ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.12.2019
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Pitesti
ÎNSCRIS: 03.08.12
STATUS: PRETOR
DATE SEJUR
NOV-2019
DURATA: 2 nopți
colegi
29 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
90.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 7 MIN

Circuit India (II) — Hotel Leisure Inn, Delhi

TIPĂREȘTE URM de aici

Prima cazare si ultima cazare din India a fost la hotelul Leisure Inn în Gurgaon sector 14. Delhi, old si new, are 17 sectoare, este imens.

Ajunsi la hotel, ne-am îndreptat catre receptie, de bagaje ocupându-se ajutorul de sofer si personalul hotelului. Pe peretele exterior ne-a atras atentia inscriptia «No fire arms or weapons allowed», nu e nevoie de traducere pentru a întelege ca armele de foc ca si orice alt tip de arma nu sunt premise în hotel.

Cei de la receptie aveau deja tabelul cu turistii si ne-au înmânat rapid cartelele de intrare în camere, am notat pe cartonasul de la cele doua valize (unul de cala si unul de mâna) numarul camerei si am plecat spre camera.

În scurt timp au sosit si cele doua valize tip troler, indianul a intrat în camera si se uita la mine asteptând baksheeshe, i-am intins o bacnota de 10 rupee, trebuia sa fi vazut figura indianului dezamagit ca i-am dat asa de putin si parca nu-i venea sa plece, mai astepta ceva, eu nestiind «cât ar fi trebuit» am fost foarte nerabdatoare ca el sa plece pentru a ma putea odihni în sfârsit. A plecat tare suparat. Probabil acest personal de carat bagaje a fost tare nemultumit de bacsisurile primite sau neprimite ca în penultima zi când ne-am întors la acest hotel nu ne-au mai oferit acest serviciu si am carat singuri bagajele în camere, noroc ca aveau lifturi bune si toti aveam bagaje tip troler.

Hotelul Leisure Inn se recomanda ca un hotel de 4 stele, eu îl consider de 4 stele cu minus, zona de amplasare e în Old Delhi, aproape de gara Gurgaon, de un parc Aapno Dhar si de centrul comercial Ambiance pe care l-am vizitat în ultima zi. Asigura la cerere naveta spre aeroportul aflat la 18 km distanta, WI-FI gratuit, câteva locuri de parcare, o piscina pe acoperis si de unde poti admira orasul.

În camera se intra pe baza de cartele si pentru o protectie marita usile de la camera sunt metalice si geamurile nu se deschid. Fiecare camera are AC, în noiembrie fiind cald cu temperaturi de la 25 °C în sus este necesar sa utilizezi AC-ul.

Hotelul este destul de nou, mobila este moderna, lifturi silentioase care pornesc doar daca tii cartela de la camera în dreptul unui cititor.

Camera e dotata cu un pat matrimonial, deasupra e o oglinda, lânga pat e un fotoliu si o masuta, doua noptiere, pe una sunt doua sticle cu apa îmbuteliata de 0,5 l, doua veioze verticale pe perete, în partea dreapta e un birou cu un scaun pe rotile foarte confortabil, o tavita cu doua cesti, o cana fierbator si pliculete de ceai si ness.

Alaturi e un corp care integreaza minifrigiderul cu doze cu sucuri, nelipsita coca-cola, apa, ceva de rontait, deasupra sunt câteva coli de scris, plicuri si un pix facut din carton reciclabil. Un TV plat asezat pe perete dar la care nu ai ce vedea, deoarece canalele sunt codate si cer taxa, functioneza câteva minute si apoi cer taxa, se poate plati la receptie dar cui îi pasa, firma de cablu este TATA, vestita TATA Motors cea care fabrica vehicule doar pentru piata indiana (nu respecta normele de securitate europene).

Ca sa va faceti o idee de cât le pasa indienilor de securitatea în circulatie, mi-au cerut sa întroduc în notita de utilizare pentru prima generatie de Duster (fac si ei la Chennai cu directie pe dreapta) informatii despre o bancheta mica plasata în portbagaj pentru copii!!! notita fiind unica pe vehicul indiferent de situl de fabricatie am refuzat, mai ales ca se monteaza la dealer. Urmarea? M-au reclamat pâna la seful de departament din Franta. A doua urmare: Duster pentru tarile europene cu directie pe dreapta se fac de atunci la Pitesti, ha, ha, ha! Acolo totul e pe stil indian… dar sa revenim la ale noastre.

La intrarea in camera pe partea dreapta e dulapul de haine si pe stânga e baia. Eiii, aici am vazut aceste bai cu geam transparent în partea dusului în loc de zid si de unde vezi în camera si viceversa. Totusi au si o jaluzea pentru a asigura intimitatea. Ciudata alegere. Consumabile gel, sampon, balsam, lotiune de corp, sapun, o cutie cu servetele, uscator de par sunt ok dar nu am fost multumita de calitatea prosoapelor de aceea am dat nota cu minus, erau aspre si aveau o culoare alb murdar. În schimb lenjeria este curata si în stare buna.

Am primit recomandarea sa nu bem apa de la robinet, nici macar sa ne spalam pe dinti, sa folosim doar apa îmbuteliata, calitatea apei de la robinet lasa de dorit, se zice ca nu ar fi potabila dupa exigentele europene. Fiecare hotel ne-a pus la dispozitie sticle cu apa îmbuteliata, la acest hotel doar de 0,5 l /zi/persoana, dar restul ne-au oferit câte o sticla de 1l/zi/persoana, eu fiind single am primit portie dubla pentru doua persoane, avantaj eu!

Prizele au o forma tare ciudata, mostenire de la englezi, desi am avut un adaptor universal nu am reusit sa încarc telefonul, asta pentru ca circuitele electrice din camera sunt tare ciudate, de neînteles pentru noi. În camera sunt multe veioze si spoturi, când vrei sa le stingi desi actionezi toate comutatoarele tot ramâne ceva aprins, în schimb prizele au comutator si ele, daca nu sunt toate actionate, pur si simplu nu functioneaza nici una. Face parte din misterul indian. La urmatorul hotel am aprins toate becurile si spoturile si toate prizele pentru a fi sigura ca pot încarca telefonul si acumulatorii pentru aparatul foto. O solutie a fost sa utilizez si priza din autobuzul cu care ne deplasam.

A doua vizita la acest hotel a fost la reîntoarcerea noastra în Delhi pentru vizita propriu zisa la final de circuit. Am primit alta camera, mobilata si aranjata la fel, tabloul cu frunze verzi e si în aceasta camera, consumabile la baie, pliculete cu ceai si ness si apa gratuita au fost prezente, curatenie în camera, baia stralucea de curatenie, de data asta prosoapele au fost în regula. Dimineata dupa micul dejun, am încarcat bagajele în autobuz, am facut vizita prin Delhi si seara ne-am reîntors pentru a treia oara la acest hotel …

Agentia de turism locala ne-a facut un cadou de despartire: ne-a asigurat un spatiu de odihna pâna la plecarea spre aeroport la miezul noptii, am fost cuplati câte 4 persoane într-o camera pentru odihna si aranjarea bagajelor, camerele aveau si câte un cântar dar erau nefunctionale, nu aveau baterii, noroc ca eu am luat de acasa un cântar de mâna de bagaje, toti aveam bagaj extra, am depasit cele 7 kg admise la bagajul de mâna, noroc ca indienii nu le-au cântarit.

Si de data asta ne-am dus singuri bagajele în camere, ,,nici o suparare. Cadoul a fost completat de o cina. Dupa cina am urcat pe acoperis pentru a vedea piscina si admira orasul la ceas de seara.

În acest sejur am avut demipensiune pe tot parcursul circuitului si prânzul a fost asigurat contra cost, tarif fix 800 rupii în diverse locuri de pe traseu, s-a ocupat de asta ghidul indian.

Micul dejun si cina la acest hotel: spatiul de servire nu este suficient de mare, colegii fumatori au preferat sa iasa pe terasa alaturata, cafeaua nu merge fara tigare…

Mâncarea indiana e mâncare indiana, cu multe condimente si mai ales cu praf de curry pus cu generozitate. Carnea de pui e omniprezenta, indienii nu manânca carne, porc si vita e exclus, deoarece e foarte cald, 80% dintre indieni sunt vegetarieni, desi hinduismul nu interzice carnea, nici macar peste nu manânca. Dar toata mâncarea lor e plina de sosuri supercondimentate ca nu-ti dai seama ce manânci, doar pupilele tale gustative sunt în mare suferinta.

Am deschis toate capacele de pe vasele cu mâncare ca sa aleg ceva, dar toata mâncarea e înnecata în sosuri supercondimentate si au diverse culori. Am pus câte ceva si am gustat cu prudenta, nici o sansa. Am comandat chelnerului o omleta cu legume «no/sans spicy», luasem de acasa niste cuburi de brânza topita si câteva cutii cu pateu. Ei nu cunosc notiunea de brânza, cascaval sau mezeluri. Pâinea indiana este lipia prajita în tigaie si este oferita pe la mese de catre chelneri.

Pe mese erau boluri cu pliculete de ceai si cutiute cu gem. Cafeaua de la expresor e în regula, doua feluri de suc, mai sunt oferite banane, bucatele de pepene rosu si mango, minicroassante dar diferite de ce stim noi, si briose. Dupa ce m-am lamurit cu oferta de mic-dejun am încropit: o omleta, brânza topita si pateu de pui din dotarea proprie, fructe, suc si briose.

La cina, în plus fata de chestiile care plutesc prin sosuri, mai apar si ceva prajituri si înghetata din care am mâncat la greu, întorcându-ma acasa cu gâtul inflamat si rosu.

De la acest hotel am plecat spre Mandawa cu ale sale case pictate - haveli, un drum lung de vreo 6 ore în care a fost inclusa si oprirea pentru masa de prânz, povestea în urmatorul rw.

Dimineata e plina de smog, soarele e pierdut pe cer, bolnav si rosu.

Citește și CONTINUAREA aici

[fb]
---
Trimis de Yolanda in 02.12.19 12:05:20
Validat / Publicat: 02.12.19 13:22:57
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2366 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Yolanda); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 prima camera, pat dublu confortabil
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol: voturi de valoare mărită
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 46200 PMA (din 34 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[02.12.19 13:22:18]
»

Mutat în rubrica "Leisure Inn West Gurgaon Hotel [Gurgaon], NEW DELHI" (nou-creată pe sait)

--

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

YolandaAUTOR REVIEW
[02.12.19 16:50:12]
»

@webmasterX: e ok, multumesc.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster
[02.12.19 19:58:51]
»

Articol selectat ca fiind „de interes editorial crescut

— (1) la momentul publicării, nu existau impresii recente în rubrica curentă;

— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ necesar unei astfel de selecții.

Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.

(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)

glcitizen
[04.12.19 17:55:04]
»

Yolanda, felicitari ca ai ajuns acolo! Retrăiesc fiecare clipă.

Frumos si util review.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
glcitizen, Yolanda
Alte impresii din această RUBRICĂQuality Inn Gurgaon (ex Leisure Inn) [Gurgaon]:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046927928924561 sec
    ecranul dvs: 1 x 1