ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.07.2017
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Suceava-Bucovina
ÎNSCRIS: 29.07.11
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2017
DURATA: 12 nopți
single
1 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
99.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Respectul fata de semeni este valabil in orice imprejurare

TIPĂREȘTE

In lperioada 03.07.2017 la 15.07.2017 am fost la tratament la hotelul Traian din Eforie Nord. De fapt am fost pentru a doua oara in ultimii doi ani.

Nu pot sa fac decit aprecieri foarte bune la adresa personalului, atit celui administrativ cit si celui incadrat in cabinetele pentru efectuarea procedurilor de tratament. Am ramas dezamagit doar de comportarea unor pacienti.

Pai doamnelor/domnilor, in mod special cei care ati fost binefeciarii biletelor de tratament oferite de catre Casele de pensii, in aceasta locatie s-a apelat la tratament prin procedurile oferite si de catre pacienti cu bilete a caror valoare a fost de 3-5 ori mai mare! De ce a trebuit sa creati acele situatii penibile in fata cabinetelor, prin a va certa si certa persoanele nevinovate vis-a-vis de ordinea la intrarea in cabinet?

Bunul simt, cei sapte ani de acasa si eventuala pregatire ulterioara in alte scoli ori facultati, dar si in scoala vietii spune ca la orice coada creata in asteptarea intrarii intr-un cabinet pentru efectuarea procedurii se face in ordinea “ primul venit/primul servit”.

Ori am intalnit in comportamentul persoanelor amintite situatii in care: sotul astepta la rind in fata usii unui cabinet, iar sotia efectua procedura de tratament in alt cabinet, dar acesta tinea locul chiar daca persoana nu era prezenta! Si daca erau cel putin trei astfel de situatii..., concluzia o trageti dumneavoastra cei care luati act de continutul acestui mesaj!

Ironia sortii este ca tot asfel de persoane deveneau cele mai virulente in limbajul folosit fata de pacientii nevinovati care se aseazau la rind in ordinea sosirii si evident asteptau sa intre in aceasta ordine! Am constatat si cauza “urgentelor” la care apelau astfel de pacienti! Doreau sa-si faca procedurile in varianta ”repede inainte”, pentru ca apoi sa se deplaseze la plaja la malul marii. Din explicatiile date de catre un astfel de pacient, cica “vinau doi iepuri”, tratament si plaja la mare la un pret de nimic oferit de catre stat!

Nu trebuie multa carte ca sa intelegem cit de eficiente or fi fost atit procedurile de tratament cit si plaja mult asteptata!

Pentru “completarea” nevoilor de comportare in societate a onor astfel de pacienti, cred ca revine in sarcina organizatorilor sa tipareasca niste afise, efident de marimea unui elefant mijlociu, prin care sa fie trecute “minimile obligatii” ale pacientilor fata de ceilati pacienti dar si fata de personalul institutiei!


[fb]
---
Trimis de coca ion in 26.07.17 08:50:08
Validat / Publicat: 26.07.17 09:25:58
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EFORIE NORD. A mai fost în/la: Hotel Traian din Eforie Nord

VIZUALIZĂRI: 1552 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (coca ion); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 3 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [26.07.17 09:25:37]
    »

    Mutat, la reorganizare, în rubrica "Traian Hotel [Eforie Nord], EFORIE NORD/SUD" (deja existentă pe sait)

    --

    Te-am ruga să (re)verifici coordonatele GPS ale acestei destinaţii pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)

    --

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 35&ridAnt=79704

    maria55 †
    [26.07.17 09:37:50]
    »

    @coca ion: util articolul tău, nimic de zis! Drept dovadă l-am si votat! Dar pe lângă educatie si tot ceea ce derivă din asta, stiu ca in asemenea unităti cu baze de tratament, in prealabil dupa ce treci pe la medicul bazei sa primesti procedurile care se impun, treci si pe la receptia bazei pentru programarea pe ore, comform unei fise de programare! Că se respectă sau nu, că timpii sunt depasiti sau nu din cvasi motive, este o alta poveste!

    Am beneficiat si eu de mai multe ori de acest tip de bilet, insă programarea era sfãntă! Altfel ce s-ar intâmpla daca toti beneficiarii bazei ar sosi concomitent?! Haos! Iar daca numarul lor este mare, desi sunt suficienti si 20 de insi la o usa, "primul venit-primul sosit" ok este servit, dar ultimul din cei 20 ar trebui sa astepte cu orele!!! De aceea cred ca respectarea programului din fisa pe care o obtii la sosire, este de mare ajutor!

    coca ionAUTOR REVIEW
    [29.07.17 10:13:34]
    »

    @maria55:

    Buna ziua si multumesc pentru "aceptare".

    Va informez ca in cursul anului trecut s-a incercat de catre personalul locatiei sa se foloseasca procedeul la care va referiti, aplicabil de altfel si in alte locatii de tratament, dar probabi nu la malul marii. Din cauza unor persoane cu "comportamentul" amintit, a fost nevoie sa se renunte.

    Dimineata la ora 07,00 - 07.30 - desi sectorul de tratament se deschidea la orele 08.00, erau buluc la intrare pentru ca la ora 08.00 sa "ocupe" prin imbrincire intrarile la cabinete in functie de procedurile ce le aveau de facut.

    Ramin fidel pozitiei mele, totul pleaca de la educatia fiecaruia, respectul fata de semeni, interesul si grija fata de calitatea procedurilor pentru care a venit si apoi ar trebui sa ia in calcul folosirea timpului ramas pentru plaja la malul marii!

    Trebuie sa amintesc ca si atitudinea civica nu prea se resimtea, am intilnit doar o situatie pentru care aduc multumiri unei stimate doamne care si-a pronuntat public nemultumirea pentru acest comportament fata de cei in cauza

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    coca ion, maria55
    Alte impresii din această RUBRICĂTraian Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.056378126144409 sec
    ecranul dvs: 1 x 1