ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.06.2010

NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

ARTICOL ARHIVAT

Un hotel pentru nepretentiosi

Noi am platit 220 de euro de persoana pe 7 nopti cazare cu demipensiune. Si am primit exact ce am platit.

La inceput am fost dezamagita de camera. Mi-a dat senzatia de ieftin. Tot, de la usi, la mobilier, la obiecte sanitare, toate astea fusesera alese cat mai ieftine, iar finisajele parca facute de neprofesionisti (usa nu "calca" bine pe toc, panta la baie era invers, incat mereu ramanea balta in mijlocul baii; iar balta se facea pentru ca era mult prea mica cabina de dus ca sa poti sa te apleci sa te speli pe picioare cu usa inchisa. :)

Dar hai sa nu fiu rea, daca stai sa te gandesti cat am platit, a fost chiar bine.

Camera noastra nu avea frigider. Poate sunt si camere mai frumoase si mai scumpe, nu stiu dar e posibil.

Holul de la receptie este si sala de mese, aici se servesc micul dejun si cina. N-am sa scriu despre mancare pentru ca eu am niste gusturi mai neobisnuite si as putea influenta negativ in mod gresit. Insa confirm review-ul anterior: e mancare din belsug.

Am scris cele de mai sus ca sa ii avertizez pe cei pretentiosi, care se asteapta la un hotel de trei stele ca-n Germania - daca asta cautati veti fi dezamagiti.

Insa in momentul in care iesi din cladire, totul e superb. Curtea hotelului e frumoasa, ai o piscina micuta dar curata, niste spatiu verde apoi plaja. Si daca ai camera cu vedere spre mare, e incredibil de placut sa adormi si sa te trezesti in sunetul valurilor. Plaja nu e nici mai curata nici mai murdara decat orice alta plaja din insula. N-am gasit gunoaie pe plaja, ci doar niste coji de pin.

Fetele care lucreaza in hotel sunt dragute si zambitoare. Ele fac tot, de la curatenie la servit masa, spalat vase, servit la bar. Am stat de vorba cu una si am aflat ca nu au nicio zi libera pana la sfarsitul sezonului. Si sunt acolo cand cobori dimineata, si sunt acolo cand mergi la culcare. Probabil ca mai incolo, spre sfarsitul sezonului, nu vor mai fi atat de zambitoare. Sunt totusi oameni, nu roboti. Dar fata zicea ca e OK, ca in timpul verii aduna bani pentru iarna, cand joburile sunt mult mai prost platite.

Per total ne-am simtit bine la hotelul acesta. Nu prea stateam noi acolo ziua; fiind cu masina ne-am putut duce in fiecare zi in alt loc, pe alta plaja. Am fost curioasa sa vad daca patronul ne baga in seama - influentata de review-ul anterior. Si am observat ca era un tip destul de retras. Vorbea cu personalul, insa cu clientii nu prea se baga in seama. Daca il aborda vreun client, ii vorbea, era amabil. Dar nu prea initia el socializari cu oaspetii. Mie mi-a placut.

Skala Rachoni este o localitate micuta, cu cateva hoteluri pe malul marii si cu multe livezi de maslini. Nu mergeti acolo daca vreti distractie seara. Mai mult de o cina la o taverna nu veti gasi. Nici shopping nu prea ai ce face acolo, pentru cumparaturi mergeti in Limenas sau Limenaria. Mergeti acolo daca doriti liniste si odihna.

Trimis de Til in 28.06.10 22:54:44
    • A fost prima sa vizită/vacanță în GRECIA

VIZUALIZĂRI: 3908 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Til); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    P01 Curtea hotelului
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

dannek
    [29.06.10 09:44:50]

Am trecut prin SKALA RACHONI, mi s-a parut micut si cam nepopulat cred ca si plictisitor pe un de era situat hotelul

irinuca*
    [29.06.10 18:41:20]

Impresii cinstite si, cred eu, obiective. Un vot, drept multumire.

[30.06.10 16:11:35]

Ai dreptate, e micut si pare nepopulat. Lumea sta in general in zonele hotelurilor, pe plaje si prin curte, nu prea vezi oameni prin sat, ca nu au ce face acolo. Noi am iesit la plimbare doar in prima seara, ne-am lamurit ca nu e nimic de vazut, am gasit doua taverne si o cofetarie (cu o inghetata foarte buna) si cam atat.

Hotelul nu se vede de la sosea. Noi am primit indicatii gen: "treceti de biserica, apoi vedeti un indicator pe care scrie Gevco, acolo cotiti la dreapta, apoi iar prima la dreapta" si l-am gasit.

Repet, daca vreti distractie seara, nu mergeti in Scala Rachoni, mai bine alegeti Potos sau Scala Potamia sau Limenas. La Rachoni va veti plictisi. Pentru noi a fost perfect, fiindca noi am vrut liniste, seara jucam carti sau stateam pur si simplu pe un sezlong la malul marii, ascultam valurile beam un pahar de vin sau bere, si ne culcam devreme.

[30.06.10 16:53:02]

Irinuca, multumesc pentru apreciere. Am incercat sa scriu cat mai obiectiv pentru ca oamenii sa poata alege in cunostinta de cauza. Mie nu mi-a parut rau ca l-am ales. Raportul pret/calitate a fost corect.

[07.07.10 18:23:39]

Pt Til, am fost in aceeasi perioada, v-am recunoscut din poze (pe d-ul), pt noi a fost ok, frumos, mirific, superb, lasand la o parte camera fara frigider, blocarea in baie cu baietelul din prima zi, usa care nu se incuia de la balcon.

Nici noi nu ne-am plictisit, tot la fel seara sau cand ploua ne jucam joculete, de pranz mancam la Olga.

Ati fost la piscina sirenelor? Toate cele bune.

[26.07.10 15:51:29]

Pt. Lil, ce mica e lumea Din pacate, noi n-am apucat sa ne cunoastem, poate si pentru ca noi n-am stat mult la hotel, am profitat de masina sa vizitam cat mai mult din insula. Planificaseram sa petrecem ultima zi la hotel (si atunci am fi incercat si noi taverna Olga, o ochiseram din prima zi), insa ploaia din penultima zi ne-a alungat. Am plecat cu o zi mai devreme, convinsi fiind ca va ploua si a doua zi. Am preferat sa vizitam Salonicul.

[28.07.10 14:05:45]

Buna ziua! Noi am mai vrut sa stam o zi la Olga, avea apartament cu 40 euro, dar tot din cauza vremii am plecat.

Vad ca sunteti din Timisoara, ati fost cumva in Szeged Ungaria? Pe 14 august mergem spre Viena, vrem sa oprim vreo doua zile pt plaja. Stiti vreo pensiune mai acceptabila la pret? Niste amici tot din Timisoara ne-au recomandat o anume Pensiune Lacul pescarului sau ceva de genul asta dar este scump (fac comparatie cu pensiunea de langa Viena unde mergem, acolo ne costa 39 euro cu mic dejun).

[04.10.10 15:18:27]

Buna Lil, imi cer mii de scuze dar n-am mai intrat pe site in ultimele luni. Oricum, nu aveam un raspuns legat de Szeged; fiind la doua ore distanta de Timisoara noi n-am avut niciodata nevoie sa ne cazam acolo.

[04.10.10 16:16:35]

Buna! Nu este nici o problema, am pierdut o zii intreaga dupa cazare, pana la urma am mers la Viena. Multumesc frumos. Toate cele bune.

[04.10.10 16:38:23]

Va rog sa va limitati la impresii si intrebari despre hotelul Rachoni Bay, pentru alte discutii aveti la dispozitie mesajele private. Multumesc si orice alt ecou ce nu are legatura cu subiectul va fi sters.

4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):