ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 03.09.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Brasov
ÎNSCRIS: 03.09.14
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2014
DURATA: 6 nopți
familie cu copii
2 AD. + 3 COPII -- v: 7,5,1

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
31.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Un tratament umilitor! All inclusive românesc = hotie + escrocherie.

TIPĂREȘTE

1. Când am cumparat acest pachet am fost informat că resort-ul ne vor da un decont la motorină de 250 lei care să acorpere transportul de la Brasov la Mamaia. Considerând că masina pe care am condus-o a fost un Opel Vivaro cu motorul de 2L motorină cei 250 de lei nu au acoperit transportul dar... am închis ochii. Am ajuns la Resort si in timpul check-in-lui ni s-a spus că suma decontată pentru transport va fi numai de 150 lei. După mai multe argumente si contactarea promptă a oficiului de turism de unde am cumpărat pachetul problema s-a rezolvat.

2. Conditiile de masă sub orice critică! Adică: mii de muste care survolau zona unde toate tipurile de gustări erau in display si care probabil îsi depuneau ouăle nestingherite pe mâncarea / gustările pe care majoritatea clientilor se îngrămădeau să o servească. Nu am observat nici un mecanism / efort al gazdelor care să prevină contactul mustelor cu mâncarea, ex: neoane speciale pentru anihilarea acestor vietăti sau alte măsuri de preventie. Alt aspect pe care doresc să-l amintesc este limita loculurilor de servire a mesei! Ex: dacă serveam masa la orele exacte (orele sugerate la check-in, nu găseam nici un loc de a servi masa (pentru 5 persoane). De aceea trebuia să mergem cu 30 min mai devreme să prindem masă.

3. Alegerea băuturilor la "all inclusive" INEXISTENTĂ. O bere foarte proastă d. p. d. v calitativ servită la pahar de plastic (cei de la all inclusive nu meritau halbă de sticlă...), un singur tip de votcă si vin la litru. Nici vorbă de whisky sau good quality brandy iar cât despre cocktail-uri nici nu mai încape vorba, INEXISTENTE.

4. După ce am servit masa, sotia a adus vreo 6 sau 7 prăjiturele de dimensiuni aproximative a 3 cm patrati. Eu si sotia am servit însá copii au refuzat desertul. În loc să lăsăm cele 4 prăjiturele pe masă, care cu siguranță urmau sá fie aruncate la gunoi le-am pus pe p farfuriuță de unică folosintă (plastic) si am intentionat să le luăm in cameră în speranta si cu gândul că, copiii se vor răzgândi si vor servi desertul în cameră. La iesire din restaurant sotia a fost întâmpinatá de către una dintre gazde si s-a adresat sotiei mele: D-nă, vă rog frumos sá intrati înapoi în restaurant. Nu aveti voie sá iesiti cu mâncare din restaurant". Sotia a explicat că nu este vorba de mâncare dar de desertul copiilor care s-au rázgândid să-l servească. Acest incident s-a întâmplat la iesire din restaurant, martori fiind si alti clienti, motiv pentru care a reprezentat un incident rusinos si umilitor pentru sotia mea, care a explicat că este vorba de 4 prájiturele ale copiilor care au refuzat să-si consume desertul iar dacă acestea erau lăsate pe masă ele ar fi fost aruncate la gunoi oricum!!! Staff-ul restaurantului puteau rezolva aceastá "problemă" într-un mod mult mai diplomatic ex: D-nă doresc să vă aduc la cunostintă că regulile restaurantului nu permit luarea nici unui aliment in afara restaurantului si as aprecia dacă acest incident nu se va repeta pe viitor. În acest fel se evita tot acest incident, artificial creat de staff-ul resortului si datoritá lipsei de experientá si a profesionalismului lor, precum si umilirea în public a sotiei mele.

5. Servirea băuturilor pentru cei la regim all inclusive se făcea dintr-un restaurant vecin cu restaurantul Kastane unde se servea masa iar aceasta reprezenta o inconvenientă, probabil si o descurajare a clientilor "all inclusive" pentru a consuma în exces. Barul din incinta restaurantului servea tot tipul de băuturi CONTRA COST iar clientii "all inclusive" trebuia să plătească dacă doreau orice băuturi din acest bar.

6. Eu sunt diabetic si din aceastá cauzá nu am servit nici o báuturá rácoritoare. Resort-ul nu s-a gândit la diabetici si de aceea nu existau báuturi light ex: pepsi max, coca-cola light / diet etc.

7. Servirea băuturilor, atât la barul de lângă restaurant cât si la cel de pe plajă se făcea de maximum două báuturi în acelasi timp. Exemplul meu negativ a fost când am cerut 2 beri si 3 sticle 50cl de apá mineralá (pentru cei trei copii) si am fost refuzat. Staff-ul barului mi-a spus cá trebuie sá má întorc de încá douá ori pentru 5 báuturi (trei drumuri în total pentru 2 beri si trei ape minerale). UN TRATAMENT DE RAHAT.

8. În ultima zi a sejurului si spre neplăcerea noastră, fetita noastră în vârstă de 1 an si 6 luni a spart accidental o cescută de cafea / ceai din setul cu care era echipat apartamentul cu două camere pe care l-am închiriat. Ni s-a spus că trebuie sá achităm suma de 20 de lei pentru această cescută! Am refuzat si am înstiintat Managerul Resort-lui că refuz să plătesc deoarece orice resort trebuie să fie ASIGURAT ÎMPOTRIVA ACCIDENTELOR.

9. Când am refuzat să plătesc pentru cescuta spartă si le-am spus de tratamentul umilitor pe care l-am primit în schimbul sumei de 1521€ / 6755 lei, mamangerul resortului (o domnisoară) a întors spatele si nici nu a vrut să audă feedback-ul nostru si de experienta umilitoare pe care am avut-o.

10. Am cerut detalii unde pot face plângere pentru tratamentul nesatisfăcător si mult sub asteptárile noastre la care am primit urmátoarea adresă de e-mail: reservation@phoenicia.ro. Cu această adresă orcine poate vedea cá nu este o adresă unde se pot înregistra plângeri dar doar rezervari!!!


[fb]
---
Trimis de mcorco* in 03.09.14 15:22:40
Validat / Publicat: 03.09.14 23:07:35
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA. A mai fost în/la: Mamaia, Olimp, Saturn, Eforie Nord, Návodari

VIZUALIZĂRI: 2246 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mcorco*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1799 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [03.09.14 23:06:53]
    »

    @mcorco: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    webmaster
    [03.09.14 23:10:17]
    »

    @mcorco:

    Am cerut detalii unde pot face plângere pentru tratamentul nesatisfăcător si mult sub asteptárile noastre la care am primit urmátoarea adresă de e-mail: reservation@phoenicia.ro. Cu această adresă orcine poate vedea cá nu este o adresă unde se pot înregistra plângeri dar doar rezervari!!!

    La celelalte nu am căderea să mă pronunţ, dar în această "cestiune" pur tehnică vă contrazic - pe o adresă (orice adresă) de mail se poate trimite orice, inclusiv versuri sau flori (scanate), dacă vreţi - nu numai rezervări... E amuzant să percepeţi altfel.

    rentea
    [04.09.14 10:04:20]
    »

    @webmaster: corect. Probabil prietenul nostru dorea sa spuna ca aceasta adresa a fost special creata pt gestionarea rezervarilor si nu a altor probleme. Profesional ar fi sa existe o adresa de mail speciala si pt reclamatii... dar, am vazut aceasta neglijenta si la case mai mari.

    mcorco*AUTOR REVIEW
    [08.09.14 22:54:52]
    »

    @webmaster: Bun, tehnic, da aveti dreptate. Probabil ca asteptarile mele depasesc mult realitatile romanesti! Fiind plecat de ceva vreme am uitat de ce / cat suntem in stare! Totusi, resort de 4 stele... Nu am idee cine le-a acordat stelele insa judecand dupa experienta noastra, se pare ca un individ "excentric" precum Radu Mazare. Pozitivul acestei "lectii" este ca niciodata nu voi mai risca nici un "all inclusive romanesc". Pentru mine nu a fost amuzant deloc... din contra, un concediu irosit.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    mcorco*, rentea
    Alte impresii din această RUBRICĂPhoenicia Holiday Resort [Mamaia Sat]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.048959970474243 sec
    ecranul dvs: 1 x 1