ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.07.2021
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Oradea
ÎNSCRIS: 01.08.14
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2021
DURATA: 10 nopți
Familie
2 AD. + 2 COPII -- v: 8 11
Raport PREȚ/CALITATE:
REZONABIL

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
72.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 5 MIN

Am sperat la mai mult!

TIPĂREȘTE

Al doilea sejur la Sunquest. Pe deplin mulțumită de prima vacanta petrecuta acolo in 2019 (vezi impresii), am achitat un sejur de 7 zile pentru anul 2020 prin oferta early booking. Din pacate, in 2020 a inceput pandemia si avand o meserie care prin lege nu avea dreptul la concediu in perioada respectiva, ne-am vazut nevoiti sa amanam. Au fost intelegatori, ceea ce am apreciat la momentul respectiv. Trec peste asta, a sosit 2021, le-am scris in legătură cu perioada agreată, a fost ok, pretul a ramas același in jur de 3200 de lei, cu 2 copii de 8 si 11 ani, mic dejun inclus, 7 nopti.

In luna iunie, decid sa prelungim sejurul cu 3 nopți. Dupa un an de foc, fara drept la concediu si expusi mereu, plus distanta mare pana in Venus, ma gandeam ca am merita un pic de răsfăț, 10 zile la mare.

Am sunat ca doresc sa prelungesc sejurul, au spus ok, am mai platit 1686 ron pentru 3 nopti pe langa cei 3248 initial.

Sa revenim la ce s-a intamplat la momentul cazarii. Eram convinsa ca fiind cu 2 copii mari vom primi o camera cu paturi twin, care unite au 180 cm, solicitasem si pat suplimentar. Dar, surprizele neplăcute s-au tinut lanț. Camera era una mică, cu pat matrimonial de 140 cm. Am intrebat la receptie, mi s-a spus ca de fapt camerele cu paturi twin sunt putine ca număr. Acum, nu stiu ce sa spun... intamplator trecand spre camera in cele 10 zile petrecute acolo, am vazut destule camere cu paturi twin in care se facea curatenie, nu cred ca sunt chiar atat de puține.

Mi s-a spus la cazare ca dupa 3 zile trebuie sa schimbam camera. Adica, eram inregistrati cu 2 cazari diferite, una de 3 zile, cealalta de 7 zile. Nu era practic o prelungire a sejurului, erau 2 sejururi diferite.

Vazand camera si avand informatiile cu 2 sejururi, plus povestea cu schimbatul camerei etc, idee pe care am refuzat-o inițial, am solicitat sa ni se schimbe camera din a 4-a zi, adica din prima zi al celui de-al doilea sejur, cu una cu paturi twin. Raspuns: nu putem sa garantam nimic, e un program informatic care alocă camerele. Bun, am zis, si nu puteti sti de azi daca se eliberează maine o camera twin? Raspuns: nu, de maine hotelul e foarte ocupat. Întâmplarea facea ca "maine" urmau sa ajunga 2 familii de prieteni care au ales sa vina acolo la recomandarea noastra. Si ce sa vezi? Una dintre familii a solicitat schimbarea camerei si culmea, li s-a promis chiar in ziua solicitarii, ca vor primi o alta camera a doua zi, nu mai era problema informatica. Nu vreau sa intru in detalii... dar chiar au primit-o, dupa o mica recompensă adresată sefei... nu stiu cine e, eu am vorbit doar la receptie unde doar asta se stie... cum aloca programul.

A fost prima umilinta.

In prima seara am ramas blocata cu fata in lift... noroc ca eram doar eu si ea adica doar 2 persoane cat recomanda hotelul. S-a stins brusc curentul, era o caldura groaznică înăuntru, fata a inceput sa scanceasca. Noroc ca aveam telefonul la mine, am linistit-o, am activat lanterna si l-am sunat pe sot care coborase cu baiatul pe scari. Au anuntat la receptie, s-a deschis usa liftului, eram undeva mai jos cu 30 cm de la parter... problema era ca, in plus de usa liftului mai este un grilaj de lemn care se inchide automat cand se seteaza etajul, blocat desigur din lipsa de curent.

Mi s-a spus ca va veni depanatorul curand... si asta a fost tot. Nu stiu cum, dar am reusit cumva, cu genunchii si bratele sa desfac acel grilaj... probabil daca nu era copila cu mine asteptam depanatorul... care nu stiu cand venea ca liftul a ramas defect 3 zile, adica exact de vineri pana luni.

Mi s-a spus dupa ce am reusit sa ieșim doar... "Ne pare rau pentru această neplăcere "... atat de rau le-a parut ca nu au fost capabili sa ne găsească o alta camera dupa 3 zile.

A doua zi... am fost la micul dejun de la ora 8... vroiam sa ajungem la plaja devreme. Am fost serviti la ora 9. Cina... nu erau locuri nicicand. Si pe buna dreptate. Restaurantul/terasa sunt gandite pentru masa... si atat. Erau familii prietene care ar mai fi stat la un pahar de vorba... si asta si faceau. Daca nu ajungeai la ora 19, cand se deschidea restaurantul, nici gand sa mai apuci vreun loc.

Piscina e frumoasa, mare, curata si bine intretinuta. Dar... cate un tricou sau colac "uitate" de cu o seara inainte pe sezlonguri faceau rezervarea sigura pentru a doua zi.

Toate peste toate, ne place Sunquest. Dar... hotelul necesita lucrări de renovare urgente, primordial schimbarea lifturilor. Iar daca tot taxeaza suplimentar copiii peste 8 ani, măcar sa se angajeze sa ofere un spatiu de cazare decent. Nu cred ca sunt exagerata cu această cerință.

In plus, din cauza aceluiași program informatizat ni s-au schimbat lenjeriile de pat doar dupa 6 zile, desi normal se schimba dupa 3... pentru ca figuram ca fiind cazati prima data 3 zile, deci nu necesita schimbarea lenjeriilor, ulterior 7 zile, deci s-a intamplat cum am spus.

In concluzie: lipseste grija pentru detalii, adica exact ceea ve m-a determinat sa aleg Sunquest in urma cu 2 ani. Cele 3 zile extra, m-au incurcat mai mult. Programul info necesita upgrade rapid! S-a schimbat ceva acolo, nu in bine din pacate!


despre CAMERE & COND. CAZARE

Camerele sunt cum se nimeresc. Unele mai mari, altele mai mici. Ca sa dau un ecemplu: a noastra era cu podele, 6 randuri de la perete pana la dulap... am văzut camere cu aceleasi podele care aveau 8 randuri si jumătate pana la dulap.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Bucătăria este ok! Mâncare gustoasă si proaspătă, nimic de reprosat!


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Plaja am facut la Lara Beach, intre Saturn si Venus. Deci, nu sunt in masura sa ma pronunt.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

In Jupiter sunt mai multe opțiun comparativ cu Venus.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de maratia in 27.07.21 23:12:28
Validat / Publicat: 28.07.21 08:40:43
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS. A mai fost în/la: _

VIZUALIZĂRI: 1046 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (maratia); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P12 Foto realizata din holul hotelului ( zona recepție )
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 10800 PMA (din 12 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [28.07.21 08:40:27]
    »

    Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... =104214&hid=840.

    Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat pe acolo, ar fi zuper-util — link încărcare video.

    cris1982 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [28.07.21 13:52:23]
    »

    @maratia:

    Eram convinsa ca fiind cu 2 copii mari vom primi o camera cu paturi twin, care unite au 180 cm, solicitasem si pat suplimentar. Dar, surprizele neplăcute s-au tinut lanț. Camera era una mică, cu pat matrimonial de 140 cm.

    M-ar atrage şi pe mine un sejur la Sunquest, însă paturile lor nu sunt suficiente pentru familii cu doi copii. Într-un pat matrimonial de 140 cm m-aş simţi înghesuită să fiu doar eu şi soţul, darămite cu doi copii... Oricum, nici paturile twin alipite nu sunt mare scofală...

    Una dintre familii a solicitat schimbarea camerei si culmea, li s-a promis chiar in ziua solicitarii, ca vor primi o alta camera a doua zi, nu mai era problema informatica. Nu vreau sa intru in detalii... dar chiar au primit-o, dupa o mica recompensă adresată sefei...

    Marea majoritate a problemelor se pot rezolva cu o mică atenţie, fie ele chiar şi de natură informatică.

    Eu sunt genul tău, idealist, care nu concepe să dea mici atenţii pentru servicii de care ar trebui să beneficieze oricum, însă am noroc cu soţul care e o fire practică şi nu rămânem niciodată încurcaţi.

    In plus, din cauza aceluiași program informatizat ni s-au schimbat lenjeriile de pat doar dupa 6 zile, desi normal se schimba dupa 3...

    Cu o mică atenţie la femeia de serviciu, cred că se putea fenta programul informatizat.

    Repet, eu nu sunt adepta atenţiilor, însă dacă doar aşa se pun lucrurile în mişcare...

    despre DISTRACȚIE & RELAXARE In Jupiter sunt mai multe opțiun comparativ cu Venus.

    De aceea eu prefer Jupiterul în defavoarea Venusului şi în special grupul Cohotels pentru opţiunile de distracţie oferite copiilor, care sunt incluse în preţul sejurului. Iar plaja dintre Jupiter şi Neptun este la fel de frumoasă ca cea dintre Venus şi Saturn.

    maratiaPHONEAUTOR REVIEW
    [28.07.21 20:31:18]
    »

    @cris1982: Sunt de acord cu tine in toate privintele, insa ma simt datoare sa lamuresc un aspect foarte important, din respect fata de femeile de serviciu care isi fac treaba exemplar. Nu era cazul de atentii. Ele fac curatenie, si o fac foarte bine, dar lenjeria o schimba in camerele indicate pentru ziua respectiva. Nu am solicitat la receptie schimbarea lenjeriei dupa 3 zile. Vroiam sa subliniez aceasta aberatie cu programul info in care nu se poate inregistra o singura cazare si nu 2 daca exista continuitate intre perioade (cazul nostru), faptul ca aplicatia nu ia in calcul numarul de persoane cazate intr-o camera (ar trebui alocate din start camerele mai mari familiilor cu 2 copii) si incovenientele care rezulta in urma folosirii acestui soft. De aceea scriam ca necesita upgrade urgent.

    webmasterX
    [29.07.21 17:23:38]
    »

    @maratia: Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs solicitării de a încărca fotografii.

    cris1982PHONE CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [10.08.21 12:45:13]
    »

    @maratia:

    Plaja am facut la Lara Beach, intre Saturn si Venus.

    Scrii și un review despre plajă? M-ar interesa păreri și despre celelalte plaje dintre Saturn și Venus. Cred că tot acolo vom ajunge și noi pentru că și nouă ne plac valurile, așa că mi-ar prinde bine niște informații. Mă interesează o plajă cât mai aerisită și curată. Și ceva poze, dacă se poate.

    Mulțumesc!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    cris1982, maratia
    Alte impresii din această RUBRICĂSunquest Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048718929290771 sec
    ecranul dvs: 1 x 1