ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.02.2011

NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

AUTORUL NU ar recomanda

Revelion in pestera Ahilea

Pentru prima oara in viata ne-am hotarat si noi sa ne facem un revelion in afara tarii. Si asa am ales Bulgaria cu gandul ca este relativ aproape si se poate ajunge si cu autocarul destul de repede.

Dar aceasta decizie s-a dovedit una extrem de proasta, mai ales alegerea statiunii si a hotelului. Desi Balcicul este o statiune destul de draguta, hotelul a fost sub orice critica. Adica, atunci cand am achizitionat biletele nici nu ne-a trecut prin gand sa intrebam daca este caldura in camere. Cine isi putea inchipui ca atunci cand se da spre inchiriere un hotel in toiul iernii nu se ofera clientilor un minim de confort.

Ca localizare este destul de aproape de plaja si este chiar langa castelul Reginei Maria. Dar cam acestea sunt singurele aspecte pozitive.

Cand am intrat in camera era ca un congelator (si nu exagerez, era mai cald afara ca in camera) caldura fiind asigurata de un aer conditionat care nici nu se simtea. Nu mai zic de baie unde era infiorator de frig iar apa calda era de fapt rece. In camera nu s-a facut deloc curat in cele 3 nopti in care am stat acolo. Cand am cerut sa fim mutati intr-o alta camera, am fost mutati dupa o zi cu aceleasi cearsafuri si prosoape. Ne-am dat seama ca ne-au mutat pt ca nu am mai gasit cearsafurile pe paturile din prima camera.

Dar cred ca cireasa de pe tort a fost "petrecerea" de revelion. Dupa ce ca a fost considerata cina, sarindu-se peste cina de la 6 direct la masa de revelion, aceasta a avut continut si aspect de masa organizata la casele de ajutor pentru asistati social. Am pus 2 poze exemplificative.

La aceasta masa "festiva" nu ni s-a oferit nici macar sampanie si cafea (ar fi fost normal sa ni se ofere macar acea cafea de la micul dejun care era facuta din cicoare si/sau naut).   Cand am cerut cafea ni s-a sugerat sa o cumparam de la barul din cantina.

Sa nu mai vorbim ca la 12 noaptea nu am avut nici macar o amarata de pocnitoare si ni s-a pus imnul Romaniei.

Toate preparatele la masa au venit in decurs de 2 ore de la 22 la 24 ca sa scape de noi cat mai repede.

Acestea fiind spuse, a fost un revelion cumplit in care am inghetat si nu ne-am distrat mai deloc si am asteptat sa venim acasa.

Trimis de mctoto in 09.02.11 23:46:01
Validat / Publicat: 10.02.11 06:15:32
  • A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA

VIZUALIZĂRI: 3861 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mctoto); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P01 primul fel de mancare, un fel de salata din ce ramasese de la pranz

[10.02.11 06:24:27]

Infiorator... Am mai auzit eu de rau acest hotel, au fost si niste prieteni de-ai mei acolo si ar fi vrut sa mergem si noi, bine ca nu am facut-o!

Dragoș_MD
[10.02.11 08:21:55]

Ahilea din pacate nu are referinte bune nici pentru sejururi de sezon (vara) - cum ar fi putut iarna sa ofere servicii mai bune? ! Pacat ca nu v-ati si informat inainte de a lua decizia sa megeti acolo...

Alex_Macedo
[10.02.11 09:30:48]

P02, face toţi banii!! Dacă ăla'i pui Shanghai, eu sunt născut din tată pigmeu şi mamă congoleză pe o barcă in largu'Mediteranei (m-am uitat dimineaţă în oglindă şi sunt sigur, mioritic!) !! Cred că dacă mă serveau cu'n felu'doi cât trei deş'te de Pui Păcăleşti... aşa cască pe creieri'i făceam bucatarului că le mânca el, cu nasu'!!

btw... regretabilă experienţă!

[10.02.11 09:51:00]

@Alex_macedo, poza aia poate oricand fi confundata cu altceva!!! Acolo mergea un OPC...

Alex_Macedo
[10.02.11 10:05:25]

OAU, oau... si ce OPC, magdalena!! Luam manualu' OPC-ist si atata'i dadeam cu el dupa ureche, de'l aruncam peste mantinela!! Sa mananci asa ceva de Revelion? Holly Shmolly!!

[10.02.11 10:52:24]

Ca sa incep cu inceputu'... imi pare intr-adevar rau pentru ce ai patit...

Dar eu insa umblu la cauza si nu la efect... adica my friend, tu ai optat pentru Ahilea din Balcik pentru ca era cel mai ieftin posibil pachet de Revelion in Bulgaria; spune drept, in primul rand nu-i asa ca pretul te-a incantat? Iti dau scris daca vrei ca la banii cu care te-ai dus aici nu te distrai nici acasa... Este cel mai ieftin hotel posibil pentru Revelion la bulgari care asigura all inclusive.

In al doilea rand: nu am idee cum ti-ai procurat biletele; presupun ca printr-o agentie de turism. Spune-i din partea mea tipului/tipei de acolo sa-i fie rusinica... hotelul este de 2 stele plus, scrie daca nu ma insel si pe frontispiciu. Agentiile de la tara noastra mandra il vand ca fiind de 3... dar cine STIE si vrea sa vanda REALITATE, e clar de 2 stele. Hai sa zicem plus, dar numai vara.

Acest hotel si nu numai- marea majoritate a hotelurilor de pe litoral (nu importa ca din Romanik sau Bulgaria) NU AU CALDURA IARNA!!! Sunt deschise pentru Craciun si Revelion, in unele cazuri, atunci cand nu renoveaza, tocmai pentru a prosti unii care se dau in vant dupa mocangeala. De aceea, mereu pentru mine un Revelion reusit va fi intotdeauna la munte! Acolo unde-ti trebe caldurica si vara, d-apai iarna! Evident, cei de acolo puteau sa va acorde niste paturi in plus (ma refer la "paturi" de invelit, nu la "paturi" de dormit- nu merg diacriticele)... dar ma indoiesc ca aveau.

In concluzie- si nu ma refer doar la tine- tu esti doar unul din cei multi- lipsa de informare si mai ales dorinta de "mult si moca" va poate strica concediul...

Si ca sa vezi ca stiu despre ce vorbesc... am avut-o pe sor-mea la acest hotel cazata, care mi-a spus ca vara e ok din pedeveul pretului si al apropierii fata de casa. Dar atat! Fara mari asteptari.

Sfatul meu: ai fost fara copii si ai o varsta care iti permite... vezi totul ca pe-o aventura!!! : -)

[10.02.11 10:56:53]

Si inca ceva, ca si completare: mare grija unde alegi sa-ti petreci vacanta de Pashte!!! Nu mai opta pentru necunoscute de acest fel; nu te orienta dupa pretul minuscul! Altfel risti sa vii dupa cu acelasi tip de impresii...

Sfatul meu: mergi la noi in tara, undeva rustic, unde se pastreaza traditile adevarate (nu-ti dau exemple, aici te descuri si singurel).

Asta ca sa-ti revii dupa experienta terifianta de la alte tzari... si la noi se poate, daca stii sa cauti. Adica mai rau nu are cum sa-ti fie: -)

[10.02.11 15:17:26]

Eu de 1 mai am patit-o cu un hotel foarte bun ca si cazare, insa la masa. Nu aveau de nici unele si alea pe care le aveau miroseau. E vorba de hotelul Laguna Beach din Sozopol (click aici)

Dar nu am stat acolo 3 nopti, nici vorba. Am sunat la agentie sa facem schimb pentru a nu ne ruina sejurul. Am vorbit ore in sir, am pierdut intreaga seara a sosirii, plus dimineata pana am ajuns la Nessebar, la Sol Mare, am schimbat, pana la urma, si statiunea numai sa nu stam acolo (click aici).

Ce era sa mancam? Erau 5 persoane in tot hotelul! Barmanul era receptioner, ospatar, bell-boy, hamal, ce sa mai, ca-n filme!

Nu ati incercat mai intai o schimbare a locatiei?

zimbrul
[14.02.11 14:44:43]

@sbacau. Si eu am fost cu mctoto acolo. Initiatorul postului nu se minuna de ce a patit si nu cerea sa i se explice ce i s-a intamplat asa. Pur si simplu, el, a vrut sa informeze eventualii viitori turisti la acest... nu stiu cum sa-i zic- sa nu pateasca la fel. Comentariile tale superioare, ironice si rautacioase nu isi au rostul.

[16.02.11 12:42:38]

nenea zimbru, nu te supara matale... te-ai inscris doar ca sa dai aceasta replica?

Comentariile nu sunt rautacioase si consider ca am respectat un minim de decenta; altfel un webmaster mi-ar fi atras atentia, ceea ce dupa cum vezi nu s-a intamplat. Am zis - si o repet daca e nevoie- imi pare rau ca mctoto a patit-o. Si asta sa fie invatatura de minte pentru cei care pleca in concediu fara un minim de informatii. Sunt de acord, in aceste conditii de criza, nu toti ne permitem destinatii exotice; dar hai sa ne vedem lungul nasului, sa ne intindem cat ne e plapuma si sa nu avem asteptari de Antalya in Balcic.

Si nu sunt comentarii superioare, imi pare rau daca asa le-ai perceput. Poate nu sunt cu nimic mai presus decat colegul nostru (desi in materie de turism, crede-ma pe cuvant, sunt)

Dar ma duce capul sa nu-mi aleg iarna destinatii pe litoral... Si eu nu explicam neaparat pentru mctoto ce si de ce si cum... ci pentru "eventualii vitori turisti" cum ii numesti tu.

Si, revin, daca s-ar/v-ati fi informat inainte de inghesuiala la pret despre aceasta locatie, nu ati fi avut asteptari atat de mari...

Din punctul meu de vedere, eu am inchis subiectul acesta... am explicat ce am avut si atat; imi pare rau daca te-au deranjat, dar... trebuia sa le spuna cineva

Concedii placute!

pop
[16.05.11 21:29:31]

Eu amincercat sa dechid ochii altora daca ai mei au fost inchisi cand am platit sejurul la Ahilea vara trecuta, dar mai repet: OCOLITI PACALITURA DE HOTEL! PA

6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
abmbuc*, Alex_Macedo, magdalena, pop, sbacau, zimbrul