ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.09.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Constanta
ÎNSCRIS: 07.09.14
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2014
DURATA: 4 nopți
familie cu copii
3 AD. + 1 COPII -- v: 4

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
70.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 7 MIN

Afara-i vopsit gardul...

TIPĂREȘTE

Buna ziua,

Am sa va redau recenzia facuta pe un site de rezervări, dar si raspunsurile administratorului, o femeie careia nu sunt in masura sa-i pun un diagnostic.

Locatia este una privilegiata, peste rau, departe de zgomotul soselei. Pensiune frumoasa la exterior, loc de joaca pentru copii, personal amabil si foarte muncitor (mai ales fetele pe care le vezi in orice moment al zilei robotind, lucreaza 12 ore pe zi, 7 zile pe saptamana). Frigider si cuptor cu microunde in camera. Clatite, suc, afinata din partea casei la venire si plecare. Papanasi foarte buni. Foisor, gratar, terase mari.

Am fost cazati in apartamentul 3, nu sunt poze pe site, este unul foarte mic. In camera de dormit nu exista decat patul, trebuie sa te urci in pat direct de la usa. Un geam nu se deschidea si nici obloanele nu se inchideau corespunzator, nu exista o perdea la geam. Am remediat noi acest neajuns.

Lenjeriile erau din bumbac creponat de proasta calitate, curate, dar foarte aspre, te trezeai cu model pe piele. Prosoapele erau pentru 3 persoane cate unul mic de fata (30x50) si unul mare pe care scria cu carioaca numele pensiunii. Copilul nu plateste, nu primeste prosop. Se puteau schimba la cerere, dupa 2 zile sau cel putin atunci am fost intrebati. Nu am dorit sa le schimbam pentru ca am vazut cum aduceau de la spalat acelasi tip de lenjerie, nicidecum de damasc cum sustine doamna administrator.

In camera de zi, in coltul geamului, un paianjen alb, isi tesea panza de cateva zile (am foto drept dovada). Pe peretele din dormitor era un covor batut in cuie iar in spatele lui o placa din rigips plina de gauri si sparturi prin care iesea spuma. Geamul de la baie dadea in terasa, unde oamenii stateau la masa. Igrasie in baie, daca dadeai drumul la apa la chiuveta se umplea baia de apa. Ideea generala e ca patronii, americani dupa cum am fost informati, au facut pensiunea pentru a scoate cat mai multi bani, nu au mai investit de la deschidere si nu au pus accentul pe calitate si confort.

Personalul oricat de amabil si binevoitor nu poate comepensa aceste neajunsuri.

Am mancat o singura data, un snitel imens care era ok si o salata cu o tona de sare. Micul dejun costa 25 de lei, mi s-a parut f mult sa dau 100 de lei pt 4 persoane. Chiar daca am fi dorit nu aveam cum sa gatim la un cuptor cu microunde care era probabil unul dintre primele modele aparute pe piata, la fel si frigiderul de altfel, a carui usa de la congelator iti cadea pe picioare cand il deschideai.

Singurul motiv pentru care am ramas, a fost avansul considerabil pe care l-am platit si curtea unde se juca fiica mea in voie in putinul timp cat stateam la pensiune pt ca sunt atatea de vazut in zona incat iti trebuie doar un loc unde sa dormi. Trebuie sa te poti odhni ca sa poti colinda.

Pensiunea fiind din lemn, se cam auzea totul.


Raspunsul unitatii:(29.08.2014)

D-na Monica, personalul pensiunii va multumeste pentru aprecierile pozitive iar eu, adminstratorul pensiunii de cinci ani, va asigur ca patronii (intr-adevar americani) nu numai ca nu urmaresc 'sa scoata cat mai multi bani' dar dimpotriva absolut toate incasarile au fost folosite la pensiune pentru imbunatatiri: terasele de aproximativ 250 mp, locul de joaca pentru copii, bazinul cu pastravi din curte, podul peste Aries au fost realizate ulterior deschiderii pensiunii. In plus, salariile si alte beneficii acordate personalului depasesc cu mult media iar rezultatele le-ati constatat apreciativ.

Intr-adevar, lenjeriile pe care le-ati criticat, lasa de dorit dar a fost o situatie de urgenta: lenjeriile de damasc din dotare nu au sosit de la spalatoria din Oradea cu care avem contract si am fost nevoiti sa recurgem la cele de rezerva pe care le spalam noi. Daca ne-ati fi spus ca va deranjeaza, le-am fi schimbat a doua zi cand au sosit cele de damasc.

Daca aveati nevoie de prosoape suplimentare numarului locuri platite, nu inteleg de ce nu ati cerut? Fetele cele harnice pe care le-ati laudat in nici un caz nu v-ar fi refuzat.

Paianjenii pot tese o panza in decurs de cateva ore. Curatenie s-a facut in camera dumneavoastra, in dimineata zilei in care ati sosit (dupa ora 11 cand au plecat turistii dinaintea dumneavoastra). Oricum decat sa va pierdeti timpul fotografiind un paianjen, cred eu ca era mai indicat sa ne spuneti si dura doar cateva secunde sa inlaturam inamicul cu panza cu tot.

In baie nu exista igrasie. A fost inundata toata pensiunea cu cateva zile inainte de sosirea dumneavoastra de catre turistii din apartamentul 9 care este dotat cu o cada de baie foarte mare pe care au lasat-o sa se umple uitand de ea. Noi am luat toate masurile necesare sa uscam mochetele, saltelele, etc dar nu aveam cum sa zugravim in timp util (datorita rezervarilor pe care ar fi fost inconvenient pentru turisti sa le anulam) asa ca au ramas cateva urme pe tavanele bailor. Vom executa lucrarile necesare dupa incheierea sezonului de vara pentru a evita neplacerea de a anula rezervarile.

In incheiere vreau sa va reamintesc corespondenta pe care am avut-o cu dumneavoastra cand ati facut rezervarea referitor la faptul ca pensiunea are restaurant si ca nu este o pensiune destinata turistilor care doresc sa-si prepare mesele singuri (evident nu ma refer la un gratar in curte sau laptele copilului, fructe). Din pacate nu ati respectat promisiunea dar cu toate ca am observat acest lucru, am trecut cu vederea si nu am facut obiectiuni care sa va indispuna.

Comentariul facut de dumneavoastra la adresa ' patronilor americani' este jignitor si evident, daca erau interasati sa faca cat mai multi bani in nici un caz nu ar fi dotat camerele cu frigidere, microunde, filtre de cafea (singura pensiune din zona cu asemenea dotari) pentru ca, consumul de curent este mult mai mare si costul curateniei deasemeni ca sa nu amintesc de investitia in sine. Asadar, uite ca patronii americani se dovedesc a fi mult mai cu grija pentru confortul clientilor, ignorand costurile ridicate pe care le implica asemenea dotari.

Cu regret ca nu ati dorit sa cooperati cu noi pentru a inlatura orice neplacere legata de sejurul dumneavoastra,

Administrator

PS. Ati uitat in camera un incarcator de laptop pe care o sa vi-l trimitem cu posta.

Deasemeni ati uitat in frigider o farfurie cu alimente, carnat, lapte pe care ne-am permis sa le dam pisicilor de la pensiune.

- - -

D-na Monica,

Imi pare nespus de rau ca nu am reusit sa aduc un zambet pe chipul dumneavoastra cat timp v-am avut ca oaspete. O consolare pentru mine este faptul ca, nici macar fetitei dumneavoastra nu v-am vazut zambindui vreodata (bunicul si bunica fetitei se ocupau de ea cu mare dragoste; dar mama este mama si cred ca un zambet din partea dumneavoastra ar fi facut minuni; atat pentru ea cat si pentru noi cei care v-am gazduit cu drag si cu dorinta de a va satisface orice cerinta, doar sa ne fi spus ce nemultumiri aveti).

Imi pare rau ca aveti resentimente fata de 'patronii americani', dar va asigur ca nu sunt aici (cel putin cei care sunt proprietarii acestei pensiuni) ca sa stoarca cat mai multi bani de la romani. Sunt aici accidental si nu sunt oameni de afaceri.

Informatiile pe baza carora ati facut asumtia ca 'americanii' au venit aici sa exploateze provin din surse de informatie care nu sunt demne de luat in seama (explicit: vecinii nostri de la... (nu vreau sa nominalezez), unde ati ser5vit toate mesele si de unde ati venit cu alimente de proasta calitate dar la 'pret redus' (probabil expirate) si le-ati depozitat in frigiderul cu care apartamentul dumneavoastra era dotat), pentru ca este evident faptul ca acei proprietari de pensiune va vor vinde orice la pret de nimic cu coditia sa scrieti un comentariu negativ la adresa pensiunii la care locuiati (oricare ar fi fost aceea). De ce? Pentru ca au construit cu bani imprumutati de la banci, cu ajutor de la Comuniunea Europeana, si nu cum sa plateasca datoriile. Asa ca merg pe ideea 'nu am avut nimic nu pierd nimic'. Evident este gresit: noi toti, romanii sau alti membrii ai UE vom plati intr-o zi.

Pentru ca nu ati fost multumita de serviciile oferie de noi, imi permit sa va returnez costul integral al sejurului dumneavoastra si sa va ofer un nou sejur, la data aleasa de dumneavoasra (de aceasta data cu mesle incluse) fara nici un cost pentru dumneavoastra.

Cu ganduri bune sper sa va revad zambind,

Lorelei P.

PS. Transmiteti, va rog, salutari parintilor dumneavoastra care mi-au zambit ori de cate ori ii intrebam de ce sunteti suparata tot timpul. Mi-au nspus ca sunteti doar foarte obosita si stresata si ca nu aveti nemultumiri referitoare la cazare sau orice altceva legat de rezervarea dumneavoastra la pensiune.


Mentionez ca pana la aceasta data nu am fost contactata pentru returnarea banilor, incarcator (care nici macar nu-mi apartinea) si nici nu mi s-a raspuns cand am solicitat acest lucru.

Nici nu stiu cum ar trebui sa raspund la afirmatiile calomnioase postate pe site.

Am ignorat o data, dar femeia a revenit cu un nou comentariu prin care invadeaza viata privata (btw, numai reprezentantii unitatilor hoteliere au voie sa scrie tot ce vor pe situl respectiv, clientii, nu)


[fb]
---
Trimis de Monnic in 07.09.14 11:52:53
Validat / Publicat: 07.09.14 13:13:07
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în ARIEȘENI [AB].
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2275 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

25 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Monnic); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 898 PMA (din 3 voturi)

ECOURI la acest review

25 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[07.09.14 13:11:41]
»

@Monnic: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

webmaster
[07.09.14 13:23:17]
»

@Monnic: Te-am ruga să (re)verifici coordonatele GPS, mai precis localizarea acestei unități pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)

Mulțumesc.

MonnicAUTOR REVIEW
[07.09.14 13:36:13]
»

@webmaster: Este ok

MonnicAUTOR REVIEW
[07.09.14 14:21:17]
»

Este clasificata la 3 stele/margarete, nu 2

webmasterX
[07.09.14 14:32:38]
»

@Monnic: mulţumiri, am actualizat clasificarea oficială la "3 stele/margarete"

MonnicAUTOR REVIEW
[08.09.14 18:50:54]
»

Rapunsul administratorului referitor la restituirea banilor:

Buna seara,

De indata ce imi comunicati contul: ati depus avansul numerar direct in contul nostru asa ca atunci cand m-am prezentat la banca cu ordinul de plata pentru restituire mi-au spus ca nu au aceasta posibilitate deoarece nu ati efectuat plata dintr-un cont.

In nici un caz nu va restitui banii (a fost dupa cum stiti initiativa mea) de teama unei reclamatii. Exista intr-adevar un motiv dar pentru moment nu am timpul necesar sa va explic dar promit sa o fac curand. Deasemeni pot sa va dovedesc ca: informatiile pe care le-ati primit referitor la patronii americani sunt gresite.

Pe curand,

L. P.

PS. Pensiunea are un angajat la fiecare 3 turisti, ceea ce este mult peste normele impuse. Lucreaza in schimburi, lipsesc cu saptamanile pentru ca au munci agricole acasa si isi fac programul de lucru fara imixtiuni din partea mea: dupa cum se inteleg intre ei. Deasemeni locuiesc intr-o cladire ultraconfortabila pusa la dispozitie de noi, fara cost pentru ei deoarece locuiesc pe munte la distante mari si fara mijloace de transport. Au la dispozitie mese gratuite cand vor si cate vor. Toate acestea va pot fi confirmate de angajati si asta numai exploatare nu cred ca poate fi numita.

nad
[12.09.14 17:28:22]
»

@Monnic:

Am fost de 2 ori in locatia respectiva si m-am simtit bine. Natura minunata si vremea frumoasa au contribuit la aceasta din plin alaturi personalul amabil. Personal nu am avut nici o nemultumire.

Imi doresc insa ca recomandarile de pe acest site sa nu fie, conform parerii mele vendetta.

Personal nu-mi doresc sa "puneti diagnostice" administratorului, sa nu faceti anchete ziaristice despre proprietari, de ce natie or fi americani, unguri, sau din Bangladesh si de cum isi folosesc profitul. Ce sa spun despre afirmatiile asupra orarului de lucru al personalului. Alta ancheta?

Nu ne-ati dat informatii despre lenjeria personalului si nici despre starea de sanatate ginecologica. Nu ati detaliat ce ati auzit prin pereti. Poate ar fi fost interesant. Nu ne-ati dat informatii daca gaurile din rigips dau in baia vecina. Nu sunteti consecventa!

Imi doresc sa citesc impresii strict despre locul vizitat si calitatea serviciilor. Bune, neutre sau proaste.

Rafuielile Dvs. pastrati-le pentru Dvs.

webmaster28
[12.09.14 19:05:26]
»

@nad: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

[În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)]

Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

MonnicAUTOR REVIEW
[12.09.14 19:39:30]
»

Nad o fi sotul doamnei, din Oradea fiind, a folosit site-ul o singura data sa scrie si dansul un ecou. In plus are impresia, la fel ca si dansa, ca m-am apucat sa fac anchete pe la Arieseni. Consider ca am fost obiectiva expunand punctele pozitive si negative, in niciun caz comentariul meu nu avea de ce sa sa creeze atata isterie. La 3 stele cred ca ar trebui sa fie alte conditii, ca la casa motului, de exemplu.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
iulian68
[13.09.14 23:24:44]
»

@Monnic: corect ar fi fost sa demontezi pe aceasta cale tot ce spunea reprezentanta pensiunii, cu privire la alimente, reguli nerespectate, etc... parerea mea personala e insa ca poate ai fost suparata de altele iar acolo orice neajuns a devenit de dimensiuni incomensurabile. Asta pt ca dupa cum am tot citit, impresiile sunt pozitive iar eu chiar planuiam cateva zile acolo... acum macar de curiozitate!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
iulian68
[13.09.14 23:26:56]
»

@iulian68: iar despre returnarea banilor si invitatia la un alt sejur... wow, asta chiar nu am mai auzit sa se intample in Romania!

MonnicAUTOR REVIEW
[14.09.14 10:59:36]
»

@iulian68: Nu aveam ce sa demontez pentru ca nu se poate gati la un cuptor cu microunde, am facut doar un gratar in 4 zile si am luat in camera ce nu am mancat afara. Bucataria pensiunii nu stiu cum arata, pentru ca nu aveam acces.

Despre returnarea banilor, ba a zis ca-i returneaza, ba ca in niciun caz nu-i returneaza si ca a spus asa doar pentru ca se temea de o reclamatie (scrie mai sus).

Cat despre dispozitia mea de care se leaga mai multe persoane, imi disparea zambetul cand de cate ori coboram sau urcam statea in capul scarilor iscoditoare, nu-mi plac persoanele care nu respecta intimitatea, ori asta era singura ei ocupatie. Si in plus n-am reusit sa dorm nicio noapte din cate am stat.

Chiar mi-a placut zona, as mai merge, dar as sta in alta parte. Se mananca bine la Mama Uta.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
MonnicAUTOR REVIEW
[14.09.14 11:28:02]
»

@Monnic: N-am afirmat nicio clipa ca nu se poate sta acolo, doar ca nu se justifica raportul calitate/pret/clasificare.

Unde am stat eu, asa numitul apartament avea maxim 25 m2, conditii de 2 stele, nimic nu functiona cum trebuie pentru ca toate aveau un grad mare de uzura.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
nad
[15.09.14 18:37:20]
»

@Monnic:

Nu sunt sotul Doamnei in cauza, dar intr-o comparatie paralela, Dvs. ati studiat la Spiru Haret?

Imi voi omora 10 minute din viata, poate veti intelege:

Am sa va redau recenzia facuta pe un site de rezervări, dar si raspunsurile administratorului, o femeie careia nu sunt in masura sa-i pun un diagnostic.

- n-a fost sufiecienta o recenzie, undeva pe net ati simtit nevoia sa o masi faceti... De cate ori ati mai facut-o?

- Dvs. in ce calitate puneti diagnostice?

- va rog cateva linkuri de oriunde, unde un turist pune diagnostice administratorului

(mai ales fetele pe care le vezi in orice moment al zilei robotind, lucreaza 12 ore pe zi, 7 zile pe saptamana).

- asta da regim de munca; de unde aveti informatia?

a "sarit" personalul sa se planga? daca da ar fi trebuit sa apreciati ca turist - "personal barfitor". Ca daca barfeste, barfeste fara granite! Ar fi trebuit informat administratorul.

- daca nu ati primit informatia asta de la personal, ati intrebat despre asta?

- va rog linkuri despre comentarii ale turistului care aduc in discutie orarul de munca al angajatilor.

Ideea generala e ca patronii, americani dupa cum am fost informati, au facut pensiunea pentru a scoate cat mai multi bani, nu au mai investit de la deschidere si nu au pus accentul pe calitate si confort.

- aceste informatii de unde le aveti... acelasi personal barfitor sau ancheta?

- din nou va rog, linkuri cu aprecieri ale turistilor despre patroni si modul in care isi investesc banii.

Micul dejun costa 25 de lei, mi s-a parut f mult sa dau 100 de lei pt 4 persoane.

- ar fi fost mai potrivit, in opinia mea, sa ne spuneti ce ati mancat la micul dejun, ca sa ne dam seama daca a fost scump sau nu.

Clatite, suc, afinata din partea casei la venire si plecare.

- dupa parerea Dvs. acestea unde ar trebui incluse ca si cheltuiala a "patronului"? in pretul camerei sau in micul dejun?

Bucataria pensiunii nu stiu cum arata, pentru ca nu aveam acces.

- in ce calitate ar fi trebuit sa aveti acces

- va rog linkuri unde turistii au acces la bucatarie

Oare daca ne confruntam cu situatii care nu ne plac, nu ar fi corect sa informati administratorul sa fie remediate imediat?

Dvs. in calitate de turist nu trebuie sa remediati nimic.

datoria Dvs. este sa informati personalul, iar daca nu se remediaza, sa reclamati.

Dar pare-se, in buna traditie a unui turist roman tipic, nu reclamam la fata locului, dar postam... pe mai multe site-uri...

Nu merg mai departe. Poate ati inteles ceva.

Poate va veti revizui atitudinea in viitor.

PS.

Nu toti avem aceleasi standarde referitor la turismul montan.

Doar pentru puterea exemplului:

- nu-mi place "chimizarea" excesiva prin curatenie.

- vreau sapun natural la baie. tip Cheia.

- vreau asternuturi din in sau in si canepa. aspre!

- nu vreau la munte, gratare, mititei, ceafa, ciolan...

- vreau tocanita de ciuperci, vreau mamaliga, vreau produse provenite din/de la: pui de casa, rata, gasca, capra, oaie;

- nu vreau mezeluri, branza topita, samd... de la marile lanturi de cash&carry;

- vreau cafea turceasca sau expresso, nu filtru;

- vreau personal feminin epilat corespunzator si cu unghii curate;

- vreau personal masculin barbierit, pantofi curati si fara bijuterii;

Cum ar trebui sa ne multumeasca pe amandoi o unitate turistica care ne-ar avea oaspeti pe amandoi?

PS 2:

Ce-ati mancat bine la mama Uta?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
iulian68
[15.09.14 20:13:11]
»

Si eu vare credeam ca imbatranesc... Acum sunt sigur ca pensiunea asta se afla in doua lumi paralele! Acum depinde cum o prinzi cand intri... Eu unul as prefera-o pe cea a lui @nad... Ar fi trebuit sa-l cititi pe Heliade (Monic) si poate ajungeati la ce v-am spus deunazi...

petraskiewicz
[20.09.14 21:19:19]
»

@Monnic: Apartamentul 3 (unde ati stat), poate fi vazut de oricine - cu tur virtual - pe "moaratitului.ro"

Un apartament de trei stele este presupus a oferi un confort pentru doua persoane. Dar daca intr-un apartament de trei stele se ingramadesc mai multe persoane (bunici, copii, parinti), desigur ca spatiul devine mai putin confortabil. La un hotel de trei stele nici macar nu va dadeau voie sa va cazati cinci persoane...

Totul functioneaza cum trebuie. Gradul de uzura? Hello? Aceasta pensiune este deschisa doar trei luni pe an. Nu vad cum poate fi pus in discutie gradul de uzura. [...]


NB petraskiewicz este (sau a fost) reprezentant al unității
webmaster
[20.09.14 21:37:50]
»

@petraskiewicz: ultima remarcă, cel puţin răutăcioasă (mai corect, mai degrabă = cu tentă jignitoare) v-a fost editată (eliminată)

Vă invit să vă abţineţi şi/sau să vă cântăriţi mai cu atenţie cuvintele. Asemenea "derapaje" -- pe lângă că sunt în primul rând [auto-]descalificante -- nu sunt tolerate de Regulamentul AFA.

petraskiewicz
[20.09.14 22:10:41]
»

@webmaster: Multumesc pentru atentionare. Esti vigilent intr-adevar.

Asi fi fost bucuroasa sa fi fost la fel de vigilent cand s-au adus injurii (asa le consider) unor cetateni americani (eu personal si sotul meu) de catre un turist care, desigur, are dreptul sa-si expuna opiniile referitoare la sejurul petrecut la pensiunea ai catrei proprietari suntem dar in nici un caz nu cred ca trebuia sa permiti sa ne prezinte ca exploatatori ai fortei de munca din Romania.

Multumesc frumos pentru atentionare si asi aprecia mult sa imi acorzi pe viitor sansa de a remarca faptul ca vigilenta ta este egal distribuita atat "comentatorilor" romani cat si celor cu alta cetatenie.


NB petraskiewicz este (sau a fost) reprezentant al unității
webmaster
[20.09.14 22:16:17]
»

@petraskiewicz: mulţumesc de aprecieri. -- în cazul în care nu sunt... ironic/deplasate

Încercăm să fim vigilenţi, chiar de nu reuşim - din cauza volumului mare - să fim şi "instanţi" (vezi şi mai jos).

E unul din motivele pentru care am proiectat, însă, funcţia SESIZEAZĂ, afişată cu roşu în mai multe locuri, în diverse pagini. Apelaţi cu încredere la această facilitate, de fiecare dată când consideraţi potrivit acest lucru. Vom analiza sesizarea şi vă vom răspunde, respectiv vom acţiona funcţie de rezultatul analizei.

-

Pentru ecoul cu tentă vădit şi din nou jignitoare imediat anterior (postat în ciuda avertizării recente, "calde" și șters complet de mine, acum 5 secunde), va trebui să vă asumaţi însă prima sancţiune administrativă aici pe AFA - "galben" şi două zile de suspendare

AmFostAcolo încurajează dreptul la replică DECENT & CIVILIZAT şi repudiază ORICE atac la persoană.

MonnicAUTOR REVIEW
[21.09.14 00:51:39]
»

@petraskiewicz: Sunteti confuza, doamna. Am fost 3 adulti si un copil si m-ati asigurat la telefon ca apartamentul este mai mult decat incapator, capacitatea fiind de 4 adulti, cum se si precizeaza pe site, pretul fiind de 180 lei pentru acea chilie in care am stat.

In Arieseni, in conditii mai bune, am gasit camere cu 60 de lei, la pensiunea Cristina, unde au stat ceilalti din grupul nostru.

Pentru ultima data, va cer sa incetati cu aberatiile. Orice veti scrie, nu va mai fi citit, sunt sigura ca aveti lucruri mai bune de facut.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmasterX
[21.09.14 03:11:38]
»

@Monnic:

In Arieseni, in conditii mai bune, am gasit camere cu 60 de lei, la pensiunea Cristina, unde au stat ceilalti din grupul nostru.

ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

[În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc) ]

Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

iulian68
[21.09.14 05:09:47]
»

@Monnic: Daca pana acum am fost confuz, acum m-am edificat... ai fost ff suparata pe oamenii aceia, altfel nu-mi explic de unde atata aversiune si mai ales lipsa de continut a raspunsurilor tale, de fapt mai mult decat evazive.

Repet, prea multa lume multumita si note prea mari ca sa aju gi atat de jos (pe scara numaratorii, desigur).

De jigniri nu e treaba mea desi e mult sa acuzi pe cineva de exploatarea omului.

Sa stii ca multa lume in Romania munceste zi de zi (fara sambete sau dumunici) si nu-i mai acuza nimeni...

Gandeste-te la fabricile de paine, la chioscurile de ziare, la magazinele din coltul blocului, si imi vei da dreptate...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
petraskiewicz
[24.09.14 22:02:41]
»

@Monnic: Nad nu este sotul meu. Sotul meu, este in USA, California si este unul dintre multii americani de origine europeana care si-au adus contributia, ca profesori la universitati, ca oameni de stiinta, la ceea ce azi ne ajuta sa comunicam intre noi in "no time".

La trei stele, la o pensiune in varf de munte... nu cred ca, deocamdata cel putin, exista in toata zona ceva mai multumitor.

Este foarte frumos la Casa Motului, amintita de dumneavoastra, dar are 4 stele iar pretul era mult mai mare, plus mesele erau obligatorii. Normal sa fie asa, pentru ca altfel, cum sa suporte cheltuielile cu angajatii restaurantului?

Este o idee buna pe care o sa o implementez la pensiunea Moara Titului, datorita dumneavoastra doamna Monica.

Va multumesc,

Lorelei Petraskiewicz

PS. Poate considerati ca ati fost obiectiva, dar din pacate fotografiile postate de alti turisti, precum si opiniile lor, ar trebui sa va determine sa reanalizati "obiectivitatea" aprecierilor.


NB petraskiewicz este (sau a fost) reprezentant al unității
petraskiewicz
[24.09.14 22:19:59]
»

@Monnic: Pensiunea amintita de dumneavoastra, are bai comune cu preponderenta (doar doua camere au bai proprii), in nici un caz nu cred ca aveti un bon fiscal sau alta dovada de plata: e firesc sa inchiriezi ieftin cand nu ai taxe de platit. Oricum, Fotografiile de pe orice site vorbesc cu prisosinta despre "conditiile mai bune".

Am lucruri mai bune (pot spune chiar mult mai bune) de facut, decat sa incerc sa demolez acuzatii lipsite de temei.

Dar, in nici un caz, va rog, nu contati ca nu am suficient timp de sacrificat pentru adevar.

Ar trebui sa meditati asupra zicalei: cine starneste vant culege furtuna.

Va doresc o zi insorita...


NB petraskiewicz este (sau a fost) reprezentant al unității
danaeldreny*
[15.05.17 00:45:03]
»

@petraskiewicz:

daca postez un comentariu nefavorabil primesc o vacanta gratuita?

sau optiuni... ??

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
danaeldreny*, iulian68, Monnic, nad, petraskiewicz
Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Moara Titului:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.071352005004883 sec
    ecranul dvs: 1 x 1