GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
... asa as putea cataloga vacanta petrecuta la Phoenicia Holiday Resort... interesanta pentru ca am ramas cu o gramada de "Lessons Learned" pe care sigur le voi tine minte atunci cand ma va mai bate gandul sa aleg destinatii de pana in 300 km distanta...
La concret... concluziile le trage fiecare in functie de asteptari, necesitati si gust...
Pozitiv:
1. Parcare: cu un pic de noroc gasesti mereu loc de parcare in parcarea pazita
2. Cazare: Camere (apartamente) spatioase, cu terasa mare, mobilier sumar dar acceptabil ca si calitate
3. Locuri de joaca pentru copii amenajate decent
4. Piscine: 2-3 exterioare, relativ mari, curate si cu servicii de tip “bar” ok
5. Personal receptie: amabil, pana incepi sa pui intrebari incomode
6. Mancare: multa si relativ variata; nu au fost probleme chiar daca ajungeai aproape de “ora de inchidere”
7. Spectacole: in fiecare seara, in incinta restaurantului se organizau diverse spectacole, in special dedicate copiilor
8. Plaja: foarte aproape, se face curatenie relativa in fiecare seara
Negativ:
1. Cazare:
a. Baia este sub orice critica: murdara, instalatii sanitare in stare precara (smulse pur si simplu din perete), cada dezmembrata partial
b. Permanent este un miros accentuat de canalizare (bucatarie si baie)
c. Terasa este complet necuratata, cu foarte multi paienjeni, urme de moloz ramase de cand a fost construit blocul, mobilier rupt (2 scaune si o masuta din plastic)
d. Servicii de curatenie: se face curatenie odata la 2 zile sau “la cerere” (evident trebuie sa cotizezi); nu se face curatenie pe terasa in nici una din variantele de mai sus.
e. Atentie mare: verificati inventarul la venire si la plecare; nu au nici o problema in a inputa obiecte distruse de catre altii, chiar daca au fost platite anterior
2. Plaja:
a. Sezlongurile sunt platite (ceea ce este uzual oriunde) dar saltele sunt sub orice critica de curate si in multe situatii rupte iar umbrelele sunt partial distruse
b. Nu exista scrumiere iar cosurile de gunoi sunt insuficiente
c. “Baietii” de la inchirieri sezlonguri au prostul obicei sa “rezerve” pentru a doua zi, lucru care contravine politicii hotelului; evident, se poate rezolva in stil mioritic la suprapret.
d. Nu se respecta delimitarea intre sezlonguri si zona de “prosoape”
e. Atentie la “inteligentii” care practica sporturi nautice printre copii; oricum nu se preocupa nimeni sa delimiteze zonele
3. Probleme foarte serioase:
a. Cat timp am stat, au fost semnalate multe cazuri de enterocolite si toxinfectii alimentare (eu am numarat 11 copii si 3 adulti, declarati de catre personalul sanitar al ambulantei)
b. “Salvarea” era o prezenta cotidiana pe aleile complexului
c. Raspunsul celor de la receptie si restaurant a fost fabulos (hilar si nesimtit): “este de la apa marii; precis copiii au inghitit apa din mare”. Evident, ca sa facem haz de necaz, marea avea virus doar in zona acestui hotel iar mai departe un pic, in Mamaia, era vaccinata. In momentul in care cereai mai multe informatii, amabilitatea personalului se transforma intr-o privire de genul “mai ai treaba pe aici? ”.
Sper sa va ajute aceste comentarii; din pacate noi am trait aceste experiente.
Numai bine
Trimis de sradu in 14.08.12 14:08:01
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (sradu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 44.27856300 N, 28.61871800 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
6 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@sradu: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!
Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare
Buna ziua!
Va multumim pentru review! Ne pare rau pentru eventualele neplaceri pe care le-ati intampinat.
Recenziile dumneavoastra, ale tuturor turistilor care ne-au ales sa le fim gazde sunt foarte importante pentru noi. Cu ajutorul dumneavoastra am crescut, ne-ati ajutat sa imbunatatim serviciile si facilitatile resort-ului si sa ne mentinem standardele ridicate, iar acum putem spune ca alaturi de noi veti avea parte de vacanta la care ati visat mereu.
Dorim sa va invitam anul acesta alaturi de noi pentru a va bucura de minunata lume Phoenicia Holiday Resort!
Cu stima,
A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort
NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
@PhoeniciaHR: și spuneți că nici ăsta nu e răspuns (la foc) automat?!?
L-ați mulțumit și pe acest client. Și încă rapid și eficient!
@Dragos: Domnule Dragos! Apreciem interventiile dumneavoastra constante, precum si interesul manifestat fata de Phoenicia Holiday Resort!
Cum am mai spus si suntem siguri ca ati remarcat, dat fiind faptul ca ne urmariti atent toate interventiile, acum, ca informatia se afla la un click distanta si deoarece parerile oaspetilor nostri conteaza, ne-am adaptat, si iata-ne prezenti pe amfostacolo, si nu numai.
Cu totii tindem spre mai bine si dorim sa ne autodepasim, inclusiv noi, cei de la Phoenicia Holiday Resort, asa ca ne-am hotarat sa raspundem tuturor celor care au acordat timp formularii ecoului pe acest site, chiar si celor care au fost in anul 2010, desi am adus imbunatatiri majore de atunci.
Este un mesaj cadru, prin intermediul caruia dorim sa informam turistul ca parerea lui conteaza si ne-a ajutat sa devenim ceea ce suntem azi si ca il invitam sa se convinga de acest lucru.
Pentru ca, asa cum v-am comunicat la inceputul mesajului, am remarcat interesul dumneavoastra fata de Phoenicia Holiday Resort, dorim sa va invitam alaturi de noi.
Cu stima,
A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort
NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
@PhoeniciaHR: vă mulțumesc pentru ofertă - din păcate trebuie să declin invitația.
Ideea din răspunsul meu de mai sus era că - în cazul particular al articolelor vechi și FOARTE vechi ori nu le spuneți nimic, ori veniți cu un mesaj adaptat acestei situații particulare!
Că io dacă aș citi un mesaj de genul celui de aici, după Ț ani de când am vizitat hotelul, cred că mi-ar veni și mai rău piticii pe creier...
@Dragos: Multumim pentru exprimarea parerii dumneavoastra!
O zi buna!
Cu stima,
A. Damian, Referent Marketing Phoenicia Holiday Resort
NB PhoeniciaHR este (sau a fost) reprezentant al unității
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2024 Am fost, am văzut, mi-a plăcut! — scris în 16.07.24 de lulu 90 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Jun.2022 Vacanta reusita! — scris în 30.06.22 de Bobonete1980 din PITESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Revenim si la anul — scris în 14.09.21 de Evellyna din REşIţA - RECOMANDĂ
- Jul.2021 Nu mergeți la Phoenicia Holiday Resort! — scris în 16.08.21 de MonicaArx din BOTOşANI - nu recomandă
- Sep.2020 Phoenicia Holiday: AI cu bani! — scris în 11.09.20 de iustin_79 din PIATRA NEAMț - RECOMANDĂ
- Sep.2020 Nasol — scris în 06.09.20 de yky silviu din PLOIEşTI - nu recomandă
- Aug.2020 Cu siguranta nu am sa mai revin la acest hotel ! — scris în 20.08.20 de george78* din BâRLAD [VS] - nu recomandă