ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 15.10.2008
    STATUS: UCENIC
    JUN-2008

De ajungeti in Costa Brava, vizitati neaparat Tossa de Mar

Cei care ajungeti prin aceasta parte a Spaniei, nu ratati o vizita mai lunga sau mai scurta in Tossa de Mar, un orasel cu un aer medieval deosebit care pe mine m-a impresionat. Am stat cateva zile aici, ca "baza de plecare" in mai multe excursii cu vaporase-taxi spre alte localitati de pe coasta sau spre plaje mai ascunse (preturi foarte bune 10-15 euro dus intors).

Am optat pentru un aranjament propriu, astfel ca am zburat cu Ryanair, in conditii extrem de avantajoase. Decolare de la Frankfurt Hahn (m-a costat 45 euro dus-intors! insa cu bilet cumparat din timp) pana la Girona (langa Barcelona). Inchiriata masina din timp, tot de la Ryanair (care lucreaza cu Hertz) - e mult mai ieftin daca inchiriezi si masina direct o data cu biletul de avion. Eu am primit un pret de 100euro pentru 6zile. Din Girona am preluat masina si m-am indreptat spre Tossa del Mar. Nu aveam nimic aranjat dinainte, insa am gasit hotel cu 40euro/noapte+mic dejun, amplasat spendid, direct in buza plajei, cu o vedere superba spre mare.

In toata zona am gasit preturi foarte bune la restaurante. Fiecare dintre ele are un meniu al zilei, 3 feluri de mancare la alegere (fiecare fel il puteai alege din 3-4 variante) + pahar de vin/sangria = 10 euro (mi se pare mai mult decat convenabil).

In zona portului gasiti diverse curse cu vapoare, vapoare care opresc unele chiar pe plaja. Cum am mai spus, cu 10-15 euro poti face un drum de cateva ore spre o alta plaja sau alta localitate. Dus-intors. Functioneaza foarte bine, curse dese cam o data la 30 min. In rest drumuri de vis, peisaje superbe. Eu am ales varianta asta pentru ca am gasit mai interesant sa merg asa decat cu o agentie de turism. In final am iesit la 750euro/2persoane.

Imediat ce m-am intors in tara, am facut un "schimb de experienta" cu parintii care se intorsesera dintr-un concediu plin de nervi si extrem de scump la Mamaia... M-am felicitat in gand pentru alegerea facuta.

Trimis de sirbu* in 15.10.08 08:51:14

VIZUALIZĂRI: 4452 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (sirbu*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.

sergiyou1978*
    [16.01.09 04:02:30]

salutare!

Vrem sa mergem si noi i tossa de mar ptr 8 zile,ne puteti spune despre ce hotel este vb?..multumesc mult!!

andreilina
    [04.06.09 10:38:35]

si Eu am fost in Tossa de Mar anul trcut in vara, dar am fost doar o zi, dar mi-a placut foarte mult si acolo, totul este superb , peisaj, stradute, stancile, vechea cetate , nu stiu cum este la noi la mare nu am fost niciodata, dar cred ca mult mai satisfacut vii dintr-o excursie in strainatate... eu mai vreau sa merg... deabia astept.

biancuta
    [22.11.10 11:32:25]

@sergiyou1978, mi-ai lasat un mesaj pe privat. Te rog sa-ti activezi optiunea de a primi mesaje pentru a putea comunica. Ti-am scris si pe forum, dar acolo nu stiu daca ai intrat, insa acest mesaj sigur va ajunge la tine. Cum poti activa mesageria privata:

1. click pe CONTUL MEU (il gasiti in prima pagina a site-ului, in dreapta sus)

2. Click pe tab-ul SETARI

3. Bifati a doua optiune, "ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALTI UTILIZATORI"

4. Apsati butonul MEMOREAZA (de jos de tot)

mailul tau nu va fi afisat.

Rog pe @sirbu sa ma scuze ca am intrat pe acest rw, dar numai asa am putut lua legatura cu @sergiyou1978.

3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):