ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 15.05.2022

*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

Relaxare, mare, soare

Salutare tuturor

Dupa o saptamana (atat am avut timp, a fost o vacanta de ultim moment) de cautari pe internet - amfostacolo.ro/sol-cmr.php?iid=12196 - ma hotarasem se aleg unul din hotelurile: Tropitel sau Citadel. Apoi am cautat oferte pentru cele doua pentru aproximativ 10 zile. (voiam doar cazare). Pana m-am invartit si sucit nu am mai gasit camera cum doream:(am vorbit direct la hoteluri si erau overbooked din cauza ca la ei se terminase Ramadamul si aveam 3 zile de petreceri) si la recomandarea userului "corinaP18" m-am reorientat spre Mercure. Apoi am cautat info pe internet despre acest hotel. Toti, cu mici exceptii, pareau incantati de hotel.

Avionul l-am achzitionat separat. A fost cu escala la Istanbul. Totul a decurs foarte bine. Am platit si rezervat online. Daca doresti loc preferential platesti (aprox 9E/pers), bagajul de cala, de asemenea, se plateste, masa, apa, orice in avion este contra cost. Am facut check in online. Si am nimerit locuri alaturate. La retur Istanbul-Bucuresti am avut 21A+21C, dar am schimbat cu cel care statea 21B. (oricum zborul dureaza aprox 1 ora, nu era o tragedie daca stateam separat). Cand cumperi biletul, ai ocazia sa bifezi ceea ce doresti: bagaj de cala, locul, masa. Masca in avion obligatorie. In aeroportul Sabiha Gocken (unde a fost escala) daca vrei sa faci un dus, sa te dezmortesti, au camere cu baie si wifi, unde poti sta contra 9E/pers/ora.

Cand am ajuns in Hurghada am stat cam 5 minute la coada pt viza (25 $). Puteai plati si in euro/Egp/. Nu ne-a intrebat nimeni de nimic: vax, teste, etc. Apoi am scos bani de pe card (sunt 3 bancomate imediat dupa ce iti iei bagajele. Daca vrei cartele telefon le poti cumpara cand iesi pe usa aeroportului, cu 7-9 $ din cate imi amintesc.

Transferul a costat 13$ si am ajuns in 15 minute la hotel. Soferul era deja acolo si ne astepta.

despre SERVICII

Am ajuns noaptea pe la 2. La receptie totul a fost foarte bine.

De citit, doar daca doriti, nu are legatura cu hotelul, mai degraba cu agentia:

Doar ca nu ne gaseau voucherul de cazare/rezervarea (asta a fost vina agentiei care ori nu a virat banii la timp, ori nu ne-a rezervat camera, desi era achitata integral si confirmata camera prin e-mail anterior plecarii). Pur si simplu nu figuram in sistemul lor.

Va dati seama ca ne-am enervat. Din acest motiv a 2 a oara nu voi mai lucra cu ei. Am sunat la agentie si mi-au zis ca trebuie sa fiu la cazare la 14, nu la 2 noaptea. Eu am facut de multe ori rezervari la hoteluri diferite chiar in acelasi oras, si stiu ca daca ai platit o camera, ai rezerv, ea apare in sistem din data X. Spre ex: eram in India, si, intr-unul din orase am avut 3 cazari/hoteluri diferite La unul din ele am dorit o anumita camera (cu vedere la obiectivul din orasul respectiv) Am trecut cu 2 zile inainte (eram in zona) de check in si apaream in sistem... etc. (si nu doar aici, as putea da o gramada de exemple) Am avut circuite pe cont propriu, ajungeam la cazari in functie de avioane, trenuri etc camera figura ocupata pe numele meu. Nu mi-a spus nimeni: Aaaa, pai vezi, vino la 14 cand se face check inul... sau alte aberatii.

Deci povestea ca eu apar in sistem fix la ora 14 in ziua cazarii o credeam daca aveam 2 ani. La nici o cazare nu am ajuns asa. Mentionez ca stiam ca tebuie sa platesc early check in. }}

Am platit early check in. Ne-au dat bratarile. Bagajele ni le-au adus ei in camera. Am primit 2 cartele/camera. Toti angajatii erau discreti. Nu conditionau ceea ce faceau in functie de tipsuri.

Nu a stat nimeni niciodata cu mana intinsa dupa tips.

despre CAMERE & COND. CAZARE

Mercure este un complex de vile cu 2 etaje. Unele camere au vedere la mare, altele la piscine, altele la gradina. Fiecare vila are ca emblema si un semn zodiacal. (nu stiu daca sunt chiar 12 vile)

Am avut camera la et 1 cu vedere la mare in zona linistita, departe de piscine, zona de bar, etc...

Camera era spatioasa. Bine proportionata.

Patul confortabil, salteaua buna. Avea frigider care racea bine. Primeai 2 sticle de apa pe zi. Aerul conditionat functiona bine, nu era zgomotos. Mai exista o mica canapea/divan pe care puteai sta sa citesti, sa bei o cafea... etc.

Alte dotari: Un fotoliu, noptiera, televizor (avea si posturi straine, in special de stiri). L-am deschis doar o sigura data de curiozitate. In hol era dulapul pt haine si seiful. Fierbator, plicuri de nes, zahar, ceai. Noi am avut cafeau noastra asa ca nu le-am consumat.

Baia: era spatioasa, apa calda tot timpul, presiune buna la dus, sapun, gel de sus, sampon. Noi, tot asa, am avut gelul si samponul nostru. Nu le-am folosit. 2 prosoape mari si 2 mici.

Balconul: o masuta si 2 scaune. Nu era mare dar suficient pt 2 persoane Am vazut rasaritul de vreo cateva ori.

Curatenia: era praf, probabil nu statuse nimeni de mult. Vasul de toaleta nu era igienizat.

Dar, eu am o regula, sau poate o obsesie :))... de cand ma stiu cum se zice, o aplic indif de stelele hotelului etc: cand ajung sterg praful si dezinfectez tot clante, baie, dus, wc., chiuveta, barele de prosoape, etc... iar apoi pun afisul cu "nu deranjati". Ca sa nu mai intre.

Oricum, am vazut intr-o zi facea curatenie, adica: avea o galeata cu un prosop in era si un trepied de lemn: o matura si un fleosc -fleosc cu acest prosop.

GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Restaurantul spatios, nu am stat niciodata cu farfuria in mana sa caut un loc, chiar si atunci cand a fost plin de egipteni. Era curat, tacamurile erau in tiple de plastic puse.

Sucurile: toate la dozator, inclusiv apa. Mancarea, din pacate, cam fara gust. Daca as schimba ceva, as schimba bucatarul. Chelnarii amabili, nu asteptau tips.

Dimineata: omleta, oua fierte, rosii, unt gem, clatite, pateuri, castraveti, varza, iaurt, cartofi (tari, fara gust, cica cartofi copti, cand sa mananc sa sara din farfurie...), chiftele de legume, mancare traditionala, gen supe de linte, sos naut, condimentele erau separat daca voiai sa-ti pui. Aveai ce sa alegi daca nu ai asteptari, pretentii. Eu imi facusem un meniu clasic: aprox: o omleta, iaurt, legume (rosii, castraveti), 2 pateuri. Cafea

Pranz: doar de 2 ori am fost. Gaseai ceea ce era si seara: carne (pui, peste, vita). Aceiasi cartofi toata saptamana. Aceleasi boluri de salate facute. Ceea ce ramanea se punea si in zilele urmatoare. O sa pun foto...

Cina - pui, peste, vita. Fasole uscata gatita, celebrii cartofi, orez, paste, legume, o singura data au avut si cartofi dulci, musaca legume, prajituri (acelasi blat, acelasi gust, culori diferite)

Eu imi luam de obicei: o salata, pui si orez... 2 prajituri... si cam asta. chiftele de legume... iaurt gaseai doar dimineata

Branza nu am vazut niciodata, doar un fel de cascaval si mezeluri, cele mai proaste de la noi daca ar fi sa compari...

Fructe: aceleasi felii...

La fructe foarte prost: doar felii de pepene galben, felii de portocale, felii de lamaie, felii de pomelo si curmale. Atat (dimineata, la pranz si seara) Probabil un fruct intreg devenea indigest...

Problema nu era lipsa mancarii, sau faptul ca mureai de foame, ci faptul ca era cam fara gust. Nu avea sare si piper...

Am mancat mancare mai gustoasa la pauza de masa din excursii (desi tot pui cu orez cu legume si alte sosuri) Cred ca e o problema cu bucatarul... si combinatiile facute.

PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Marea era curata. Zona e de fapt un golf facut artificial marginit de 2 diguri. Avea corali. Se adancea treptat. 2 salvamari te fluierau cand depaseai zona geamandurei. Plaja cu nisip, in apa nisip. Puteai intra si fara papuci de apa, dar daca mergi in zona corali e recomndat sa-ti iei. Nu exista flux si reflux. Umbrele erau suficiente pe plaja, am numarat in jur de 150-200. De asemenea, existau si dusuri pe plaja. Nu a venit nimieni pe plaja cu excursii, oferte, si alte d' astea. E adevarat ca mai mult stateam in apa :))

Primeai un card de prosoape de la receptie si le schimbai zilnic la chioscul dedicat de pe plaja. Noi avem prosoapele noastre... asa ca nu le-am folosit.

Programul oficial de stat in apa era 8-18:00. Eu am facut baie si la 7. Nu mi-a zis nimeni nimic.

despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Despre distractie: era o scena/zona de petreceri langa zona de luat masa. Dar nu am fost. Se auzea muzica seara de acolo cateodata... in general era liniste. Muzica in surdina de la boxe, jazz, anii 80-90 mixuri, muzica instrumentala.

Holtelul are 4-5 piscine: 2 in fata (1 adulti si una pt cei mici) si 2-3 in interiorul gradinilor (adulti si cred ca una de 1 m)

Exista bar la piscine: dar aceleasi dozatoare, intre orele 15-17 geseai cartofi prajit, pizza cateodata, carne fripta, si ceva alcool...

M-am amuzat intr-o zi. Afara super cald, pranz, si un baiat facea gimneastica la piscina cu doritorii.

Relaxare... da. :))

## end review sc

Trimis de AnaAnaAna in 15.05.22 10:23:50
Validat / Publicat: 15.05.22 11:33:05
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EGIPT. A mai fost în/la: Circuit. Cred ca in 2017

VIZUALIZĂRI: 1871 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (AnaAnaAna); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
P20 printre vile
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 19100 PMA (din 20 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 60.00 USD pe cameră

nicole33
    [15.05.22 14:16:42]

@AnaAnaAna:

Felicitări pentru vacanță și pentru articol!

Am gasit o oferta last minute cu 50% reducere si pe scurt asa am ales acest hotel...

Dacă tot ai luat hotelul separat de avion, ar fi util să precizezi cât a costat fiecare în parte.

Zborul bănuiesc că a fost cu Pegasus, acesta având escală pe Sabiha şi toate serviciile la extra cost. Am mai auzit că aceasta ar fi varianta cea mai ieftină de ajuns în Hurghada, chiar dacă orarul de zbor îmi pare destul de dezavantajos.

Logic că trebuia să plăteşti pentru early check in la acea oră extrem de matinală, doar nu era să dormi prin recepţie 12 ore aiurea.

Eu nu am înţeles cum/când au rezolvat cei de la agenţie problema rezervării, în urma sesizării tale perfect justificate.

La toate hotelurile din Egipt la care am fost era aceeaşi regulă de a nu face baie în mare sau în piscină după apusul soarelui. Eu am respectat-o.

Comparaţia cu mâncarea primită la prânzurile din excursii spune TOT despre mâncarea de la Mercure. Bine că nu v-aţi îmbolnăvit acolo. În 2018 la plecarea spre aeroport am oprit la acest hotel să luăm două turiste, una din ele era palidă ca fantoma după ce zăcuse trei zile în cameră sau mai exact în baie pentru probleme digestive, relativ frecvente în Egipt, dar nu aşa de lungă durată, iar cealalată era nemulţumită şi de alte aspecte ale sejurului petrecut acolo. Posibil să fi fost acelaşi bucătar şi atunci.

Sucurile: toate la dozator, inclusiv apa.

O precizare importantă pentru ca doritorii să nu aibă aşteptări prea mari.

Am mai citit şi în alte articole nemulţumirea legată de oferirea fructelor feliate şi nu întregi şi nu prea înţeleg unde este problema. Pe mine nu mă deranjează, chiar îmi convine aşa, fiind mai uşor de consumat, cu efort minim. Evident, am pretenţia ca fructele să fie proaspete şi recent tăiate. Dintr-un pomelo întreg eu aş mânca două zile .

Vederea la mare a făcut toţi banii. Super!

Mi-ar fi plăcut să fi postat şi fotografii de la snorkeling de la hotel dacă ai.

AnaAnaAnaPHONEAUTOR REVIEW
    [15.05.22 15:39:26]

1. Da, asa este am fost cu Pegasus (nu stiam daca pot mentiona numele companiei) Cazarea a costat aprox 820 euro cu tot cu early check in/ late check out. Am plecat la 23:30 de la hotel, nu la 12.

610 euro avion (bilete+ bagaj cala). Pt 2 persoane.

2 cu Cazarea: cei de la agentie au sunat la furnizor. Apoi furnizorul a sunat la hotel si pana la pranz s-a rezolvat. Asa cum banuiam, furnizorul, nu achitase sejurul.

Ceea ce m-a deranjat a fost faptul ca de la agentie aproape ma certa, ca de ce-am ajuns la 2 noaptea... ca eu am camera platita de la 14. I am spus irelevant acest aspect, eu platesc Pana la ora 14. De ce nu apar in sistem??

Dupa ce ajung in camera, ma dezbrac. ma suna agentia si-mi zice sa ma intorc la receptie cu un nr de tel de la furnizor (pe care mi l dadea ea) si sa-i zic celui de la receptie sa. l sune pe furnizor... am zis: sigur, cum sa nu, si altceva ce doriti sa mai fac... ????

3 mancarea, nu era neaparat proasta, dar combinatiile erau ciudate. Parca era de regim... deci cred ca bucatarul era problema. Eu vreau fructul sa fie intreg (exceptie pepenele, pomelo ????) Daca sunt felii, macar sa am garantia ca sunt proaspete. Dar salatele preparate, nu pareau. Oricum, si rosiile, si castravetii, totul feliat... Noi doar dimineata mancam aproape zilnic. Si, nu aveam nici o asteptare, asa ca nu am fost dezamagita.

4 foto cu snorkeling nu am. Nu sunt fan poze. Am observat ca traiesti mai bine momentele daca nu stai sa faci poze tot timpul.

Notele, recunosc, sunt subiective, dar prezentarea atat cat am putut, obiectiva. Poate alta persona ar fi dat 5 la mancare. 5 la distractie. Din 10.

Nu m-am imbolnavit de la mancarea, dar am mancat relativ putin, si poate am stomacul mai rezistent.

Am gasit ceea ce cautam: plaja, mare, camera cu vedere la mare, fara galagie, topogane... Dar nu as si platit 200$ dolari/ noapte. Pretul corect cred ca este cel redus. 820 euro/ nu 1500 euro. gasesti cazari mult, mult mai bune... Chiar la Citadel am gasit oferta, dar dupa 8 mai, si pierdeam 3-4 zile de CO.

Am uitat sa mentioned: avea bancomat, magazine pt cadouri, o farmacie.

nicole33
    [15.05.22 16:37:33]

@AnaAnaAna:

Mulţumesc pentru lămuriri.

Eram convinsă că rezervarea nu fusese achitată până la momentul sosirii voastre la hotel şi de aici nervii şi toate discuţiile.

Reproşul că ai ajuns prea devreme a fost doar un pretext, o scuză puerilă şi atât.

Nu aş fi deloc încântată să fiu "certată" pe banii mei.

Păcat că nu ai făcut poze cu coralii şi peştii.

Ai dreptate, însă pozele te ajută mai târziu, când amintirile se mai estompează, deh vârsta în cazul meu, sau pentru comparaţie.

Asta este cel mai important: că ai găsit ce ţi-ai dorit în aeastă vacanţă.

Excursii ai făcut?

AnaAnaAnaAUTOR REVIEW
    [15.05.22 18:03:29]

Am facut 3 excursii. Le-am facut in regim privat deoarece am dorit sa vedem si alte lucruri. Si nu doream cumparaturi, magazine, chestii d' astea.

Dar voi scrie saptamana viitoare.

"Preţurile au crescut anul acesta la multe hoteluri din Egipt, însă mie şi 820 euro mi se pare mult pentru cele oferite. "

Eu chiar nu am inteles cum preturile erau de aprox: 950-1300-1600 euro/camera. Cu vedere la mare. (m-am uitat pe mai multe situri)

Concluzie:

+ camera, faptul ca zona era ingrijita, era curat, plaja bine organizata, piscine pentru toata lumea, angajatii discreti, nu stateau pe capul tau sa te piseze.

- mancarea si distractia. Pentru mine, distractia nu era importanta. Si mancarea, da, trebuie neaparat o schimbare.

Daca mancarea, bauturile, distractia au o pondere mare in alegerea vacantei, atunci nu alegeti acest hotel deoarece veti fi dezamagiti.

Am uitat, wifi doar la receptie era gratis... cred ca o sa iau ceva pentru memorie

Hotelul este de 4 stele, nu 5. Am vazut ca probleme cu mancarea au fost si la alte hoteluri...

1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):