RĂU
GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Dezamăgire Vacanță Alanya
Am ales hotelul la recomandarea unei agenții de turism. Cică era cea mai bună ofertă calitate-pret.
Hotelul arată bine ca aspect însă are multe minusuri la curățenie și gastronomie.
despre SERVICII
Personalul de la recepție foarte„grețos". Deranjați pt că am cerut o altă cameră.
Ospatarii zâmbăreți și amabili.
Animatorii foarte veseli și care antrenatu turiștii în activități.
despre CAMERE & COND. CAZARE
Baia murdară, mobilierul de la baie ruginit, perdeaua necalcată, prosoape uzate care pareau folosite și cu un miros ciudat.
Pe balcon o masută dar fără scaune.
In schimb salteaua confortabilă.
GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)
Căldură în restaurant. Mâncarea nediversificată și de proastă calitate. Multe sosuri de-a lor, foietaje congelate, omleta nefacută, legume care miroseau a acru, fructe care pareau taiate cu mult timp înainte. Fructe cazute in bolurile cu iaurturi, etc
Mâncarea se recicla. Ce nu se consuma la prânz se mai adauga un sos și se servea la cină.
Băuturi de proastă calitate.
Prin restaurant se mai plimbau și vreo câteva pisici. Inadmisibil
Recomandare: diversificarea felurilor de pește și a felurilor de carne pe gratar (făcute pe loc în fața turistului), legume și fructe proaspete
PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI
Plaja plină de pietre care deranjau la tălpi. Îți trebuiau încalțări potrivite.
Șezlonguri rupte și saltele murdare si insuficiente pt câți turisti poate caza hotelul. A trebuit sa ma trezesc in fiecare dimineata la ora 6.00 sa pot ocupa acele sezlonguri jegoase.
Apa mării curată și limpede dar intrarea foarte abruptă. Nerecomandată pt familii cu copii mici.
despre DISTRACȚIE & RELAXARE
Animatorii foarte veseli și bine dispuși care făceau turiștii să uite de nemulțumirile din hotel. Plante ornamentale frumoase și foarte bine îngrijite.
Magazine suficiente pt a cumpăra suveniruri.
Doua piscine suficient de mari iar a treia avea tobogan, ceea ce a atras copii. A patra piscină era potrivită pentru copii sub 4 ani.
Trimis de ux126658 in 13.08.22 00:28:48
- A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux126658); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 36.66266800 N, 31.65500800 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@ux126658: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
===
Câteva fotografii realizate de voi acolo ar fi mai mult decât binevenite — atât ca ilustraţie a textului, cât şi ca informaţie utilă, ele fiind căutate, apreciate (şi solicitate) de cititorii interesaţi în această destinaţie... Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_add9.p ... 08764&hid=11675.
Sau... poate ceva video de pe acolo? Dacă ai filmat câte ceva, ar fi zuper-util — link încărcare video.
--
„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux126658 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici
Review-ul a primit „Punctaj Adițional Actualizare RUBRICĂ”
— (1) la momentul publicării, în rubrica curentă nu existau impresii din anul curent sau anul trecut ;
— (2) depășește pragul minim calitativ & cantitativ al descrierii.
Voturile FB/FU, B/U sunt de valori semnificativ mai mari.
(Eventualele voturi exprimate anterior selecţiei au fost «convertite» în unele de 1300 PMA, respectiv 600 PMA)
@ux126658:
Îmi pare rău că această primă vacanţă petrecută în Turcia te-a dezamăgit.
Poate o alegere mai inspirată a hotelului şi un buget mai generos alocat acestei vacanţe ar fi condus la un alt grad de satisfacţie.
”Am ales hotelul la recomandarea unei agenții de turism. Cică era cea mai bună ofertă calitate-pret.
Posibil ca agenţia să fi avut dreptate și acest hotel să fi fost cea mai bună alegere într-un buget dat.
Ar fi trebuit totuşi să vă atenţioneze cu privire la plaja cu pietre şi pietricele deranjante şi la intrarea abruptă în mare.
Știu hotelul de la deschiderea sa din 2011, l-am remarcat pentru arhitectura drăguță și albul strălucitor, trecând pe lângă el pentru a ajunge la alte hoteluri poate mai puțin aspectuoase, dar sigur mult mai bune și mai scumpe care m-au încântat.
Conceptul hotelului este destul de modest, însă și prețul este micuț și, în pofida nemulțumirilor tale, îmi pare a avea un bun raport calitate preț.
Dacă scădem prețul avionului pentru patru persoane, rămân mai puțin de 1500 euro pentru cazarea şi masa a trei adulţi, deoarece copilul de 16 ani este considerat adult, şi un copil la un hotel de cinci stele în plin sezon, ceea ce nu este mult deloc.
”A trebuit sa ma trezesc in fiecare dimineata la ora 6.00 sa pot ocupa acele sezlonguri jegoase.
Cu adevărat neplăcut. Nu cred că aş fi fost dispusă să-mi sacrific somnul zi de zi pentru şezlongurile respective riscând să mă întorc mai obosită decât am plecat.
”Băuturi de proastă calitate.
Bănuiesc că ai ştiut că vei beneficia gratuit doar de băuturi LOCALE şi că este posibil ca acestea să nu fie pe gustul tău.
”Prin restaurant se mai plimbau și vreo câteva pisici. Inadmisibil
Pisicile sunt o prezenţă frecventă în Turcia, inclusiv prin/ pe lângă restaurantele unor hoteluri mult mai cu ştaif ca acesta. Eu nu aş fi atât de categorică. În plus, recunosc că, de fiecare dată, m-am numărat printre puţinii care şi-au împărţit mâncarea cu pisicile. Eu şi copiii le-am hrănit mereu cu drag.
”Fructe cazute in bolurile cu iaurturi, etc
Nu ştiu dacă fructele erau căzute sau era vorba de "iaurturi cu fructe"
”Mâncarea se recicla. Ce nu se consuma la prânz se mai adauga un sos și se servea la cină.
Posibil.
Pentru evitarea oricăror dubii, o soluţie ar fi fost consumarea doar a preparatelor la grătar făcute atunci în faţa voastră.
@nicole33: Iaurtul nu era cu fructe, clar. Felia de pepene era întreaga. Animalele nu au ce cauta intr-un restaurant. Clar ca trebuia sa studiez mai mult, mai cu atenție. Probabil ca suma alocata pt un Resort bun cu servicii de calitate trebuie sa fie peste 3000 de euro pt 4 persoane. Dar curățenia trebuie sa primeze indiferent de Resort. As fi trecut cu vederea și nediversificarea mâncării dar curățenia NU. Când copilul ți se îmbolnăvește iar eu am făcut alergie la ceva din ce am mancat... as continua.
@ux126658:
” Clar ca trebuia sa studiez mai mult, mai cu atenție. Probabil ca suma alocata pt un Resort bun cu servicii de calitate trebuie sa fie peste 3000 de euro pt 4 persoane
cca 1.200 de euro din suma este costul avionului, deci de ce vorbim aici... ?
Asa invatam, mai raman 1.200 euro pt. 3 adulti + 1 copli de 11 ani... ce pretentii putem avea la banii astia, 7 zile de Turcia la hotel 5* destul de bun in Alanya.
Eu am invatat pe pielea mea, de aceea imi permit sa scriu comentarii mai aspre fata de alti colegi. Cand achizitionezi un sejur sa te gandesti cat costaavionul si cat hotelul iar daca pretul esye aproximativ egal, treci peste, cauta alt hotel.
@resita2009: Nu prea sunt de acord. Ok, ai dat bani putini, primesti putin. Nu e mobilierul atat de elegant, sau de nou si nici camera atat de mare si de luxoasa. Nu e mancarea atat de sofisticata si nici bauturile nu sunt de import. Pot sa inteleg asta. Dar nu se poate sa nu fie curat si nici sa fie mancare expirata de la care te imbolnavesti.
Cu bani putini se poate face mancare foarte gustoasa. Tin minte ca am fost la un hotel la Primorsko (am si scris aici despre el) unde aveau un restaurant mititel de tot. Nu incapeau sa fie expuse mai mult de 4 - 5 feluri de mancare si 7 - 8 sortimente de cruditati pentru salate. Ei bine, tot ce am mancat acolo a fost extraordinar de bun si de bine pregatit. Si imediat ce se termina ceva, venea alta tava cu mancare.
@ux126658:
”Iaurtul nu era cu fructe, clar. Felia de pepene era întreaga.
În fine, tu ştii mai bine, însă dacă aş fi amatoare de iaurturi cu fructe, aş prefera chiar o felie întreagă de pepene în locul chimicalelor din iaurturile cu fructe de la noi.
”Animalele nu au ce cauta intr-un restaurant.
Corect. Eu m-am referit la terasă şi am precizat că pe mine nu mă deranjează prezenţa pisicilor.
”Dar curățenia trebuie sa primeze indiferent de Resort. As fi trecut cu vederea și nediversificarea mâncării dar curățenia NU. Când copilul ți se îmbolnăvește iar eu am făcut alergie la ceva din ce am mancat... as continua.
Într-adevăr, curăţenia nu ar trebui să aibă legătură nici cu preţul şi nici cu numărul de stele. În practică însă se mai întâmplă şi altfel.
Practica reciclării mâncării este tot mai frecventă la all inclusive şi cu atât mai "intensă" cu cât hotelul este mai ieftin şi dorinţa de a face economie este mai mare. Cu puţină atenţie se pot evita acele mâncăruri pentru a nu avea surprize neplăcute, precum şi mâncărurile uşor perisabile la temperaturile foarte ridicate din mijlocul verii din Antalya.
Alegeri mai atente pe viitor!
@Yoda:
”Nu prea sunt de acord. Ok, ai dat bani putini, primesti putin. Nu e mobilierul atat de elegant, sau de nou si nici camera atat de mare si de luxoasa. Nu e mancarea atat de sofisticata si nici bauturile nu sunt de import. Pot sa inteleg asta. Dar nu se poate sa nu fie curat si nici sa fie mancare expirata de la care te imbolnavesti.
Adevărul este mereu la mijloc.
Curăţenia în cameră mai ţine şi de noroc. Poţi nimeri o cameristă mai indolentă pe care nici cu reclamaţii şi nici cu ciubuc să nu o poţi convinge să-şi facă treaba ca lumea. Eu am păţit-o la Susesi, un hotel mult mai scump ca acesta. În acelaşi hotel la alt etaj lucrurile pot sta diferit.
Mâncare expirată, chiar de trei ani, găseşti la noi pe litoral .
Turcii doar o mai reciclează, dar poţi evita să consumi felurile mai suspecte sau pe cele pe care le "recunoşti" de la mesele sau din zilele precedente .
În plus, este foarte cald şi unele mâncăruri se alterează rapid. Am văzut cu ochii mei adulţi care mâncau salate cu maioneză la temperaturi de peste 40 grade, dar şi copii care îşi făceau piramide din cartofi prăjiţi în farfurie pe care îi înecau în ketchup şi maioneză.
”Cu bani putini se poate face mancare foarte gustoasa. Tin minte ca am fost la un hotel la Primorsko (am si scris aici despre el) unde aveau un restaurant mititel de tot.
Prestige ăla are jumătate din numărul de camere de aici şi nu toţi turiştii îşi luau all inclusive. Am stat şi eu la Primorsko la hotel de 5 stele şi nici jumătate din turişti nu aveau brăţări de all inclusive. Întotdeauna este mai uşor să gestionezi un hotel mai mic.
Părerea mea este că surprizele pot fi evitate cu un plus de atenţie
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jun.2016 Resort mic dar elegant si foarte curat. Recomand — scris în 21.02.18 de LuciaUrsu din BUCUREşTI - RECOMANDĂ
- May.2016 Q Premium nota 9 — scris în 12.06.16 de mrsmr* din CEAHLăU [NT] - RECOMANDĂ
- Jun.2014 Q Premium, un resort premium la pret bun — scris în 11.07.14 de sorin249 din ARAD - RECOMANDĂ
- Jun.2014 O vacanta de neuitat — scris în 09.07.14 de adygee din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Sep.2013 Un concediu de 'uitat' — scris în 22.09.13 de iudith din BRASOV - nu recomandă
- Aug.2013 Un alt resort care ne-a incantat! — scris în 08.07.14 de toni80 din ORADEA - RECOMANDĂ
- Aug.2013 O noua experienta — scris în 25.08.13 de Diana19 din BUCURESTI - nu recomandă