ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.06.2009
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Bucuresti
    ÎNSCRIS: 23.12.08
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    MAY-2009
    DURATA: 2 nopți
    familie cu copii
    [?] AD. + 1 COPII

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    25.00%
    Foarte nemulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    25.00%
    Foarte nemulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    25.00%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    TIMP CITIRE: mai puțin de 1 MIN

    Conditii proaste la Royal

    TIPĂREȘTE

    Statiunea Cheia este foarte, foarte frumoasa... . . dar evitati Hotel Royal. Acest hotel este prost intretinut si un personal ce lasa mult de dorit, inclusiv proprietarii.

    ## end review sc

    [fb]
    ---
    Trimis de videovox* in 13.06.09 00:53:28
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 5918 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    17 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (videovox*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS -100 PMA (din 1 vot)

    ECOURI la acest review

    17 ecouri scrise, până acum

    royalcheia
    [13.11.09 16:09:01]
    »

    Numele meu este mihaiu iustina o angajata a acestui hotel care, dupa spusele dumneavoastra, lasa foarte mult de dorit, atat ca si locatie, dar si ca servicii oferite. Prin amabilitatea dumneavoastra consider ca am dreptul la replica.

    Ati postat poze cu crapaturi... etc. Nu sustin ca hotelul are finisaje de invidiat, dar v-as propune un targ. Administrati dumneavoastra hotelul 2 luni dupa care tragem linie pe banii din incasari doar atat. Sunt curioasa ce a-ti face daca dupa fiecare Weekend a-ti scoate din uz cam 25% din prosoape ptr ca clientii isi fac pantofii cu ele, in ciuda faptului ca exista perie de pantofi, silicon in camera;

    - ati repara cel putin doi pereti ptr ca v-au fost sparti si ptr a nu plati pagubele v-ar pune tabloul la o distanta de 50cm de la pardoseala spunand ca acolo l-a gasit si lista poate continua.

    - Ati repara micile crapaturi sau ati cumpara prosoape noi ptr ca urmeaza sa va vina alti clienti pe care nu ii poti primii cu prosoape patate. Urmatorii nu au nici o vina cu toate ca s-ar oputea sa se comporte la fel.

    Suntem hotel de 2 stele cu tarife pe cazare de la 80lei-90lei pe camera si 180 lei pe apartament. Cu aceste incasari noi intampinam clientul cu lenjerie foarte curata, prosoape foarte curate, papuci de camera, periuta de dinti, pieptan, pasta de dinti, sapun, sampon, casca ptr dus, prosop special ptr picioare si micile crapaturi.

    Apa calda - este [adevarat] ca mai sunt mici defectiuni care apar inevitabil domnule si la casele nostre, dar sunt remediate, caldura este. Cei care au stat de revelion va pot confirma ca s-a dormit cu geamul deschis.

    Acum sa vorbim despre personal. Cu ce v-am lezat d-le... tind sa cred ca imi respect foarte mult clientul si chiar daca am fost jignita am zambit cu ce v-am mintit cand v-am prezentat camera. Daca ati fost asa de nemultumit de ce nu ati venit sa va anuntati plecarea si automat sa va primiti banii inapoi. Nu cred ca exista client care a plecat din motive personale si nu si-a primit banii inapoi. Suntem constientii ca nu putem satisface toate pretentiile, dar stim sa ne respectam clientul si incercam sa-l facem sa se simta bine.

    Referitor la restaurant. Considerati ca nu este mancarea proapata sau ca nu este buna, va contrazic si cred ca sunt foarte multi clienti care o fac. Tind sa cred ca toata aceasta publicitate pozitiva care ne-ati facut-o are cu totul si cu totul alta nemultumire a dumneavoastra. Astept sa mi se aduca argumente la nr: 0727252356, ptr ca nu am nimic de ascuns.

    Va multumesc si imi cer scuze daca am lezat pe cineva.

    molko*
    [13.11.09 16:28:12]
    »

    de lezat cred ca este lezata gramatica limbii romane...

    ghecamelia
    [13.11.09 16:39:51]
    »

    iti multumim pentru impresii...si ca ne-am putut informa despre conditiile reale ale acestui hotel....care dupa denumire ar trebui sa fie "REGAL".

    In concluzie nu va lasati inselati de numele hotelului.

    Admin
    [13.11.09 18:52:21]
    »

    royalcheia: din punctul meu de vedere, Jos Palaria si in fata ta. Gasesc randurile de mai sus de un bun simt PERFECT, care in opinia mea PRIMEAZA si eclipseaza, in opinia mea, orice alte observatii ti-au fost aduse/comunicate mai sus (fie ca sunt justificate, fie ca nu)

    Pentru corectitudine: am ajustat un pic textul scris de royalcheia (asa cum fac cu aproape toate textele postate, btw), pentru a da o lizibilitate mai buna textului.

    royalcheia
    [16.11.09 08:26:38]
    »

    Imi pare rau pentru gramatica mea. Se intampla si la case mari. Nu am vrut sa imi fie cunoscute cunostintele de gramatica, care acum citind inca o data textul vad ca lasa de dorit ci pur si simplu am vrut sa se vada ceea ce este in sufletul unui angajat care considera ca isi face treaba. Nu mi se pare corect sa fim improscati cu noroi. poate avem crapaturi, dar stiu ca toti punem foarte mult suflet si incercam sa ne multumim clientii. Suntem constienti ca cea mai buna carte de vizita, cea mai buna publicitate sunteti voi, clientii. Va multumim!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    royalcheia
    [16.11.09 08:38:38]
    »

    Ptr ghecamelia.

    Va multumim! aveti dreptate! ca si aspect nu suntem Royal, dar ca si servicii oferite de angajati, intr-o oarecare masura cred ca suntem Royal.

    Va reamintesc noi suntem hotel de 2 stele unde in camere pe langa crapaturi gasiti dotari de 3 stele.

    Ma intreb oare ce isi doreste turistul plecat sa se relaxeze: un hotel luxos unde zambetul angajatilor este fals sau un hotel decent unde de cand intra pe usa este primit cu un zambet prietenesc, unde sa citeste pe fata angajatului ca, intr-adevar se bucura de venirea turistului?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    je*
    [08.02.10 18:09:43]
    »

    Nu crapaturile din pereti sunt marea problema, desi din respect ptr. turisti ar fi trebuit reparate. Nu am citit pe site-ul d-voastra scris in [***], aceste "dotari" suplimentare ale camerelor. Dar atunci cand parcurgi 500km ca sa gasesti asa ceva, la ce va asteptati? Sa ne strangem bagajele si sa ne stricam concediul? Sa va cerem banii inapoi? Nu! La telefon nu spuneti nimic despre problemele d-voastra, ca poate turistii ar prefera alta locatie! Cat despre respectul fata de turisti sunt convins ca nu am fost noi singurii! Respectul se castiga nu se inpune (cum s-a incercat) !

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    royalcheia
    [09.02.10 08:49:32]
    »

    Draga je,

    As vrea sa stiu ce anume nu ti-a placut tie, personal, la hotelul nostru. As vrea sa stiu perioada in care a-ti fost cazati. Numele meu este Mihaiu Iustina si as fi onorata sa stiu cum va numiti.

    As vrea sa stiu daca pe langa acele faimoase crapaturi cu care sunt dotate camerele au fost si alte lucruri care lasa de dorit. M-as bucura daca mi le-ati spune. Asa ne ajutati sa ne inbunatatim serviciile.

    Va multumesc si astept cu deosebit interes raspunsul dumneavoastra!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmasterXY*
    [09.02.10 09:10:30]
    »

    @je > cu exceptia cerintei de a-si dezvalui numele, mi se par cel putin de bun simt rugamintile de mai sus. asteptam si noi cu interes... (mai ales ca are si el un review, temporar invalidat).

    royalcheia
    [09.02.10 09:19:51]
    »

    Poate am fost putin deplasata atunci cand i-am cerut numele. Este foarte usor sa te ascunzi dupa un pseudonim. Ceea ce ma socheaza este faptul ca in perioada aceasta in hotel de regula sunt cantonamente care vin la noi de ani buni. Pot sa garantez ca in hotel a fost foarte cald, apa calda curenta si preparate pe restaurant mai mult decat proaspete. Mi-ar placea sa stiu tot cea ce ii deranjeaza pe turisti fara sa se lase loc de interpretare. La concret. Am vazut ca organizati acea intalnire. As fi onorata ca pe viitor, poate sa organizati si la noi la hotel o astfel de intalnire.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    je*
    [09.02.10 15:30:35]
    »

    Am fost cazati la d-voastra de 2 ori. [...] - textul a fost mutat in interoriul unui review propriu al acestui autor, mai precis aici

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    royalcheia
    [09.02.10 16:31:11]
    »

    Nu vreau sa va contrazic, dar nu stiu cu cine ati vorbit despre acel gratar; cu mine sigur nu ptr ca asta ar insemna sa imi atrag penalizari mari. Gratar in incinta gradinii hotelului se face doar ptr grupuri organizate si doar de [catre] personalul hotelului. In legatura cu apa calda nu va contrazic. Si daca vi s-a spus ca s-a defectat boilerul, este foarte probabil. Aceste defectiuni cand apar sunt remediate in cel mai scurt timp probabil nu dureaza 48 de ore nici macar 24h. Imi pare rau ca nu ati gasit cazare in alta parte. Imi cer scuze in numele intregii echipe a hotelului royal.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    royalcheia
    [11.02.10 10:19:04]
    »

    revin ptr a specifica ca, primele trei poze nici nu sunt de la hotel royal(cele postate de DIauRA) sunt de la o pensiune din cheia:Floare Reginei.Va multumesc!

    Admin
    [11.02.10 10:27:25]
    »

    royalcheia: te rog scrie-mi - in aceasta pagina, la rubrica "Ecouri" de acolo, indicativele exacte ale acelor poze (le vei gasi scrise imediat dedesubtul fotografiilor, sub forma P01, P02 etc)

    royalcheia
    [11.02.10 11:50:13]
    »

    [taiat si adaugat la adresa solicitata de Admin, de catre wm6]

    david
    [11.02.10 12:06:54]
    »

    Videovox faina " telegrama" ta dar dezvolta subiectul ca asa nu convingi pe nimeni.

    Bogdanra
    [22.06.11 09:36:04]
    »

    Eu cred ca videovox a fost deplasat. Voi scrie la impresii

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Bogdanra, david, ghecamelia, je*, molko*, royalcheia, videovox*
    Alte impresii din această RUBRICĂRoyal Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047221899032593 sec
    ecranul dvs: 1 x 1