ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.07.2011
2 AD. + 1 COPII -- v: 6 [ani]

TIMP CITIRE: mai puțin de 1 MIN

O minivacanta reusita

Recomand acest hotel familiilor cu copii. Servicii excelente.

## end review sc

Trimis de livbus in 20.07.11 19:35:31
Validat / Publicat: 22.07.11 10:13:16
  • A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA

VIZUALIZĂRI: 1851 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (livbus); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P01 miscarea de dimineata...la piscina
Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE? [doar simbolic; articolul NU are PMA std]
PUNCTAJ CRT: 0 PMA (std) PLUS -2 PMA (din 2 voturi)
NOTĂ: Acest articol nu beneficiază de punctajul standard acordat automat.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

Admin
    [20.07.11 21:31:28]

Spune sincer, daca anul viitor cand vei vrea sa alegi un alt hotel, ai gasi un singur review scris de acolo, exact la fel ca al tau, doar 7-8 cuvinte (cand s-ar putea scrie atatea despre camere, masa, servicii, imprejurimi, plaja etc samd) ai fi multumit sau ai bodogani cateva (in gand sau public) la adresa acelui autor?

Mai ai timp sa completezi articolul (folosind linkul EDIT IMPRESII)... - acest ecou va fi sters, inainte de validare, in caz ca te hotarasti sa o faci...

[22.07.11 10:12:53]

Din pacate, autorul nu a considerat util sa detalieze... Poate, totusi, prin eventualele raspusnuri la eventuale intrebari ale voastre vom afla mai multe...

[23.07.11 13:15:46]

Doresc sa detaliez. Cum procedez. La data cand am scris nu am avut acces mai mult de 5 minute la pc-ul respectiv.

Multumesc

[23.07.11 13:22:39]

Exact la fel cum ai scris si mesajul de mai sus, intr-un ecou!

[23.07.11 14:06:31]

1. DRUMUL

Pentru prima oara in Bulgaria. Am intrat pe la Vama Veche. La granita ne-au fost verificate buletinele si pasaportul fetitei. In afara de astea mi s-a cerut si talonul masinii. Desi masina era pe firma nu mi s-a cerut nici un fel de imputernicire. La intrare pe teritoriul bulgar am oprit la o ghereta si am cumparat rovigneta lor. Am lipit pe parbriz sticker-ul respectiv.

Despre drumul propriu-zis nota mea este 5. O multime de indicatoare de limitare de viteza la 40, multe dintre ele ramase probabil din vremuri de odinioara. Peisaj deplorabil pâna la Balchik. De la Vama Veche pana la Nisipurile de Aur n-am vazut politisti sau masini de politie. De la Balchik pâna la Nisipurile de Aur drumul parca s-a mai "inviorat".

2. NISIPURILE DE AUR

In jurul orei 09:00 am ajuns in statiune, (am vrut sa ajung mai devreme ptr. ca mi-a fost teama ca nu o sa gasesc loc in parcare).

Pe soseaua care strabatea statiunea (ai senzatia ca esti pe la Busteni) n-am vazut nici un indicator pentru Hotelul VIVA dar fiind un hotel de 8 etaje am reusit sa vad la momentul oportun firma de deasupra si iata-ne in fata hotelului.

In asa zisa parcare nu incapeau decat 30-35 de masini. La ora respectiva paznicul mi-a spus sa o las chiar la intrarea in parcare dar mai tarziu cand vroiam sa iau ceva din masina mi-a facut semn ca s-a eliberat un loc chiar in centrul parcarii, i-am dat 5 leva drept multumire si in ceea ce ma priveste credeam ca am rezolvat problema. La receptie mi s-a spus in engleza ca vom fi cazati incepand cu ora 14 si pina atunci ne putem sui in masina sa admiram statiunea. I-am spus ca nu se pune problema ptr. ca nu renunt la locul de parcare abia obtinut.

In aceasta situatie mi s-a comunicat ca trebuie sa platesc parcarea. Dar sunt clientul dvs. si stiu ca parcarea este gratuita le-am spus eu... inca nu sunteti clientul nostru, dupa ora 14 veti deveni... si m-a costat 25 de leva (5 leva/ora). La cat de stresat am fost la plecarea din tara vis-a-vis de furat masina, politie, parcari... nici ca mi-a mai pasat. De la receptie vi se va da un cartonas pe care scrie numele dvs. , numarul camerei... acel cartonas trebuie pus la vedere pe bordul masinii, ptr. ca altfel risti sa-ti fie luata masina chiar din fata hotelului. Nu s-a intamplat acest lucru pe timpul sederii mele dar preventiv e mai bine sa procedezi asa.

3. CAZAREA

La ora 14 fix am fost cazati. Formalitatile au durat mai putin de 3 minute. Am primit bratari verzi si dupa vreo doua zile am vazut ca o parte din romani nici nu le mai aveau la mâna, dar nimeni din personalul restaurantului, barurilor sau hotelului nu era stresat de treaba asta. Camera noastra a fost tip dubla superior la etajul 6, vedere la piscina.

Spatiu mai mult decât suficient: 2 paturi + 1 pat extensibil, baie super mare si curata, nu mirosuri nu alte chestii urâte.

Singura chestie din camera care nu mi-a placut era o parodie de TV pe care nu aveai ce vedea. Dar oricum nu venisem sa ne uitam la tv.

4. MASA (maximum all inclusive)

Micul dejun 07:30-10: oua (ochi, omlete, fierte), cremvusti (cu cascaval, de pui, porc...), cereale, pate de ficat, branza, salamuri, cascaval, unt, masline, tot felul de croisante... eu consider ca orice om normal avea de unde sa aleaga.

Mic dejun continental 10:00 - 11:00 la barul piscinei (branzeturi, salamuri, prajiturele, inghetata...)

Dejun 12:30 - 14:00 (fripturi de toate neamurile, (in fiecare zi veneau cu noutati), spaghete, cartofi prajiti... eu zic ca era imposibil sa nu-ti gasesti pe gustul tau.

Barbeque 12:00 - 16:30 la barul piscinei (chiftele, cremvusti, carnati, hamburger, pizza, spaghete, cartofi...)

Cina 18:30 - 21:00

Referitor la bauturi: am baut si mi-a placut pepsi, mirinda lemon, nectarul de ananas, berea la dozator... toate foarte reci si bune.

Si la capitolul asta aveai de unde alege. Referiror la bauturile de la bar toate erau autohtone (whiskey, gin, vodka Savoy... dar din ce-am vazut se beau si astea la greu de toate natiile din hotel (nemti 65%, romani 30 %, 5% belgieni, rusi, luxemburghezi, americani... astia cel putin aveau un coach care le explica la fiecare masa ca ei sunt USA si trebuie sa se bucure de respect oriunde s-ar duce... ce sa-ti spun!).

Din discutiile cu romanasii nostri erau unii care doreau si reuseau sa faca pe interesantii... ca sa vezi ca acasa maninca somon si aicea ioc... ca sa repeta felurile de mancare... aveti cuvantul meu sunt MOFTURI si MOFTANGII. Stai pe litoralul romanesc si o sa maninci supe reincalzite a suta oara si aduse in galeti de lavabil, mici si morti de mult... etc

Si sa fim seriosi ca ne ducem la bulgaroi pentru papica si nu pentru hotel sau nisip. Era suficient sa te uiti la farfurii si stiai deja in ce limba sa li te adresezi. Dar vreau sa specific un lucru nu s-a exagerat nici un moment cum auzisem eu ca se imbata românii si ca fac scandal. Se manca si se bea mai mult ca de obicei dar cel putin noi românii ne simtim bine asa.

5. DISTRACTIE

Mi-a placut foarte mult de echipa de animatori, au reusit cu toate jocurile, mini si maxi discotecile, concursurile... sa ne faca sa ne simtim bine de la copilul de 3 ani pina la junele prim de 70.

Nu vreau sa va mai retin cu povestea mea. Mie mi-a placut si la anul o sa ma duc iar. Si un ultim lucru chiar daca faci cam 10 minute pina la mare (83 de trepte + 300 m) face super bine la digestie. Am reusit sa vin cu kilogramele inapoi in tara nici mai mult nici mai putin.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][4 voturi]
    [23.07.11 14:21:43]

livbus,

Foarte utile informatiile. Vreau sa te intreb daca la cazare ai avut camera dubla standard sau superioara si daca stii care este diferenta intre cele doua tipuri de camere. De asemenea, te rog sa-mi spui daca la piscina sunt sezlonguri suficiente sau trebuie sa ma trezesc cu noaptea-n cap ca sa ocup unul. Multumesc mult

[23.07.11 19:18:40]

Camera a fost dubla superior, practic foarte potrivita ptr. familiile 2+1, cu o diferenta semnificativa la spatiu fata de dubla standard (am vazut o astfel de camera si ma enerva spatiul de trecere prea mic dintre paturi si perete, si baia mai mica). Daca ar fi sa aleg as alege tot dubla superior.

Referitor la sezlonguri gaseai fara probleme. Practic la ora 09:00 erau ocupate maxim 10 din cel putin 60-70 cate avea piscina (dar cred ca erau mai multe) si asta in conditiile in care hotelul avea un grad de ocupare de cel putin 90%. Si in jurul pranzului ramaneau cel putin 15 libere. In genere era o forfota la barul piscinei atat la terasa cat si la barul propriu-zis. De-nteles de altfel

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
    [23.07.11 20:35:59]

Multumesc mult pentru raspuns. Voi pleca si eu acolo pe 11 august si am luat camera dubla superioara. Cu scuzele de rigoare, mai am o intrebare. Stii cumva daca toate camerele de acest tip - dubla superioara - au vedere la piscina si sunt situate la etaje superioare? Ptr. ca nu prea mi-ar place la etajul 1 sau 2, as vrea sa am o panorama mai frumoasa, mai ampla. Te intreb ca sa stiu daca cer la receptie in mod special asa ceva sau se rezolva de la sine. Multumesc.

viji
    [24.07.11 02:18:25]

@livbus

Am intalnit si eu acolo moftangii romani, ca bine le-ai spus, care se plangeau din prea mult snobism, uitand cat au platit. 100% de acord cu tine.

[24.07.11 10:03:57]

[@alex1968]: In ceea ce ma priveste am cerut camera cu vedere la piscina (practic la mare) etajul 6 mi l-au ales ei si a fost perfect. Cred ca cel mai bine ar fi sa le ceri de la bun inceput etajul si orientarea dorita ca sa nu ai vreo surpriza.

Cred ca sunt camere duble superior cu vedere si la parcare dar dimineata o sa ai senzatia ca esti la... Castelul Bran... ...

Numai bine si concediu placut!

[24.07.11 10:29:43]

Multumesc mult pentru raspunsuri.

In ceea ce priveste pretul mic, pe care l-a amintit viji, eu pot spune ca in cazul meu nu a fost prea mic. Eu pentru 4 zile am platit 480 de euro (camera dubla superioara), deci 120 euro/noapte, ceea ce nu e foarte putin. La Marina Grand Beach, care are 5 stele si este pe plaja (iar hotelul este de nota 10+) pretul este, tot in aceasta perioada, de 132 euro/noapte, insa nici acolo si nici in alte parti nu mai erau locuri.

Inca odata, multumesc mult pentru raspunsuri.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]

3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):