Orient Palace / SOUSSE

LOCALIZARE:
La 2 km de centrul orasului Sousse si la 4km de complexul turistic Kantaoui.
FACILITĂŢI:

Orient Palace / SOUSSE - impresii și recomandări

• [de ARHIVAT]
    • IULIE, 2012
    • trimis de: OrbanAnita JUNIOR — în 13.02.14

Ideal pentru odihna

Buna... Am fost in Tunissia la L'orient Palace in luna Iunie. Hotelul este dragutz de 5 stele care conform standardelor noastre ar primii 3 :D. Camerele erau frumoase, destul de spatioase si curate. In fiecare a 2-a zi se facea curat. Privelistea era catre mare si piscina hotelului. Piscina era superba, o parte adanca pentru inot iar cealalta parte pentru jocuri sau odihna. Plaja avea nisip fin dotate cu sezlog-uri "gratuite'' si multe umbrelute. Marea curata doar in primele 2 zile:(, [...] — vezi review [+14 poze]
    • OCTOMBRIE, 2011
    • trimis de: Dorotea JUNIOR — în 08.07.12

Un sejur acceptabil

Am fost cu sotul in luna octombrie, mare gresala. Temperatura nu a urcat peste 23 de grade si am prins si zile cu furtuni. Hotelul a fost destul de ok, se facea zilnic curatenie chiar ne stresau cameristele. Atunci cand au fost vijeliile asa tare se auzea in camera din cauza ca usa de la balcon nu se inchidea bine. Mancarea mie nu mi-a placut si asta din cauza ca eu sunt mai sensibila. Toata parca avea acelasi gust. Da nu a fost o problema ca mancam paine cu unt si mai gaseam eu una alta pe [...] — vezi review [+11 poze]
    • SEPTEMBRIE, 2010
    • trimis de: florin0371 JUNIOR — în 06.10.10
    • VIZUALIZĂRI: 1927

Incalificabil...

Am fost la acest hotel in perioada 22-29 Septembrie si cuvantul de ordine, asa cum scrie si in titlu, este "incalificabil"! A fost cea mai mare dezamagire pe care am trait-o in materie de conditii de cazare raportandu-ne la pret si categorie oficiala (5 stele) ! problema cea mai mare este ca agentiile noastre, inclusiv cea a noastra care a cumparat de la Best Reisen habar nu au despre conditiile concrete de cazare din aceste hoteluri si, evident, nu avertizeaza turistii asupra diferentelor [...] — vezi review [+9 poze]
    • IUNIE, 2010
    • trimis de: Noa SILVER — în 02.07.10

Un hotel frumos, dar nu pe masura asteptarilor

Satula de Europa, am ales Tunisia dornica sa cunosc si o alta civilizatie. Hotelul mi-a fost recomandat de agentia de turism, dar desi acesta este cotat la 5 stele, in realitate eu nu i-as da mai mult de 3 in special in privinta aspectului camerei: mobilierul este vechi, coscovit, tavanul patat de o inundatie recenta. La o privire mai atenta, baia nu era atat de curata asa cum te-ai astepta sa gasesti la 5 stele, gresia invechita, patata si as putea continua. Pe drumul de la aeroport spre [...] — vezi review [+8 poze]
    • NOIEMBRIE, 2009
    • trimis de: ancamariagadea* PREMIUM — în 16.12.09

O experienta placuta, dar nu de 5 stele

Hotelul este situat intre Sousse si Port El Kantaoui. Este un hotel linistit pentru ca nu se afla chiar la strada si nici in mijlocul tumultului orasului, ca multe altele. Nu este un hotel de 5*, eu i-as da 3*+, maximum 4*, insa raportul calitate pret este unul foarte bun. De aici pana in Sousse faceti pe jos 30 minute, iar cu taxiul 5 minute si va costa aproximativ 3 dinari. Pana in Port El Kantaoui faceti putin mai mult pe jos si cred ca merita mult mai mult taxiul (3-4 dinari). Cum iesiti [...] — vezi review [+11 poze]
    • SEPTEMBRIE, 2009
    • trimis de: baypkee SILVER — în 18.11.09
    • VIZUALIZĂRI: 2063

Pe alte meleaguri...

Arviv - Tunisia Am fost in Tunisia in luna septembrie a anului 2009 unde ne-am simtit extraordinar. Am fost cazati la hotel Orient Palace, din Sousse, unde a fost ok... cu mici reprosuri. Trecand peste asta, a fost cat de cat obositor deoarece am fost in faimoasa excursie in Sahara unde am vazut unele dintre cele mai frumoase peisaje din viata mea pana acum. Am fost profund inpresionata de Lacul CHOTT EL DJERID, apoi de oaza din Chebika. Am vizitat aproape toata Tunisia intr -o saptamana, [...] — vezi review [+32 poze]
    • AUGUST, 2009
    • trimis de: alex petrescu* UCENIC — în 07.09.09

O intalnire cu oameni neasteptat de frumosi in gest

Desi sunt un turist neconventional (nu am dorit sa ajung intr-o tara araba din Africa pentru a distinge riguros intre "stelele" unui hotel), nu ma pot abtine sa nu remarc mai intai faptul ca acest hotel asigura tot ce-i important confortului sufletesc si fizic noului sosit aici: buna cuviinta si solicitudinea personalului hotelier, eleganta spatiului ambiental, generoasa bucatarie tunisiana etc. Mai ales, sunt uimit de oamenii desoperiti in Tunisia: calzi, gata sa te intampine cu bucurie [...] — vezi review
    • AUGUST, 2009
    • trimis de: rodicaloghin UCENIC — în 02.09.09

Recomand Tunisia - hotel Orient Palace!

Saptamana trecuta miercuri, mai exact in 26.08.09 ne-am intors din Tunisia, hotel Orient Palace, Sousse. Am avut un sejur deosebit. Nu ne asteptam ca la oferta de pret pe care am gasit-o sa avem asemenea conditii. Sincer! hotelul foarte curat cu angajati foarte amabili, incepand de la receptioneri, ospatari, cameriste. putin mai morocanos era personalul responsabil cu saltelele si prosoapele pe plaja! acestia incepeau sa adune incepand cu ora 15. 30. probabil erau asa pt. ca era sarbatoarea [...] — vezi review [+11 poze]
    • IUNIE, 2009
    • trimis de: elle JUNIOR — în 07.07.09

Un hotel care isi merita banii

Voi incepe prin a spune ca nu sunt un turist pretentios, mie mi-a placut peste tot (si am umblat cat de cat). Nu consider ca partea de cazare este cea mai importanta intr-o excursie, ci mai degraba experimentarea si observarea culturii locale. Dar asta e doar parerea mea. Am sa redau aici exact ceea ce am scris si pe un forum, pentru ca reflecta experienta mea la Orient Palace. Receptionerii foarte prietenosi, tipa care ne-a cazat ne-a dat cadou vedere la mare, care altfel ar fi costat vreo [...] — vezi review [+3 poze]
    • IUNIE, 2009
    • trimis de: mihaela25 JUNIOR — în 22.06.09

Hotel cu conditi de 5 stele !!!

Saptamana trecuta, mai exact miercuri 17.06.09, ne-am intors din luna de miere din Tunisia, unde am fost cazati la hotelul Orient Palace in statiunea Sousse. Nu stiu daca intr-un an au facut schimbari, insa noua chiar ni s-a parut a fi un hotel destul de bun, curat si primitor, chiar ne-am intalnit cu turisti romani care veneau de la alte hoteluri unde nu le-a placut. Noi anul trecut am fost in turcia tot la 5 stele, si pot sa spun ca, conditiile sunt asemanatoare, mai bune in turcia [...] — vezi review
    • APRILIE, 2009
    • trimis de: ccc* JUNIOR — în 29.01.12

Un hotel bun

Am avut o excurie in Tunisia la acest hotel cu demipensiune. Avand cinci stele a fost totul ok, nu se compara cu alte hoteluri de 5 stele din zona dar este in regula la modul ca isi merita banii. Plusuri: -mincare pe alese si de o calitate buna, bucatarie internationala -curat cu bacsisul de rigoare - animatorii interesanti, tot felul de jocuri in apropierea piscinelor - aservicii de calitate Minusuri: -atentie la taxi ca incearca sa va pacaleasca, m-a pacalit pe mine cu vreo 20 [...] — vezi review
    • MAI, 2008
    • trimis de: wassabi JUNIOR — în 17.06.08
    • VIZUALIZĂRI: 1917

Raport pret (last minute) - calitate bun

In luna mai a acestui an (2008) am petrecut 7 zile in Tunisia, Sousse, hotel Orient Palace. Hotelul este cotat la 5 stele, dar cum clasificarile difera de la tara la tara, numarul de stele al hotelului este mai putin relevant. Hotelul arata foarte bine si la exterios si la interior. Camerele sunt ok, desi mobilierul e un pic mai vechiut. Dotarile din camere, precum si aspectul camerelor nu se ridica la cele 5 * ale hotelului (de exemplu anul trecut in Turcia la hotel de 4 stele in Bodrum [...] — vezi review
    • SEPTEMBRIE, 2004
    • trimis de: Jonica76 UCENIC — în 29.06.08

Timp pierdut!

Hotelul nu merita nici 3 stele, nici chiar dupa standerdele tunisiene. Noi mai fusesem si in Hammanet la Sol Azur/Bel Azur, si ne-am spus sa ca daca la 3/4 stele au asa conditii bune, atunci la 5 stele va fi super. Nici vorba. Sucurile erau doar la dozator. Dimineata mancare putina si relativ slabuta. Seara se mai salva putin cu fructele, dar tot slabut. camera era relativ curata. Piscina frumoasa, desi nu prea mare. Nu-si merita tariful. Este un hotel de [...] — vezi review