GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Tocmai am revenit din concediul petrecut pe litoralul romanesc, si anume in Mamaia. Este al 3-lea an consecutiv si a 4-a sedere la Savoy Mamaia. Ca si categorie de turist, sunt din clasa "pretentios" - datorita specificului locului de munca, am delegatii din plin, si in general la hoteluri de 4-5 stele in afara tarii, din lanturi cunoscute. A reveni la acelasi hotel, inseamna pentru mine ca imi satisface exigentele personale, care, dupa cum am spus, sunt ridicate.
Savoy Mamaia nu este perfect; nici un hotel nu este perfect. Savoy Mamaia este insa unul din putinele hoteluri care incearca sa fie perfect si aproape reuseste.
De la an an apar imbunatatiri; se vede grija fata de satisfactia clientului, dorinta de a multumi turistul. Se vede ca se investesc bani si se vede ca le pasa sa fie toti multumiti, nu doar sa recupereze cat mai repede ce au investit, pe spinarea turistilor.
Sugestiile sunt luate imediat in considerare - am fost foarte surprins sa vad ca anumite propuneri facute seara se materializasera deja a doua zi dimineata.
Legat de sedere: Nu poti fi nemultumit. Camerele sunt mari, curate si confortabile. Mesele sunt consistente si calitative si sunt diferite in fiecare zi. Plaja este administrata privat, este curata, pazita, sezlonguri sunt suficiente. Exista si 2 piscine pentru cei care prefera asta - iar piscinele sunt ingrijite impecabil.
Angajatii sunt amabili si profesionisti,
Exista in fiecare seara posibilitatea de a vedea diferite spectacole - o initiativa de laudat.
Copiii nu se vor plictisi nici ei, exista concursuri si animatoare dedicate lor intreaga zi. Mai mult decat atat, seara au si ei mici spectacole.
In concluzie: chiar daca este un hotel poate putin mai scump decat altele, merita din plin diferenta de pret. La Best Western Savoy stiu sigur ca vin si ma relaxez, fara riscul de a avea un concediu ratat. Iar pentru mine, asta este cel mai important. Recomand cu caldura!
Trimis de adym in 05.08.14 09:02:06
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
15 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (adym); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.26217046 N, 28.61983001 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
15 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@adym: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare
fara legatura cu impresiile si autorul acestora, as avea o propunere: foarte multi useri uita sau evita sa completeze pretul sejurului, indiferent ca vorbim despre destinatii din tara sau de peste hotare.
exista posibilitatea sa implementati ca fiind obligatorie completarea campului "pret sejur"? cumva impresiile sa nu poata fi publicate/validate pana nu este completat acest camp, ce contine o informatie importanta cred pentru multi dintre noi. pentru ca degeaba gasesc recomandari pozitive, fara pret sejur, incep sa caut oferte doar-doar se incadreaza in bugetul meu si constat cu dezamagire ca nu e asa, trebuind sa reiau cautarile.
daca pretul sejurului ar fi completat de fiecare in parte, as putea din start sa imi dau seama daca acea destinatie este "compatibila" sau nu cu bugetul meu sau al celor care citesc si sunt interesati de respectiva destinatie.
@Corina70:
”exista posibilitatea sa implementati ca fiind obligatorie completarea campului "pret sejur"?
Ne-am tooot gândit şi noi, de mult, la asta, Corina. Nu am implementat până acum această obligativitate pentru că sunt deja destul de multe pe-acolo -- şi orice "obligaţie" în plus poate deranja (mai ales la completarea de pe telefonul mobil - mai greoaie, în acest moment)
O voi activa, totuşi, în zilele următoare, măcar ca "test, experiment"
@Admin: poate ca mutarea acestui camp "mai in fata", imediat dupa titlu sau perioada sejurului, ar fi de ajutor, nu l-ar mai trece multi cu vederea?
pana la urma nu vad de ce ar avea unii retinere in a completa cat a costat sejurul, ca doar se duc pe banii lor, castigati cinstit, cu sudoarea fruntii: -))).
Corina, în 70-80% din cazuri e vorba de COMODITATE, nu de "uitare"
Poate să fie chiar primul câmp... dacă nu e obligatoriu, nu-l vor completa (acei 70-80%)
@Admin: sincer, eu nu am trecut intentionat pretul sejurului. Mi se pare ca nu este relevant, pentru ca diferentele pot fi foarte mari. La acest hotel de ex, la early booking reducere ajunge initial la 40 la suta, cu 6 luni inainte, daca nu ma insel. In plus, exista reduceri pentru clienti fideli si alte beneficii pt clientii cu status la Best Western.
Diferentele sunt iar la camere, pretul normal incepe la 800 pe noapte parca dubla normala si ajunge la 1400 apartamentul senior, pt 2 persoane, all inclusive. Dar, cum am zis, in functie de data rezervarii, fidelitate, tipul camerei, preturile pot varia foarte mult. Mi se pare inutil sa scrie de ex cel care a platit 1400 Ron pe noapte pe un apartament, pentru ca poate altcineva vrea camera de 800, si cu early booking o rezerva sa zicem cu 600. Pretul e total diferit...
Eu poate iau 10 zile x 1400 si postez ca am dat 14 000, altul insa doreste doar 5 nopti x 600... 3000. Care e rostul atunci sa trecem cat am dat?
@adym:
”Care e rostul atunci sa trecem cat am dat?
dacă pe mine mă întrebi, rsp este (va fi, când câmpul e obligatoriu): completează acolo, chiar de ŢIE nu-ţi foloseşte, POATE folosi altcuiva. (Aş zice chiar "SIGUR va folosi cuiva")
@Admin: chiar si in conditiile in care dupa cum am aratat mai sus, pretul variaza cu peste 100 la suta in functie de ce am zis? Ar fi singurul site de profil unde ar fi aceasta informatie obligatorie. Cred ca e o chestie personala cat am platit fiecare, in plus probabil unii vor exagera sigur doar pt a impresiona. Eu mi-am zis parerea, treaba voastra ce decideti.
@Admin: exact. in felul acesta cei interesati vor incepe cautarea ofertelor pentru destinatia respectiva sau, dimpotriva, se vor orienta spre ceva mai ieftin, care sa se incadreze in bugetul lor de vacanta.
cu reducerile de EB/fidelitate, acest hotel poate / pare a fi o destinatie buna de vacanta. la pret intreg, nu prea mai tine "figura", gasesti conditii similare sau superioare la vecinii bulgari sau turci, platind mai putin sau cam tot atat.
@adym: am vrut doar sa subliniez faptul ca afisarea pretului pentru sejur face mai usoara filtrarea listei personale a fiecarei persoane care cauta destinatia perfecta de vacanta. cu alte cuvinte, stii din start ce iti permiti si ce nu, nu te mai obosesti sa ceri oferte de la agentii daca destinatia respectiva e prea scumpa pentru buzunarul tau (vorbesc la modul general).
Eu chiar nu mai știu cît am plătit la un hotel acum 5 sau 10 luni, așa că probabil o să fiu nevoit să pun un preț „din burtă”, care nu ajută pe nimeni. Asta dacă nu cumva găsesc emailul de rezervare sau voucherul pe undeva, ca să văd prețul exact.
Oricum, dacă va fi obligatoriu să trecem un preț, sugerez să se stabilească un standard, care să fie comunicat clar. Adică: se introduce prețul pe cameră pe noapte și tipul camerei (dublă, dublă cu pat suplimentar, triplă etc.), sau prețul total, numai pentru cazare și mesele incluse în prețul cazării, sau altă regulă, numai să fie una singură aplicată la toate review-urile.
@abancor:
” sugerez să se stabilească un standard, care să fie comunicat clar.
standardul acesta există deja şi este comunicat destul de clar -- PREŢ TOTAL SEJUR - atâta doar că nu este întotdeauna respectat.
[posibil ca la reorganizare să fie schimbat, dar nu prea cred]
- in rest, obligativitatea nu are cum să fie "absolută", "rigidă" şi "riguroasă" - dacă nu-ţi aminteşti preţul // ori dacă pur şi simplu nu ai chef să complezi -- pui "-" şi basta.
Destul însă cu off-topicul; putem, dacă vreţi, discuta acest subiect "adminsitratoric-gospodăresc" pe alte arii, nu pe firul de discuţie al autorului...
Acel preț total nu e clar dacă reprezintă cazarea, sau toată vacanța. Eu îl citesc drept preț total vacanță, și atunci e irelevant. De aceea zic că o mică explicație ar fi bună.
Am răspuns aici ca să nu las conversația în aer.
@abancor: dar exista posibilitatea sa completezi cand scrii impresii noi. pretul este solicitat pe camera si poti "scrie cu vorbe" daca a fost cu EB/discount fidelitate, se solicita nr persoane (adulti si copii), regim de masa, 4 variante de transport: fara, cu auto propriu, cu autocar sau cu avionul (toate taxele incluse). daca toate acestea ar fi completate, imaginea de ansamblu pentru o anumita destinatie ar fi completa.
amintiti-va de cate ori s-a intamplat ca alti useri, incantati si surprinsi de pretul afisat pentru sejur, au solicitat autorului sa le comunice in mesaj privat agentia de turism de la care si-a cumparat sejurul, pentru a incerca si ei sa obtina o vacanta la un pret similar. una peste alta au de castigat si agentiile de turism de pe urma afisarii informatiei legate de pret.
@adym: Va multumim pentru increderea acordata an de an si pentru ca reveniti la Best Western Savoy cu placere!
De asemenea, dorim sa va multumim pentru ca ati punctat cateva aspecte cheie ale experientei in hotelul nostru. Camerele sunt renovate in fiecare sezon si incercam sa aducem imbunatatiri pentru a spori confortul turistilor si ne face placere sa vedem ca efortul nostru este apreciat.
Dupa cum ati mentionat in review-ul dvs, sugestiile clientilor sunt luate in considerare si puse in aplicare deoarece sunt cea mai buna unitate de masura pentru calitatea serviciilor noastre.
Spectacolele de copii sunt cele mai apreciate in hotelul nostru, insa nu neglijam nici adultii, pentru care avem spectacole in fiecare seara incepand cu ora 22:00 dar si o formatie ce intretine atmosfera in fiecare seara pe terasa restaurantului.
Incheiem prin a va multumi inca o data in numele Echipei Best Western Savoy Mamaia pentru ca ne sunteti fideli si ne recomandati cu atata caldura, promitem sa mentinem standardul cat mai sus in fiecare an pentru ca vacanta dumneavoastra sa fie una perfecta de fiecare data.
Echipa Best Western Savoy
NB savoy2012 este (sau a fost) reprezentant al unității
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2024 Nu recomand hotel Savoy Mamaia — scris în 23.07.24 de AARMANDO din BUCURESTI - nu recomandă
- Jun.2024 Experienta dezamagitoare la Hotel Savoy — scris în 30.06.24 de Opelantara din FOCşANI - nu recomandă
- Aug.2023 Final de Aug 2023 la Savoy, Mamaia — scris în 02.09.23 de AlexandruA din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Jul.2023 „Românu' s-a născut proprietar” — scris în 08.09.23 de Dragos1303 din BACăU - RECOMANDĂ
- Jul.2023 Dezamăgire totala — scris în 21.07.23 de ux129868 din PITEşTI - nu recomandă
- Jul.2023 Savoy își pierde din strălucirea de altădată — scris în 16.07.23 de Martinas din ROMAN [NT] - RECOMANDĂ
- Jun.2023 O vacanta dezamagitoare, nu as mai alege acest loc inca o data (20-27 iunie 2023) — scris în 02.07.23 de Anieli din BUCURESTI - nu recomandă