ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 09.08.2011
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Targoviste
ÎNSCRIS: 09.08.11
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2011
DURATA: 1 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
TIMP CITIRE: 1 MIN

Execrabil

TIPĂREȘTE

Sa va descriu experienta mea oribila cu acest "hotel" (mai bine spus "motel") si cu acest "patron" imbogatit peste noapte (un [...] si jumatate - un [...] - exprimare ofensator-jignitoare, stearsa - nota webmaster)...

Am rezervat mai multe camere, mai precis 9 camere din care am platit avans 3 camere (inainte cu 3 saptamani de ne caza acolo - noi si oaspetii pe care ii aveam). Trecem inainte cu o saptamana pe la ei si ne asigura ca totul este bine, le spune ca trecem peste 2 zile si platim si restul de 6 camere (noi nefiind din Pitesti si venind special pentru asta acolo).

Cand ajungem peste 2 zile sa platim, ne-am trezit ca nu mai au camere si ca le-au dat pe toate. Au mai avut tupeul sa spuna ca au sunat, dar nu este adevarat.

A trebuit sa mergem la alt hotel sa rezervam camere. Din pacate a trebuit sa folosesc cele 3 camere pe care le luasem.

Sfatul meu: EVITATI ACEST "HOTEL". RUSINE!!!

## end review sc

[fb]
---
Trimis de mmisa_101 in 09.08.11 17:13:10
Validat / Publicat: 09.08.11 18:25:25
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2009 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mmisa_101); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS -1 PMA (din 1 vot)

ECOURI la acest review

6 ecouri scrise, până acum

Admin
[09.08.11 18:24:40]
»

In conformitate cu regulamentul, impresiile cu note "zero peste tot" sunt considerate lipsite de minima obiectvitate cerut in evaluare, astfel ca sunt publicate fara note (nu intra in calculul mediei acestei unitati).

Cosminenache
[29.12.11 10:07:10]
»

Buna ziua. In primul rand vreau sa va spun ca sunt directorul comercial al respectivului hotel, sunt angajat si nu sunt MM al turismului romanesc, care sa isi linguseasca seful la extreme, ci din contra, in situatii contrare imi mentin parerea personala. Scriu acest "drept la replica" fara ca macar dansul sa stie, dar ma uimiti in primul rand de la inceput cu limbajul care il folositi, nu am eu dreptul sa va caracterizez, dar mi se pare imoral sa vorbesti despre o persoana ca este parvenit (om imbogatit, ajuns, inaltat la o treapta superioara fara a avea merite deosebite si adesea pe cai necinstite) si l*******s (nu scriu si eu cuvantul din respect pentru ceilalti cititori, si nu ma caracterizeaza astfel de limbaj) atata timp cat dvs nici macar nu cunoasteti acea persoana, seriozitatea, amabilitatea si respectul pe care le afiseaza atat fata de turisti, cat si fata de angajatii proprii.

In urma celor scrise de dvs, si sesizate de mine personal fara nici o urma de intentie, (simplul fapt ca am cautat ceva legat de hotelul nostru mi-a atras atentia site-ul "AM FOST ACOLO" - site ce mi se pare unul extraordinar de bun, prin prisma faptului ca poti sa scrii propriile pareri despre anumite locuri si locatii, dar totusi cred ca ar trebui pastrat si gramul de adevar, nu neaparat sa incepem cu exagerari si dezinformatii), am luat instantaneu legatura cu serviciul RECEPTIE si m-am documentat in legatura cu subiectul (ceea ce presupun eu ca da dovada de profesionalism si respect pentru clientii nostri).

In primul rand dvs dezinformati cititorii, prin simplul fapt ca nu spuneti ca ati venit la sediu, ati achitat cele trei camere (pe care le-ati si folosit - ceea ce denota faptul ca noi am respectat intocmai cele vorbite), iar pentru celelalte 6 camere (de numarul carora, eu cred ca nu ati fost sigur/a, dvs stand in stand by in speranta confirmarii prezentei oaspetilor si tinandu-ne si pe noi in aceeasi pozitie, cu gandul ca noi nu o sa avem solicitari si sigur gasiti camere libere cat o sa aveti nevoie, fie 6, fie mai putine, fie mai multe) ati avut un termen stabilit cu serviciul RECEPTIE in scopul achitarii contravalorii lor, termen nerespectat, desi in realitate chiar ati fost contactat/a telefonic (nu recunoasteti sau nu credeti, putem scoate lista de la operatorul de telefonie spre a va lamuri).

Serviciul RECEPTIE vazand ca nu mai raspundeti promisiunii facute (termenul trecuse, iar turistii solicitau cazare), la telefon nu mai raspundeti, a luat masura punerii camerelor neachitate la dispozitia altor clienti (nu aveam nici un interes spre a rezerva camerele altor clienti, si nu dvs, suma era aceeasi, numai ca, parerea mea este ca dvs ati incercat sa trageti de timp spre a avea confirmarea oaspetilor (daca nu ma insel, invitati chiar la propria nunta).

Dvs singur/a recunoasteti ca ati beneficiat de serviciile pentru care ati platit, motiv pentru care va rog sa trageti concluzia ca numai administrand bine, orice activitate devine prospera si implicit patronul "PARVENIT"!

In final doresc tuturor cititorilor si administratorului site-lui sa aveti parte de sarbatori fericite si anul care vine sa va fie mult mai bun, iar mmisa_101 sa nu mai aiba parte de astfel de intamplari, fie din vina persoanla fie din vina prestatorilor de servicii!

LA MULTI ANI!!!

mmisa_101AUTOR REVIEW
[02.01.12 13:54:21]
»

@Cosminenache:

Buna ziua,

Nu este deloc asa cum sustineti dvs. Nu ma intereseaza cine sunteti, insa raspunzand dupa aproape 5 luni imi dau seama inca o data, daca mai era nevoie, de seriozitatea serviciilor prestate. Din nefericire il cunosc pe patron (si care stiu si din alte surse-mai suntem si noi informati in legatura cu activitatile prestate de dansul), din aceasta cauza permitandu-mi sa si scriu cele de mai sus. Chiar va rog sa trimiteti desfasuratorul si conversatia, asa cum pretindeti ca le aveti si atunci o sa aflati adevarul. Noi chiar venisem inainte cu o saptamana de nunta si am confirmat camerele. Din nefericire am luat cele 3 camere care erau platite deja cu 6 luni inainte (si asta se poate vedea in bonurile dvs-pe care aveti obigatia sa le pastrati), daca nu erau platite nu luam nici o camera de la asa zisul "hotel", care de fapt este mai mult un motel.

Asa ca va rog sa va informati inainte de a mai da un drept la replica.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Cosminenache
[03.01.12 08:33:17]
»

Buna ziua. In primul rand nu vreau sa ma cert cu dvs, iar in al doilea rand, cu ocazia sarbatorilor si noului an imi permit doar sa va urez un an nou plin de bucurii. Nu cred ca are rost sa ne mai contrazicem, parerea mea este ca daca dvs il cunosteati pe dl director si activitatile dansului, iar hotelul vi se parea un motel, nu inteleg de ce ati mai rezervat la noi, iar din punct de vedere al serioazitatii in ecoul trimis tarziu, v-am explicat ca am gasit mesajul tocami acum. O sa arat mesajele domnului director, sa faca dansul o cercetare mai ampla, iar pentru cuvintele grosolane, pe care sigur le va citi, sunt sigur ca trebuie sa va asumati raspunderea.

La multi ani si multa sanatate tuturor!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
mmisa_101AUTOR REVIEW
[03.01.12 09:41:25]
»

@Cosminenache:

Buna ziua,

Cred ca am explicat destul de clar in primul mesaj postat de ce am ales acesta locatie (daca ati fi citit cu atentie ati fi observat acest aspect). In ceea ce priveste cercetarea, chiar va rog sa fie intreprinsa, in plus "stimatul" director stia de aceasta problema, a fost informat personal. Va rog sa studiati cu atentie si camerele de luat vederi din incinta receptie (stiti ca trebuie sa aveti asa ceva si sa vizionati casetele respective (stiti ca sunteti obligati sa aveti camere de laut vederi) si care conform legii trebuie pastrate 6 luni). Chiar sunt curioasa sa vizionez si eu aceste casete care vor dovedi faptul ca am fost acolo, ca am vorbit cu personalul de la receptie, iar cand am venit sa achit toate camerele (chitanta si bonul care erau la dvs in seif la receptie) au disparut!!! Chiar sunt curioasa ce explicatie o sa dati, cand personalul "hotelului" au jignit invitatii spunandu-le ca o sa le ude paturile si ca o sa puna serpi. Toate acestea pot fi probate foarte usor, daca dvs. sunteti atat de vigileti si puneti la dispozitie casetele de pe camerele de supraveghere!

Un an nou mai bogat si mai sincer!!!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Cosminenache
[03.01.12 09:49:49]
»

Cred ca undeva a fost o greseala, si nu vorbim de aceeasi locatie - cu siguranta, iar de aceea imi cer scuze! Sigur personalul nostru nu ar vorbi asa, iar cele spuse de dvs nu se potrivesc cu activitatea noastra. Si eu de asemeni va doresc un an nou mai bogat!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Cosminenache, mmisa_101
Alte impresii din această RUBRICĂVulturul Hotel [Bradu]:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.05129599571228 sec
    ecranul dvs: 1 x 1