlabel † CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[23.08.11 14:39:14]
»

Ironia sortii este ca - parerea mea, care am stat in ambele locatii - la Hotel Mirage erau conditii peste cele de la Astoria.

In ceea ce priveste patronatul, cred ca e o confuzie: din cate stiu, la Astoria e dl. George Copos, insa, in nici un caz nu am auzit sa aiba Mirage-ul sau complexul Bran-Brad-Bega. Cred ca, pur si simplu, e o problema de management la acest hotel. Oricum, e halucinant ce ti s-a intamplat!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
stelianbirea
[23.08.11 16:30:08]
»

Ceea ce vi s-a intamplat ma intristeaza dar cumva nu ma mira.

Noi din 2007 nu mai mergem pe litoralul romanesc pentru ca am decis ca nu ne putem bate joc de munca noastra, litoralul face bani de vineri pana duminica cu turismul de weekend, iar de luni pana joi nu le pasa.

In 2009 am fost in Thassos 8 nopti 200E cazare + autocar, am mai cheltuit pe acolo inca 600E dar a fost super, in 2010 am fost in Bulgaria la Sunny Beach, gasiti impresiile mele pe site (click aici), iar anul acesta o sa plecam pe 5 septembrie la Primorsko, 340E A. I. 7 nopti 5 stele.

Mergeti in concediu si relaxati-va si lasati litoralul romanesc celor care-l merita.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
johnnyredlabel † CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[23.08.11 16:43:47]
»

@stelianbirea: daca cele spus in prima parte a ecoului sunt ok, da-mi voie sa-ti spun ca ultima fraza nu-ti prea face cinste! Sunt atatia oameni care totusi, din diverse motive (financiar, timp, nostalgie, etc) merg totusi SI (webmaster, scuze pentru majuscule, dar cred ca sunt necesare) pe litoralul romanesc. Iar asta nu cred ca da dreptul nimanui sa-i categoriseasca pe un ton ce pare cel putin peiorativ!

In fond, fiecare e liber sa aleaga, iar menirea acestui site este de a ne usura tuturor o alegere inspirata, nu de a ne lauda ce speciali suntem noi care am fost prin mari si tari si ce... (ma abtin de la a face aprecieri, se subintelege)... sunt ceilalti care nu pleaca afara!

Sper, din toata inima, ca nu asta ti-a fost intentia...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
roxxie
[23.08.11 17:30:40]
»

Si mie-mi place litoralul romanesc, eu inclinand catre Mamaia care mi se pare mai bine amplasata, insa dragi turisti va rog din suflet nu mai achizitionati sejururi cu mese incluse. Cel mult micul dejun care ar tb sa fie inclus in pretul cazarii, dar nici o alta masa platita dinainte. Sunt atatea locuri, restaurante si terase unde puteti manca si veti fi serviti repede pt ca e interesul lor sa reveniti ca si clienti.

Asa cu mesele pre-platite nu le mai pasa din moment se si-au luat banii.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
turist2011AUTOR REVIEW
[23.08.11 17:46:45]
»

Nu comentez despre conditiile de la hotel Mirage, chiar nu am niciun drept pentru ca nu am stat acolo. Noua ni s-a parut inacceptabil sa nu fim cazati acolo unde am dorit si pentru care am platit atatia bani (adica la Astoria).

In plus, avand un copil mic, am tinut neaparat sa nu fim departe de plaja. In cazul hotelului Mirage, ar fi trebuit sa parcurgem drum lung pana sa gasim plaja efectiva, hotelul fiind la marginea statiunii, plaja e chiar abrupta, daca nu chiar inexistenta.

Patronul e intr-adevar dl. Copos, din cate se stie. Noi am vorbit cu Dl. Marius Carje, care s-a prezentat a fi directorul hotelului Astoria. Nu ne-am permis sa-l legitimam, l-am crezut pe cuvant. La o simpla cautare pe net l-am regasit (l-am recunoscut si din fotografii) ca fiind directorul SIND Romania, Eforie Nord.

stelianbirea
[23.08.11 18:17:32]
»

Johnny, faci o confuzie, eu cand am spus ce am spus ma refeream la cei care se presupune ca trebuie sa ofere servicii turistice cinstite.

Litoralul romanesc ramane doar o notiune lipsita de continut daca nu exista si profesionalism in turism. Niste persoane care nu ofera servicii, sunt neprimitoare si indolente pot altera perceptia vizitatorului si pot transforma un loc frumos in unul complet inospitalier.

Nu vorbeam de turistii care sunt victime ale unor aranjamente de genul "he he he frate fa si mie rost de vreo 15 camere ca vin cu baietii/ se rezolva sefu se poate, am turisti cu rezervari da' lasa ca-i aburesc eu, nu sunt smecheri ca mata, sunt fraieri cu familie si bilet."

Dupa ce ca nu primesti nici pe departe serviciile pentru care platesti, mai intalnesti si situatii in care practic ti se lezeaza demnitatea.

In general familiile cu copii nu au pretentii exagerate dar au nevoie macar de siguranta ca primesc ce merita conform voucherului, fara surprize neplacute.

johnnyredlabel † CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[24.08.11 06:46:37]
»

@stelianbirea: e ok, am fost in eroare, ai dreptate, inclusiv cu cele spuse mai sus!

@turist2011: ca si informatie, de la Hotel Mirage, pe langa Britannia (unul din cele 3 mari hoteluri aflate acum in parasire), se poate cobora la o plaja mica-e adevarat-dar foarte buna! Intrarea in mare e lina, nu prea am vazut alge de cate ori am fost acolo. E vorba de mica plaja din partea dreapta a digului, cum cobori. Este acolo si un mic strand, deci, cu alta ocazie... sper sa-ti prinda bine informatia!

@roxxie: mare dreptate ai! Iar ca sa extind putin, sa stii ca nu numai in tara noastra e bine sa iei numai MD ci si afara! Mie, cel putin, imi da senzatia de libertate, pot consuma cand vreau, ce vreau si unde vreau! O singura data am avut regim AI (la vecinii de la sud, marturisesc ca nu prea sunt fanul lor , acum vreo 3 ani de 1 mai, si, cu exceptia unui pranz, am fost numai la MD! Atat cat sunt in vacanta, refuz sa stau la cozi interminabile pentru o farfurie de mancare!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Alex_Macedo, johnnyredlabel, roxxie, stelianbirea, turist2011
Alte impresii din această RUBRICĂAstoria Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.059526920318604 sec
    ecranul dvs: 1 x 1