GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Bună ziua, atenție mare atunci când vă cumpărați biletele, sunt cel puțin șase categorii la acest resort, începând cu Economy Room și maxim pe categoria hotel Quality Hotel Standard Room, chiar dacă cereți schimbarea camerei veți primit o altă cameră din aceiași clasă.
Povești cu: Am avut biletele Economy dar era liber Apartamentul Imperial și ne-au cazat acolo, cred că nu-și au rostul aici.
Da, problema mirosului este reală și mirosul vine din canalizare dar în 7 zile l-am simțit o singură dacă vre-o 10 minut și nu în zona restaurantului care are A. C. indoor.
Apoi:
Restaurant A+++,
Plaja C-,
Ponton A+,
Gradina A+++,
Serviciile A+,
Bauturile alcoolice și ne A++,
Zona A+++,
așa am văzut eu lucrurile.
Este bine de mers cu o agenție mare [...], care asigură asistență permanentă și logistică.
Trimis de Cimbală in 28.09.18 06:29:52
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Side Barut-hemera
14 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Cimbală); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.58691902 N, 31.86699271 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
14 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Cimbală: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
--
ATENȚIE! referirile la AGENȚII și alte entități din România care funcționează pe principii COMERCIALE (portaluri web de profil etc) sunt INTERZISE
Puteți trimite, în schimb, aceste informații prin intermediul mesajelor personale (pe privat) - click pe numele utilizatorului, apoi, în fereastra nou-deschisă, pe linkul "Trimite mesaj pers".
Notă: Este necesar ca destinatarul să aibă opţiunea ACCEPT PRIMIRE MESAJE DE LA CEILALŢI UTILIZATORI bifată. Opțiunea respectivă se poate seta/deseta din secțiunea CONTUL MEU.
--
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew ... 68&ridAnt=90124
Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs invitației de a scrie propriul set de impresii din această vacanță.
===
Mulțumiri pentru amabilitatea cu care ai dat curs solicitării de a încărca fotografii.
”Este bine de mers cu o agenție mare [... ], care asigură asistență permanentă și logistică.
Am fost de nenumărate ori in Turcia, de cele mai multe ori nici nu l-am văzut la fata pe reprezentantul local al agenției de la care am achiziționat sejurul, dar nici nu i-am simțit defel lipsa .
Asistenta turistică pe care toți o plătim este mai mult o ocazie pentru respectivii de a-și vinde excursiile optionale la cele mai mari prețuri posibile, decât de a ajuta concret și eficient turistul in caz de nevoie. Pe tine cu ce te-a ajutat “marea” agenție?
@nicole33: cei cu un iq peste 120 nu au nevoie de serviciile unui ghid local în Turcia s-au oriunde în lume.
@Cimbală:
Nu am nevoie de miștocăreala ta.
Am pus o întrebare foarte simpla: cu ce te-a ajutat concret ghidul local?
De exemplu: Dacă ai o problemă medicală minoră, să zicem la dinți, tu ai o asigurare, medicul hotelului te va duce la o clinică particulară unde asigurare ta nu este valabilă și te alegi cu o datorie de să zicem ușor 2000 de dolari. Pe când prietenul turc vine cu automobilul personal și te duce la o clinică de stat unde crede-mă pe cuvânt este altceva ca la voi.
Dar să lăsăm acasă situație ipotetică de nedorit, poate te-a deranjat cuvântul "Mare" agenție mare, să ști că poate să fie și"Mică" numa-i să-și facă traba.
agentia mare sau mica lucreaza cu turoperator (nu toate agentiile mari sunt turoperatori) deci asistenta este a turoperatorului nu a agentiei. si eu am vazut rar reprezentantul turoperatorului si nu mi-a fost de folos nici o data, cand mergi cu masina e mai greu sa te intalnesti, cand mergi cu avionul te asteapta la aeroport
@Cimbală:
Nu m-a deranjat nici mare nici mică, deoarece indiferent de mărime orice agenție de la noi lucrează cu câțiva touroperatori turci, vreo patru de obicei, deci nu este foarte important de unde cumperi.
”Dacă ai o problemă medicală minoră, să zicem la dinți, tu ai o asigurare, medicul hotelului te va duce la o clinică particulară unde asigurare ta nu este valabilă și te alegi cu o datorie de să zicem ușor 2000 de dolari. Pe când prietenul turc vine cu automobilul personal și te duce la o clinică de stat
Trist este ca unii mai au naivitatea sa creadă in poveștile nemuritoare servite de agenții.
Lucrurile sunt mult mai simple in realitate. Dacă asigurarea medicală este încheiata la o firma serioasă, exista câteva asemenea firme recunoscute in Turcia, aceasta îți da dreptul de a fi consultat și tratat in orice clinica de stat dar și Privată din țara respectiva. Trebuie sa suni la numărul internațional de urgenta trecut pe polița și sa urmezi Instrucțiunile. In acest fel, decontarea serviciilor medicale prestate se va face direct de către asigurator fără a avansa tu vreun ban.
Cu niște ani in urma am apelat la asigurare pentru o operație de mică chirurgie urmare a unei accidentări la Aquapark. Nu știam cum se procedează și am mers la cabinetul medical din hotel unde asistenta a reușit sa oprească sângerarea, a sunat medicul care a trimis o mașina care ne-a dus la o clinica privată, problema a fost rezolvată, anestezie locală+ operație, doar am semnat devizul fără sa plătesc nimic și am fost duși înapoi la hotel. M-a costat doar telefonul dat in țara la firma de asigurări pentru a deschide un dosar de dauna, al cărui număr trebuia sa i-l comunic medicului.
Pansamentele ulterioare le-am făcut la cel mai mare spital de stat din Istanbul in condiții despre care nu vreau sa-mi amintesc, lipsa materialelor sanitare de baza fiind cronica.
Nu m-ai convins ca merita sa apelez la reprezentantul local pentru a ajunge in sistemul sanitar de stat, cât timp asigurarea îmi permite accesul la o clinica privată
Orice asigurare este buna, singura diferența fiind ca la cele nerecunoscute de turci, dai tu banii pe loc urmând a-i recupera de la asigurator după revenirea in țara in termen de 30 zile. Restul sunt povesti
@nicole33: Spune-mi te rog cum pot sperge partea referitoare la agenție mare, și o să scris: ESTE BINE SĂ UMBLI ÎN AFARA U. E. FĂRA SĂ TE ȘTIE NIMENI, SINGUR DE NEBUN.
@Cimbală:
Acum când scriu sunt in afara UE pe continentul african și tare bine ma simt, pe cuvânt
In plus, am depășit demult vârsta la care ma plimba cineva de mânuță sa nu ma rătăcesc cumva .
Dar aici era vorba de Turcia, unde nu ai cum sa nu te descurci in orice situație dacă știi măcar o bruma de limba straina de circulație internațională.
For God Sake, nu-mi imaginam ca ghizii locali au ajuns sa sperie in așa hal turiștii, convingându-i ca fără ei sunt pierduți Mi se pare absolut incredibil!
Ai fost in Turcia cu avionul după câte văd. Cu prietenul tău turc trebuia sa ai doar doua contacte absolut obligatorii: la aterizare pe aeroport când îți indica numărul autocarului care te va transfera la hotel și cu o seara înaintea plecării când trebuia sa-ți comunice ora de pick up, telefonic, prin SMS sau mesaj scris in camera. Restul sunt doar încercări de a te păcăli, de a plăti mai mult pentru diverse, începând cu opririle de pe durata transferului, cu excursiile de shopping, cu excursiile optionale vândute la megapret și câte alte șmecherii le mai trec prin minte.
Cei care nu le fac jocul, nu sunt deloc “nebuni” cum crezi tu in mod eronat, ci doar turiști ceva mai experimentați ca tine, care reușesc sa aibă vacante chiar mai reușite și in deplina siguranța ????
@Cimbală: ecoul anterior, agramat și bășcălios la modul stupid, a fost șters. Posibil să urmeze și alte „radieri”, din aceleași motive.
Plus avertisment - atitudini și compoartament deloc tolerate în această comunitate
@webmaster: Bună seara, doresc închiderea contului meu prin banare la care cât mai curând posibil.
@Cimbală: Buna ziua, daca sunteti amabil imi puteti spune la acest hotel exista cina tarzie? prosoapele sunt cu depozit? gel de dus, sampon suplimenteaza?
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2023 Saphir este un hotel care ne-a surprins placut si a fost peste asteptarile noastre — scris în 26.06.23 de a_vlad2009 din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Sep.2018 Cea mai mare teapa — scris în 26.09.18 de ganea stefan din CONSTANţA
- Aug.2018 Este bun dar, nu mai revin — scris în 17.08.18 de andrei din MURES - RECOMANDĂ
- Jul.2018 Raport OK calitate - preţ — scris în 29.07.18 de david bogdan din BAIA MARE - RECOMANDĂ
- Jun.2018 DA si NU — scris în 28.06.18 de stefy_a din IAşI - nu recomandă
- Aug.2017 O vacanta minunata!!! — scris în 18.08.17 de Simona matei din CLUJ-NAPOCA - RECOMANDĂ
- Aug.2017 Frumos — scris în 12.08.17 de 4ndrei din BRAşOV - RECOMANDĂ