ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.02.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Arad
ÎNSCRIS: 24.02.14
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
FEB-2014
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 5-3

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
49.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 37 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 1 MIN

Doua nopti de cosmar

TIPĂREȘTE

Doua nopti de cosmar si am sa incerc sa va descriu cat mai concis, de ce... Ne am adunat un grup de 5 famili care ne am propus un weekend de neuitat la pensiunea Iara din Areseni. Familii cu copii mici cu o varsta cuprinsa intre 3-6 ani.

Am ajuns la destinatie unde am am gasit o pensiune cu o arhitectura ok ba chiar frumoasa si facuta cu gust. Pana aici toate bune si frumose pana cand nu a aparut "d-na Mia" administratoarea pensiunii (mama propriatarului) care de parca ar fi muscat in lamaie si cu un spirit de a trata clientul cu o superioritate de nedescris.

Ca idee faza primei seri a fost atunci cand la ora 23.30 am fost anuntat sa ne terminam consumatiile (noi stand la un pahar in loby) si sa meregem catre camere!!! Anunt facut pe un ton pe care eu sincer nu am mai intalnit pana acum niciunde din cate locuri ne am facut astfel de mini concedii.

As mai avea de povestit astfel de situatii bineinteles toate negative dar nu cred ca-si are rostul, cert este ca nu pot recomanda nimanui care are de gand sa-si petreca concediu linistit intrun ambient placut cu oameni placuti... Eu unul nu ma voi intoarce cu siguranta.

Va doresc decizi cu succes in alegera locatiei ideale si concedii placute.


[fb]
---
Trimis de Ervin in 24.02.14 23:14:21
Validat / Publicat: 25.02.14 00:17:53
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în ARIEȘENI [AB]. A mai fost în/la: litoral, Arieseni, Stana de vale, Lacul Ursu, Zona Moldovei, Maramures, Poiana Brasov
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3321 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Ervin); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 4 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 37.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [25.02.14 00:19:01]
    »

    @Ervin: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare - sperăm mai generoase în ce priveşte nivelul de detaliere oferit, pe viitor.

    Pentru eventuale completări, adăugiri, corecturi poţi folosi linkul EDIT IMPRESII, afişat cu roşu sub textul trimis - permanent până la publicarea articolului. După publicare, completările se pot aduce prin rubrica ECOURI (cea de faţă); eventualele erori se pot corecta prin folosirea funcţiei "Sesizează...", afişată (cu roşu) dedesubtul textelor sau fotografiilor încărcate..

    mstancu
    [07.03.14 11:06:14]
    »

    Drept la replica fata de opinia exprimata de utilizatorul "Ervin"

    Buna ziua.

    Inainte de toate, anticipand anumite reactii, as dori sa clarific, de la inceput, ca, din oaspetele pensiunii Iara din 2011, poata data fiind mana providentei sau pur si simplu a destinului, din 2013 am devenit coproprietar al afacerii de familie numita pensiunea Iara.

    Cele de mai sus fiind spuse ma indreptatesc si-mi acorda privilegiul de a emite un “drept la replica” fata de cele comentate de utilizatorul “Ervin”.

    Adepti fiind ai regulilor bazate in spiritul bunului simt (sau “cei 7 ani de acasa”), am sa mentionez ca, fara tagada, toate parerile sunt subiective. Trecute fiind insa prin filtrul gandirii modelat de atitudinea anterior mentionata, pentru niste persoane dotate cu minimum de inteligenta umana, acestea pot fi evaluate cat mai aproape de adevar.

    Mai mult, suntem constienti ca, in vremurile in care traim, internetul reprezinta un mediu puternic de popularizare a informatiilor si modelator de opinie, cu consecintele de rigoare.

    Din pacate, si in mod particular fac referire la opinia mai sus exprimata, aspectele negative (din necunostinta sau reavointa) reprezinta un status quo pe care nu putem sa-l evitam. Cel mult, sa incercam sa-l contracaram, chiar daca raul facut nu mai poate fi indreptat. Ca atare, suntem constienti ca ne asumam un risc, insa o vom face in cunostinta de cauza, emitand acest drept la replica.

    Utilizatorul “Ervin” face referire la “doua nopti de cosmar”. Din textul mentionat domnia sa nu a indicat motivele si nici care au fost persoanele care au suferit “marea teroare”. Intreb eu: cele 4 familii (din care facea parte si dumnealui – apropos, nu 5 asa cum a mentionat) sau ceilalti oaspeti ai pensiunii, personalul administrativ sau subsemnatul si parte din familia lui, aflati fiind in locatie?

    Voi incerca sa fiu cat mai punctual, chiar daca nu-mi doresc asta:

    - Nu am sa omit observarea lipsa bunei cresteri dovedita de inexistenta unui raspuns, macar de complezenta, la traditionalul “Bine ati venit! ”. “Buna ziua! ” ar fi fost mai mult decat suficient;

    - Aflati fiind in posesia “regulilor casei”, in mod negru pe alb remis pe mail, domnia sa, si parte din insotitorii sai, a crezut de cuviinta sa le incalce, cu buna stiinta:

    o Ignorarea orelor de liniste, in intervalul orar indicat, in conditiile in care, asa cum le-am precizat si verbal, nu erau singurii oaspeti din locatie;

    o Consumul produselor aduse din afara locatiei, in incinta restaurantului (care reprezinta si “living”), intru desconsiderarea celorlalti oaspeti ai pensiunii si a regulilor casei. Subsemnatul a facut un compromis si nu le-a reamintit/interzis acest lucru. Fara sa fi fost de acord cu remarca unui “vanzator”, asa cum mi s-a comunicat ca ar fi fost utilizatorul “Ervin”, ca: “stiti cum e, incercam si noi sa ne scoatem cat mai ieftin! ”

    o Nerespectarea orei de parasire a living-ului/restaurant, conform regulilor. Domnia sa stie foarte bine ca aceasta ora a fost depasita cu mult, insa a fost nevoie de interventia subsemnatului pentru ca sa se ajunga la un compromis de bun simt (respectiv reducerea numarului de decibeli debitati), fara ca acest lucru sa fi fost solicitat.

    - Reamintesc utilizatorului “Ervin” aspectul legat de daramarea uneia dintre instalatiile de sonorizare, cu consecinta deteriorarii unui lampadar (n-a fost mare bai, copiii sunt neastamparati, se stie) dar subliniez nepasarea cu care 4 “barbati” nici macar n-au catadicsit sa observe incidentul, nici vorba sa “arunce” un scarbit “scuze”, daramite sa-si manifeste gentiletea sa puna la loc boxa cazuta, privind cu superioritatea “clientului” la efortul celor doua doamne, “de-ale casei”, facand efortul;

    - Avem copii si-i iubim. Le intelegem si nazbatiile. Insa este o foarte mare diferenta intre o “nazbatie” si o “obraznicie”. Inclusiv cea de a intra in camerele altor oaspeti si a nu li se atrage atentia. Da, nu copiii sunt de vina. Nici macar atunci cand rugati fiind, de catre personalul pensiunii, sa nu mai loveasca cu pietre in geamurile pensiunii (suprafete vitrate foarte mari), micutii s-au simtit protejati si indreptatiti sa continue “activitatea”, data fiind “acoperirea” primita din partea parintilor, ca ”daca se sparge, platim! ”;

    - Utilizatorul “Ervin” stie foarte bine ca grupul domniei sale a intrat intr-un conflict cu ceilalti oaspeti ai pensiunii noastre, atunci cand cu deferenta li s-a solicitat sa incerce sa reduca zgomotul si deranjul produs, pentru a permite celorlalti sa se odihneasca, moment in care limbajul de mahala si-a “intrat in paine”. Imi pare rau ca nu am fost de fata, poate nu se mai ajungea la prezentul drept la replica;

    - Utilizatorul “Ervin”, barbat dealtfel, poate avea curajul sa recunoasca faptul ca unul dintre insotitorii domniei sale, mai mult ca ceilalti, a dat dovada de o nesimtire crasa in privinta socializarii, atat inter grup cat si cu gazdele si ceilalti oaspeti ai pensiunii, prin comportament si mod de adresare;

    - Utilizatorul “Ervin” si grupul domniei sale, in ciuda “dificultatilor intampinate”, a beneficiat, totusi, de ajutorul personalului nostru, atunci cand a solicitat “condimente pentru gratarul pe care vrem sa-l facem in spate, in afinis”, inclusiv tacamurile si vesela necesara, chiar daca acest lucru nu este permis. Dupa una noapte de cosmar, din parte-i, plus una zi si jumatate din partea noastra;

    - Utilizatorul “Ervin” este constient ca, in momentul in care s-a solicitat contravaloarea produsului deteriorat (lampadarul mai sus mentionat), la pret de cost conform catalogului producatorului/comerciantului, insotitoarea domniei sale a solicitat “punerea la dispozitie a certificatului de garantie”, motivatia fiind lesne de banuit.

    Ca si concluzii, am sa mentionez urmatoarele:

    - Toti angajatorii si-ar dori un personal de calitatea, calibrul si loialitatea D-nei M. Doar ca fapt divers, D-na M, data fiind conjunctura si evidentele manifestate de grup, in noaptea “cu pricina”, a stat treaza pana in jurul orelor 0500, in conditiile in care, doua ore mai tarziu, s-a aflat din nou la datorie, spre multumirea oaspetilor nostri;

    - Utilizatorul “Ervin” face o alta eroare, D-na M nu-mi este mama, relatia fiind doar una profesionala;

    - In spete de acest gen, bunul simt este excedat si substituit de atributul “clientului”, aspect pe care, din pacate, nu-l agream;

    - Iara nu este o destinatie pentru grupuri sau indivizi avand acelasi temperament si comportament ca al utilizatorului “Ervin” si al majoritatii insotitorilor domniei sale;

    - Regret ca nu am dat curs impulsului de prim moment, de fapt cumulate, sa le solicit respectuos oaspetilor nostri din grupul “Ervin” sa paraseasca locatia, atunci cand am simtit-o;

    - Regret ca, pana in acest moment, nu exista un “site” de genul “aufostaici.ro”, prin intermediul caruia, furnizorii de servicii de genul practicate de noi, sa-si exprime parerile vis-à-vis de oaspetii ce le trec pragul. Probabil “dreptul la replica” ar trebui sa suplineasca lipsa insa nu este acelasi lucru;

    - As fi apreciat ca, pe site-ul “amfostacolo.ro” sa fie acceptate doar posturile care respecta, in totalitate, “canoanele” limbii in care acestea se fac, indiferent care ar fi aceasta, precum si solicitarea de a se face o corelare intre titlul unei opinii si continutul acesteia, pentru a nu cadea in desuetul can-can-ului.

    Cu stima,

    M.S.

    coproprietar al pensiunii Iara

    N. B. - Interesanta anagramarea numelui Ervin Nu stiu daca a fost ales intr-adins Sunt curios daca vreuna din cele doua variante (actiuni), sau impreuna, se vor manifesta.

    O zi buna tuturor!


    NB mstancu este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][2 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    mstancu
    [07.03.14 11:48:46]
    »

    Mea culpa! Şi pot accepta calificativul de "ipocrit".

    Acum am observat lăudabila iniţiativă a "Amfostacolo.ro", respectiv "Scrie Româneşte pe Net", pe care o coroborez cu un aspect mai sus-mentionat de către subsemnatul!

    Promit să mă străduiesc în acest sens! Pentru care lucru ar trebui să-mi schimb tastatura...

    Mai mult, am observat şi introducerea opţiunii "Listei negre", privind clienţii.


    NB mstancu este (sau a fost) reprezentant al unității
    ErvinAUTOR REVIEW
    [17.03.14 11:55:21]
    »

    Stimata D-na,

    in primiul rand nu stiu la ce anuma faceti referire cand spuneti de obraznicie si de alte cele.

    VREAU SA VA SPUN CA AM FOST PRIMITI DIN PRIMA CLIPA CU UN RECE SI CU INDIFERENTA in conditiile in care statiunea era goala si toti hotelierii erau bucurosi cand le calca pragul turistul!!!

    N-am sa lungesc vorba nu va dau replici la afirmatiile dvs, va dorsc mult succes in activitate!

    Cert este ca eu SI ACEL GRUP CARE A FOST NU VA VA CALCA PRAGUL NICIODATA!

    Imi pun intrebarea oare toti membri acestui grup suntem deplasati???

    Nu va puneti intrebare de ce nu a fost nimeni multumit?

    Inca odata va doresc mult succes si toate cele bune!

    Cu respect,

    Ervin.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster70
    [25.01.15 14:01:18]
    »

    @mstancu - Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

    Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

    Mulţumesc.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Ervin
    Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Iara [Galbena]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.040446996688843 sec
    ecranul dvs: 1 x 1