ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.03.2024
Familie

Marea Roșie în sticlă, Hurghada Aquarium

Ilustrație video-muzicală

Dialog într-un pet shop (magazin animale de companie, hrană, etc)

Un client întrebă :

-Aveți cumva de vânzare niște rechini mici ca dimensiune?

Vânzătorul răspunde :

-Nu avem dar de ce întrebați, la ce vă trebuie???

Clientul spune :

-Păi știți, vreau să învăț minte pisica mea, e a cincea oară când îmi mănâncă peștișorul din acvariu

:):):)

În Hurghada Grand Aquarium putem vedea și rechini. Și nu din rechini care ar mânca și pisicile din dotare ci din specii care s-au învățat deja cu turiștii și mănâncă doar pești băgați direct în gură. Sincer m-aș face și eu rechin ca pentru o poză să primesc mâncare :):):)

Atracția pe care o voi descrie în următoarele rânduri este la mare căutare în Hurghada și indiferent de vârstă, gen, merită o vizită pe acolo. Atât mi-am dorit această atracție încât am plătit mai mult decât ar fi trebuit dar hai să vă descriu și motivele în următoarele rânduri. Pentru că nu mi-a părut absolut deloc rău că am plătit mai mult voi povesti tot în următoarele rânduri.

Despre Hurghada Grand Aquarium

Acest acvariu amenajat suficient de modern după modelul celorlalte acvarii din lume s-a amenajat în 2015 în zona de sud de orașul Hurghada, zona care găzduiește resorturile bune cu multă suprafață și cu multe stele în clasificare hotelieră.

Atracția care se numește Marele Acvariu din Hurghada (sau Red Sea in Glass, adică marea roșie în sticlă) nu este doar acvariu, este o atracție care cuprinde mai multe atracții într-unul singur: acvariu, junglă tropicală și grădină zoologică. Cât despre specii sînt 100 la număr iar animalele sînt 1200 bucăți la număr, inclusiv viețuitoarele marine. Și încă o cifră interesantă, volumul apei din toate acvariile este de 3500 MC (consumul meu de apă pe cca 437 de luni/36 ani) iar cel mai mare acvariu (cel cu tunelele pe sub care ne putem plimba) are 1800 MC de apă.

Suparfața pe care s-a amenajat această atracție este de 40000 mp, conform estimare personală susțin că această suprafață este reală.

Atracția realizată este un mare succes atât în rândul turiștilor cât și în rândul localnicilor, egiptenilor în special copiilor.

Unde se află?

Marele acvariu din Hurgada se află în partea de sud a stațiunii pe bulevardul El Nashr arteră de circulație care face legătura cu centrul Hurghadei, resorturile din sud, aeroportul și Senzo Mall.

De la locul meu de cazare din partea de nord al Hurghadei sînt 16 km până acolo, din centru cca 10-12 km, din resorturile bune din sud cca 3-5 km sau mai mult. Pentru deplasare până acolo am folosit taxi luat de pe stradă și am plătit pt 16 km 250 EGP (35 lei) cu înțelegere prealabilă cu taximetristul înainte să ne urcăm în mașina lui.

Ce costuri are o vizită în acest loc?

Am observat de mai mulți ani că turiștii străini plătesc mai mulți bani pentru atracție decât egiptenii. Într-un fel este ok având în vedere că egipteanul de rând câștigă lunar echivalentul la cca 100-150 eur în mână. În altă ordine de idei în alte țări sărace nu am observat această diferențiere, în Tunisia de ex plătesc și eu la fel ca ei la orice intrare/atracție.

Deci în Hurghada Grand Aquarium un bilet de intrare costă 440 lire egiptene (61.6 lei) pentru egipteni și 33 $ / 31.5E ur pentru ne-egipteni adică 157.5 lei aproape triplu să zicem. Partea bună este că la acvariu se face diferența între euro și dolar în rest în majoritatea cazurilor pentru ei dolarul este la fel cu euro. Dar atracția în sine merită chiar mai mult decât 150 lei.

Pentru acest tarif ai ocazia să vizitezi această atracție, să beneficiezi de showul de la acvariul mare de la ora 11.00 și ora 16.00 când vor fi hrăniți rechinii, pisicile de mare, vei putea folosi telefonul mobil pentru a face poze câte îți dorește inima fără a folosi însă blitzul aparatului. Vei putea vizita jungla tropicală și grădina zoologică. Vei putea sta în cortul beduinilor. Ai acces la toalete și la locuri de picnic consumând din traista ta, Dar mai sînt și automate de băuturi răcoritoare, snackuri, dulciuri dacă vrei și altceva.

Pentru a folosi un aparat foto/film profesional se mai cere o taxă de 20$ de persoană, poate pentru unii care au dotări superioare în materie de aparate foto/film sigur merită acest tarif.

Fotografii acvariului se află la datorie astfel dacă dorești un selfie profesionist unde vrei tu în centru (dar cei mai mulți turiști vor în fața acvariului cu rechinul mare și alb dacă se poate) Cât costă iarăși nu știu, abia am avut dolari pt un bilet de intrare :) iar ăștia vor doar valută și pe urmă îi țin cu dinții :):)

Ce costuri am avut noi?

Încep cu o avertizare (de prin lume adunate-expresie preluată din AFA :) Înainte de vizita la acvariu am epuizat aproape în întregime stocul de valută dolari/euro ce am avut la mine de și puteam să procur mai multă pe la noi. Pur și simplu am vrut mai multe atracții de cât mi-am propus de acasă că o să fac. De aceea întotdeauna este bine-venit să aveți la voi rezerve de valută în plus, dacă rămâne fiți sigur că nu se strică sigur nu este alterabil :):):)

Deci la momentul vizitei am mai avut dolari pentru un singur bilet și două bilete am plătit cu cardul. Ia ghici cât a fost tariful final în loc de 33$/persoană. Aproape 200 lei deci cu cca 43 lei/persoană mai mult decât dacă aveam dolarii la mine. Frumoasă rată de schimb cică legală pe la ei (se convertește leul românesc în liră egipteană, care se va transforma ulterior în valută :):):) iar accesând ulterior calculatorul pe aplicația internet banking mai apărea și comision zero :):):). Am început să râd în fața calculatorului în hotel la recepție (doar acolo era net cât de cât) se uita lumea la mine ciudat :):):) Deci pedeapsa primită că nu am luat destulă valută la mine a fost de 86 lei, doar în acest caz. În fine m-am resemnat și totuși m-am bucurat că am putut plăti deoarece nu eram 100% sigur cu partea plății cu cardul.

Vizita noastră

A fost o vizită reușită, reconfortantă și a durat cca 3 ore. Studiind saitul oficial al acvariului în prealabil la momentul vizitei știam tot ce se întâmplă pe acolo inclusiv de showul cu hrănirea rechinilor la ora 11.00 sau ora 16.00. Vizitatorii care nu știu de acest show o poate s-o rateze să n-o vadă și este păcat, este dreptul fiecăruia să vadă acest show subacvatic.

La acvariu sînt multe angajate femei (spre deosebire de hoteluri unde am observat doat bărbați inclusiv la curățenie, camere, etc) Doar că sînt îmbrăcate tradițional. Engleza în schimb o vorbesc foarte bine mult mai bine ca mine. După plătirea biletelor am avut parte de un scurt ghidaj la început în care ni se explica multe despre acvariu, despre reguli de vizitare și altele. După aceea vizita a derulat pe cont propriu dar pe parcurs am avut mult suport din partea angajaților din interior. În principiu traseul este marcat cu săgeți arătând direcția corectă în care să ne deplasăm.

Ordinea de deplasare în mare este: spațiu intro cu acvarii și amenajări peisagistice, pe urmă amenajări tip junglă, zoo parțial, acvariu, secție preistorică, marele acvariu, show acvariu, grădină zoologică, spațiu de servicii. (picnic, automate), ieșire. La intrare/ieșire ar mai fi centrul foto unde 100% sigur te vei regăsi pe monitoare și dacă dorești ceva (foto/film pe orice suport, hârtie, CD, etc) o poți cumpăra. Ar mai fi ceva terase/restaurante la intrare, un parc și zonă de parcare de unde 100% sigur vei găsi un taxi care te duce înapoi la hotel cu același preț cu care ai venit.

La intrare pur și simplu am uitat de aparatul foto și am apucat să fac vreo 15 fotografii până a venit o angajată la mine și m-a întrebat dacă vreu să cumpăr bilet acces foto cu aparate profesionale de 20$. Cum cu iphoneul meu vechi (XR) fac poze mai bune decât cu Nikonul foarte bătrân D3100 clar am renunțat la acesta și l-am băgat în geantă dolarii ăia oricum nu-i aveam.

După ce am trecut de prima zonă, urmărind săgețile pictate pe pardoseală am ieșit într-o primă secțiune de zoo. Aici am vizitat crocodili, pelicani, broaște țestoase. Pe urmă am urcat pe niște scări și am intrat în atmosfera unei jungle tropicale. Sus am folosit un pod din sfori pentru a ajunge într-un loc de belvedere aflat la înălțime. Din acest punct se vede tot teritoriul acvariului cu zoo și zone de agrement dar în depărtare se văd deșertul și munții.

Coborând de acolo pe alte scări în casa scărilor au fost adăpostite alte animale printre care lilieci odihnindu-se atârnând și cu capul în jos, dar și sute de mini-broaște țestoase care stăteau... cam grămadă.

Ieșind din casa scărilor am dat de o sumedenie de iguane care stăteau sub sticlă la soare, la grămadă bineînțeles. Au urmat niște specii de maimuțe și păsări flamingo.

Pe urmă am intrat în clădirile acvariului și am început vizitarea acvariilor. M-au întâmpinat niște broaște țestoase mari de această dată înnotând în apă.

A urmat lumea colorată a Mării Roșii unde atât vegetația cât și peștii sînt viu colorați. Câteva exemple de specii de pești în latină: epinephelus avelatus, epinephelus insidiator, pigoplytes diacanthus, cros aygula, coris cavieri, coris formosa, coris variegate, și așa mai departe. Nu lipseau nici morenele, pisiclie de mare specii mai mici.

Pe lângă acvariile clasice mai mici mai vedeam și câte un acvariu cât toată sala, unele erau curbate, altele nu. Pe urmă coborând spre marele acvariu cel cu 1800 mc de apă și două tunele prin care te poți plimba și observa lumea apelor de sub, am observat 2 schelete imense de animale marine preistorice atârnate de tavan.

Am ajuns și la tunelele pe sub marele acvariu, aici locuiesc uriașele mării, rechini, pisici de mare de dimensiuni mari, pești diferiți, broaște țestoase cât casa. Pozele făcute în tunel de obicei nu sînt așa reușite, datorită curburii sticlei, reflecția persoanelor în sticlă, luminile nu îți dau voie să faci prea multe poze reușite. Aici este locul să stai și să observi lumea animalelor marine pentru tine. Sînt destule alte locuri unde poți face o poză reușită.

Pe urmă am ieșit în sala mare de agrement, se apropia showul de la ora 11.00. Aici în fața unui acvariu imens (parte cu cea cu tunelele cea de 1800 mc apă) se află băncile pe care stai jos și urmărești. Tot în această sală este un bufet unde poți consuma un snack, răcoritoare sau cafea. Toalete sînt în mai multe locuri pe întregul domeniu și sînt marcate corespunzător.

Înainte de începerea spectacolului era o densitate normală de pești în acea zonă de acvariu, dar când intră scafandrul în apă se adună toți peștii și cei care primesc de mâncare dar și cei care nu primesc nimic. Pur și simplu toți locatarii maerul acvariu se află acolo spre deliciul spectatorilor.

Mâncare vor primii doar uriașii acvariului rechinii și pisicile de mare bine-crescute cu un diametru de cca 1.5m.

Rechinul era mângîiat pe burtă și i se băgau peștișori în gură. Le înghițea instant. Dar pisica de mare mănâncă rău, are gura mai mică, se chinuie să înghită, îl mai ajuta scafandrul. Ca recompensă se lăsa rotită și culmea că nici nu amețea de la atâtea rotiri :)

O să pun și de aici poze și filmulețe, nu stăteam chiar în mijloc dar se vedea bine tot. Pe urmă am intrat într-o sală unde am văzut căluți de mare și alte viețuitoare marine în miniatură.

Pe urmă am ieșit în exterior și am vizitat cortul beduinilor, acesta mult mai modern amenajat decât cele văzute în deșert. Și aici am observat un magazin de prezentare cu vânzare. După cortul beduinilor am observat un loc de joacă pentru copii cu multe amenajări. Mai era o cușcă cu păuni, o cușcă cu struți, era unul negru cât un urs, o cușcă pentru rațe, o zonă pentru broaște țestoase imense.

Lângă zona de joacă pentru copii se află terasa unde poți lua masa din traistă. Aici se află și automate de băuturi. Lângă terasă se află o grădină cu arbuști, flori și fântână arteziană foarte îngrijită. Au urmat alte cuști cu maimuțe și un porc spinos african.

Cam asta a fost vizita noastră acolo, a durat aproximativ 3 ore. Recomand maxim această atracție.

Vizite faine. Termin articolul tot cu un banc cu o maimuță de această dată :

O maimuţă intră într-un bar şi comandă o bere. Ospătarul, foarte mirat, desface o bere şi o serveşte. Maimuţa bea berea, după care cere nota.

Ospătarul, şi mai mirat, îi spune:

– 100 de lei!

Maimuţa scoate 100 de lei, îi pune pe masă şi dă să plece. Ospătarul, de-a dreptul stupefiat, zice:

– Nu te supăra, dar e prima oară când văd o maimuţă la noi în bar!

Maimuţa răspunde supărată:

– La preţurile astea, nici nu-i de mirare!

Trimis de AZE in 12.03.24 19:54:32
Validat / Publicat: 12.03.24 20:23:18
  • Alte destinații turistice prin care a fost: Europa

VIZUALIZĂRI: 715 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (AZE); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P17 Amenajări junglă

Michi
[13.03.24 09:37:01]

@AZE: Noi am fost în Egipt în 1990 şi a fost prima ˝ieşire afară˝. Citisem mult despre el dar până atunci nu am putut ieşi din ţară. Am aterizat în Hurghada unde am dormit o noapte, urmând ca a doua zi să facem o mică croazieră cu o barcă-vaporaş care avea un geam de sticlă pe podea prin care am putut vedea coralii. Nu erau construite decât trei hoteluri, un butic cu bijuterii de aur ieftine şi aeroportul. Atât. A fost prima dată când am făcut cunoştinţă cu aerul condiţionat si nu întelegeam de ce era o diferenţă atât de mare între temp. de afară şi cea din cameră. Spre prânz ne-a luat un autocar cu care am mers multe ore printr-un peisaj arid. Ne-am cazat în Cairo în hotelul ˝les trois pyramides˝de patru stele, făcut de constructorii români. Excursia ONT de două săptămâni era barter între cele două state.

[13.03.24 11:18:22]

@Michi: Sărut mâna

Urmăream cu interes articolul Dvs cel despre al 800-lea review. Și am parcurs și pozele. Ați umblat cât alții în cinci vieți 😀

Și în Egipt ați fost cu multe ocazii, le-ați vâzut pe toate. Eu aer condiționat am văzut târziu cam în jurul anilor 2000, și asta într-un sediu de firmă la noi în România.

Știți unde a fost fabricat primul meu aer condiționat de acasă? În Egipt înainte de revoluția lor, cumpărat d ela Altex(sau MediaGalaxy ) în 2007. Era 600 lei. Merge și acum foarte bine 😀Îi zice UnionAir.

mishu
[13.03.24 17:23:43]

@AZE: Cred ca in astfel de ocazii nu pot spune ca "Lasa ca data viitoare va fi", asa incat nici nu mai conteaza pretul, importanta este distractia, iar voi ati avut parte de ea din plin. Acestea sunt amintirile cu care ramanem si de care ne aducem aminte si peste multi ani.

Felicitari, votat cu mare drag.

[13.03.24 21:21:29]

@mishu: Apăi mare dreptate ai. Noi am mai avut o discuție pe tema asta în trecutul îndepărtat și am scris că se pot face o grămadă de lucruri cu banii ăia dar amintirile dintr-o excursie nu se pot achiziționa de nici un fel. Ms pt vizită și vot

[14.03.24 06:40:39]

@AZE:

Amfostacolo şi eu în urmă cu 5-6 ani, cu ocazia primei vacanţe petrecute în Hurghada

Am scris şi eu la vremea respectivă despre propria experienţă la Red Sea in Glass, deşi eu avusesem aşteptări poate prea mari de la Marele Acvariu.

Am urmărit filmuleţele şi fotografiile postate şi am constatat că nu s-au prea schimbat lucrurile de la vizita mea acolo.

Într-adevăr, această atracţie merită o vizită. Eu caut mereu genul acesta de atracţii prin vacanţele mele.

Am citit povestea cu preţurile. Ai plătit cam mult, dar important este cu ce amintiri aţi rămas voi de acolo.

Eu pot spune că am ieşit mult în avantaj faţă de tine, achiziţionând excursia la Acvariu direct de la touroperator la preţul de 35 USD de persoană, cu transport şi ghid inclus, primind bonus şi o vizită la Sand City. Este adevărat că şi timpul de vizitare a fost limitat, am avut doar o oră la dispoziţie, mi s-a părut puţin, însă am terminat turul chiar mai devreme, acvariul, cu tot cu partea de junglă şi Zoo nefiind prea mare.

Am observat şi eu aceste preţuri diferite, dar nu doar în Egipt, ci şi în alte ţări, nu neapărat sărace, cum ar fi Spania, de exemplu sau foarte recent, în Turcia anul trecut. Mi-am asumat preţul pentru străini şi asta a fost.

=

Felicitări pentru vizită şi pentru review!

[14.03.24 07:59:31]

@nicole33: Bună dimineața. Ms pt vizită și vot.

Când vreau să văd ceva neapărat nu mă mai uit la bani (chiar dacă mă oftic 😀)

În cazul de față eu am fost de vină cp nu am luat suficientă valută la mine.

La turoperator era 120 $ pt 3 persoane pe care aveam posibilitate să-i negociez în jos. Era și transportul inclus dar probabil cu o limită de timp de vizitare mai mică. Dar nu-i aveam. Învățătură de minte și avertizare pentru alții.

La momentul vizitei era plăcut, temperaturile de februarie sînt mult mai prietenoase în Hurghada.am dat același titlul la articol *doar că la tine în engleză la mine tradus în română.Ți-am citit atunci articolul și acum înainte de vizită l-am recitit.

msnd
[14.03.24 13:22:26]

Foarte interesant!

Nu am știut de existemța acestui adevărat complex de obiective turistice: acvariu, zoo, junglă, dacă am înțeles bine și puțină istorie și etnografie, dar și multe altele. Dacă le-ai fi vizitat în amplasamente independenre, probabil te-ar fi costat mai mult.

Merită ceva atenție într-o eventuală vizită viitoare în zonă.

Felicitări pentru excursie și seria de articole aferentă.

În altă ordine de idei, cred că la volumul apei din acvariu s-a strecurat o mică greșală. Nu pot fi numai 3500 mc. Acesta este echivalent cu ub cub cu latura de circa 15 m. Este mult prea puțin. Eventual sunt 35000 mc. Câte luni de consum înseamnă asta? 😄

O zi excelentă!

[14.03.24 13:46:03]

@msnd: Bună ziua

Mulțumesc pentru vizită, vot și ecou. Datele cu volumul apei din acvariu le-am citit de aici: Atâta scrie 3500 mc apă volum total.

en.wikipedia.org/wiki/Hur ... _Grand_Aquarium

Dar cum nu găsești întodeauna date corecte nici măcar acolo este foarte posibil.

Nasshu
[14.03.24 14:14:51]

@AZE: informatia este corecta (toate ''tancurile'' au cca 3500mc), confirmata si pe siteul oficial. Cel mai mare - Ocean - are cca 1800 mc.

hurghadaaquarium.com/about.html

msnd
[14.03.24 16:19:09]

@Nasshu:

Referitot la acvariul din Constanța:

Numai bazinul central are un volum de 4000 de metri cubi de apa.

https://www.ziuaconstanta.ro/stiri/social/cel-mai-mare-acvariu-din-tara-va-fi-reabilitat-48858. html

AZEPHONEAUTOR REVIEW
[14.03.24 16:34:38]

@msnd: Buna

Referitor la cele scrise mai sussi avand in vedere ce am vazut in realitate)eu cred totusi ca datele wikipedia sint gresite. Cred ca ar trebui inmultita cifra cu 10 😀

Ca si idee am observat si cu alte ocazii greseli in wikipedia, nu stiu cine sint moderatori pe acolo dar nu mai au atata grija

Si acum sa ne laudam un pic cu AFA: daca Wikipedia era AFA erau mai putine greseli 😀😀👍👍

adso
[14.03.24 17:39:01]

@msnd: 4000 mc ar însemna ceva de genul 40 de metri lungime, 20 de metri lățime și 5 metri adîncime. Nu cred că acvariul din Constanța are un bazin având asemenea dimensiuni. Poate unul de 40 sau 400(?) mc...

@AZE: ... caz în care 1800 mc pentru cel de la Hurgada pare în regulă.

Nasshu
[14.03.24 17:48:23]

@msnd: ma indoiesc ca tancul central al acvariului din Constanta are 4.000 mc.

Caldirea - o poti masura pe google - are dimensiunile aproximative 40m x 11m. Evident ca nu are inaltimea de 10 m, deci nu are cum sa incapa 4000mc volum acolo / 4.000.000 l de apa.

Posibil ca reporterul de al ziua sa fi scris mc in loc de l sau cine stie ce naiba a vrut el sa scrie pe acolo.

DIn alta sursa tancul central ar avea doar 30mc. Inclin sa cred ca e ceva mai mare de 30mc (spre 50), dar in niciun caz 4000mc.

ordinea.ro/cateva-lucruri ... l-din-constanta

In legatura cu acvariu de fata, iar nu cred ca pe pagina de internet oficiala sunt erori, deci mai mult ca sigur ca ala este volumul total de apa. Trebuei sa avem in vedere si genul constructiei - ''tubic'' (asa intuiesc din poze)

[14.03.24 20:20:27]

@msnd:

Am fost şi eu acolo în septembrie 2018 şi, deşi nu am măsurat nimic, înclin să-i dau dreptate lui AZE. Bine, aceleaşi date "tehnice" le-am scris şi eu în articolul meu în care am povestit despre vizita la Acvariul din Hurghada, preluate dintr-un flyer căpătat acolo şi verificate pe saitul oficial al Acvariului.

Eu am menţionat în articolul meu faptul că Acvariul mi s-a părut surprinzător de MIC, mult sub aşteptările mele, aşteptări probabil influenţate de acel "Grand" din denumirea acestuia şi de bogăţia Mării Roşii aflate atât de aproape.

Cu trei ani înainte vizitasem Acvariul din Dubai, construit în interiorul Dubai Mall pe două sau chiar trei etaje de mall şi nici acela nu m-a impresionat foarte mult, deşi era de cel puţin două ori mai mare decât acesta din Hurghada.

Contează şi ce termeni de comparaţie anteriori are fiecare şi cât se documentează. Eu am ales spontan să merg în excursia opţională la Marele Acvariu, atrasă de genul acesta de obiective şi fără să fi citit nimic înainte.

Oricum, aşa micuţ cum este, şi eu recomand o vizită acolo.

[14.03.24 20:33:17]

@AZE:

Referitor la cele scrise mai sus si avand in vedere ce am vazut in realitate) eu cred totusi ca datele wikipedia sint gresite. Cred ca ar trebui inmultita cifra cu 10

Eu nu cred să fie nicio greşeală. Şi mă bazez tot pe ce am văzut acolo.

Realitatea este că întreg "stabilimentul" este micuţ comparativ cu altele de gen şi asta am observat încă de la finalul vizitei mele acolo. Nu contează că au trecut 5-6 ani de atunci, pentru că din pozele tale nu am sesizat să mai fi construit sau extins ceva.

Eu încă mă întreb ce ai putut face tu trei ore acolo, când eu am terminat de vizitat tot în mai puţin de o oră Şi am asistat şi eu la "Lunch Time"-ul cu rechinii , cel dinainte de prânz, de fapt singurul loc în care am putut respira normal, m-am odihnit pe o băncuţă, bucurându-mă de aerul răcoros din singura încăpere corect climatizată din tot acvariul, pentru că în rest am făcut saună la greu.

Date eronate am citit şi eu pe Wiki, direct sau din postările insuficient verificate ale unor colegi de sait , însă nu cred deloc să fie cazul aici. Părerea mea.

[15.03.24 06:51:18]

@nicole33: Bună dimineața. acvariul este mai mic față de alte acvarii din lumea largă. Probabil din acest motiv l-au combinat cu mini-zoo, și alte amenajări.

Ce am făcut în 3 ore? Dacă eram doar eu probabil cele 3 ore erau 1,5 😀. Dar am fost cu familia, am stat mai mult. Am stat și la masă la terasa de afară, am mai dat o tură pe la animale. Ms pt ecourile consistente.

3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):