ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.09.2009
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 16.09.09
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
SEP-2009
DURATA: 11 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
90.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 5 MIN

Mai au de "lucrat".

TIPĂREȘTE

Desi e prima experienta la un hotel de 5 stele... sunt multe de spus.

De bine am citit si eu despre hotel inainte de a pleca, am gasit aici pe site si cateva reprosuri dar... fiecare le vede si pe cele bune si pe cele rele cu alti ochi. O sa va povestesc cate ceva din experienta noatra la acest hotel.

Incep cu reprosurile... caci... astea sunt cele care derajeaza si sa stie romanii la ce sa se astepte...

1. Cel mai derajant lucru a fost ca desi eram mai mult de 90% numai romani... limbile folosite de fiecare data erau germana, engleza (din care abea intelegeai 2 boabe) si rusa... probabil erau si alte asemenea rusei care se intelegeau... mai mult NU... Normal era, macar ca drept multumire a banilor pe care romanii ii arunca pe "mirajul" Turcia, sa-ti vorbeasca cineva in limba ta... dar asa se vinde turismul la ei...

2. Masa - bufet suedez. Mancare multa, diverse feluri, gratar, fripturi cu sosuri, salate, garnituri multe, prajituri, fructe... etc... Pe masa: farfurii cu dulciuri, farfurii pline cu ceva, pahare si farfuria din care mancai si alte farfurii goale. De fiecare data ospatarii iti luau farfuria din care mancai, desi nu era goala, cu toate ca pe masa mai erau altele de luat de genul pahare goale, farfurii goale... etc.

La un mic dejun eram la masa, ne-am pus cafeaua si dupa ce ne-am pus zahar in ceasca, un ospatar a venit sa ia zaharul de pe masa. Nu am inteles de ce... Daca mai vroiam sa-mi pun o cafea... zaharul unde era??? In jurul mesei noastre erau mese la care deja se mancase. Erau mormane de farfurii si pahare de strans... dar era urgent sa ia zaharul de la masa noastra... De baut aduceau din joi in paste, preferai sa te duci sa-ti iei singur ca in baza lor... probabil stateai si acum nebaut. Ne-am dus la bar sa ne luam de baut si un ospatar ne-a zis sa stam la masa ca ne aduce el ce vrem, dar nu ne-a intrebat ce vrem de baut... dar ce conteaza... la 5 stele poti astepta jumatate de ora pana are el chef sa vina la tine. Le ziceai ceva in engleza nu stiau, romana inteleg toti dar nu vor sa vorbeasca sau macar sa-ti dea impresia ca au inteles ce le-ai spus. Deci... ospatarii... slab de tot...

3. Daca ieseai din hotel sa vezi imprejurimile... SOC... nu aveai ce sa vezi... campuri intregi de paragina, blocuri noi nelocuite, mizerie si cateva magazine de la care nu puteai cumpara nimic din cauza vanzatorilor agresivi. Nici macar in farmacii nu exista preturi afisate. La haine nici atat. Intai te intrebau vanzatorii de unde esti, dupa care te intrebau ce masura porti la bluza si abea apoi daca aveai noroc aflai un pret... care oricum nu reflecta realitatea. Spre exemplu, ne-am dus si am cumparat o bluza de 10 euro. Am intrat intr-un alt magazin si avea exact aceeasi bluza. Am intrebat pretul si dupa multe rugaminti adresate vanzatoarei, am aflat ca vroia pe ea 40 de euro, dupa care 30 si intr-un final 25... deci oricum... nu ajungea la 10 cat era de fapt... Cursul de schimb euro / lira e cam 2. 4. Ei intotdeauna schimba la 2 sa mai ciupeasca ceva, sa nu iasa turcu' in pierdere... ma rog... De fiecare data cand intram intr-un magazin era imposibil sa nu te enervezi, drept dovada... am zis ca mergem in supermarket. Am ales cate ceva si la casa sa platim. Trebuiau platiti 23 euro. Am dat 50 si... surpriza... restul ti-l dadeau in lire turcesti... WHY??? ... Dupa insistente ne-au dat ce 50 de euro si am zis sa le dam fix 23 de euro. Pai nu mergea nici asa... Hartie vor, dar moneda nu. Asa ca am fost nevoiti sa platim cu cardul ca sa incheiem povestea... Mentionez ca inainte de asta cu cateva minute am vrut sa platesc ceva cu acelasi card in acelasi supermarket si mi-a zis ca ii da eroare ca nu merge cardul... subit... a mers... Deci in concluzie... turcu' vrea cash si euro daca se poate ca sa te mai friga putin. Mare atentie romani... schimbati in lire ca sa nu mai aveti probleme...

Sa va spun alta experienta... ne-am dus sa cumparam rahat pentru cei de acasa... intram in magazin si ne imbarliga turcu' ca iesim mai bine la cutiile ambalate cate doua, ca e pretul mai bun... ne luam dupa el si asa facem. Luam 10 cutii de rahat, ambalate cate doua in folie... Ajungem la hotel si de curiozitate... deschidem o cutie sa vedem cum e... Surpriza... o cutie era cutia in care statea rahatul si cealalta "cutie" era capacul... deci era promotie... o cutie la pret de doua cutii... la turci asa e... "super oferta "... Nu ne-am mai dus sa-i spunem jigodiei ca ne-a tepuit caci noi stateam la Miracle, iar magazinul despre care vorbesc e in Antalya in orasul vechi pe unde ne-am plimbat putin.

Alta experienta... pe strada, taraba ambulanta cu mirodenii, ceaiuri si altele... ne oprim sa luam piper mixt (negru, alb si rosu) care e mai scump decat cel negru simplu... Il rugam pe vanzator sa ne puna 3 pungulite a cate 100 gr fiecare de piper mixt. Pune prima punga, la a doua pune putin piper mixt si o lopetica de piper negru peste cel mixt si il amesteca sa nu te prinzi, pune si a treia punga de piper mixt repede. Normal ca unul din noi a vazut si i-a zis... ce faci nene??? ... chiar crezi ca nu vede nimeni??? I-am zis sa schimbe punga si nici nu a carait... Deci... MARE ATENTIE IN ORICE!!!

4. Pe site-uri hotelurile sunt prezentate ca si cum ar fi singure prin zona cand de fapt realitatea e alta... Mare hotel de 5 stele, mult mai scump decat Miracle (nu-i dau numele) era intre un alt hotel aproape lipit de el, oricum gard comun pe o parte, si un mare camp cu boscheti pe cealalta parte unde era un fel de spalatorie auto ambulanta... intrarea la hotel exact din strada, nu frumos aranjat ca la Miracle si putin mai retras... Seara la hotel am intrat pe internet sa ne mai uitam inca o data la prezentarea acelui resort si normal ca am izbucnit in ras... ce imagine vand turcii de fapt...

5. Echipa de animatori... foarte slabut... dar probabil ca si atitudine in viziunea managerilor... la romani merge si asa ca romanul e obisnuit cu putin si cu ciocu' mic, dar pe banii lui.

In rest... la hotel... curat in camera, barul plin in fiecare zi, piscine curate, gradini frumoase si bine intretinute, foarte multa mancare, bautura la discretie, dulciuri... marea curata si apa la tempratura perfecta... deci intr-un cuvant... frumos... cu exceptia celor mentionate mai sus.

Nu-mi mai aduc aminte acum de altele... dar daca aveti intrebari... va rog sa-mi scrieti ca va raspund cu drag... Am incercat macar putin sa relatez cate ceva care sa exprime realitatea. Daca imi mai amintesc, promit ca o sa revin cu completari.

Concediu placut va doresc si nervii tari.


[fb]
---
Trimis de minerva in 17.09.09 15:44:56
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3122 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (minerva); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Miracle ...seara...
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 250 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    chrismo
    [17.09.09 23:09:03]
    »

    1. Probabil nu ii intereseaza sa invete romana, pt. ca 80% din turistii lor traditionali sunt rusi (si ex-sovietici), 10% germani, francezi si alte natii civilizate si apoi alte 10% alte natii balcanice sau asemanatoare.

    2. Asta cred ca e boala tuturor hotelurilor turcesti all-inc. Subdimensionarea personalului! Care se resimte acut in perioadele de varf de sezon. Dar nu poti sa nu-i apreciezi pe amaratii pe care ii vezi zi de zi robotind. Merg de 6 ani in Turcia si deja am invatat sa observ alte lucruri, cum e de exemplu personalul. Nu stiu cati au observat ca lucreaza aproape non-stop. Desi ai putea obiecta ca nu te intereseaza, pentru asta platesti, nu pot sa-mi retin un sentiment de mila vis-a-vis de cei care robotesc acolo (si inerent, si pt. ei intervine un sentiment de suficienta sau plictiseala, sau spune-i cum crezi tu).

    Cu privire la luatul farfuriei din fata, mie nu mi s-a intamplat, dar am vazut la altii. Naspa senzatie si prost obiecei. Ca si cel cu privire la reciclarea mancarii (pt. ca am vazut si asta la turcaleti).

    Dar am vazut si inecati care isi puneau tone de papa in farfurie si nu-i dadeau de cap. Iar reprezentativi in acest sens erau ruznacii, urmati indeaproape de conationalii nostrii.

    3. Zona Lara-Kundu (unde e si Miracle) e fosta mlastina. E de mirare (apropos de Miracle) ca au putut sa faca din... bici. Mi-as dori sa vad si in Romania macar un hotel ca Miracle, urmat de cunoscutele gropi de gunoi, care ne caracterizeaza.

    In ceea ce priveste tepuiala (banii la market, preturi, etc...)... Pai, noi, ca popor, de la cine am invatat sa fim "smenari", ca sa zic asa? Nu de la ei?

    4. Pai d'aia li se mai spune si "tzarcuri".

    5. Nu te supara, dar "Miracle" e ceea ce eu numesc un hotel 5* low-cost (si in 6 ani am fost la destule 5* low cost ca sa stiu ce inseamna). Adica un hotel relativ bun la banuztii pe care-i dai. Dar nu e super quality.

    liviu-cj
    [20.09.09 11:35:47]
    »

    Chrismo,

    Ai gasit exact termenul: 5* LOW COST!

    Si sa nu uitam ceea ce spuneam inainte: pe site-ul oficial hotelul este prezentat cu servicii AI in timp ce noua ni se vinde UAI.

    LAUDATORII AR TREBUI SA STEA MAI RASFIRATI SI SA-SI ACOPERE MAI BINE ECUSOANELE!

    Admin
    [20.09.09 12:37:52]
    »

    buna dimineeata liviu, ai aflat ca e un hotel low-cost la cateva saptamani dupa ce te-ai intors de acolo? Nu era mai firesc sa fi aflat *inainte sa-l alegi*? :-)

    In alta ordine de idei, e a treia oara cand ataci/jignesti, chiar daca voalat, multi dintre cei care au fost acolo si care au indraznit sa aiba o parere diferta de a ta, motiv pentru care primesti cartonas galben si o pauza de reflectie de 2 zile.

    hlucia
    [23.09.09 18:46:18]
    »

    Pentru webmaster

    Imi explicati va rog si mie ce intelegeti prin hotel de 5 stele low cost? De ce agentiile de turism vand altceva decit ceea ce gasesti la destinatie? De ce trebuie sa aflu ca acest hotel este de 5 stele *low cost *dupa ce ajung la destinatie? Agentia de turism prin care am fost mi/a prezentat hotelul ca fiind super extra, nu de 5 stele ci chiar mai mult si ca pretul pe care/l platesc este super oferta. De ce trebuie sa fim luati de fraieri?

    De ce va suparati daca cineva nu lauda acest hotel? Dupa parerea mea acest hotel nu merita mai mult de 3 stele. Poate daca ar fi catalogat asa ar fi numai laude la adresa sejurului la Miracle

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [23.09.09 19:14:50]
    »

    nu exista clasificarea oficiala hotel low-cost :-). Cei mai cu vechime si cu experienta in Turcia (dar si in alte destinatii, unde clasificarea oficiala este PREA LARGA, imho) obisnuiesc sa delimiteze astfel hotelurile, in functie de ... pretul plalit - vezi mai jos detalii. Deasemenea, nici eu, nici dumneata si nicio agentie nu poate hotari ca un hotel este de x stele - acest lucru il fac organismele abilitate din fiecare tara.

    Imi pare rau pentru nemultumirea cu care ai venit, probabil, de la acest hotel, dar VI se datoreaza, in mare parte si voua. Totusi nu atat de mult ca agentiei care ti-a vandut acest sejur si care avea obligatia MORALA sa-ti explice mai detaliat ce cumperi, mai precis sa va recomande un hotel mai potrivit cu preferintele si asteptarile voastre (chiar daca acesta ar fi fost SIGUR mai scump) -- ori sa va ajute sa va calibrati realist asteptarile! (daca bugetul nu v-ar fi permis o alternativa mai scumpa).

    Tot asa cum atunci cand cumperi un televizor, de exemplu, nu e corect sa dai INTEAGA vina pe vanzatorul care-ti prezinta doar lucrurile pozitive - ai si tu o vina ca L-AI CREZUT si, mai ales, ca NU TE-AI INFORMAT suficient. Nu cred ca era foarte greu sa-ti dai seama SINGURA ca hotelul Miracle este CEL MAI IEFTIN din zona Lara si ca pretul de aproximativ 50% comparativ cu cel al hotelurilor scumpe il plaseaza intr-o eventuala categorie... low-cost?

    Cu toate astea, cu toate ca hotelul POATE FI categorisit low-cost -- fata de alte hoteluri din Lara! atentie; daca il compari cu alte zone, de exemplu Kusadasi, devine brusc "din clasa superioara" -- FOARTE MULTI oameni s-au simtit BINE sau FOARTE BINE la hotel Miracle. Oameni care, insa, si-au acordat/echilibrat corespunzator asteptarile cu PRETUL platit (repet: comparativ cu alte hoteluri din Lara/Antalya! - e important si fata de cine/ce faci aceasta comparatie!

    Sper sa nu te supere cele de mai sus, sunt scrise fara intentia de a te ofensa in vreun fel, dar, cu toata consideratia, crede-ma - asa vad eu lucrurile, in calitate de turist si/sau cumparator de diverse lucruri , si nu de webmaster

    chrismo
    [23.09.09 21:24:25]
    »

    Webmaster are dreptate in multe privinte. O agentie de turism (cu o singura exceptie pe care o cunosc, dar nu ii voi da numele pentru a nu se crede ca e reclama, insa e o agentie nemteasca de prima marime, care este insa o exceptie) nu poate prezenta hotelul altfel decat este el clasificat de autoritatile abilitate de acolo. Totusi, nu am vrut sa creez atata disensiuni cu o amarata de expresie.

    Si eu am recunoscut cinstit ca la prima exprienta de 5* in zona Antalya m-am zgarcit si am ales un hotel mai ieftin. La timpul respectiv am fost super entuziasmati.

    Ulterior, am devenit ceva mai selectivi. Dar asta nu inseamna ca nu am mai fost la hoteluri de 5* mai slabute. Insa nici nu ma asteptam sa primesc ceea ce am avut la Delphin, din moment ce am platit 2/3 din pretul de acolo.

    Cred totusi ca Miracle e un hotel bun la banii pe care ii dai acolo. Vrei super servicii, trebuie sa scoti ceva mai multi bani din buzunar.

    Este evident ca daca dai 1600-1800e in plin sezon la un hotel de 5* nu e acelasi lucru cum ai da 2200-2400e.

    Si eu am fost trista cand am auzit lucruri neplacute despre Rixos la care voi fi peste aproape 10 zile (platesti multe lucruri pe care nu m-as fi gandit ca le voi plati), dar a fost alegerea mea, pentru ca auzisem ca ar fi no. 1 in zona Antalya. Dar una peste alta, tot sunt hotarata sa ma simt bine, chiar daca m-am mai dezumflat un pic.

    Iar ca sa inchei, scopul acestui site, zic eu, este tocmai de a ne informa unii pe altii de avantaje si dezavantaje.

    dognean
    [31.01.10 15:31:07]
    »

    Am fost in 2009 la Miracle si ma gandesc foarte serios sa merg si anul asta. Raportul calitate/pret e super OK.

    In ce priveste imprejurimile hotelurilor din Antalya, trebuie sa stie oricine la ce se asteapta. Eu am cumparat cadouri (mai precis rahat) din magazinul hotelului pt ca nu aveam chef sa ies. Dar am constatat ca am facut cea mai buna afacere, cei care au fost pe afara platind mult mai mult pe aceleasi chestii.

    Deci, daca vreti Antalya, cautati doar confortul interior al hotelului si atat. Pentru restul mergeti in alte parti ale lumii. Noi cu copil mic, vom merge in continuare in Antalya, pentru cativa ani.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    chrismo, dognean, hlucia, liviu-cj
    Alte impresii din această RUBRICĂMiracle Resort Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.038055896759033 sec
    ecranul dvs: 1 x 1