ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.09.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Baia Mare
ÎNSCRIS: 10.09.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 15

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CADRUL NATURAL:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
72.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

Cum iti asterni asa dormi

TIPĂREȘTE

Un sejur placut, linistit in apropierea majoritatii facilitatilor de masa si distractie.

Pensiunea e foarte curata si gazdele sunt foarte amabile si dragute. La 2 zile se schimba asternuturile in camera.

Piscina din spatele pensiunii absolut satisfacatoare in conditile unor zile calduroase de vara (incalzirea apei se face solar dar instalatia nu face fata).

Cafeluta e cu un iz de vechi facuta la un expresor Saeco-Philips dar slaba fata de ce ma asteptam. Chiar si varianta scurta dubla e slaba.

Aspectul camerelor e mai mult decit imbucurator pentru 3 stele, baia curata si curatata zilnic iar piscina saptaminal aspirata, si zilnic curatzata de insecte.

Mesele se pot servi toate la pensiune anuntind gazda dimineata la micul dejun ce se doreste ca masa de prinz si masa de seara.

Atentie cum negociati preturile ca noi am platit 20 ron o omleta de 2 oua cu cascaval si sunca (de altfel delicioasa) fara plata pe loc. Cind am negociat camera initial de la 150 la 130 fara aer conditionat si fara mic dejun care erea inclus a iesit la calcul mic dejun per camera 20 de lei. La plecare dupa sapte nopti am fost taxati cu 20 de ron de persoana/ mic dejun chiar daca am fost 2 persoane din aceeasi camera, indiferent ce am servit ca mic deju - preturile nu sunt afisate sau prezentate nici macar succint... Deci atentie ce si cum negociati ca la final calculul sa iasa asa cum doriti.


[fb]
---
Trimis de catballo in 11.09.13 00:01:42
Validat / Publicat: 11.09.13 02:13:51
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BĂILE FELIX / '1 MAI'. A mai fost în/la: litoral, crisana, maramures, moldova minastiri, cazanele denarii...
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2004 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (catballo); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest review

5 ecouri scrise, până acum

webmaster
[11.09.13 02:13:39]
»

@catballo: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

Faur Lorena
[16.09.13 18:04:32]
»

Stimate domnule M.

Am dat din intamplare peste comentariul facut la adresa pensiunii si la adresa mea. Probabil ca lipsa calitatii cafelei nu vi-a deschis ochii bine in nici o dimineata sa vedeti ca in partea din dreapta a receptiei, pe un panou montat pe perete, la o inaltime de aprox 1,70 m, pe o coala A4 earu scrise cu litere mari si colorate, si pe de-antregul nu succint, tarifele serviciilor oferite de noi. Tarife valabile atat pentru cei cazati cat si pentru cei din afara. Am scris pe toate site-urile ca doar in perioada de sezon (iul-aug) acestea sunt incluse in pretul camerei. Eu nu sunt obligata sa scot aceste servicii din pretul camerei, asa ca cine vrea le are cine nu nu, dar pretul ramane la fel. Dar cand veti intelege de ce 1l de cola achizitionat la flacon de 1l nu are acelasi pret ca si 1l achizitionat la flacon de 2l sau 2,5l veti intelege si de ce ati platit atat cat ati platit. Nu pot sa multumesc pe nimeni in totalitate, dar EU V-AM COMUNICAT TOATE PRETURILE LA TELEFON SI ATI FOST DE ACORD si de aceea nu imi place cand lasati impresia ca am fost mincinoasa sau perfida. NU ERATI OBLIGATI SA ACCEPTATI OFERTA SI NICI PE MINE NU MA POATE OBLIGA NIMENI CE SI CAT SA NEGOCIEZ. SI DE ALTFEL NU STIU DE CE AS ASCUNDE PRETURILE LA RECEPTIE CAND PE TOATE SITE-URILE UNDE SUNT POSTATA SUNT AFISATE?!

Cat despre cafea, pentru nestiutori, aparatul respectiv macina si face cafeaua pe loc. Daca draga domnule M. ati avut vreun dubiu ca produsul era vechi, trebuia sa imi cereti sa va arat ambalajul cu termenul de valabilitate. Ca sa va linistesc, sa stiti ca ati servit, la 3 lei, cafea cumparata de la Selgros cu 28 de lei/kg. Daca vroiati sa serviti cafea buna, cu 70-100lei/kg probabil ca pretul de vanzare era altul si atunci ati fi facut ochii cat cepele, la fel ca la micul dejun...

Stiu ca ati plecat cu impresia ca ati fost cumva tras in piept dar sa stiti ca nu aveti dreptate. In calitate de client niciodata nu veti fi multumit, dar daca pentru o zi ati fi de partea mea a baricadei probabil ca am discuta altfel. Nu obisnuiesc sa insel pe nimeni pentru ca stiu ce greu se castiga un ban dar nici nu pot sa investesc 10 lei si sa cheltui tot atat. Eu trebuie sa am un castig din care sa ma sustin, eu si afacerea mea.

Eu va multumesc totusi pentru comentariu. Am sa il iau pozitiv pentru ca imi pare bine ca ati fost multumit de partea de care v-ati folosit mai mult. Pt mine asta e cel mai important. Va doresc toate cele bune.

Lorena Faur


NB Faur Lorena este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
webmaster
[16.09.13 20:12:10]
»

@Faur Lorena: Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). De altfel, acest lucru este interzis și de către legislația în vigoare. Am editat dreptul Dv. la replică în consecință.

catballoAUTOR REVIEW
[16.09.13 22:42:59]
»

@Faur Lorena: 1. Eu sunt domnul B nu sunt M.

2. Ma refeream la tarifele de mic dejun din restaurant.

3. Nu ma priveste ca ati ales o sursa proasta de cafea-este efectiv optiunea dumnevoastra si nu am obligatia ca si client sa o inghit si sa si tac.

4. Am plecat cu impresia... ? Gresit doamna! Am plecat convins de ceea ce am afirmat. Incercati totusi sa ridicati calitatea tuturor serviciilor la 3 stele sau nu le mai oferiti.

5. Partea baricadei - doamna cei doi M. creaza baricadele pe care dumneavoastra cosiderati ca le duceti. Pe de alta parte nu cred ca va doriti vreodata sa stati in locul meu sau al doamnei B.

6. Vad ca s-a editat partea neplacuta antisemita a mesajului - spre binele dumneavoastra - nu ati fi facut fata la asemenea baricada inalta.

7. Imi multumiti pentru comentariul facut? Cu placere! Ati facut de asa natura incit imi pare rau ca am pierdut 7 nopti avind in vedere ca pe parcursul mesajului postat m-ati jignit de 2 ori si m-ati si botezat.

As fi inteles revolta in situatia in care as fi plecat fara sa platesc si lasind in urma pagube materiale insemnate - absolut din gresala s-a spart un pahar, si ne-am achitat complet de solicitari. Nu suportati critici? Schimbati baricada nene - e un domeniu in perpetua modificare. Din nefericire nu ati inteles - clietul plateste ce s-a solicitat si aveti obligatia sa-l multumiti sau sa supotati criticile si sa va schimbati.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Faur Lorena
[17.09.13 13:25:58]
»

@catballo: 1. Ah, se pare ca sunteti domnul cu crevustii si omleta de dimineata. Imi cer scuze, dar dupa aciditate puteam sa jur ca e domnul M.

2. Si aceste preturi vi-au fost comunicate si afisate.

3. Daca pana la urma ati fost atat de nemultumiti nu trebuia sa imi inghititi nici cafeaua nici serviiciile de proasta calitate. Cred ca explicatiile mele nu v-au luminat.

4. Poate ca noi, cei din turism, nu reusim sa oferim pe de-antregul servicii la nivelul clasifiicarii pt ca dumneavoastra, clientii, vreti sa le platiti succint, asa ca as putea spune ca servicii turism romanesc=calitate turisti romani. Si atunci recurgem la calea de mijloc: ele nu lipsesc cu desavarsire dar au si probleme, pe ici, pe colo, prin punctele esentiale.

5. Doi M, 2 B, 2 C etc., suntem clienti si alte cele. Nu as vre sa fiu nici in locul dv. si nici ca dv.

6. Domnul M s-a autocatalogat ca atare la plecare. Asa ca nu va victimizati.

7. Da va multumesc pt ca nu au fost numai critici, au fost si aprecieri. Nu vi-am adus jigniri. Pur si simplu credeam ca sunteti domnul M.

Acum, e alegerea fiecaruia sa arate cat de bine poate, cine e si de ce e in stare, nu? Sa stiti ca dreptul dv. la critica nu anuleaza dreptul meu la replica. Sau replica oricui la o critica trebuie luata obligatoriu ca o revolta? Unele din critici am incercat sa le demontez prin exemple, altele prin explicatii care se pare ca nu v-au luminat. Din punctul meu de vedere clientul B sau M, care o fi, a platit ce a solicitat exact la preturile convenite. Cat despre obligatia de a multumi clientul..., asta depinde si de client. Lasati impresia pana la urma ca replica mea la critica dv. va face sa va para rau de saptamana petrecuta la mine si nu altceva! Criticile am invatat sa le suport iar de schimbat se va schimba ceva cand se va schimba si atitudinea clientului fata de el insusi si fata de prestator.


NB Faur Lorena este (sau a fost) reprezentant al unității
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
catballo, Faur Lorena

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041960000991821 sec
    ecranul dvs: 1 x 1