ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.02.2024
Prieteni
PREȚ 80 lei/ persoană, cash
EXCELENT

Dragobetele sărută fetele la restaurantul  Da Vinci din Ploiesti (II)

După ce am părăsit (cu regret), respectiv (puşi la cale) Crama 1777 (vezi impresii) ,  ne-am urcat în autocar şi cum de la Valea Călugărească până în Cartierul Albert din Ploieşti nu sunt mai mult de  20 km, am ajuns repede pe bul. Republicii no 967 la restaurantul Da Vinci/Albert, numit şi la Blejoi . Aceasta denumire este dată pentru a se distinge de alte două locaţii ale aceleaşi firme din Ploiesti.

Nu spun că 20-30 minute cât a durat drumul, mulţi au aţipit ca ˝să se refacă˝ după trataţia de la Crama 1777.

Mai fusesem la acest restaurant cu acelaş grup în nov. 2022 vezi impresii şi ţin minte că am mâncat bine, convenabil şi că serviciul a fost prompt.

După ce am intrat în restaurant am văzut la parter un afiş cu Dragobetele ceeace ne-a dat certitudinea că petrecerea va continua. Ghidul organizează des excursii în regiune la mănăstiri şi muzee şi programează mereu aici să se servească masa, aşa că e de-al casei. Într-adevăr întregul salon de la etaj era rezervat grupului nostru şi mesele au fost aranjate astfel încât să se poată dansa, ceea ce s-a şi făcut.

Eu cu cele două prietene  ne-am asezat la o masă de patru persoane pe care era lista cu meniul oferit în acea zi, destul de diversificat şi cu preţuri încă mici. Compar preţul unui muschi de porc servit acum, 32 lei în febr. 2024 faţă de cel din nov. 2022 când era 22 lei. Faţă de inflaţia din ultimul an şi creşterea TVA de la 5% în 2022  la 9% în 2023 şi 2024, pretul practicat mi se pare acceptabil.

Am comandat: eu, un muschi de porc 32 lei cu cartofi la cuptor 7 lei, salată de varză 6 lei şi bere fără alcool (TVA 19%), una din prietene  borş de cocoş 19 lei, saramură de crap 36 lei, bere draft 14 lei iar cealălaltă, deasemeni saramură de crap, bere şi focaccia cu usturoi 10 lei.  Portia mea de muşchi de porc a fost atât de mare încât jumătate împreună cu cartofii nemâncaţi mi-au dat-o la caserolă. A doua zi, pentrucă se întărise carnea i-am făcut un sos cu roşii, am scăzut-o la cuptor  şi mi-am asigurat felul principal la dejun. Felia de tort enormă a costat 27 lei dar am împărţit-o în trei, fiind arhisuficientă dar ar fi trebuit să fie mai aromată. Mâncarea a fost delicioasă, porţii mari şi serviciul impecabil. În total a costat 222 lei, cu bacsis 24 lei, revenind  fiecăreia cca 80 lei.

Nici n-au terminat bine mâncarea şi tinerelele de cca 60 de ani şi doar câţiva bărbaţi au încins o horă, apoi s-a dansat mai modern iar eu m-am distrat pe lângă ei, făcând poze ca să arăt că AmFostAcolo.

Ghidul a sunat goarna să nu ne întindem prea mult că în ziua aceea mai aveam de vizitat recenta Mănăstire a călugărilor carmelitani desculţi de lângă Snagov, o capodoperă de arhitectură bisericească catolică modernă.

-citşte în continuare-

Trimis de Michi in 26.02.24 20:09:00
Validat / Publicat: 26.02.24 20:43:15
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în PLOIEȘTI.

VIZUALIZĂRI: 372 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Michi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P11 Trei prietene

⭐ValentinB_88⭐
[27.02.24 09:25:18]

Foarte frumos. Vă admir pentru tenacitatea de care dați dovadă. Sunteți un exemplu, un model de urmat pentru noi toți.

Multă sănătate scumpă doamnă!

1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):