ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.09.2021
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Timișoara
ÎNSCRIS: 21.06.13
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
SEP-2021
DURATA: 4 nopți
Cuplu
2 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
RĂU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
CADRUL NATURAL:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
55.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 9 MIN

Grand Hotel Minerva - dezamăgire maximă

TIPĂREȘTE

În 2019 și în 2020 am primit și noi, deși nu suntem bugetari, tichete de vacanță. Am reușit să folosim o parte din ele anul trecut, dar tot a rămas o sumă considerabilă. Pe litoralul nostru nu mai mergem de mulți ani, de când am descoperit Grecia, cu muntele nu suntem chiar” prieteni” , așa că urma să alegem, cam ca de obicei, o stațiune cu ape termale. Colegii de pe AFA mi-au sugerat multe hoteluri cu piscine cu apă termală, majoritatea în ținutul secuiesc. Cam pe acolo doream și noi să ajungem. Dar am avut la dispoziție doar 4 zile, așa că am hotărât să mergem undeva mai aproape, și am ales hotelul Minerva din Băile Herculane, deși știam că piscina din zona SPA nu este cu apă termală.

Am ajuns la hotel pe la ora 14, cu ceva emoții pentru că ziua de cazare acolo începe la ora 16, dar nu au fost probleme. Fiind în cursul săptămânii, la început de septembrie, hotelul nu a fost foarte aglomerat, așa că am găsit loc în parcare.

La recepție a trebuit să prezentăm certificatul de vaccinare, iar cei care nu au sunt testați într-un container alb, amplasat în fața hotelului. Am primit cameră la etajul zece, cu vedere spre stațiune, așa cum am solicitat.


despre SERVICII

Am ajuns la hotel pe la ora 14, cu ceva emoții pentru că ziua de cazare acolo începe la ora 16, dar nu au fost probleme. Fiind în cursul săptămânii, la început de septembrie, hotelul nu a fost foarte aglomerat, așa că am găsit loc în parcare.

La recepție a trebuit să prezentăm certificatul de vaccinare, iar cei care nu au sunt testați într-un container alb, amplasat în fața hotelului.

Am primit cameră la etajul zece, cu vedere spre stațiune, așa cum am solicitat.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Camera este chiar foarte mică, sigur nu corespunde clasificării de 4 stele.

Mobilierul este elegant, într-adevăr, dar ocupă mult spațiu. Citisem aici, într-o recenzie, că nu ai loc la bagaje și am crezut că este o exagerare. Dar chiar așa este! Până la urmă am scos cam tot din valiză, deși de obicei nu prea fac asta, și am parcat-o în holul camerei.

Am verificat și baia, din care venea un miros urât de canalizare. Și baia este extrem de mică. La chiuvetă nu ai unde să îți pui lucrurile, scurgerea la duș este făcută invers, se adună apă imediat. Aerisirea se face cu ajutorul unui ventilator care pornește doar când e becul aprins. A trebuit să lăsăm tot timpul becul aprins, altfel pur și simplu nu se putea sta în baie.

Păcat, la prima vedere pare frumos, elegant, dar apoi constați că totul este făcut aiurea.

M-am mai înviorat când am ieșit în balcon și am văzut că avem … mare minune mare… uscător pentru rufe. Un articol atât de util, dar atât de rar întâlnit în hotelurile de la noi. Din păcate acesta era ruginit și rupt, așa că tot la clasica sfoară întinsă am ajuns. Balconul este mare și mobilat cu două scaune metalice. Ar fi fost loc și pentru o măsuță dar e bine și așa.

Am observat apoi că nu avem prosoape în camera. Și doar un halat… Și din minibar lipseau multe produse. Am anunțat la recepție, s-a rezolvat repede, dar fără prea multe scuze. Nu știu ce s-a întâmplat de fapt. Camera părea curată, la fel și baia, erau puse banderolele acela cu” dezinfectat” . Probabil au uitat să pună prosoapele, nu știu. Atât lenjeriile de pat cât și prosoapele și halatele sunt de bună calitate, albe, fără pete.

Personalul din hotel nu prea poartă mască deși sunt afișe în acest sens peste tot. Și tot dintr-un astfel de afiș am aflat că se face curățenie în cameră doar la cerere... că doar e COVID.

Eh, ne-am zis că nu o să ne stricăm vacanța din cauza acestor chestiuni și am așteptat cu interes cina, sperând că măcar aceea se va ridica la nivelul de 4 stele.

Dar până să coborâm la cină am mai avut parte de o problemă. La ora 18, la o terasă aflată jos, în stațiune, lângă șosea, a început muzica. Tare și proastă. Nici nu știu ce gen muzical era, ceva folclor nou, cred, dar era foarte deranjant. A durat până în jurul orei 22 și povestea s-a repetat în fiecare seară.


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Restaurantul este foarte mic pentru ditamai hotelul. Aici personalul poartă mască, dar turiștii nu prea.

Aaa, am uitat să spun că la recepție am primit o brățară, din aceea de hârtie cerată, de diferite culori, în funcție de pachetul pe care l-ai achiziționat. Așa că la intrarea în restaurant nu te mai întreba nimeni la ce cameră stai și nici nu te atenționa nimeni să porți mască până îți alegi mâncarea.

Prima dată am văzut o zonă unde câțiva ospătari te serveau cu patru feluri salate, patru garnituri și patru feluri de carne, toate la cuptor, simple sau în diverse sosuri. Tacâmuri îți iei singur, de pe niște tăvi mari. Apoi am văzut că mai sunt ceva produse, în jurul unui stâlp mare. De acolo fiecare își ia singur ce dorește.

Într-o parte erau produse gen fast-food (crispy de pui, aripioare, cașcaval pane), iar în rest multe platouri care arătau foarte bine. Erau tartine cu salată de ton, cu somon afumat, prosciutto, mozzarella, un platou cu feliuțe de slănină, tobă și cârnați. Produse de calitate, aranjate frumos, nimic de zis.

Apoi, căutând pâinea, am văzut și o măsuța pe care erau două recipiente cu două tipuri de ciorbă, tot așa, cu autoservire. Pâine... doar franzelă albă și ceva chifle. Fiecare își luat de acolo cum putea... mai cu cleștele, mai cu mâna...

Ca desert, o tavă mare cu cremă de zahăr ars și mai multe platouri cu prăjiturele, unele chiar bune, altele rele de tot. Multe platouri cu bucățele de pepene galben și roșu și niște castroane cu prune și mere. De băut... doar apă și sucuri acidulate, la dozator.

La prima vedere pare super bine, opulență, ce mai! Dar modul de servire nu prea corespunde cu vremurile.

A doua zi, la micul dejun, ne servim cu bacon prăjit, ospătarii de după tejghea ne servesc cu ochiuri de ouă sau omletă, tot felul de salamuri și șunculițe, cașcaval, brânză, roșii, castraveți, etc. Și apoi ajungem iar la stâlpul cu pricina, în jurul căruia erau boluri și cutiuțe cu... ton simplu, din conservă, fâșii de somon afumat, prosciutto, porumb boabe, o zacuscă cu aspect nasol. Și cutiuțe cu unt. Gem la dozator, minipateuri cu diverse umpluturi dulci, compot de fructe. Fructe mai puține, doar prune și mere.

Seara din nou, salată de ton, tartine de tot felul cu ce a rămas de dimineața. Urât, foarte urât! Și a fost la fel în fiecare din cele patru zile ale sejurului nostru.

Mă repet, produsele au fost de calitate, nu sunt nici ieftine, au fost ok, dar nu poți să îmi dai aceleași chestii și dimineața și seara! Zile în șir... Aperitivele de la cină nu cred că erau necesare, mai bine le pregăteau pentru micul dejun și era fabulos. Iar felurile de mâncare” gătită” de la cină au fost aiurea de tot. Doar feliuțe mici de carne la cuptor... de vită, de pui, de porc, dar toate cu tot felul de sosuri. Pește... bucățele de macrou și păstrăv la cuptor, fără gust. Fără un grătar, fără un alt fel de mâncare gătită, o mămăliguță, niște paste, ceva...

Am insistat pe povestea cu mâncarea, pentru că am ales acest hotel în speranța că nu vom avea probleme la acest capitol. Știam că în Herculane nu prea ai unde să mănânci decent. De aceea am achiziționat un sejur cu demipensiune. La hotel Afrodita am mai fost și am zis să încercăm altceva, iar hotelul Roman, pe care ni l-a recomandat aici @paulmihail2001, l-am evitat tocmai pentru ca nu prea aveam încredere în partea de restaurant. Am tot citit despre acest hotelul Minerva, știam cam la ce să mă aștept, dar la capitolul mâncare a fost o mare, mare dezamăgire. Mulți scriu că mâncarea este grozavă. Nu știu ce să cred, poate am nimerit noi într-o perioadă în care era bucătarul în concediu, poate nu suntem noi obișnuiți cu stilul acela de gătit, habar nu am...


LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Zona SPA este acceptabilă, dar nu impresionează cu nimic. Dacă tot am amintit de Afrodita... mi-a plăcut mult mai mult SPA-ul de acolo.

În piscina mare apa era rece și cu mult clor. Imediat lângă este o piscină pentru copii, apoi una cu apă mai caldă și jeturi de masaj și apoi un jacuzzi. Aceste piscine sunt despărțite doar de câte un perete la nivelul apei, deci apa trece dintr-un bazin în altul. Se poate ieși afară pe o terasă cu șezlonguri. Sunt clasicele șezlonguri de plastic sau de lemn, pe care poți să pui clasicele saltele de burete cu huse de material textil. Vă dați seama cam cum arată alea... Pe terasa asta este un ciubăr cu apă caldă (fierbinte dimineața) și încă un jacuzzi, sau ceva de genul, cu multe jeturi de apă (ocupat cam tot timpul).

Ca să ajungi în zona de saune trebuie să treci din nou prin recepția SPA-ului. Sunt vreo 6 saune, au funcționat destul de bine dar sunt cam mici și există doar un duș în zona respectivă. Și cam asta e tot.

Pentru acces la bazine cu apă termală cu sulf trebuie achiziționat sejur cu tratament și consultație de la medic. Că altfel e periculoasă... Dacă mergi la vreun ștrand din stațiune și mai dai alți bani pe intrare, nu mai e periculoasă.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

Stațiunea Băile Herculane este tot așa cum o știam de acum 5 ani, cu aspect de bâlci. S-a mai renovat câte un hotel, a mai apărut o terasă nouă, un ștrand nou, dar degeaba. Aceleași chinezării întinse pe trotuare de nu poți nici să te plimbi, nici să faci cumpărături, o grămadă de” organizatori” de excursii cu microbuzele lor dărăpănate, oameni plictisiți car nu știu să facă turism.

Uff, m-am lungit cam mult cu acest articol. În concluzie NU recomand acest Grand Hotel Minerva, cum văd că se numește de fapt. Nu este un hotel de 4 stele nici la dotări, nici la servicii. Doar la prețuri... Dacă nu am fi avut tichete de vacanță cu siguranță nu aș fi dat aproape 500 de euro pentru patru zile la acest hotel.

Eu cred că tichetele astea de vacanță au adus mai degrabă deservicii turismului românesc. Sau poate doar turiștilor... Hotelierii doar au mărit prețurile, nu au mai investit nimic, iar calitatea serviciilor a scăzut. Pentru că vin turiștii oricum, ce să facă...

Noi, în următorul concediu, ne vom bălăci în apele termale din Ungaria...


[fb]
---
Trimis de carmenmo in 26.09.21 18:24:44
Validat / Publicat: 27.09.21 08:20:25
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în HERCULANE. A mai fost în/la: Hotel Afrodita

VIZUALIZĂRI: 5304 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (carmenmo); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P07 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 24050 PMA (din 25 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

7 ecouri scrise, până acum

nrs †
[27.09.21 09:29:03]
»

Eu cred că tichetele astea de vacanță au adus mai degrabă deservicii turismului românesc. Sau poate doar turiștilor... Hotelierii doar au mărit prețurile, nu au mai investit nimic, iar calitatea serviciilor a scăzut. Pentru că vin turiștii oricum ce să facă...

Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[27.09.21 09:35:45]
»

Aferim!

pitiPHONE
[27.09.21 10:35:28]
»

O radiografie bună a hotelului, a stațiunii, a turismului practicat de unii.

liviu49
[27.09.21 10:43:03]
»

In general nu urmaresc articolele despre cazare si masa. Mai rar, cand apare ceva despre locurile pe unde am fost si eu mai citesc.

Ca om care, in cei patru ani de tratament, am batut pe jos (evident) Baile Herculane de la Gara pana la 7 Izvoare, am ajuns sa cunosc cam tot ce e de vazut in statiune, am sa-mi permit sa lamuresc dezamagirea unor turisti care se cazeaza in hoteluri de 4 stele, renovate si constata ca nu prea sunt conditii de 4 stele.

Calificativul de 4 stele se refera la preturile mobilierului, al obiectelor sanitare din baie, al faiantei, gresiei si mochetei din camere, al zugravelii peretilor si tavanelor. Mai putem lua in discutie prezenta aerului conditionat, un televizor mai mare, un minifrigider in camera.

Dar ce e mai important nu se va putea imbunatati niciodata. Este vorba de dimensiunile incaperilor, camera, baie, hol. Acestea nu se pot modifica.

La unele hoteluri din Herculane, renovarea a mai insemnat si transformarea bazelor de tratament in Spa-uri, renuntand la vechii clienti (pensionari si sindicalisti, cu buzunare mai mici) pentru posibilii noi clienti (cu buzunare mai pline).

Asa ca cei care apeleaza la aceasta categorie de hoteluri renovate (lucrul este valabil nu numai in Herculane) sa se astepte ca suprafetele camerelor sa fie mai mici decat se asteapta ei.

Numai bine si calatorii placute!

carmenmoAUTOR REVIEW
[27.09.21 11:05:59]
»

@liviu49: Din căte știu eu există totuși niște criterii de clasificare a hotelurilor, sunt anumite condiții care trebuiesc îndeplinite pentru a primi 4 stele. Iar o anumită dimensiune minimă a camerelor ar fi una din ele.

Știu că este un hotel vechi renovat, am știut că sunt mici camerele, am văzut poze, am citit recenzii, deci nu de aici vine dezamăgirea mea.

Iar prețul mobilierului sau al gresiei pe mine chiar nu mă interesează!

liviu49
[27.09.21 11:25:25]
»

@carmenmo: Legislatie care stabileste criterii de clasificare in turism exista, dar la noi, la romani, problema e de aplicare si respectare a legislatiei. Daca nu ma insel eu camera ar trebui sa aiba 18-20 mp, iar baia 4 mp. Dar mai sunt obligatorii si alte dotari care nu au legatura cu dimensiunile incaperilor. Cum lucrarile de renovare au presupus niste cheltuieli care trebuiesc amortizate in cel mai scurt timp, cea mai rapida metoda de recuperare este supra evaluarea numarului de stele. Pentru timpul petrecut la Spa multi turisti sunt dispusi sa plateasca tarifele impuse de hotelieri. Mi-e greu sa cred ca cei care s-au considerat trasi pe sfoara vor mai reveni.

Numai bine si calatorii placute!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
carmenmoAUTOR REVIEW
[27.09.21 12:18:37]
»

@liviu49: Așa este!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
carmenmo, liviu49, piti
Alte impresii din această RUBRICĂMinerva Grand Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.061101913452148 sec
    ecranul dvs: 1 x 1