ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.07.2018
DE Cris
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Brașov
ÎNSCRIS: 12.04.08
STATUS: SENATOR
DATE SEJUR
MAY-2018
DURATA: 1 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
98.33%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 32 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 9 MIN

Hotel Otopeni - perfect pentru tranzit

TIPĂREȘTE

Primul contact cu hotelul Otopeni l-am avut în vara lui 2015, când am avut nevoie de o parcare pe termen lung în care să lăsăm mașina pe perioada vacanței. Am fost foarte mulțumiți atunci, prețul a fost unul convenabil, transferul la și de la aeroport s-a făcut prompt și în condiții foarte bune.

Când în acest an am aflat că avionul spre Antalya este programat la ora 7 și că la 5 dimineața trebuie să fim în aeroport (ulterior ora de plecare s-a schimbat din 7 în 8, adică tot devreme), am hotărât că ar fi mai bine să dormim la Otopeni în noaptea dinaintea plecării, pentru a nu ne strica parțial prima zi de vacanță din cauza oboselii. Cum hotelul Otopeni era prima noastră opțiune pentru parcare pe termen lung și cum știam de la un prieten că este ok și din punct de vedere al cazării, am intrat pe site-ul lor pentru a vedea întâi prețurile. În luna mai au avut o ofertă specială, o noapte de cazare pentru două persoane și 5 zile de parcare, 200 lei, pentru fiecare zi suplimentară plătindu-se în plus câte 10 lei. Mi s-a părut convenabil, așa că nici nu am mai căutat altceva.

Pe site-ul hotelului era afișat numărul de telefon, așa că am făcut rezervarea telefonic și totul a decurs foarte repede. Persoana care a răspuns a fost foarte amabilă, mi-a cerut numele și numărul de telefon, m-a întrebat data la care sosim, numărul zilelor de parcare, numărul mașinii și cam atât. Am sunat pentru rezervare cu destul de mult timp înaintea plecării, așa că am întrebat dacă este nevoie să dau un avans, dar mi s-a spus că nu este nevoie. Cum știam că vom pleca din Brașov după serviciu și după ce terminam cu pregătitul bagajelor, am anunțat că vom ajunge târziu, pe la 22.30, poate chiar 23, pentru că nu doream să creadă că nu mai mergem, mai ales că nu plătisem avans. La fel de amabilă domnișoara mi-a spus că nu este nici o problemă, că ne așteaptă indiferent de ora la care ajungem și că ne va suna cineva cu o zi înainte pentru a confirma rezervarea.

Hotelul Otopeni nu este greu de găsit, este exact lângă hotelul Rin, având gard comun cu acesta. Pe partea dreaptă a drumului cum vii dinspre Brașov spre București este, la un moment dat un indicator către Rin. Se intră pe un drum mai îngust care duce până în fața barierei de la poarta hotelului. Însă cu câțiva metri înainte, din acest drum se mai desprinde unul, care duce în curtea hotelului Otopeni (există indicator la bifurcație). Dacă ratați bifurcația nu e problemă, noi în 2015 am văzut parcare și am intrat după ce paznicul a ridicat bariera. Abia după ce am ajuns în curte și am văzut că e hotelul Rin ne-am dat seama că nu este parcarea pe care o căutăm. :) Dar, îndrumați de paznic, am ajuns în curtea alăturată, cea a pensiunii și hotelului Otopeni.

Acum am nimerit fără probleme, deși se lăsase noaptea. Am găsit loc liber în parcare, am lăsat mașina și am mers să căutăm recepția.

Deși curtea nu este chiar așa de mare, sunt totuși 3 clădiri: una mai mică, în care am înțeles că este pensiunea Otopeni și două corpuri identice, una vizibil mai nouă decât cealaltă, ale hotelului Otopeni. Cum este un hotel de tranzit nu eram singurii oameni din curte la acea oră (am ajuns pe la 22.45), așa că i-am urmat pe ceilalți și am ajuns și la recepția care se află în corpul vechi al hotelului, la parter.

Am intrat într-un hol micuț, în capătul căruia era recepția. Deși ora era destul de târzie, la recepție era coadă, am avut în jur de patru persoane înaintea noastră. Cât am așteptat am stat pe fotoliile aflate în hol, am mâncat câte o bomboană din bombonierele aflate pe masă și, când ne-a venit rândul (nu am așteptat prea mult), am mers la recepție, am plătit 230 de lei pentru noaptea de cazare și 8 zile de parcare, am fost întrebați la ce oră trebuie să fim la aeroport. După ce i-am spus ora 6, domnul ne-a întrebat dacă plecăm cu transferul de 5.45 sau cu cel de la 6. Am ales să plecăm la ora 6 de la hotel, știind că la acea oră nu este trafic prea prea mare, caz în care ni s-a spus că vom face maxim 6-7 minute până la aeroport. Ne-a mai informat că dimineață plecarea va avea loc din fața recepției și ne-a dat cheia de la cameră, spunându-ne că aceasta este situată la parter, în corpul nou al hotelului, ultima ușă pe dreapta.

Clădirea în care am stat este compusă din parter și 3 etaje, intrarea făcându-se printr-un capăt al acesteia, unde se află și scările de acces către etajele superioare. Am intrat în clădire, scările sunt în față și în dreapta era o ușă care desparte holul de acces către camere de scări (protejând astfel camerele de zgomotul inevitabil într-un hotel de tranzit).

După cum am mai spus clădirea este nouă și asta se vede încă de pe hol. Acesta este bine luminat, are pe jos parchet, iar ușile sunt dispuse și pe o parte și pe cealaltă a lui, astfel încât camerele de pe partea dreaptă au vedere către curte și către hotelul Rin, celelalte având vedere în spate.

Camera pe care am avut-o este micuță, însă pentru o cazare de tranzit nici nu ai nevoie de mai mult. Am intrat întâi într-un hol micuț, pe care erau un cuier și o oglindă. De cuier erau atârnate și două umerașe. Din hol am intrat în cameră, care deși era mică ne-a oferit tot confortul necesar pentru noaptea petrecută acolo: parchet pe jos, două paturi twin lipite, noptiere, veioze, un mic birou cu scaun, pe care am găsit pahare, un televizor LCD măricel montat pe perete și o băncuță pentru bagaje.

Lenjerii albe impecabile, papuci de casă, prosoape și consumabile pentru baie (gel de duș și șampon), prize amplasate lângă pat, plasă de tânțari la geam, geamuri termopan care protejau de zgomot (hotelul este, totuși, amplasat în apropierea aeroportului) și aer condiționat.

Baia nu este nici ea prea mare însă și aici am avut tot ceea ce ne-a trebuit: apă caldă non stop, cabină de duș, uscător de păr și, cel mai important, curățenie desăvârșită. Și aici este totul nou și asta se vede.

Ușile de la camere (de la toate camerele de pe holul nostru) erau, evident, noi, se închideau bine, însă erau toate cu urme de găuri, de parcă au montat clanțele, pentru ca apoi să le mute câțiva centrimetri lângă. Dar asta o spun doar ca aspect, pentru că acest lucru nu deranjează cu absolut nimic.

Acum despre zgomotul care se aude din cameră... este un hotel de tranzit, la care lumea vine și pleacă la ore diferite, inclusiv noaptea. Nu este un hotel conceput pentru un sejur, pentru vacanță. Este normal să se mai audă noaptea zgomot de trolere trase pe parchet, în rest ține de ghinionul de a nimeri persoane fără bun simț care vorbesc tare pe holuri, în toiul nopții. Până la urmă și într-un hotel în care îți petreci vacanța poți nimeri vecini care strigă și vorbesc tare noaptea pe holuri. Noi nu am nimerit astfel de oameni necivilizați, am auzit într-adevăr noaptea (doar pentru că mă trezisem cu câteva minute înainte) oameni care treceau cu bagajele pe hol, dar nu se auzea decât zgomotul roților de la valize, care nu m-ar fi trezit dacă dormeam.

Cât despre zgomotul produs de avioanele care aterizează, cred că acesta se aude din camerele care au vedere în spate, nu spre Rin, unde am avut noi. Acolo este culoar de aterizare și este posibil să se audă avioanele, dar și să se vadă, ceea ce oferă un adevărat spectacol, după mine. Noi am stat seara până târziu în curte, în capătul clădirii și am admirat avioanele la aterizare. La 10-15 minute cobora câte unul și erau atât de jos încât aveai impresia că va atinge vârful copacilor. După cum am spus, pentru mine, a fost un adevărat spectacol. :)

Transferul către aeroport a decurs rapid, în condiții foarte bune. La ora 6 fără cinci microbuzul era în fața recepției, toți cei care plecam eram deja acolo (am fost 6 persoane), ni s-au încărcat repede bagajele și în cinci minute coboram în fața terminalului pentru plecări al aeroportului. Microbuz frumos, confortabil și un șofer/însoțitor amabil.

Ni s-a dat numărul de telefon și ni s-a spus ca la sosire să sunăm imediat ce ne luăm bagajele și să mergem tot la terminalul plecări pentru a fi preluați. Noi nu am avut bagaje multe, așa că nu am avut probleme să mergem de la sosiri la plecări. Se poate însă ca acesta să fie un disconfort pentru cei cu bagaje multe și grele, așa că acest lucru trebuie discutat înainte cu cei de la hotel, probabil există soluții pentru astfel de cazuri. Am luat bagajele în jurul orei 23, am sunat, am mers prin aeroport până în terminalul plecări și în cinci minute a venit microbuzul și ne-a luat. Ne-a lăsat în curte, ne-am luat mașina care a stat în siguranță în parcarea păzită și am plecat spre casă.

Concluzie
Nouă hotelul Otopeni ne-a plăcut mult și îl vom alege în continuare fără ezitare dacă vom avea nevoie de cazare lângă aeroport. Prețul de 230 lei care a inclus o noapte de cazare pentru 2 persoane și 8 zile de parcare mi s-a părut unul corect. Condițiile de cazare au fost foarte bune (repet, pentru un hotel de tranzit, cu tot ce înseamnă el), curățenie, personal amabil, transfer rapid la și de la aeroport, parcare păzită pentru mașină cât noi am fost în vacanță.

Singurul lucru deranjant, peste care am trecut fără probleme, dar pe care trebuie să îl menționez pentru cei mai sensibili este un miros puternic de canalizare într- anumită zonă a curții, mai exact între cele două clădiri ale hotelului. Erau acolo și ceva pompe cred, care făceau zgomot. Când am mers spre clădirea în care am primit camera și am simțit acel miros în curte, m-am temut că se va simți și în cameră. Dar nu a fost așa, nici în cameră, nici pe holul către aceasta nu se simțea miros de canalizare și nici nu se auzea zgomot de la pompe. Mirosul se simțea strict într-o anumită zonă a curții și atât.

Deci eu recomand hotelul Otopeni atât celor care au nevoie de o cazare bună și ieftină lângă aeroport cât și celor care au nevoie doar de parcare pe termen lung și de transfer la și de la aeroport. Noi am încercat ambele variante și am fost foarte mulțumiți, așa că vom apela fără ezitare la serviciile lor și pe viitor.

Vacanțe plăcute tuturor și zboruri line! :)


[fb]
---
Trimis de Cris in 07.07.18 09:46:48
Validat / Publicat: 07.07.18 10:24:23
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BUCUREȘTI.

VIZUALIZĂRI: 1549 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

17 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Cris); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Hotel Otopeni - corpul nou, cameră parter
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 38000 PMA (din 40 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 32.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    17 ecouri scrise, până acum

    Dan&Ema
    [07.07.18 10:38:03]
    »

    @Cris: Start vot! ????

    CrisAUTOR REVIEW
    [07.07.18 10:52:51]
    »

    @Dan&Ema: Mulțumesc frumos, Dan!

    Vacanțe frumoase și relaxante vă doresc!

    crismis
    [07.07.18 11:05:53]
    »

    @Cris: Wow! Chiar foarte bun raportul calitate/pret, având în vedere toate facilitățile pe care le oferă: cazare, parcare pe termen lung, transfer la aeroport! Chiar, au și restaurant?

    Noi am încercat mai multe variante în Otopeni, căci în ultima vreme s-a tot nimerit să zburăm la primele ore ale dimineții. Despre Casa Topârceanu țin minte că am povestit mai demult, despre Angelo (acum se cheamă altfel, îmi scapă pe moment) și Rin știe toată lumea (recunosc că astea 2 mi se par cam scumpisoare pt o noapte de tranzit, nu stau acolo decât când plătesc alții), iar despre alte 2 variante n-am apucat încă să scriu.

    Oricum, Otopeni ăsta mi se pare deocamdată cel mai tare, și-așa mă enervez de fiecare dată când trebuie să lăsăm mașina în parcarea pe termen lung din aeroport: trebuie să cobori și să inspectezi singur dacă au locuri, înainte de a trece de barieră (n-au fost în stare să monteze la intrare un afișaj-ceva, cum vezi prin alte locuri), trebuie să iei fisa aia cu tine, ca la întoarcere să nu bați de două ori drumul până la mașină și înapoi, căci se plătește numai la ghereta de la intrarea în parcare dinspre aeroport (ca să nu mai zic că aici acceptă doar cash, pe geam e dintotdeauna un afiș: "Ne cerem scuze, dar azi nu se pot efectua plăți cu cardul!")

    CrisAUTOR REVIEW
    [07.07.18 11:23:28]
    »

    @crismis: Uite că dacă nu am avut nevoie de restaurant am uitat să-l menționez.

    Da, au și un restaurant la parterul clădirii în care se află recepția. Acesta este deschis între orele 15 și 22, iar cei care pleacă mai târziu dimineața pot achiziționa micul dejun contra sumei de 20 lei/persoană, însă acesta se servește doar de la ora 8 până la 11.

    Sincer și nouă ni s-a părut super ok raportul calitate preț și în 2015, când am folosit doar parcarea și transferul și acum, când am și dormit o noapte.

    În 2015 am fost singurii turiști pe transfer și la dus și la întoarcere și a plecat microbuzul cu noi imediat după ce am lăsat mașina.

    Mi-a plăcut și că au ceva umbră de la copaci, așa că mașina nu a stat în plin soare o săptămână.

    Aici, la hotel Otopeni, se poate plăti atât cash cât și cu cardul, oamenii au fost tare amabili și condițiile de cazare chiar bune.

    Michaell
    [07.07.18 13:22:08]
    »

    @Cris: Bine de stiut - pt data vitoare.

    De data aceasta, noi am optat pt hotel Herastrau. Sper sa avem aceleasi cuvinte de lauda... !?

    CrisAUTOR REVIEW
    [07.07.18 13:31:38]
    »

    @Michaell: Nu am auzit nimic despre hotel Herăstrău, sper să fie bine.

    În schimb hotelul Otopeni nouă ni s-a părut chiar ok pt cele câteva ore de somn înainte de plecare. Deci, da, este de reținut, zic eu.

    O familie cu care ne-am împrietenit în vacanță a stat la Casa Românească, undeva mai aproape de aeroport. Și ei erau mulțumiți de cazare.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Michaell
    [07.07.18 13:51:41]
    »

    @Cris: Ai dreptate... si eu sper... -

    Dealtfel nici aici pe site nu am gasit vre-o parere despre noua noastra destinatie. Vom trai si vom vedea.

    In ultimii ani am incercat mai multe hoteluri in Bucuresti si pot sputne ca despre majoritatea dintre ele am doar cuvinte de lauda.

    Ajungem cu cursa tirzie in Bucuresti si de data acesta am vrut sa fie ceva linistit si nu in centru. In plus sunt si eu curios sa cunosc odata acesta zona a orasului atit laudata ca fiind una din cele bune si selecte ale Bucuresti-ului.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    CrisAUTOR REVIEW
    [07.07.18 14:02:42]
    »

    @Michaell: Am căutat și eu hotelul vostru, de curiozitate. Are notă măricică pe booking, iar cadrul natural îmi place mult.

    Nu este un hotel de tranzit, ci unul în care parcă merită să zăbovești puțin. Eu cred că ai ales bine.

    Vacanță frumoasă și sper să ai timp ca la întoarcerea acasă să ne povestești cum a fost hotelul.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Michaell
    [07.07.18 15:34:39]
    »

    @Cris: Multumesc. Sper si eu acelasi lucru.

    krisstinna
    [07.07.18 17:31:58]
    »

    @Cris: Mie mi se pare o cameră normală, perfecta din punctul meu de vedere, eu sunt pitică și bătrână, n-am nevoie de spațiu prea mult

    Plus că domnul C își “întinde” lucrurile și obiectele peste tot, deci o cameră mare mă obosește, alerg prea mult pentru a face ordine.

    Aș putea sta și intr-un concediu acolo, nu m-ar deranja

    Ce nu înțeleg eu este de ce oamenii își cară valizele in cameră pentru ca dimi să le tragă după ei. Nu le pot lăsa in mașină, nu e sigură parcarea? Mă-ntreb și eu ca o babă ce sunt

    Bună alegere ai făcut!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    CrisAUTOR REVIEW
    [07.07.18 17:52:37]
    »

    @krisstinna: Camera este mai micuță decât una normală. Ca dimensiune categoric nu m-ar deranja nici pe mine pentru o vacanță. Însă fiind o cameră micuță nu are loc pt dulap. Acesta este inutil, după mine, într-un hotel de tranzit, dar nu aș rezista fără el într-o vacanță de 7 zile.

    Și noi am lăsat valizele în mașină peste noapte, am avut pregătit de acasă un rucsac pt scurta oprire la acest hotel.

    Dar nu toată lumea vine cu mașina, la câte mașini erau în curte, comparativ cu locurile de cazare, înclin să cred că sunt destule persoane care vin cu microbuzul sau cu trenul.

    Am văzut că hotelul oferă, contra sumei de 50 lei, transfer de la/la Gara de Nord, deci sunt și turiști care ajung așa la Otopeni.

    Acum, din câte am văzut există și o cameră pentru bagaje lângă recepție, ar fi mai ușor să lase bagajele acolo decât să le care pe scări pt câteva ore. Dar unii oameni se simt, probabil, mai confortabil să își țină bunurile lângă ei.

    adrianaglogo
    [08.07.18 13:16:44]
    »

    @Cris: Si noi folosim parcarea asta cand plecam cu avionul si suntem foarte multumiti. In martie, dupa ninsoarea aia de pomina, am avut surpriza sa gasim masina curatata de zapada.

    Noi chiar ne amuzam ca nici nu o s-0 mai gasim printre nameti. Cand a venit sa ne ia de la aeroport, baiatul si-a cerut scuze ca a intarziat... cinci minute!

    CrisAUTOR REVIEW
    [08.07.18 14:00:13]
    »

    @adrianaglogo: Mă bucur să aud că și voi ați fost la fel de mulțumiți și îți mulțumesc că mi-ai confirmat, prin ecoul tău, impresia pe care mi-am făcut-o despre serviciile celor de la hotelul Otopeni.

    De fapt, fiind atât de mulțumiți în 2015 de serviciile lor (parcare și transfer), chiar dacă au trecut doi ani, nu i-am uitat și au fost prima și singura noastră opțiune.

    Oricum eu îi felicit pentru faptul că au înțeles că un client mulțumit este unul care se va întoarce și altădată. Noi sigur o vom face!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    mishu
    [08.07.18 21:33:58]
    »

    @Cris: O buna recomandare, felicitari, votat cu mare drag.

    CrisAUTOR REVIEW
    [08.07.18 22:06:13]
    »

    @mishu: Mulțumesc frumos! ????????

    elviramvio
    [09.07.18 10:46:50]
    »

    @Cris:

    O foarte bună recomandare în special pentru parcare. Mor de ciudă când văd câte maidane sunt şi primăriile Otopeni şi Bucureşti nu le închiriază temporar de la proprietari şi să facă nişte parcări cu pază şi un preţ decent.

    CrisAUTOR REVIEW
    [09.07.18 18:05:59]
    »

    @elviramvio: Prin Otopeni mai sunt câteva parcări private, dar contează și distanța față de aeroport, ce tip de transfer oferă (sunt care au transfer doar la anumite ore stabilite de ei) și, nu în ultimul rând prețul.

    Însă categoric ar putea să se facă mai multe, cu cât concurența ar fi mai mare cu atât ar crește și calitatea serviciilor, zic (sper) eu.

    Chiar dacă în 2015 am ales strict pe baza prețului oferit, faptul că transferul s-a făcut imediat după ce am parcat mașina, că ne-au luat de la aeroport imediat ce am sunat ne-a făcut să revenim și să îi recomandăm.

    Mulțumesc frumos pentru ecou, vacanțe frumoase îți doresc!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adrianaglogo, crismis, Dan&Ema, elviramvio, Michaell, mishu
    Alte impresii din această RUBRICĂOtopeni Hotel [Otopeni]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.12745213508606 sec
    ecranul dvs: 1 x 1