ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 16.08.2011
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 10.08.11
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2011
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
70.00%
Satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
74.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Hotel de 3 stele pline, fara piscina

TIPĂREȘTE

De fapt hotelul are o piscina care ar putea fi chiar frumoasa, daca ar fi intretinuta. Din pacate, ceea ce citisem pe aici despre frunzele si gandacii care plutesc pe luciul apei, s-a adeverit si la fata locului. Apa era putina. A doua zi - probabil datorita cererilor si nemultumirii clientilor - au mai completat 30 de cm, au mai adunat frunzele, insa tot nu au curatat fundul bazinului. Nu iti inspira deloc incredere si 3 zile, cat am fost cazati aici, n-am vazut pe nimeni intrand in apa piscinei. Dar sa te intinzi pe un sezlong la umbra, departe de galagia de pe plaja, e perfect.

Holul hotelului, camerele, terasa cu mese, toate au fost conform asteptarilor. Baia e extrem de mica, adevarat. Insa cine noteaza cu 2 sau 3 hotelul e putin nedrept. Sa nu uitam ca e vorba de un hotel de 3 stele, iar pretentiile ar trebui sa se raporteze la asta.

Parcarea hotelului e o curte insuficienta ca marime pentru capacitatea hotelului, iar daca parchezi pe marginea drumului te trezesti f usor cu rotile blocate.

Micul dejun: din 3 dimineti, o masa a fost de nota 2, restul de 7. In ziua cea mai trista pentru stomacul meu, la ora 9 tavile erau goale. Nu tu oua, nu tu cascaval. M-am bucurat ca am apucat ultimul crenvurst, dar m-am intristat cand am vazut ca era rece. Lumea s-a revoltat, in fond mai era o ora pana la terminarea programului de masa. Seful bucatariei a aparut sa explice inexplicabilul, apoi s-a asezat linistit la barul hotelului sa-si bea cafeaua. Asta mi s-a parut culmea impertinentei. Clientii isi mai pun in farfurii niste castarveti cu pamant pe ei, beau o scursura de cafea si revin iar si iar printre tavi incercand sa ma gaseasca ceva de mancat, iar vinovatul numarul unu isi safureaza cafeluta multumit ca, da, si-a facut treaba bine si leafa curge oricum.

Sincer vorbind, toata statiunea Efori Nord te intristeaza: trotuare sparte, mizerie, gramada de vanzatori ambulanti transpirati... o statiune de nota 2, in care nu-mi mai doresc sa ajung. In acest cadru, hotelul e peste nivelul general.


[fb]
---
Trimis de anihbo in 16.08.11 10:06:51
Validat / Publicat: 16.08.11 10:57:39
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2093 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (anihbo); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    la mare
    [29.08.11 19:17:34]
    »

    Asa era si cand am fost eu acolo!

    georgeroiu
    [30.04.12 09:56:50]
    »

    Micul dejun deci e de proasta calitate? si cum este? bufet suedez... dar tre sa te incadrezi intr o suma anume? 20 ron de exemplu?

    camerele cu vedere la mare se luau dupa cum aveai noroc la receptie sau se plateste o taxa in plus?

    mersi

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    georgeroiu, la mare
    Alte impresii din această RUBRICĂUnion (ex Ten) Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043325901031494 sec
    ecranul dvs: 1 x 1