ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.08.2012

Mai degrabă mulțumit
Satisfăcător

Modest insa ok!

Incep prin a spune ca ceea ce voi scrie sunt strict impresii personale si va sfatuiesc sa nu va luati intotdeauna dupa impresiile altora pentru ca pot fi inselatoare... convingeti-va voi despre un anume hotel mergand acolo nu eliminandu-l pt ca spune unul si altul ca nu au gasit lebede sau cine stie ce vietati facute din prosoape si asezate pe pat in camera, ca fasolea nu e destul de verde sau varza bine tocata... spun aceste lucruri pentru ca probabil cum fac multi dintre noi, rezerva un early booking si dupa aceea incepe sa caute detalii despre respectivul hotel.

Am fost si anul trecut cu prietena mea in bulgaria, a fost pentru prima data cand mergeam la mare in afara tarii, in sunny beach am ales un hotel de 2*, important pt noi era sa aiba aer conditionat si cat mai aproape de plaja, am gasit ceva dragut prin oferte asa ca am rezervat 5 nopti all inclusive... am fost foarte incantati si multumiti de servicii asa ca am decis ca anul acesta sa mergem din nou insa sa schimba statiunea si am ales nisipurile. Uitandu-ne din nou prin oferte alegem din nou ceva care sa ne convina si din pct de vedere financiar si al comfortului si ne hotaram la pliska, faecm rezervare tot pt 5 nopti all inclusive, platim early booking, toate bune pana intr-o seara ne gandim "hai sa cautam si noi pareri despre hotel si serviciile de acolo"... vreau sa spun ca dupa ce am citit review-urile din primavara pana in iulie despre acest hotel era cat pe-aci sa ne anulam vacanta, "macare de porci", "ne-am stricat la stomac", "nu am gasit parcare si m-a costat o avere parcarea la alt hotel", ce sa mai... numai lucruri urate despre pliska. Am zis... asta e, cat de rau poate fi? om gasi noi ceva de mancare... si am decis sa mergem pana la urma! Inainte de plecare am aflat ca niste prieteni au fost tot in nisipuri la hotelul de vis-a-vis de pliska, cel de 4* si au fost destul de multumiti revenind acolo pentru a 2-a oara, si m-am apucat sa citesc pareri despre acel hotel de 4*, culmea... la fel de nemultumita lumea, mancare proasta, probleme cu furturi din camere, parcare, personal neprietenos si etc... mai sa fie, nu se prea legau ce scriau oamenii pe site cu ce mi-au povestit prietenii despre sejurul lor, de atunci nu prea am mai vrut sa cred ce scriu oamenii ca impresii despre sejururile lor... se exagereaza si se dramatizeaza foarte mult, am citit pareri si despre hotelul unde am fost anul trecut si cineva care a fost acolo in aceeasi perioada in care am fost si eu se plangea de niste lucruri neadevarate total... total.

Am ajuns si la pliska intr-o zi de miercuri (va recomand drumul pe vama veche, e foarte bun), gps-ul mi-a functionat perfect (spun asta pt ca multi se plang ca in bulgaria ba nu merge semnalul ba arata aiurea... prostii, am un gps mio moov 500 nici nou nici vechi si m-a dus pana in fata hotelului), la receptie doamnele primitoare, ne-am inteles in engleza (unii spun ca nu vor/nu stiu engleza receptionerele... ba stiu si chiar foarte bine), era ora 14:00 asa ca in 5 min eram cazati si cu bratari la mana.

Am uitat sa spun ca am gasit loc de parcare in fata hotelului peste strada (parcarea era pe o parte si pe alta a strazii si zona pt hotelul pliska era delimitata insa incapeau lejer in jur de 20-22 de masini)... si a fost gratis!!!

Camera destul de spatioasa (unii sunt nemultumiti de marime insa probabil acei oameni vin din palatele si castelurile lor personale si o camera de 20-25mp li se pare cutie de chibrituri... ma rog, eu fac comparatie cu ce stiam din comentarii si ce gaseam acolo in realitate), balcon generos cu masuta si 2 scaune, tv, mini frigider, dulapior, oglinda, 2 noptiere, sifonier pt haine, baie cu cadita de dus si cortina... curat, prosoape curate, lenjerie curata (fara pete cum au zis unii, apretata nu neapretata cum au zis unii), aer conditionat.

Am coborat pentru pranz, nu era mancare pentru porci deloc, intr-adevar poate unle feluri de mancare nu aratau asa de bine insa nu erai obligat sa iei din ea, gaseai sigur altceva care sa te satisfaca, salate cam 3-4 feluri, ciorbe 2 feluri (una cu carne, alta fara) nu aveau gustul de acasa insa erau bunicele, nu cautati mancare ca acasa pt ca nu o sa gasiti, nici macar la restaurant, ei nu gatesc ca noi... aveai 3-4 feluri de garnituri, carne de porc, pui, peste, cartofi fierti sau prajiti, fructe 3-4 feluri (pepene verde, galben, mere, prune), dulciurele... nu ramaneai nemancat doar daca vroiai caviar sau mai stiu eu ce lux de mancare.

Micul dejun se repeta insa erau oua fierte, prajite sau omleta, friganele, iaurturi, lapte cu cereale, fructe, branza feta, ardei gras, rosii, castraveti, salata de varza etc... din nou sigur gaseai ceva pe placul tau.

Cina bazata pe fripturi de porc, pui, aripioare de pui cu salate, 3-4 garnituri, branza, fructe, salate, dulciuri...

La capitolul bauturi mi s-a parut cel mai slab, sucurile erau de la dozator = chimicale, berea era buna ca era rece, insa iti puteai lua de la bar ce tarie vrei (vodka, coniac, rakia, whiskey, rom, gin) de-ale lor bulgaresti, pt celelalte plateai.

Piscina curata, filtrata non stop, sezlongurile erau ocupate permanent pentru ca se lasau prosoapele acolo tot timpul insa mai erau persoane cu bun simt si le lasau libere seara deci dimineata se mai gaseau libere cateva, dar sunt sigur ca acest obicei tot de romani a fost inventat pt ca in hotel erau 60% romani, la fel ca si in statiune.

Piscina interioara la fel de frumoasa.

Personalul nu mi s-a parut atat de intepat cum scriu unii, pur si simplu isi faceau treaba, se plangeau oameni ca le luau farfuriile prea repede dar probabil ca acele persoane sunt obisnuite cu masa plina de farfuriile cu resturile de mancare in ochii lor, sau poate ca vroiau sa le duca chiar ei la bucatarie sa le spele... ma rog! de cate ori m-am dus sa comand ceva de la bar barmanul/barmanita ma intampina cu binedispozitie, chiar mi s-a oferit un cocktail gratis dupa ce am platit unul la barul de la psicina (si pe primul l-am platit cu 2 leva mai putin fata de pretul din meniu... avea totusi preturile in fata insa atat mi-a cerut).

Per total a fost destul de bine, mi-a placut, ma voi mai duce in bulgaria insa fara sa citesc comentarii sau poate doar pe acelea care merita... parearea mea e ca unii dintre noi ajungand printre straini vor sa para ce nu sunt, ridica pretentii inutile... se uita sa aiba servicii de 5* cu toate ca platesc doar pentru 3*, daca te duci la 3* inseamna ca vrei modestie, servicii medii si pe bani mai putini... vrei mai mult platesti mai mult, du-te la 5* si nu in bulgaria, du-te in dubai daca vrei altceva, credeti ca cu banii unui sejur de 5nopti all inclusive in nisipuri la hotel de 3* va ajung mai mult de un week end la mamaia cu 3 mese pe zi si hotel de 3*??? niciodata... insa nu scrie comentarii ca nu iti place marimea camerei, sau ca nu gasesti animale facute din prosoape pe pat, sau ca nu iti schimba lenjeria a 3-a zi si ti-o schimba a 4-a facand pe cei care iti citesc comentariile sa isi schimbe inutil planurile, sa anuleze vacante si sa se dezamageasca pentru ca au platit inainte sa citeasca.

Sper sa va fie mai de folos acest comentariu fata de cum mi-au fost mie comentariile care le-am citit inainte sa plec... sa aveti vacante cat mai placute si mai calduroase si sa vizitati cat mai multe locuri pentru ca cu amintirile raman intotdeauna!!!

Trimis de radueugen in 10.08.12 19:46:01
Validat / Publicat: 10.08.12 21:09:00
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.

VIZUALIZĂRI: 2882 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (radueugen); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

[10.08.12 20:05:23]

@radueugen: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

Multumim pentru impresii, comentariul mi se pare foarte bun, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

maria55 †
    [20.12.12 08:12:20]

@radueugen, nu pot sa trec peste, fara a te felicita pt modul in care privesti si apreciezi o vacanta la un hotel de 3*.

L-am citit cu mare atentie si nu numai pe acesta (review), eu fiind in cautarea unei locatii pt o mini vacanta de Paste.

Am inceput selectia de la unele hoteluri de 4* pana la cele de 3*... si surpriza... mai multi "plangaciosi" decat "multumiti"

Crezi ca este buna alegerea mea vis-a-vis de acest hotel?

iulianic
    [20.12.12 08:49:08]

Pentru modul obiectiv in care a relatat despre Hotel Pliska din Nisipurile de Aur @radueugen merita nu numai votat, ci si felicitat.

Recunosc, n-am citit de mult un review despre o locatie de cazare din care sa se inteleaga cat de realist este autorul in asteptari si cum a reusit sa-si faca dintr-o vacanta modesta una de vis. Pacat ca @radueugen nu a mai intrat pe site si nu pare sa-l intereseze prea mult AFA. Ar fi fost o persoana pe care puteam conta in alegerile viitoare.

Am avut si eu ocazia sa gazduiesc o noapte la un hotel apatinand aceluiasi lant, la Hotel Pliska - Sofia, modest, dar care ofera conditii decente de odihna pe bani putini. Pentru comparatie, cei interesati pot accesa adresa vezi impresii

2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):