ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 11.08.2017
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Crasna [GJ]
ÎNSCRIS: 11.08.17
STATUS: UCENIC
LUNA
AUG-2017
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 1 MIN

Drept la replică

DREPTUL la REPLICĂ se referă la următorul articol (încărcat anterior pe sait):
TIPĂREȘTE

Drept la replica pt Manolo Craiova 2014.

Este normal ca o pensiune sa aibă personal si da, noi eram acolo dar nu va urmarea nimeni

din câte îmi aduc aminte faceți parte din clienții care distrug chiar Dvs spuneti ca ați spart pahare (sub influența alcoolului) si era normal sa plătiți spargerile.

La fel de normal este sa plătiți si serviciile extra cazare cum ar fi pescuitul dacă prindeți peste desigur plateati pestele.

La Bucătărie nu aveți acces pt ca pensiunea are restaurant cu circuit închis adică dacă ne anuntați de dimineața pt la prânz si la prânz pt seara va facem masa in cazul asta mâncarea e tot timpul proaspăta.

PS: o pensiune Nu o casa de închiriat cum e alexsimaria cu toate dotările de acolo cu munca titanica de numai de a întreține, nu poate fi data la cheie pt oricine sa facă ce vrea sa bea, sa spargă sa distrugă.

Deranjant ar fi si lipsit de respect si pt ceilalți clienți.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de Raluca m in 11.08.17 19:13:42
Validat / Publicat: 11.08.17 20:44:10
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în CRASNA [GJ].

VIZUALIZĂRI: 847 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Raluca m); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2699 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

giuliani
[13.08.17 01:16:23]
»

Mie nu mi se pare normal ca un client sa plateasca atunci cand sparge un pahar, fiindca prin orice consumatie acep pahar este platit automat, practic prin pretul pt care dvs ca pensiune il practicati va asumati anumite pierderi.

Nicaieri in vest nu te contorizeaza cineva asa ceva; esti client, daca ai spart un pahar banii aia se recupereaza dintr-o bere pe care o consumi la bar/restaurant.

As obliga astfel de proprietari sa faca un fel de training la locatii asemanatoare din vestul Europei, mi se pare de-a dreptul jignitor sa te oblige la plata unui pahar care costa 5 lei.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Raluca mAUTOR REVIEW
[13.08.17 12:50:09]
»

@giuliani: domnul meu nu e vorba de a plăti un pahar, e vorba de a distruge de a sparge pahare in piscina si implicit de a crea o situație neplăcuta si pt ceilalți turiști prezenți când un grup e sub influența alcoolului.

Deci dc nu cunoasteti situația nu "ne mai școliți prin vestul Europei " pe noi proprietarii, mai luați si clienții la un training de comportare.

Oricum astfel de situații se întâmpla... oriunde in lumea asta... trecem peste.

Eu va aștept cu drag sa ne treceti pragul


NB Raluca m este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
giuliani, Raluca m
Alte articole din această RUBRICĂPensiunea Alex și Maria:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.046542882919312 sec
    ecranul dvs: 1 x 1