ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.08.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Sighisoara
ÎNSCRIS: 20.08.14
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2014
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
25.00%
Foarte nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
64.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 1 MIN

[hotel Delfinul] Destul de bine dar nu ca la alti

TIPĂREȘTE

Am fost in concediu la acest complex, dar desi am platit la Delfinul, pe vaucher figura Complex Steaua de Mare, modul de repartizare imi este complect necunoscut. La asta a contribuit si agentia (de turism) la care nu voi mai apela niciodata.

Mincare si amabilitatea personalului este ok. cam tineri dar bine instruiti de seful de sala, receptionerele foarte amabile si care cu greu pot sa acopere prostia cazari de la ora 18, in alta parti te cazeaza cum ajungi.

Sitemul de alllinclusiv presupune si bauturi in afar meselor, dar am ajuns la concluzia ca multi cetateni romani nu stiu ce este bunul simt si atunci ar iesi alceva.

Piscina sub orice critica, apa de mare cu clor, care se adauga seara, marea fiind la 10 metri de piscina. Martor ocular fiind la deversarea clorului.

Poate ar trebui sa concesioneze complexul si plaja care este destul de micuta.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de acv99 in 20.08.14 09:30:31
Validat / Publicat: 20.08.14 10:33:30

VIZUALIZĂRI: 3489 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

20 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (acv99); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 2 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    20 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [20.08.14 10:33:29]
    »

    @acv99: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [20.08.14 10:51:55]
    »

    receptionerele foarte amabile si care cu greu pot sa acopere prostia cazari de la ora 18, in alta parti te cazeaza cum ajungi.

    Este foarte simplu să înțelegeți de ce check-in-ul este la ora 18.00 pe litoralul RO. În 90% din cazuri turiștii stau până în ultima clipă la plajă, pentru a nu pierde ziua, depășind ora de check-out. Până revin în camere, până se dușează și strâng bagajele se face ora 14-15.00. Apoi intră camerista să facă curat. În momentul când sunt mai multe camere care se eliberează în aceste condiții, curățenia trebuie să se facă rapid pentru ca check-in-ul să nu întârzie.

    Acolo unde camera se eliberează la ora 11.00-12.00, cazarea se poate efectua mai degrabă, nimeni nu dorește să țină recepția ocupată.

    Se discută despre implementarea sistemului care există inclusiv la vecinii noștri din sud, dacă ai depășit ora de check-in, mai plătești o zi de cazare. Dar atunci vor fi și mai mulți nemulțumiți.

    Totul ține de educație, iar dacă se eliberează camera la timp, vă garantez că nici un hotelier nu vă ține în așteptare până la ora 18.00

    Și aș mai avea o observație de făcut. În orice piscină publică din această lume se pun substanțe dezinfectante care să ne protejeze de anumite neglijențe, condiții obligatorii care uneori uităm să le respectăm inăinte de intrarea în piscină.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Corina70
    [20.08.14 11:34:25]
    »

    @pepsi70ro: nu toate hotelurile de pe litoral au aceeasi politica de cazare. la unele, putine ce-i drept, 14 este ora de check-in. hotel cometa din jupiter te taxeaza cu tariful pentru o jumatate de zi de cazare, daca doresti check-in devreme sambata si check-out tarziu duminica. asa mi se pare cel mai corect.

    daca pe plaja ar exista dusuri cu apa calda unde sa te poti clati de apa marii si nisip, ai putea sa eliberezi camera la prima ora a zilei, iti pui bagajele in masina si pleci pe plaja, stai toata ziua si pleci spre casa dupa-amiaza sau seara. iarasi, daca ar exista la receptiile tuturor hotelurilor camere unde sa poata fi lasate bagajele, ar fi un plus, turistii ar elibera camera la prima ora a zilei si ar reveni doar sa-si ia bagajele, nu ar mai avea nevoie de dus in camera, avand posibilitatea sa se spele la plaja.

    pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [20.08.14 14:38:24]
    »

    @Corina70:

    daca pe plaja ar exista dusuri cu apa calda unde sa te poti clati de apa marii si nisip, ai putea sa eliberezi camera la prima ora a zilei

    Bagi mâna în foc? Eu nu

    Nu discutăm de noi care poate avem bunul simt să ne conformă unor reguli simple, discutăm de ceilalți care doresc să profite la maxim de ultima zi de vacanță, fără a se întreba dacă cu cumva îi stingherește pe cei care urmează să se cazeze.

    Totul ține de bun simț și de o minimă cultură turistică, în cele din urmă.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Corina70
    [20.08.14 15:06:12]
    »

    @pepsi70ro: eu asa am procedat in rarele dati in care am fost pe litoral, in week-end. era prea mare bataie de cap sa plec de la plaja la 11:30 ca sa am timp sa fac dus si sa strang bagajele. preferam sa strang totul dimineata, sa predau camera, sa stau pe plaja cat era suportabil soarele, sa mancam linistiti de pranz la o terasa fara sa ne uitam la ceas, apoi usor-usor pe la ora 14-15 sa plecam spre casa. nu muream daca stateam nedusati timp de 3-4 ore cat dureaza drumul spre casa.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    cocan
    [20.08.14 15:38:52]
    »

    @Corina70: Si daca ati sta in Timisoara, Arad, Oradea, cun ati proceda?

    Corina70
    [20.08.14 16:18:55]
    »

    @cocan: corect. dar cei care locuiesc asa departe nu prea cred ca vin pe litoral doar pentru un week-end. isi iau un sejur de mai multe zile, au timp sa se bronzeze (daca vremea tine cu ei) asa ca normal ar fi sa respecte politica hotelului privind ora de check-out, pentru a fi pregatite camerele pentru urmatorii turisti. si iarasi presupun ca, daca au venit cu masina proprie, nu vor sa conduca seara/noaptea pana la destinatie, asa ca nu vad ce motive ar avea sa nu respecte ora 12 pentru predarea camerei, au timp sa-si faca bagajele in seara precedenta sau dimineata devreme, revenind in camera inainte de ora 12 doar pentru a se spala si schimba. nu cred ca bronzul cel mai fain se face chiar in ultima zi de sejur, sa fim seriosi.

    nu aduc in discutie aici variantele in care turistii din zone mai indepartate ale tarii folosesc trenul sau autocarul ca mijloc de transport, in aceste situatii fiind conditionati de orar.

    acv99AUTOR REVIEW
    [20.08.14 16:56:49]
    »

    @pepsi70ro: Stimate domn cine va opreste sa adoptati aceasta politica in ceea ce preiveste cazarea.

    Cit despre piscina ca tot ati adus vorba este un lucru care va scade valoarea altor servici in mod categoric aspectul si curatenia este de-a dreptul jignitoare fata de turistul care da aproape 700 de euro pentru face baie in piscina cu o dunga mare galbena de la uleiurile de plaja, cred ca directia sanitara constanta nu atrecut acolo de 2-3 ani, anual piscinele se vopsesc cu o vopsea speciala iar apa din piscine este tratata cu clor dar nu cu galeata ci prin sitemele de filtrare si tratare a apei din bazin, lucru pe care la Steaua de Mare nu cred ca exista.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    acv99AUTOR REVIEW
    [20.08.14 17:00:00]
    »

    @pepsi70ro: Daca nu se poate instala dusuri cu apa calda, cel putin robinete cu apa rece sa te speli pe picioare de nisip.

    cocan
    [20.08.14 17:43:10]
    »

    @Corina70: Cu stima revin: Daca am mers la noi pe litoral am mers ptr. copil, si din patriotism local (nesemnificativ recunosc). Din Arad, pina in Muntenegru, Croatia, Slovenia, chiar si Grecia, prin Macedonia, nu mai vorbim de Italia am de parcurs 1200 de k m. (pe autostrada). Pina l-a noi am 900 de km, dar cum ma deplasez, sa fereasca D-zeu. Ca fapt divers, sa stiti ca din zona asta se circula noaptea, ca sa ajungi ziua l-a destinatie. (litoral) Nu vreau sa fiu rautacios cu dvs. dar politica respectiva, doar "miticii "nu o respecta. Ei fac legea! Noi provincialii, banuiesc ca nu credeti ca stam la plaja pina la ora 12, apoi sa mergem acasa parcurgind 900 km. Nu contest politica cazarii cu ora 18. Cu stima.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Corina70
    [21.08.14 10:07:30]
    »

    daca hotelierii ar aplica penalizari/tarife suplimentare pentru intarzieri peste ora de check-out, cred ca s-ar reduce numarul celor care nu predau camera la ora 12.

    cocan
    [21.08.14 14:48:02]
    »

    @Corina70: Da aveti perfecta dreptate, dar vin unii de pe plaja la ora 14-15, se justifica ceva gen "au fost prea frumoase valurile si nu am putut scoate copiii din apa ". Receptia daca obiecteaza ceva, incepe scandalul, gen cum sa platesc 200 lei, echivalentul unei nopti de cazare ptr. 2-3 ore. (200 lei luat ca exemplu). Etapa urmatoare, scriem ceva negativ despre ei si atunci incep parerile. Restul muritorilor de rind, ex. meu care parcurg 900 km, stau ca prostu in receptie, terasa etc... si astept ora 18. Ce face hotelul Cometa din Jupiter mi se pare corect, dar citi hotelieri aplica regula respectiva? (pe litoral). In general un hotel de 4-5 stele evita sa se mai certe cu cei care intirzie la plecare, din motive lesne de inteles.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Corina70
    [21.08.14 15:17:02]
    »

    @cocan: ideal ar fi ca penalizarea/tariful suplimentar pentru check-out tarziu sa fie afisate la receptie, in politica de rezervare de pe site-uri, agentiile de turism sa comunice clientilor aceste detalii, astfel incat turistul sa nu mai aiba ce comenta.

    intarzie, plateste.

    preda camera la ora 12, salveaza niste banuti.

    nu-i convine politica hotelului, isi cauta cazare la alt hotel sau la particulari.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [21.08.14 15:18:23]
    »

    @cocan:

    cum sa platesc 200 lei, echivalentul unei nopti de cazare ptr. 2-3 ore

    Păi aici nenea ăsta trebuie frumos luat de către șeful recepției de urechiușe (că le are suficient de lungi!) și pus în fața primului client care așteaptă (de ceva vreme) să primească o cameră:

    „Stimabile cetățean, nu mie trebuie să-mi dai banii ăștia, ci onorabilului aici de față care așteaptă cu copiii dormind pe valize să ai dumneata bunul simț și să eliberezi camera la timp. Ei ce vină au? Dă-le lor explicațiile astea, plus banii, drept compensație pentru începutul de sejur ratat! ”

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    cocan
    [21.08.14 16:07:03]
    »

    @Dragos: Da domnul consilier, aveti dreptate, dar eu in general m-am prins cine face treaba asta, cu intirzierea. Daca seful receptiei, "incearca "sa-l ia de urechi, se ajunge la un nou episod "Coroana Moldovei ", din Slanic Moldova, alt " Mimilus ". Aici hotelul evita polemica si accepta tacit situatia. Daca merge incidentul pe forum, hotelul are numai de pierdut. Ati vazut, citit, remarcat si dvs. cazul " Mimilus ". Unii pro, altii contra. Parerea mea, ca atunci hotelierul, inclina sa taca, chiar daca are dreptate, evita incidentul in defavoarea altor turisti. Stau in Arad, pe frontiera de vest si din prostie, curiozitate, necesitati etc... am fost si in Austria, Germania. Din pacate ptr. noi acolo totul se respecta la mare strictete, din partea ambilor combatanti (turist -hotelier). Nu vroiam sa fiu asa de lung cu dvs. cu scuze dar, la noi se merge pe principiul "am dat ceva la receptie, si cazarea s-a facut imediat " (ceva gen Tunisia, pe vremuri) sau "am vrut sa dau o sansa turismului romanesc ", cu dat spaga. De aici banuiesc ca dupa categoria care o cunosc, merge valul doi, cei care se inspira din prima categorie (am numit-o la un moment dat, fara sa vreau, cu ghilimele). Ultima fraza, de ce credeti ca la trecerea frontierei dinspre Romania spre Ungaria se claxoneaza (in special...), iar la intoarcere, dinspre Ungaria spre Romania se sta civilizat la coada (ca timp de asteptare poate mai mult), fara nici o poluare fonica? Cu stima si respect.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    ClaudiuSb
    [21.08.14 16:20:41]
    »

    @acv99: Buna ziua. Pe noi ne-au cazat la ora 13 fix. La plecare (suntem din Sibiu) am predat camera la ora 10, am dus bagajele in portbagaj si am mai stat la plaja pana la ora 13 caci am fost informati ca inca mai avem platit pranzul de la ora 13. Problema pana la urma e... bunul simt al clientului nu cel al hotelierului!!!... caci receptionerul accepta, de frica de a nu intra in polemici cu clientii... si check out la 14.00 sau mai tarziu. Si de aici porneste nemultumirea clientilor care asteapta la check in

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    cocan
    [21.08.14 16:42:04]
    »

    @Corina70: Politica de rezervare ramine la latitudinea fiecaruia. Nu toti merg prin agentii, de turism. Acum 2 saptamini, o mare smechera de Arad (tara) imi dadea lectii, de, lectii cum se face cazare "prin hotel ' iar eu nu stiu cum e prin hotel. La sfirsit tot ea ramine nemultumita, ca cica nu corespunde discutia la telefon cu managerul hotelului si ce a gasit la fata locului. Ea cu mari ifose de "directoare de Italia ". Ideea era ca daca vii in tara poti sa faci ce vrei, totul ti se cuvine si restul sint prostii tarii, care sint obligati sa te suporte pe tine. Cam asemanatoare este situatia si cu cazare pe litoral. O anumita categorie de cetateni, dintr-un anumit oras (majoritar), considera ca pot face ce vor muschii lor, iar restul sintem "pleava " litoralului.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    cocan
    [21.08.14 16:53:39]
    »

    @ClaudiuSb: Claudiu, cam asta voiam sa spun (sugerez) si eu. Problema ramine cu "clientul ", dar nu toti, o anumita "parte", 'categorie", care se considera mai ceva ca "buricul pamintului".

    acv99AUTOR REVIEW
    [22.08.14 08:50:11]
    »

    @ClaudiuSb: Cazarea a fost OK am spus receptionerele, foartedragute si amabile, incearca sa rezolve problema, noi am fost cazati la 14,30 si am plecat la ora 8 din camera.

    Dar despre piscina eram eu nemultumit.

    pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [22.08.14 08:57:00]
    »

    @acv99:

    În articol se intelege ca v-ati cazat la ora 18.00

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    acv99, ClaudiuSb, cocan, Corina70
    Alte impresii din această RUBRICĂSteaua de Mare, complex hotelier:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.061816930770874 sec
    ecranul dvs: 1 x 1