GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Hotelul nu merita nici 3 stele, nici chiar dupa standerdele tunisiene.
Noi mai fusesem si in Hammanet la Sol Azur/Bel Azur, si ne-am spus sa ca daca la 3/4 stele au asa conditii bune, atunci la 5 stele va fi super.
Nici vorba.
Sucurile erau doar la dozator. Dimineata mancare putina si relativ slabuta. Seara se mai salva putin cu fructele, dar tot slabut.
camera era relativ curata.
Piscina frumoasa, desi nu prea mare.
Nu-si merita tariful. Este un hotel de evitat.
Trimis de Jonica76 in 29.06.08 14:07:50
12 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Jonica76); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 35.86069500 N, 10.61616000 E - neconfirmate încă
ECOURI la acest review
12 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Jonica,
Esti sigur ca raportul calitate-pret este incorect? Din cate stiu, hotelul se vinde si last minute la preturi care n-au legatura cu pretentiile tale. Hotelul are 5*, si nu sucul de la dozator, mancarea buna/rea sau curatenia il fac de 3*. Stelele se dau dupa criterii care n-au legatura cu ceea ce reclami tu. Din cele povestite de romanii veniti aici, hotelul, chiar daca nu e de calitatea lui Vincci Lella Baya, este unul bun. Daca vrei sa te simti aici ca la Jumeirah o sa-ti fie imposibil. Ar fi trebuit sa "reduci motoarele" in privinta hotelului si sa te bucuri (poate chiar ai facut-o) de un sejur intr-o tara deosebit de interesanta.
Da, sunt sigura, mai ales ca daca ai citit postul meu am avut termen de comparatie cu alt hotel din Tunisia.
Nu am fost la last minute, din pacate a fost o excursie planificata si platita cu 2 luni inainte, si la fel de mult asteptata.
Cred ca stiu sa fac diferenta intre un mobilier vechi si unul noi, intre 2 sau 10 feluri de mancare expuse, etc.
Poate esti amabil sa-mi explici de ce acel hotel merita 5 stele.
Si in fond ce ti se pare tie incorect ca am avut pretentii mai mari de la un hotel de 5 stele comparativ cu unul de 3/4 stele?
Nu era interesant daca ai luat sejurul in avans cu doua luni sau last minute. Ceea ce iti spuneam este ca un hotel de 5* care se vinde last minute la pretul ala nu este unul susceptibil a fi cel mai bun. Asata nu inseamna ca automat este asa cum l-ai descris tu. Pt. Catalin Botezatu hotelul a fost bun si si-a lansat o colectie aici in urma cu vreo 3 ani; si pt. Stefan Carje si echipa TVR hotelul a fost tot asa. Ei nu aveau nimic de obiectat. Si ei si cei care au facut o analiza corecta a hotelului s-au simtit bine aici. De ce ar fi de evitat? Sau de ce merita 5*? Asta e o cu totul alta discutie care nu-si are locul aici.
In fond pe tine cu ce te deranjeaza parerea mea? Ai ceva interes personal in acest hotel? Ce te face sa crezica nu am facut o analiza corecta?
Poate de cand am fost noi si pana au fost cei enumerati de tine (dintre care chiar nu ma impresioneaza deloc mentionarea lui Botezatu) hoteul a fost renovat sau s-au mai facut modificari.
Eu imi mentin parerea, indiferent cat ma vei contrazice tu si in continuare.
N-ar fi deloc rau sa am un interes, dar sauditii nu vor sa ma ia asociat. Nu ma deranjeaza opinia ta care, chiar daca zugraveste hotelul cat se poate de exagerat, este binevenita pt. ca nu toti trebuie sa ne aliniem unei singure pareri. Ti l-am mentionat pe Botezatu nu ca sa te impresioneze (nici pe mine nu ma impresioneaza), ci ca sa te puna pe ganduri; daca unul care putea alege orice hotel a ales Orient, asta ar putea insemna ca descrierea ta este departe de realitate. Atat
This place is advertised as 5 stars. Be warned that this system is not consistent across the globe. In european standards it is maybe 2-3 stars so don't expect any luxury in any way. But this isn't the main problem. The staff were nothing short of rude, patronising and unhelpful, even the manager. The cleaners ordered us out of our room when they wanted to clean it and woke myself and my wife to stock the minibar at 7am! We felt unwelcome and would recommend staying in any hotel other than this one.
Opinie de pe travel. yahoo. com
Spune-le si la aia de Botezatu, poate isi vor schimba opinia.
PS: Tu ai stat la acest hotel?
Credeam ca aici sunt opiniile celor care scriu nu ale altora. Doar pt. ca sunt pe yahoo nu le da si greutate. Am vazut si occidentali care seamana ca doua picaturi de apa cu unii romani. Asa ca nu ma mir. Ramai cu parerea ta, ca nu deranjeaza pe nimeni.
Pe tine de ce te-a deranjat? Tu ai fost la acest hotel?
Ce m-a deranjat? Pai sa-ti spun. Eu, cunoscand hotelul, pot sa fac diferenta intre exigenta si fite. Dar cititorul care nu a cunoscut acelasi lucru te poate asculta chiar atunci cand are de ales intre Orient Palace si un altul mai slab. Aratand realitatea, nepartinitor (nu apreciez deloc agentia care-l promoveaza), potentialul turist mai are sansa de a opta pt. un sejur frumos. Cred ca unele "nemultumiri" ar trebui tinute ascunse. In fond, daca esti asa de sigura ca ai dreptate, de ce nu mergi la OPC sa faci o reclamatie? Poate si pt. ca acolo vorbele goale nu probeaza nimic, iar opiniile citite, nu traite nu se pot constitui in dovezi ale afirmatiilor tale. Aici e mai simplu, nu-i asa? Nu conteaza ca una scriu eu si alta citesti/intelegi tu. Daca e asa, nu-ti ramane decat sa scrii in continuare. Eu am iesit si te las sa scrii cat vrei; dar fara sa-ti mai raspund. E complet inutil.
Nu vad vreun review scris de tine la acest hotel, daca intr-adevar il cunosti.
Probabil e la moda sa acuzi pe cineva ca are fite, nu ma simt oricum vizata. Daca citesti primul meu post cu atentie spuneam ca poti gasi conditii incomparabil mai bune la hoteluri clasificate cu mai putine stele, si pretul este putin mai mic.
De ce sa fac reclamatie? Puteam sa mergem tot unde am fost si anterior in Hammamet; noi am vrut o schimbare, desi o preferam in bine, nu in rau.
Da, oare cum si-ar putea cineva permite sa detracteze acest hotel minunat cand la check out la 4 dimineata au fost obligati sa plateasca convorbiri telefonice facute din camera - pe lista apareau doar prefixe de tari arabe si in plus de asta au fost obligati sa plateasca si minibarul care le fusese golit in ultima de zi de catre femeia de servici?
Rusine acestor oameni care isi permit sa spuna ceva rau despre un hotel de 5 stele, nestiind, evident ca acesta este comportamentul obligatoriu la un hotel de astfel de contitie.
Oameni buni, eu in decembrie trecut mi-am platit o excursie in Tunisia la un hotel de 3 stele si supliment de masa festiva. Inainte sa plec mi s-a oferit in aceeasi bani cazare si masa festiva inclusa la Orient Palace! Nu vi se pare ciudat? Fireste ca am refuzat deoarece stiam locatia acestui hotel care este in camp intre constructii neterminate!
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2012 Ideal pentru odihna — scris în 13.02.14 de OrbanAnita din SATU MARE - RECOMANDĂ
- Oct.2011 Un sejur acceptabil — scris în 08.07.12 de Dorotea din CLUJ NAPOCA - nu recomandă
- Sep.2010 Incalificabil... — scris în 06.10.10 de florin0371 din BUCURESTI - nu recomandă
- Jun.2010 Un hotel frumos, dar nu pe masura asteptarilor — scris în 02.07.10 de Noa din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Nov.2009 O experienta placuta, dar nu de 5 stele — scris în 16.12.09 de ancamariagadea* din CONSTANTA - RECOMANDĂ
- Sep.2009 Pe alte meleaguri... — scris în 18.11.09 de baypkee din BUCURESTI - RECOMANDĂ
- Aug.2009 O intalnire cu oameni neasteptat de frumosi in gest — scris în 07.09.09 de alex petrescu* din TIMISOARA - RECOMANDĂ