GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Un sejur placut, linistit in apropierea majoritatii facilitatilor de masa si distractie.
Pensiunea e foarte curata si gazdele sunt foarte amabile si dragute. La 2 zile se schimba asternuturile in camera.
Piscina din spatele pensiunii absolut satisfacatoare in conditile unor zile calduroase de vara (incalzirea apei se face solar dar instalatia nu face fata).
Cafeluta e cu un iz de vechi facuta la un expresor Saeco-Philips dar slaba fata de ce ma asteptam. Chiar si varianta scurta dubla e slaba.
Aspectul camerelor e mai mult decit imbucurator pentru 3 stele, baia curata si curatata zilnic iar piscina saptaminal aspirata, si zilnic curatzata de insecte.
Mesele se pot servi toate la pensiune anuntind gazda dimineata la micul dejun ce se doreste ca masa de prinz si masa de seara.
Atentie cum negociati preturile ca noi am platit 20 ron o omleta de 2 oua cu cascaval si sunca (de altfel delicioasa) fara plata pe loc. Cind am negociat camera initial de la 150 la 130 fara aer conditionat si fara mic dejun care erea inclus a iesit la calcul mic dejun per camera 20 de lei. La plecare dupa sapte nopti am fost taxati cu 20 de ron de persoana/ mic dejun chiar daca am fost 2 persoane din aceeasi camera, indiferent ce am servit ca mic deju - preturile nu sunt afisate sau prezentate nici macar succint... Deci atentie ce si cum negociati ca la final calculul sa iasa asa cum doriti.
Trimis de catballo in 11.09.13 00:01:42
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BĂILE FELIX / '1 MAI'. A mai fost în/la: litoral, crisana, maramures, moldova minastiri, cazanele denarii...
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (catballo); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
ECOURI la acest review
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol
@catballo: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare
Stimate domnule M.
Am dat din intamplare peste comentariul facut la adresa pensiunii si la adresa mea. Probabil ca lipsa calitatii cafelei nu vi-a deschis ochii bine in nici o dimineata sa vedeti ca in partea din dreapta a receptiei, pe un panou montat pe perete, la o inaltime de aprox 1,70 m, pe o coala A4 earu scrise cu litere mari si colorate, si pe de-antregul nu succint, tarifele serviciilor oferite de noi. Tarife valabile atat pentru cei cazati cat si pentru cei din afara. Am scris pe toate site-urile ca doar in perioada de sezon (iul-aug) acestea sunt incluse in pretul camerei. Eu nu sunt obligata sa scot aceste servicii din pretul camerei, asa ca cine vrea le are cine nu nu, dar pretul ramane la fel. Dar cand veti intelege de ce 1l de cola achizitionat la flacon de 1l nu are acelasi pret ca si 1l achizitionat la flacon de 2l sau 2,5l veti intelege si de ce ati platit atat cat ati platit. Nu pot sa multumesc pe nimeni in totalitate, dar EU V-AM COMUNICAT TOATE PRETURILE LA TELEFON SI ATI FOST DE ACORD si de aceea nu imi place cand lasati impresia ca am fost mincinoasa sau perfida. NU ERATI OBLIGATI SA ACCEPTATI OFERTA SI NICI PE MINE NU MA POATE OBLIGA NIMENI CE SI CAT SA NEGOCIEZ. SI DE ALTFEL NU STIU DE CE AS ASCUNDE PRETURILE LA RECEPTIE CAND PE TOATE SITE-URILE UNDE SUNT POSTATA SUNT AFISATE?!
Cat despre cafea, pentru nestiutori, aparatul respectiv macina si face cafeaua pe loc. Daca draga domnule M. ati avut vreun dubiu ca produsul era vechi, trebuia sa imi cereti sa va arat ambalajul cu termenul de valabilitate. Ca sa va linistesc, sa stiti ca ati servit, la 3 lei, cafea cumparata de la Selgros cu 28 de lei/kg. Daca vroiati sa serviti cafea buna, cu 70-100lei/kg probabil ca pretul de vanzare era altul si atunci ati fi facut ochii cat cepele, la fel ca la micul dejun...
Stiu ca ati plecat cu impresia ca ati fost cumva tras in piept dar sa stiti ca nu aveti dreptate. In calitate de client niciodata nu veti fi multumit, dar daca pentru o zi ati fi de partea mea a baricadei probabil ca am discuta altfel. Nu obisnuiesc sa insel pe nimeni pentru ca stiu ce greu se castiga un ban dar nici nu pot sa investesc 10 lei si sa cheltui tot atat. Eu trebuie sa am un castig din care sa ma sustin, eu si afacerea mea.
Eu va multumesc totusi pentru comentariu. Am sa il iau pozitiv pentru ca imi pare bine ca ati fost multumit de partea de care v-ati folosit mai mult. Pt mine asta e cel mai important. Va doresc toate cele bune.
Lorena Faur
NB Faur Lorena este (sau a fost) reprezentant al unității
@Faur Lorena: Pe AmFostAcolo nu acceptăm postarea în clar a informaţiilor cu caracter personal (nume, numere de telefon, adrese de mail, etc). De altfel, acest lucru este interzis și de către legislația în vigoare. Am editat dreptul Dv. la replică în consecință.
@Faur Lorena: 1. Eu sunt domnul B nu sunt M.
2. Ma refeream la tarifele de mic dejun din restaurant.
3. Nu ma priveste ca ati ales o sursa proasta de cafea-este efectiv optiunea dumnevoastra si nu am obligatia ca si client sa o inghit si sa si tac.
4. Am plecat cu impresia... ? Gresit doamna! Am plecat convins de ceea ce am afirmat. Incercati totusi sa ridicati calitatea tuturor serviciilor la 3 stele sau nu le mai oferiti.
5. Partea baricadei - doamna cei doi M. creaza baricadele pe care dumneavoastra cosiderati ca le duceti. Pe de alta parte nu cred ca va doriti vreodata sa stati in locul meu sau al doamnei B.
6. Vad ca s-a editat partea neplacuta antisemita a mesajului - spre binele dumneavoastra - nu ati fi facut fata la asemenea baricada inalta.
7. Imi multumiti pentru comentariul facut? Cu placere! Ati facut de asa natura incit imi pare rau ca am pierdut 7 nopti avind in vedere ca pe parcursul mesajului postat m-ati jignit de 2 ori si m-ati si botezat.
As fi inteles revolta in situatia in care as fi plecat fara sa platesc si lasind in urma pagube materiale insemnate - absolut din gresala s-a spart un pahar, si ne-am achitat complet de solicitari. Nu suportati critici? Schimbati baricada nene - e un domeniu in perpetua modificare. Din nefericire nu ati inteles - clietul plateste ce s-a solicitat si aveti obligatia sa-l multumiti sau sa supotati criticile si sa va schimbati.
@catballo: 1. Ah, se pare ca sunteti domnul cu crevustii si omleta de dimineata. Imi cer scuze, dar dupa aciditate puteam sa jur ca e domnul M.
2. Si aceste preturi vi-au fost comunicate si afisate.
3. Daca pana la urma ati fost atat de nemultumiti nu trebuia sa imi inghititi nici cafeaua nici serviiciile de proasta calitate. Cred ca explicatiile mele nu v-au luminat.
4. Poate ca noi, cei din turism, nu reusim sa oferim pe de-antregul servicii la nivelul clasifiicarii pt ca dumneavoastra, clientii, vreti sa le platiti succint, asa ca as putea spune ca servicii turism romanesc=calitate turisti romani. Si atunci recurgem la calea de mijloc: ele nu lipsesc cu desavarsire dar au si probleme, pe ici, pe colo, prin punctele esentiale.
5. Doi M, 2 B, 2 C etc., suntem clienti si alte cele. Nu as vre sa fiu nici in locul dv. si nici ca dv.
6. Domnul M s-a autocatalogat ca atare la plecare. Asa ca nu va victimizati.
7. Da va multumesc pt ca nu au fost numai critici, au fost si aprecieri. Nu vi-am adus jigniri. Pur si simplu credeam ca sunteti domnul M.
Acum, e alegerea fiecaruia sa arate cat de bine poate, cine e si de ce e in stare, nu? Sa stiti ca dreptul dv. la critica nu anuleaza dreptul meu la replica. Sau replica oricui la o critica trebuie luata obligatoriu ca o revolta? Unele din critici am incercat sa le demontez prin exemple, altele prin explicatii care se pare ca nu v-au luminat. Din punctul meu de vedere clientul B sau M, care o fi, a platit ce a solicitat exact la preturile convenite. Cat despre obligatia de a multumi clientul..., asta depinde si de client. Lasati impresia pana la urma ca replica mea la critica dv. va face sa va para rau de saptamana petrecuta la mine si nu altceva! Criticile am invatat sa le suport iar de schimbat se va schimba ceva cand se va schimba si atitudinea clientului fata de el insusi si fata de prestator.
NB Faur Lorena este (sau a fost) reprezentant al unității
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)