ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.09.2018
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 10.05.17
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
SEP-2018
DURATA: 4 nopți
prieteni
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
82.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Sejur extrasezon la hotel Mera Brise din Mangalia

TIPĂREȘTE

Pe scurt, iata experienta mea cu acest hotel...

CE MI-A PLACUT:

- Hotelul este nou si foarte frumos, amplasat pe faleza, chiar langa plaja

- Camera este organizata si decorata superb

- Curatenia este maxima

- Bauturile din minibar sunt diversificate, gustoase si la un pret bun

- Personalul este cooperant si prietenos

- La micul dejun cafeaua este oferita la expresor si mai pot fi servite si niste gemuri de casa, foarte foarte bune

- Seif in camera

- Dus etans la baie

- Schimbarea prosoapelor la cerere

- Am apreciat faptul ca modificarea perioadei si a camerei intr-o varianta mai ieftina fata de rezervarea initiala a venit la pachet cu mese incluse in contul banilor platiti in plus

CE NU MI-A PLACUT:

- In camera, noaptea, veiozele de pat si lustra centrala dau o lumina alba, rece, de ambulatoriu, deloc intima si foarte agresiva

- In baie, aerisirea care porneste odata cu aprinderea luminii aduce in incapere mirosuri pestilentiale (in cam 75% din timp baia miroase a muraturi stricate si acest miros ajunge si in camera, daca usa de la baie nu este inchisa etans)

- Restaurantul este modest si scump. La micul dejun nu exista varietate, sortimentele fiind aceleasi in fiecare zi. Cu exceptia gemurilor de casa nu gasesti nimic din ce nu ti-ai putea incropi si singur, pe fuga, in bucataria personala: carnati, crenvusti, sunca, salam, branza vrac, branza topita, cascaval, salata de icre, salata de vinete, salata orientala, oua fierte, oua ochiuri, omleta, rosii, castraveti, masline, gogosari, fructe. Cafeaua, desi la expresor, e banala (ca sa nu zic proasta). Alternativa: suc la dozator - ceva chimic, neacidulat si foarte dulce. La pranz si seara se ofera mancare din meniu, scumpa, cu putine optiuni si preparare mediocra a sortimentelor, exceptie facand o supa bors extrem de buna.

- Ceea ce mi-a displacut cel mai mult este ca personalul de la restaurant este exploatat ca in evul mediu, cei 3 oameni care servesc la masa putand fi zariti la munca pana la 12 noaptea pentru ca dimineata la prima ora sa fie din nou in picioare, luand-o de la capat. Personalul restaurantului face fata cu greu solicitarilor, dar asta nu a impiedicat managementul hotelului sa puna 3 oameni sa faca ceea ce in mod normal ar fi trebuit facut cu 5-6-7.

- Desi in restaurantul hotelului canta in unele seri Claudia Andas, repertoriul ales de managementul hotelului este fie mult prea pensionaresc, fie mult prea copilaresc. Atmosfera este chicioasa, restaurantul este lipsit de culoare si de farmec. Tinuta solistei intregeste acest peisaj: blugi negri, bocanci de rocker, tricou cachi, aspect general de popota.

Suplimentar, observ ca Mangalia este de departe cea mai bine intretinuta localitate de pe litoralul Marii Negre!


[fb]
---
Trimis de Eduard-Ro in 27.09.18 15:44:10
Validat / Publicat: 27.09.18 16:22:20
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MANGALIA. A mai fost în/la: Hotel Ibis - Constanta, Complex Steaua de Mare - Eforie Nord
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4228 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Eduard-Ro); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P07 vedere de pe faleza din fata hotelului
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 19100 PMA (din 21 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

7 ecouri scrise, până acum

piti
[27.09.18 17:47:09]
»

Felicitări pentru fotografia numărul 7.

Eduard-RoAUTOR REVIEW
[27.09.18 17:51:35]
»

@piti: Multumesc. Nici mie nu-mi vine sa cred ce frumos a surprins totul aceasta poza!

Zoazore
[27.09.18 19:27:58]
»

@Eduard-Ro: Felicitări și pentru articol! Corect și obiectiv scris! A, mie-mi place și P02.

Sfat prietenesc: la cazare, pune ceva mai multe poze cu camera.

Eduard-RoAUTOR REVIEW
[27.09.18 19:53:12]
»

Multumesc. M-am gandit sa fac asta dar ulterior am renuntat din doua motive: consider ca patul este o chestiune destul de intima (prin faptul ca e dublu, ca e matrimonial, ca sunt doua, ca are pe el petale de trandafir, o felicitare sau o sticla de sampanie) iar al doilea motiv este ca pozele mele ar corespunde 100% cu pozele camerei din materialele de prezentare ale hotelului, prin urmare daca sunt postate aici sau in alta parte nu aduc nimic nou, ci doar dubleaza, intr-un mod mai putin profesional, ceea ce deja exista in materialele oficiale.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Zoazore
[27.09.18 20:26:28]
»

@Eduard-Ro: Greșesti! Prima oară când intri-n cameră, faci poze, ca să se vadă cum ai găsit camera! Chiar dacă sunt la fel ca pe saitul X, asta întărește adevărul pozelor! Dacă nu seamănă, asta le desființează!

De obicei, cine caută cazare, cirește ultimele articole și-și face o idee: da, seamănă cu ce-am văzut sau nu, nu seamănă. Asta ajută la luarea unei decizii!

Eduard-RoAUTOR REVIEW
[27.09.18 20:36:14]
»

@Zoazore: Si asta este adevarat, si daca nu ar fi fost intocmai prezentarii, probabil ca as fi facut acele poze si le-as fi postat. Dar fiind totul exact ca in prezentare, imi imaginez ca cititorul deduce automat din articol aspectul de conformitate, fara o supraincarcare cu informatie a revizuirii.

Mari12
[14.06.19 22:58:52]
»

stat. 5 nopti din 6 aici, am luat o camera cu vedere spre mare. nu mica mi-a fost mirarea cand, spre seara, cand omul vrea sa auda un zgomot de... valuri, de mare aude tipete de copil. oare asa se cade intr-un hotel de 4!!! stele? Cred ca nu eram numai eu in acel hotel. ma intreb daca toata perioada sezonului este tot cu tipete de copii rasfatati si nesimtiti. sunt dezamagit. oare celor de la receptia hotelului li s-o fi adus la cunostinta acest fapt? oricum, nu recomand camera sa fie pe partea marii ci pe partea orasului

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Eduard-Ro, piti, Zoazore
Alte impresii din această RUBRICĂMera Brise Hotel:
INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036023855209351 sec
    ecranul dvs: 1 x 1