ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.05.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Motru
ÎNSCRIS: 02.05.11
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2007
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 3

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
43.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

3 stele cazute

TIPĂREȘTE

In vara anului 2007 ne-am hotarat sa mergem la Mare, pentru prima data cu copilul. Nu mai fusesem din 2001. Am incercat sa alegem o plaja mai libera si deasemenea o statiune linistita. M-am bucurat cand am gasit oferta de la Splendid. Era aproape plaja si avea trei stele, mai era trecuta si piscina.

Am ajuns in jur de ora 12 si am primit imediat o camera.

Camera era normala cu pat dublu, sunt si camere mai mari, dar a noastra era cu balcon. Curatenie a fost, mobilerul era nou, totul parea in regula. Instalatia de climatizare functiona. Ne-am bucurat ca am facut alegerea aceasta. In fata hotelului este o parcare destul de mare si un loc de joaca pentru copii (trecut impreuna cu piscina in oferta).

Am inceput sa ne lamurim pas cu pas de acest hotel incepand cu solicitarea sezlongurilor si umbrelelor (care erau incluse in pret). De la receptie am aflat ca erau la reparat, tocmai in varf de sezon. Ajungand pe plaja era un baiat care inchiria asa ceva. Culmea, era chiar de la hotel. Bineinteles ca nu ne-a spus el, dar ne-am "prins". Unii beneficiau si de la receptie, dar altii... Nu venisem in concediu ca sa imi stric buna dispozitie, asa ca am cumparat o umbrela si nisipul fiind foarte placut am profitat linistit de plaja.

Intrarea in apa este cu pietre, dar sunt si zone in care este nisip. In aceste zone plaja este mai aglomerata.

Seara ne-am prezentat la masa, si cum eram la trei stele am asteptat meniul sa comandam ceva. Nu era nimic de ales, era meniu fix, da meniu fix, parca eram la cantina. Asa a fost tot sejurul. Motivatia, era un singur bucatar si nu putea sa faca mai mult. in schimb erau persoane care nu venisera cu bilet si comandau "a la carte".

A doua zi am cautat piscina, dar degeaba. Pana la urma am intrebat la receptie si mi-au raspuns ca urma sa fie facuta.

In oferta de la agentie intra si o masa festiva asa ca la sfarsitul perioadei am solicitat-o. S-a organizat dupa meniul comandat de noi, in sfarsit. Am facut greseala sa comand o portie de calcan si cand mi-a fost adusa am constatat ca aceasta, portie desi era foarte scumpa, continea numai coada pestelui, parte care nu are decat piele si oase. M-am indreptat catre bucatarie si bucatarul mi-a raspuns ca nu are cum sa-mi dea altceva pentru ca partile celalalte au fost mancate de sefi si oaspetii lor, acestea ramanand neconsumate. Mi-am dat seama ca eu am gresit si m-am intors linistit la masa. Oricum venisem pregatit sa rezist la toate probleme care apar intr-un concediu la Mare. In plus patronii erau senatori, asa ca teapa, teapa.

Nu stiu daca s-a schimbat ceva pe acolo pentru ca nu am mai fost pe litoralul romanesc, dar am simtit nevoia sa povestesc. Sper sa fie de folos cuiva.

Concedii placute!


[fb]
---
Trimis de silviu060 in 05.05.11 14:42:27
Validat / Publicat: 05.05.11 15:43:56
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3288 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (silviu060); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE? [doar simbolic; articolul NU are PMA std]
PUNCTAJ CRT: 0 PMA (std) PLUS 5 PMA (din 5 voturi)
NOTĂ: Acest articol nu beneficiază de punctajul standard acordat automat.

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster
[05.05.11 14:53:38]
»

Conform regulamentului, punctele standard au fost retrase, sejurul fiind mai vechi de 3 ani. Reviewul va putea fi votat simbolic cu +/- 1pc.

romanitzaa
[07.05.11 10:15:36]
»

Inainte de '89 Complexul Splendid era printre cele mai apreciate de pe litoralul romanesc; se organizau chiar finalele concursului Miss Litoral.

Din pacate, dupa '90 a fost lasat sa se degradeze si mult timp a fost nefunctional.

Acum cativa ani a fost achizitionat de un privat (nu cunosc proprietarul) si renovat.

Imi pare rau sa aud ca serviciile oferite de hotel, lasa de dorit si nu poate sa faca decat sa contribuie la declinul statiunii Eforie Sud.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
romanitzaa, silviu060
Alte impresii din această RUBRICĂSplendid Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042620897293091 sec
    ecranul dvs: 1 x 1