GRAD SATISFACȚIE
Batjocură totala
Am rezervat din vara o suită cu cada spa care a fost anulată cu 2 zile inainte de sosire cu un email sec de genul "card invalid".
Cand am luat legatura cu proprietatea (care a răspuns dupa 2 ore, fara nici o exagerare) "doamna " mi-a spus foarte obraznic: Doamna... camera e anulată si gata! " si poc telefonul in nas.
Nu am aflat cum si de ce nici eu si nici cei de la bkg prin care rezervasem.
Seara am reusit sa prind la telefon un domn care cred că era chiar patronul si care dupa multe rugăminți de genul "ce ati face in locul meu?" mi-a zis că ar avea o camera mult sub nivelul celei rezervate, sa o plătesc pe aceea cu acelasi card pe care ei il declararea invalid si mai vedem apoi cum schimbam cu cei care imi luaseră camera.
Nu am făcut acest lucru ci din contra voi depune plângere la ANPC si bkg.com pentru a nu pati si altii la fel.
Deci eu practic nu am mai ajuns acolo deoarece totul era rezervat pentru 1 decembrie si nu doresc nimănui sa aiba parte de un asemenea comportament necivilizat si grosolan.
Am convingerea ca cineva a dorit acea camera si de aceea s-a procedat ca atare.
Trimis de Nicole Ion in 27.11.17 19:39:43
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BRAN. A mai fost în/la: Oriunde
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Nicole Ion); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 45.51367002 N, 25.37262440 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@Nicole Ion: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
--
Articolul va fi publicat FĂRĂ NOTE, cf. Regulamentului - nu aţi fost cazați efectiv la această unitate.
@Nicole Ion:
”voi depune plângere la ANPC si bkg.com pentru a nu pati si altii la fel
În calitate de petent la ANPC în câteva rânduri, țin să te avertizez că (în caz că li te vei adresa) vor clasa cazul ca nefondat, întrucât nu ai beneficiat de serviciul reclamat.
Pentru ca ei să poată efectua o investigație asupra unui bun sau serviciu pe care o persoană îl declară neconform, trebuie ca respectiva persoană să fi beneficiat de acel serviciu sau să fi cumpărat bunul și să poată dovedi acest lucru cu un bon fiscal, contract etc. Documente pe care din păcate nu le veți putea anexa cererii, așadar...
Dar e bine să le publicați detalii despre această practică pe saiturile turistice.
@Dragos: multumesc, voi scrie pe toate site-urile principale.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Apr.2024 Contele Vladimir, o locație surprinzătoare — scris în 14.05.24 de ⭐ValentinB_88⭐ din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Jan.2021 Jigniri, risc covid — scris în 09.01.21 de Alexia88 din BUCUREșTI
- Jul.2020 Dezastru — scris în 30.07.20 de Cosm d din CRAIOVA - nu recomandă
- Oct.2018 Oamenii 'sfințesc' locul — scris în 30.10.18 de ana505 din BUCUREşTI - nu recomandă
- Sep.2017 Nu [e] de 4 stele — scris în 24.09.17 de Adinaii din BUCUREşTI - nu recomandă
- Sep.2017 Atitudine dezamagitoare — scris în 13.09.17 de jcgvipp din BUCURESTI
- Sep.2017 Dezamagitor — scris în 10.09.17 de Raluca08 din BUCUREşTI - nu recomandă