ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.08.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Brasov
ÎNSCRIS: 16.08.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 5 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
59.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Dezamagitor

TIPĂREȘTE

Este pentru prima data cand scriu impresiile pe AmFostAcolo dar nu m-am putut abtine deoarece ar trebui sa afle lumea care sunt conditiile acestui hotel pentru a lua o decizie corecta in ceea ce priveste un eventual sejur acolo.

Incep prin a mentiona ca suntem un cuplu care am mai fost in sejururi in Bulgaria si nu suntem pretentiosi deloc. Consideram ca, daca iti doresti sa gasesti "nod in papura" gasesti si asta iti poate strica vacanta...

Voi incepe cu drumul. Am plecat din Brasov pe ruta Giurgiu-Ruse - Varna - Sunny Beach. Ne-a fost recomandata aceasta deoarece se merge mai repede pe autostrada. Totul a decurs bine pana am ajuns la autostrada unde la 100 km/h aveai senzatia ca se rupe masina. Restul drumului foarte bun dar cu restrictii de viteza (60 km in marea lui majoritate si portiuni cu 30 km/h in zona Obzor- Sunny Beach) Am ajuns in 8 ore si ceva facand vreo 3 opriri.

Prima impresie despre hotel a fost una buna. Parcarea este gratuita iar personalul a fost dragut si ne-a indicat imediat locul de parcare liber. Noi am ajuns pe la 10 dimineata. Am facut un tur sa vedem piscina si restaurantul si sa ne familiarizam cu imprejurimile. Cand am ajuns in zona piscinei am remarcat ca pavajul este foarte ros si in unele locuri ar fi trebuit inlocuit deoarece era dificil sa mergi descult. Buretii acoperiti de panza de pe sezlonguri erau plini de pete si strambi. Imaginea era trista. Dar nu am vrut sa lasam asta sa ne strice vacanta. Am plecat sa vedem centrul care este cam la 20 min de mers pe jos (exista si autobus 1 leva/persoana).

De la hotel ni s-a spus ca la 12 ni se vor da bratarile de all inclusive si la ora 14 camera.

La 12:30 eram la pranz. Surpriza: mancarea arata si mai trist decat piscina. Era niste pui fiert care plutea intr-o zeama, Niste carne de porc care era refolosita si pusa intr-un sos, si un fel de musaca. Garnituri: cartofi prajiti, vinete pline de ulei si orez. La salate: rosii, ceapa, castraveti si in rest niste combinatii neatragatoare (exemplu: salata verde cu ciuperci din conserva) iar restul toate scaldate in tot felul de sosuri albe. La fructe era ok. Aveau pepene rosu, piersici si prune (unele erau stricate dar totusi puse in bol pentru a servi turistii). La prajituri doar 2 feluri.

In general mancarea de la pranz si cina era cam proasta dar nu mureai de foame. Asta daca suportai bine sa iti pui salata verde in farfurie si dupa ce te apucai de mancat sa gasesti si stricata in farfuria ta... Si multe incidente de acest fel pe care nu le voi mai relata. La grill gaseai niste carne cu multe zgarciuri, mici, si un fel de burgeri.

Micul dejun era alta poveste. Acesta chiar era bun. Bacon si ochiuri pe plita grill care aratau foarte bine, painici calde si croissante cu ciocolata, pateuri cu branza si unele cu gem de fructe. Mezelurile nu aratau bine deloc dar aveai ce manca.

Sa revenim la camera. La ora 13:45 ni s-a dat camera. La prima vedere arata bine dar cand m-am apropiat de pat am vazut niste pete pe un prosop care era rulat. Cand l-am desfacut era plin de pete de rugina. Si cand spun plin nu exagerez. Nici pentru picioare nu l-am putut folosi. Am vrut sa merg la camerista sa o rog sa il schimbe dar nu am gasit-o asa ca m-am indreptat spre receptie. Pe drum am intalnit un comisioner si i-am explicat problema. Dupa un timp apare camerista la noi la usa dar nu cu un prosop curat ci cu mainile in sold intrebandu-ma care e problema. I-am aratat prosopul, l-a luat si dupa vreo 15 minute a venit cu altul. Mentionez ca abia ma mai tineam pe picioare de oboseala dar a trebuit sa astept cuminte camerista. In fine... intram in baie sa facem dus. Cabina avea pe unele portiuni mucegai deoarece camerista nu inchidea cabina ca sa stearga toate partile. Suportul de la oglinda mica era ruginit tot. Arata infiorator (mai bine dadeau jos oglinda decat sa o lase asa).

Pe timpul sejurului nostru de 5 nopti, am rugat doar odata sa ni se faca curat (in camera era doar semn cu NU DERANJATI nu exista nimic pentru a anunta ca doresti curatenie). Prin rugat ma refer la cautarea cameristei si explicarea ca dorim curatenie. Mi-a zis sa las cheia la receptive ca e OK. Pe la 10 dim am iesit iar la ora 14:30 cand ne-am intors am constatat cu stupoare ca, curatenia a constat in punerea unei hartii igienice in baie si schimbarea unui singur cearceaf de pat (inlocuit cu unul curat dar cu pete galbene pe el).

Am mers la receptie si am explicat situatia. Receptionera ne-a spus ca va face tot posibilul sa gaseasca o solutie. Cand ne-am intors la ora 18:00 se facuse curat, adica se spalase in baie pe jos, se schimbasera prosoapele si asternuturile.

Alte aspecte: inafara personalului de la receptie, ceilalti angajati iti radeau in nas la orice. Exemplu: Mergeai spre grill si nu mai erau farfurii acolo dar ei in loc sa mearga sa aduca radeau de turistii care veneau si nu aveau in ce sa ia nimic. La grill nu puteai sa te servesti tu. Trebuia sa iti puna in farfurie unul din angajati iar daca vroiai mai mult de 2-3 bucatele de ce aveau acolo trebuia sa rogi sa ti se mai puna si eventual sa si explici de ce mai vrei...

Hotelul si statiunea pline de englezi de ultima speta. De o nesimtire iesita din comun (stau cu picioarele pe mese-incaltati, /descaltati) piscina e numai a lor (sar, stropesc, se joaca cu mingi de rugby). Este debandada totala. Unei doamne din Romania i-au spart si ochelarii de soare cu mingea dar au continuat sa se joace si sa deranjeze pe toti. Piscina era numai a lor.

Hotelul are 2 corpuri, unul mai vechi si unul mai nou. Noi am fost cazati in cel mai vechi. Este posibil ca in corpul mai nou aspectul camerelor sa fie altul.

In ceea ce priveste animatia stau destul de bine dar nu impresionant.

Inca un aspect: cei din echipa de animatie servesc masa odata cu clientii si nu conteaza ca sunt clienti care nu au unde sa se aseze. Se pare ca nu clientii sunt pe primul loc...

Cred ca am dat destule detalii dar va stau la dispozitie pentru orice alte informatii.

In principiu va sfatuiesc sa cautati alt hotel sau sa nu plecati cu speranta ca veti avea un concediu minunat.

Voi atasa si niste fotografii in urmatoarele zile.


[fb]
---
Trimis de Dyaneddd in 17.08.13 06:02:52
Validat / Publicat: 17.08.13 08:18:49
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nisipurile de Aur
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3948 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Dyaneddd); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 8 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [17.08.13 06:59:51]
    »

    @Dyaneddd: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    bubu_ruza
    [19.08.13 14:26:08]
    »

    @Dyaneddd:

    Putin spus "dezamagitor"!! Personalul hotelului tine doar partea englezilor, ceilalti nu exista!! Se poarta de parca ar fi cersetori, nu clienti...

    P. S. Acum inteleg termenul de "hooligans" pentru englezi!!

    Concluzia: NU!!!

    webmaster
    [19.08.13 14:37:55]
    »

    @bubu_ruza: dacă ai fost acolo, la Wela: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Poţi folosi linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"

    DyanedddAUTOR REVIEW
    [19.08.13 16:55:02]
    »

    @bubu_ruza:

    Este adevărat. Orice ai fi cerut (evident doar ceea ce ţi se cuvenea şi pentru care platisei) îşi dădeau ochii peste cap. Tare frustrant... Rămâneai cu gura căscată. Nici nu găseam replica pe moment... Iar pe englezi îi serveau cu tava la şezlong... Rămâneai prostit...

    bubu_ruza
    [20.08.13 11:16:44]
    »

    @webmaster:

    O sa scriu, dar acum sunt inca foarte... bulversata. Mi-e ca scriu ceva urat sub influenta furiei de moment...

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    bubu_ruza, Dyaneddd
    Alte impresii din această RUBRICĂWela Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.030930042266846 sec
    ecranul dvs: 1 x 1