ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 14.09.2010

la PMM* = 68 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

Isi merita din plin cele 4 stele

Dupa cateva scurte cazari la Clermont (week-end) am decis sa venim tot aici si pentru un concediu de 10 zile, gandit ca un pachet de relaxare si distractie impreuna cu copilul.

Hotelul este asa cum apare pe site, fara exceptie.

Intregul personal este amabil (toata lumea te saluta cu zambetul pe buze continuu), flexibil (am cerut la un moment dat inlocuirea camerei pentru ca vroiam o alta vedere si nu am avut nicio problema) curatenia este desavarsita (am vazut o camerista care era la usa unei camere, finalizase curatenia si nu stiu pentru ce a trebuit sa intre din nou in camera insa s-a descaltat pentru a intra...).

Centrul de sanatate, spa, piscina, jacuzzi sunt curate, serviciile de calitate, aceeasi amabilitate. Am facut mai multe proceduri, nu am nimic de reprosat la nici una.

Restaurantul foarte foarte curat, chelneri multi, in uniforme elegante, zambitori, amabili, foarte prietenosi cu copii (cred ca au in fisa postului asta pentru ca absolut toti s-au imprietenit cu copilul meu, care nu-i chiar un ingeras).

Micul dejun gen bufet suedez, foarte consistent, meniul destul de diversificat.

Bacsisuri nu am lasat foarte multe, numai din cand in cand la centrul de sanatate si foarte putine la restaurant.

Nu am stat insa decat 7 zile pentru ca in aceste zile ne cam obisnuisem cu mancarea si vroiam altceva.

As fi vrut sa gasesc in meniu mai multe feluri de mancare fara carne si acesta-i singurul lucru care mi-a lipsit la Clermont, insa dupa 7 nopti de cazare si masa acolo.

Voi nota cu 100% sectiunea bucatarie deoarece calitatea si curatenia sunt absolut fara repros iar faptul ca mie nu mi-a fost suficient meniul vegetarian nu inseamna ca meniul nu este variat.

Mi-a mai lipsit un loc de joaca amenajat in exterior, dar voi acorda tot 100% sectiunii respective pentru ca sunt foarte multe in interior, iar cadrul natural permitea cu succes activitati in exterior cu copiii.

In concluzie, ma voi intoarce oricand acolo cu mare drag si-l recomand oricui.

Copilul de 3 ani a spus continuu ca el vrea sa ramana acolo si la cateva zile chiar a plans dupa hotel.

Trimis de croc in 14.09.10 19:53:30
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în COVASNA. A mai fost în/la: Harghita, Covasna, Bucovina, Delta, Mare,

VIZUALIZĂRI: 3508 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (croc); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 68.00 EUR pe cameră

valimi
    [14.09.10 20:00:49]

Am auzit de acest hotel, exact ce spui tu: conditii foarte bune, pretul foarte mare.

[14.09.10 20:08:57]

isi merita banii pana la ultimul leu.

am fost in locatii mult mai ieftine in care am regretat banii, insa nu regret nici un ban din cei dati la Clermont.

raly
    [14.09.10 21:36:55]

Ma bucur ca mai aud vorbe bune si depre hoteluri din Romania! Puteai sa fii putin mai convingator postand si niste poze!

[20.09.10 13:22:05]

Vreau si eu sa rezerv aici pachetul de revelion. Imi puteti spune pe care parte a hotelului privelistea este mai frumoasa (ca sa stiu unde sa-mi aleg camera acum ca tot am de unde alege) ? Am inteles ca vor sa puna in functiune un corp nou, stiti ceva despre asta, are vedere frumoasa, e legat de hotel? Multumesc mult.

[21.09.10 16:01:34]

lucrau de zor la un nou corp, pe care intentionau sa-l deschida in acest an. lucrarile erau avansate, insa corpul nou nu va avea restaurant sau spa ci numai camere si sali de conferinte.

ref. la priveliste... e foarte subiectiv, nu stiu ce sa zic.

Pot sa spun ca hotelul vechi are vedere numai pe doua parti, o parte spre sosea si spitalul de cardiologie (e marisoara distanta pana la sosea, sunt parculete si parcarea, soseaua nu este circulata).

Cealalta latura este spre noul corp si padure.

[21.09.10 16:10:40]

Daca ar fi sa mergi inca o data acolo in ce parte ti-ai dori vederea la camera? Ai reveni acolo pt un revelion? Cum arata statiunea, este ceva de facut acolo in afara hotelului? Multumesc mult pt rabdare amabilitate si ajutor!

[21.09.10 16:27:50]

eu am avut vederea catre hotelul in constructie/padure. Nu a fost zgomot.

Data viitoare voi cere vedere la strada, dar numai ca sa vad cum este.

As reveni pentru un revelion fara ezitare, dar acum, avand copil mic, nu cred ca va fi un mediu potrivit deoarece va fi aglomeratie.

Statiunea arata rau, spre foarte rau. Nu ai unde sa te plimbi, este un parc "in mijlocul strazii" (inconjurat de strazi de fapt) plin de fum de esapament.

Hotelul insa este in afara orasului Covasna (din fericire).

Nu prea ai de facut iarna mare lucru. Noi in toamna ne-am plimbat, am invatat copilul sa mearga cu bicicleta, am urcat in Comandau (este superba zona din Comandau), ne-am plimbat cu ATV, am fost la spa, am luat si pachetul medical (masaj, etc.)

In mesajul de mai sus am vrut sa spun ca soseaua nu este foarte circulata si nu ca nu este circulata deloc.

[21.09.10 16:31:48]

Multumesc mult, sper sa fie bine. Am sunat azi la ei si deja mi-au rezervat 2 camere cu vederea catre partea cu intrarea in hotel/gradina/parcare. Sper din tot sufletul ca am facut alegerea corecta.

[21.09.10 16:58:26]

Depinde foarte mult de gusturi si asteptari. Mie personal mi-a placut enorm. Cand am ales locatia, am cautat in tara si nu am gasit nimic similar (m-am gandit la germisara si ocna sibiului).

Eu il pusesem in balanta cu Turcia (unde am mai fost de cateva ori) si am decis prentru Clermont.

Dupa aceea am fost 2 zile la Cheile Gradistei si m-am lecuit...

La Clermont eu am avut camera executive.

[21.09.10 17:32:21]

Noi am luat o executive matrimoniala si o standard twin pt copii, era singura optiune valabila pt conditia pe care am pus-o noi, sa avem camerele alaturate. Imi este de folos acest review pt care te felicit cat si raspunsul tau si ai de la mine punctaj maxim. Multumesc inca o data!

[21.09.10 18:21:42]

Sa ai vacanta placuta!

Da-ne un semn daca iti place.

Sper sa fii pe aceeasi lungime de unda cu mine si sa astepti 4 stele nu 5 sau 7.

4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):