GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Dulce-amar
Este al doilea an in care vin cu copiii la acest resort.
Totul este bine si frumos, in special pentru copii. Cred ca este singurul resort de pe litoral cu asemenea facilitati pentru ei. Acesta este de altfel si singurul motiv pentru care am revenit. Lipsa alternativelor.
Cea mai mare problema aici este personalul de la receptie. Si anul trecut si anul acesta a trebuit extrem de multa rabdare pentru a trece aceasta bariera. Fetele acelea in afara aspectului comercial sunt total *** (termen jignitor, eliminat de webmaster). Nu stiu si nu pot indeplini sarcinile pe care le au.
In acest an am fost intampinata de o domnisoara care ne-a tratat de parca venisem in vacanta pe banii ei, de parca ne facea o mare favoare ca ne caza in hotel. O atitudine de o obraznicie cum nu am mai intalnit niciunde.
Probleme care tin de hotel si camere cu raspuns "nu e problema noastra", remarci de genul "cata treaba am, mi-as dori si eu sa stau ca voi".
Apoi dupa ce s-a ocupat altcineva de noi, lucrurile s-au linistit.
Asteptam in continuare camerista care nu a aparut...
Masa este superok, facilitati pentru copii excelente,
Personalul in restul hotelului foarte amabil si zambitor.
Receptia si camerista... Te fac sa-ti doresti sa pleci cu scartait de roti.
Trimis de mmd in 24.06.14 16:38:31
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
9 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mmd); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.27856300 N, 28.61871800 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
9 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Publicăm impresiile, deşi sunteţi încă acolo, în "mijloc de sejur", cel mai probabil, şi percepţia / notele acordate pot evolua (în bine/rău)
Eventuale completări, corecturi (inclusiv de note!) se pot aduce însă prin intermediul rubricii de faţă ("Ecouri")
seara mai e aglomeraţie în restaurant? prinzi uşor loc de masă?
De fapt, asta depinde mult de gradul de ocupare a resortului -- când resortul era plin, anii trecuţi, era o problemă (chiar MARE, câteodată) cu restaurantul, seara. În opinia mea, este subdimensionat faţă de capacitatea resortului. În plus, primesc oaspeţi şi din afară - în unele seri pur şi simplu nu mai găseai loc... (şi trebuia să pleci să iei masa în oraş...)
Câte e de ocupat resortul în aceste zile? Ai putea aproxima, în procente - 50-60-80%?
” remarci de genul "cata treaba am, mi-as dori si eu sa stau ca voi".
Si asta mai lucreaza inca la hotel???
Sper ca ai trimis macar o reclamatie managerului. E incredibila nesimtirea!!!
@tm67bru: resortul e ocupat 100%.
Problema cu masa exista in continuare, cel mai rau e la pranz. Au suplimentat oricum fata de anul trecut, mai e o zona noua.
Seara trebuie mers chiar cand se deschide daca vrei masa mai ales in cazul nostru care suntem 15 persoane
Buna ziua!
Va multumim pentru review-ul acordat!
Dorim sa ne cerem scuze pe acesta cale pentru situatia neplacuta intampinata la receptie. Vom analiza situatia si vom lua masuri in acest sens. Am vrea sa stim daca ati semnalat cuiva problema (sef receptie, manager, etc).
Ne bucuram sa aflam ca, desi ati avut parte de un moment neplacut, facilitatile si serviciile pe care noi le oferim sunt pe placul dumneavoastra.
Va dorim un sejur placut in continuare! Nu ezitati sa ne contactati pentru orice problema intampinati!
Cu stima,
A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort
NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
Va rugam, daca este posibil, sa ne comunicati corpul in care sunteti cazati, precum si numarul camerei, pentru a facilita rezolvarea acestei situatii.
Va multumim!
NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
@mmd: apopo de rugămintea de mai sus a reprezentanţilor hotelului
” Va rugam, daca este posibil, sa ne comunicati corpul in care sunteti cazati, precum si numarul camerei, pentru a facilita rezolvarea acestei situatii.
recomand ca eventuala trimitere să se facă prin mesaj privat (către userul PhoeniciaHR) clici aici.
@PhoeniciaHR: De laudat interventia dvs... denota profesionalism. Macar la nivel de intentie, dar tot este de remarcat!
@rentea: Va multumim pentru cuvintele dumneavoastra! Ne dorim sa rezolvam prompt si eficient toate sesizarile oaspetilor nostri, de aceea urmarim sa aflam parerile lor atat in cadrul sondajelor pe care le organizam la resort, cat si prin intermediul site-urilor ca www.amfostacolo.ro.
Va dorim o zi minunata! Va asteptam la noi!
Cu stima,
A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort
NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2024 Am fost, am văzut, mi-a plăcut! — scris în 16.07.24 de lulu 90 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Jun.2022 Vacanta reusita! — scris în 30.06.22 de Bobonete1980 din PITESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Revenim si la anul — scris în 14.09.21 de Evellyna din REşIţA - RECOMANDĂ
- Jul.2021 Nu mergeți la Phoenicia Holiday Resort! — scris în 16.08.21 de MonicaArx din BOTOşANI - nu recomandă
- Sep.2020 Phoenicia Holiday: AI cu bani! — scris în 11.09.20 de iustin_79 din PIATRA NEAMț - RECOMANDĂ
- Sep.2020 Nasol — scris în 06.09.20 de yky silviu din PLOIEşTI - nu recomandă
- Aug.2020 Cu siguranta nu am sa mai revin la acest hotel ! — scris în 20.08.20 de george78* din BâRLAD [VS] - nu recomandă