ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.10.2010

Satisfăcător

AUTORUL NU ar recomanda

Casa Ancutei Vartop – pe afara-i vopsit gardu’, inauntru leopardu’

Sa va povestesc ce teapa mi-am luat cu cazarea in Vartop/Apuseni.

Eu si prietenul meu ne-am decis sa mergem in vara asta (august 2010, tocmai cand era canicula in Bucuresti) in vacanta in M-tii Apuseni. Si cum aveam un buget redus si vroiam sa stam 9 nopti, ne-am pus pe cautat pe net o pensiune draguta, rustica, cu conditii decente si mai ales cu bucatarie complet utilata pentru ca vroiam sa ne gatim singuri.

Am gasit pensiunea Casa Ancutei de 3 stele care, din pozele de pe net si din descriere parea ca era exact ceea ce cautam. Draguta, cu aspect rustic, construita din lemn, cu gradina cu balansoar si foisor. Pe absolut toate siturile in care aparea postata oferta pensiunii se specifica ca aceasta este dotata cu bucatarie “complet utilata”. Prevazatori din fire am sunat sa facem rezervare si am intrebat in mod expres daca intr-adevar aveau bucatarie complet utililata, pentru ca pozele cu bucataria lipseau din prezentarea pensiunii. Chiar am intrebat daca exista cuptor cu microunde pentru ca suntem mari amatori de popcorn. Gazda ne-a asigurat ca aveam toate conditiile ba chiar ne-a facut si o mica reducere de la 60 de lei/noapte la 50 lei noapte cand a auzit ca o sa stam atatea nopti. Fireste am fost foarte incantati si abia asteptam sa ajungem in acea zona pentru o vacanta activa, gandindu-ne sa vizitam cat mai multe obiective.

Cand am ajuns acolo, seara dupa un drum de aproximativ 12 ore din Bucuresti (cu opriri lungi), ne-a picat fata la propriu. Este o pensiune mica, cu aproximativ 7 sau 8 camere, 4 la parter si restul la etaj. Este de tip vagon, cu un hol lung si camere in stanga si in dreapta. Camera noastra era prima pe dreapta. Asa zisa bucatarie “complet utilata” era situata pe holul comun si era compusa din urmatoarele: un frigider, cum intrai pe stanga (in fata usii camerei noastre), o masa cu cateva scaune, un mic dulapior cu oale, cratiti, farfurii, tacamuri, ulei, otet, sare (2 in 1 bucatarie si camara ce n-a vazut Parisul) si un aragaz. Sigur o sa va intrebati unde era cuptorul cu microunde – lipsea cu desavarsire iar chiuveta – un element fundamental dintr-o bucatarie, in viziunea mea era in baia de la parter. Da, ati citit bine, nu exista decat o baie cu chiuveta. Nici vorba ade alta chiuveta. Asa ca bye bye floricele si liniste penntru ca frigiderul fiind comun si restul bucatariei pe hol... va imaginati cum era. Pe langa asta, camera noastra era microscopica. Abia aveai loc 2 persoane sa te misti si sa iti pui si bagajele, care in cazul nostru nu erau putine fiind veniti pt un sejur de 10 zile. Baia la fel de microscopica, nici vorba sa aiba loc 2 persoane in acelasi timp. Insa era “complet utilata” nu ma pot plange. Mai aveam un televizor si o mica masuta cu o veioza fara bec. Daca o sa va uitati la poze cu atentie, o sa observati finisajele low cost (ca intreaga pensiune de altfel) precum si “ gratarul” care pe mine m-a amuzat foarte tare pentru ca nu am mai vazut niciodata asa o chestie. Insa aveau un ditamai foisorul in curte, potrivit pentru cel putin 10 oameni si niste bancute rustice, din lemn pentru admirat peisajul si balansoar (am observat ca aceste 3 elemente sunt foarte la moda pentru orice pensiune ces e vrea rustica, neaparat din lemn). Era intr-adevar niste verdeata dar in spatele casei iar terenul era destul de denivelat. In jurul pensiunii era un santier continuu, pentru ca in zona se construiesc pensiuni si vile intr-o veselie si completamente aiurea (fara nici cel mai vag plan urbanistic, alla Romanica).

Sigur o sa-mi spuneti ca la ce puteam sa ma astept la pretul pe care il dadeam. Sigur ca nu asteptam conditii de 5 stele dar macar ma astept sa nu mi se promita ceva ce in realitate nu exista. Zau ca nu inteleg aceasta mentalitate a unor propietari de pensiuni care promit cate-n luna si-n stele doar ca sa atraga turistii. Oare nu-si dau seama ca turistul odata pacalit a doua oara nu se mai intoarce? Am fost victimele marketingului dar am invatat din patania asta si data viitoate vom fi mult mai vigilenti. Oricum ma felicit ca nu am cedat insistentelor de a da o parte din bani in avans.

Deci p’ara-i vopsit gardu’, inautru-i leopardu’ nici vorba sa stam in acest loc “mirific” 10 zile asa ca a doua zi dimineata am plecat sa cautam altceva. Ne-am cazat la Vila Apuseni. Dar despre asta, in episodul viitor.

Trimis de madalitza17 in 03.10.10 19:57:06
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VÂRTOP [AB / BH]. A mai fost în/la: Busteni, Predael, Buzau, Azuga, Valea Doftanei, Campina

VIZUALIZĂRI: 3846 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (madalitza17); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
P01 Bucataria / hol "COMPLET UTILATA"
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2400 PMA (din 1 vot)

sandu.53
[03.10.10 20:02:13]

si eu care credeam ca acolo in Apuseni totul e de vis... pacat de experienta voastra. asteptam si pozele!

madalitza17AUTOR REVIEW
[03.10.10 20:26:40]

Atunci cand pleci cu asteptari mari, de cele mai multe ori esti dezamagit; si nu numai in Romania se inatmpla asa. Sunt multe locuri pe planeta asta supraevaluate din cauza marketingului si pana la urma descoperi ca nu e mare lucru de capul lor.

Si la urechile (si ochii mei) ajunsesera basme despre faimoasa "statiune de schi" Arieseni si imprejurimile sale. Si in Vartop exista o partie de schi dar mie mi s-a parut a fi mai degraba pentru copii sau pentru incepatori. Nu ma pretind a fi mare cunoscatoare dar statiunea Vartop nu se poate inca numi statiune ca lumea de schi. In afara de pensiuni si hoteluri aruncate aiurea si o limba de pamant caruia i se spune partie de schi altceva nu are. Poate peste cativa ani, o sa fie mai dezvoltata in ritmul in care se construieste si o sa se mai dezvolte. Dar acum, no way.

creivean
[03.10.10 20:27:23]

Felicitari pentru review si poze.

De fapt in zona, cele mai multe asa zise pensiuni sunt deja invechite si cu niste conditii mult sub sa zicem Valea Prahovei. Pentru cunoscatorii in ale Turciei, partea din Alba, de Apuseni este precum Kusadasi, iar Valea Prahovei, precum Antalia.

Parerea mea...

alinutzza140*
[04.10.10 08:29:55]

Felicitari pentru rew. si poze. Se mai intampla si de astea. Ase este cand proprietarii afiseaza minciuni pe site-uri.

trandafir 1970
[04.10.10 21:34:08]

Sincer, imi pare rau! Ai avut tu ghinion sa nimeresti pensiunea asta! Noroc ca nu ai dat bani avans, ca trebuia sa renunti la ei sau sa stai acolo!

Eu am avut noroc cu pensiunea aleasa - click aici

Mai avem si surprize de astea neplacute. Sunt curioasa cum a fost cealalta cazare, banuiesc mai bine.

Bine ai revenit cu impresii, mai poveste-ne!

Un vot de consolare!

4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):