ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.01.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Craiova
ÎNSCRIS: 27.12.12
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
DEC-2012
DURATA: 2 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
TIMP CITIRE: 1 MIN

Rezervare telefonica anulata de patron

TIPĂREȘTE

Patania mea este simpla: nu am apucat sa ajung la pensiunea Popasul Haiducului (Voineasa) pentru ca patronul ne-a anulat rezervarile (telefonice ce-i drept) la 3 familii cu copii, pentru cele 2 nopti de cazare, perioada 28-29 decembrie 2012.

Desi in dimineata zilei de 27 Dec ne-a sunat sa ne intrebe daca confirmam venirea, cu toate ca raspunsul a fost categoric pozitiv, dupa pranz, cred ca era ora 14, ne-a inclus in categoria turisti neimportanti (a se citi fraieri) si ne-a sunat sa ne spuna ca rezervarile noastre, a celor trei familii, nu valoreaza nimic si a inchiriat camerele unui grup care ocupa toata pensiunea, etc.

Stiu ca patronul pensiunii s-a lacomit sa castige un ban in plus, dar eu nu as mai vrea sa trec prin situatia in care nu pot sa-mi tin promisiunea de sanius in fata copilului, si nici sa-i explic de ce patronul a considerat ca alti turisti sunt mai importanti decat noi.

Atat vreau sa semnalez, neseriozitatea respectarii rezervarilor (fie ele si telefonice), despre serviciile pensiunii nu am ce sa spun pentru ca nu am ajuns acolo... si nici nu cred ca voi ajunge sa le testez vreodata.

P. S. mentionez ca la rezervarea telefonica nu ni s-a solicitat vreun avans, nici nu m-am gandit la asta, insa acum am invatat ca e mai sigura metoda rezervare + avans.


[fb]
---
Trimis de siandu in 04.01.13 17:41:15
Validat / Publicat: 04.01.13 18:23:51
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1634 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (siandu); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 2 voturi)

ECOURI la acest review

5 ecouri scrise, până acum

webmaster
[04.01.13 18:13:29]
»

@siandu: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

--

Articolul de față va fi publicat însă FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazat(ă) efectiv la această unitate.

Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[04.01.13 18:38:11]
»

Mă rog... aşa cum ziceam şi mai demult - e bun şi avansul, dar vă supun atenţiei un caz concret: azi mi s-a pus pata să rezerv o săptămână de răsfăţ pentru mine şi iubi la băile 1 Mai, ca moşii. Dacă mi-ar fi cerut un avans, cum aş fi făcut să-l plătesc, că nici pin internet banking nu le-ar fi intrat banii până luni, iar eu plec de duminică?! În continuare consider că ar trebui să primeze strângerea de mână a americanului sau dictonul teuton 'ein Man, ein Wort!' Da' cuvânt să fie, şi oamenii - oameni, nu doar patronii, ci şi clienţii. Nici la excursia la Kaprun nu mi s-a cerut avans (şi acolo ar fi fost o problemă să primească banii înainte să fi ajuns noi, dar oricum austriacul nu cerea avans la rezervare - ăsta a şi fost unul dintre motivele pt. care l-am ales).

Pe scurt: cum poţi "asigura" (în sensul de parafare) o cazare/rezervare făcută 'pe moment'?!?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Admin
[04.01.13 18:44:28]
»

@Dragos: e naiv să te aștepți ca în România (ori în Balcani) să poată fi asigurată, măcar în viitorul scurt-mediu, o înțelegere „pe cuvânt”! În orice domeniu de activitate, și nu neapărat acolo unde sunt incluși bani (destul de mulți!).

În altă ordine de idei, într-o societate cu adevărat civilizată, acolo unde nu există posibilitatea garantării (prin avans plătit sau credit card comunicat), un schimb de mesaje cu detaliile înțelegerii e o probă suficientă în justiție, din câte știu.

Până una-alta, AmFostAcolo rămâne ferm pe poziția recomandării hotârâte de „sigilare” a oricărei rezervări prin plata unui avans!. Unde nu se poate (din diverse motive): asigurați-vă incluzând detalii cât mai complete a înțelegerii în mesajele schimbate cu proprietarii sau agențiile, menționând, printre rânduri, că schimbul de mesaje cu detaliile înțelegerii poate fi folosită ca eventuală probă! Şi oricum, aceste cazuri sunt mai degrabă rare, putând fi considerate „excepţii de la regulă”.

--

[later]: În opinia mea și turiștii sunt vinovați pentru această stare de lucruri - ezită să plătească avans, gândindu-se "dacă mă răzgândesc și nu mai merg?". Nu e corect nici pentru proprietari. Termenii de renunțare pot fi însă foarte simplu conveniți reciproc: încaz de renunţare anunţată cu minim X zile înainte (de exemplu 15-20 zile) se restituie integral avansul; dacă renunţarea e ulterioară, se pierde avansul (sunt multe variante / posibilităţi - în plus, se poate merge şi pe o asigurare storno etc şamd).

ingridmiu
[04.01.13 20:20:26]
»

Si daca trimiti contravaloarea sejurului (sa fii sigur) sau achiti printr-o agentie si in ziua in care trebuie sa inceapa minunatul sejur, in timp ce te indrepti spre destinatie primesti un SMS cum ca ,,exista o defectiune la instalatia de incalzire " (vezi Vila Raza Soarelui Tusnad)... si la fata locului constati ca e o mizerie crunta si nimic din ce ti s-a promis nu exista... CE FACI?

URAT! Ca printre NOI, OAMENII CINSTITI mai exista si tepari.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Admin
[04.01.13 20:27:31]
»

@ingridmiu: la fel ca în orice alt aspect al vieţii, siguranţă, certitudine 100% nu există.

Tot ce poţi încerca este (1) să minimizezi riscurile şi (2) să te asiguri că în cazul unui eveniment nefericit (de orice natură, mă refer aici în general) poţi pretinde despăgubiri (măcar atât) - materiale şi/sau morale, din partea celui vinovat.

În cazul rezervărilor turistice - cel discutat aici - documente care să ateste plata unui avans pot avea un rol suplimentar: eliminarea "țeparilor" (sau în cel mai rău caz diminuarea semnificativă a activităţii lor) ceea ce se traduce prin diminuarea probabilității de a întâmpina pe viitor asemenea situații, de alții sau chiar de voi.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
ingridmiu
Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Popasul Haiducului [Voineasa]:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.028497934341431 sec
    ecranul dvs: 1 x 1