ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.09.2024

Mai degrabă mulțumit
Nici nemulțumit, nici mulțumit
Către satisfăcător

Un hotel cu preturi mari, dar unde te simti rasfatat

Am ales Mera Brise din Mangalia pentru ca in septembrie, cand am fost noi, diferenta de pret intre acest hotel care are 4 stele si hoteluri de 3 stele era destul de mica si avantajele mari. Pe scurt, fata de alte hoteluri, din ce am citit pe net, aici am avut de la rezervare siguranta ca vom fi repartizati intr-o camera cu mobilier modern (pentru ca toate sunt asa), nu doar o parte renovate, cum am gasit in alte hoteluri, balcon mare si vedere la mare.

Am facut rezervarea cu o luna inainte si am platit avansul pentru o noapte de cazare, avand care NU era rambursabil, indiferent de data la care te razgandesti. Pot intelege ca daca te razgandesti cu cateva saptamani inainte, hotelul nu mai poate vinde camera respectiva, mai ales in septembrie, ca nu are timp, na, septembrie, luna cu turism mai redus teoretic, dar acest lucru e valabil pentru orice perioada la Mera Brise. Ma rog, nu mi-a placut sistemul, dar l-am acceptat pentru ca totusi, cantarind, am considerat ca avantajele per total depasesc dezavantajele. Evaluand la intoarcerea acasa sunt sigura ca am avut dreptate, nu regret, e doar un mic dezavantaj care poate fi trecut usor cu vederea, dar scriu despre asta pentru ca mi se pare corect sa stie acest lucru si alti turisti.

Cand am ajuns la hotel, am fost cazati de la ora 12.30 (receptionera a sunat sa intrebe daca este gata gamera dupa curatenie), desi cazarea se facea de la ora 16.00 si era afista aceasta informatie si pe site si la receptie.

Camera a fost asa cum au descris-o si alti turisti: frumoasa, cu pat dublu mare si saltea foarte confortabila, cu o canapea extensibila pe care ar fi putut dormi un al treilea adult (sau chiar si doi copii mai micuti).

Marea nu se vedea deloc (cel putin nu de la etajul 2, unde am stat noi) din cauza copacilor de pe aleea pietonala din fata hotelului si din cauza pozitionarii dimineata era soare in balcon, asa ca nu prea iti puteai savura cafeaua. Din pcate hotelul nu are camere cu balcon pe partea cu orasul (care au soare dupa amiaza) si nu are deloc camere laterale, care mie imi plac mult exact pe motiv ca impusti doi iepuri: ai si vedere si umbra - asa ceva este foarte greu de gasit de fapt la mare. Sunt, dar putine.

Plasa la toate geamurile si la usa de la balcon, o surpriza placuta!

Curatenia se face zilnic si temenic, efectiv gaseam dupa plaja camera mirosind a curatenie in fiecare zi. Absolut tot personalul extrem de amabil

Baia putin cam mica, mai curand lunga si vasul de toaleta cam inghesuit fata de zona de dus, astfel incat ajungeam cu dificultate la hartia igienica, dar nu e vina hotelului in sine. Probabil ca a fost un hotel comunist renovat si atat s-a putut. Cosmetice in baie din belsug (gel de dus, betisoare de urechi, pahare de unica folosinta, casca de dus si e maricele cu gel de dus si in cabina de dus si la chiuveta. Prosoape albe impecabile, acestea se schimbau zilnic si asternuturile la 2 zile. Asta mi s-a parut de-a dreptul luxos, nici acasa nu schimb atat de des, asa ca m-am simtit rasfatata. Am avut in camera la dispozitie in plus halate de baie si papuci.

Liftul hotelului minuscul, doi grasi ca noi incapeau la limita, dar bine ca era si ala. Alte hoteluri de 3 etaje nu au deloc, asa ca il trec la plusuri.

La restaurantul hotelului (a la carte) am avut inclus micul dejun, dar cum noi nu mancam niciodata dimineata nu am fost niciodata, asa ca nu pot spune cum se mananca dimineata. Am mancat insa o singura data la pranz. Preturi la fel ca in alte parti pentru felurile clasice, meniul cam 'de fitze' dupa parerea mea (felurile respective cu pret corespunzator - am pus poze), dar gaseai o ceafa sau un snitzel, deci nu aveai motiv, odata decis sa te asezi la masa, sa nu ramai totusi. As fi apreciat o mai mare varietate de feluri clasice. De mare efect formatia care canta seara, intre ora 7 si 10. O fata si un baiat cu voci ok, cantau coveruri, alegeau piese frumoase, era o adevarata placere sa stai chiar si la balcon sa asculti. In mod normal nu ma omor dupa un restaurant cu orchestra la hotelul unde sunt cazata, dar programul era foarte frumos si pe o perioada potrivita pentru a pastra orele de liniste necesare unui cuplu de varsta medie care a venit in concediu in septembrie pentru liniste si relaxare.

Orasul e un minus. Plaja pare mai mare pe net decat este in realitate, nisipul este atat de tare ca e complet incomod sa stai la cearsaf, e obligatoriu sa iei sezlong, dar plaja goala la mijloc de septembrie, intrarea in mare lina, nisip fin. In septembrie (14-23) magazinele de suveniruri sunt majoritatea inchise, alte magazine de vizitat putine, posibilitati de distractie nu prea am avut. Plimbarea, da, dar asta se poate face oriunde, nu e o posibilitate de distractie pe care ti-0 ofera statiunea si nu o trec la plusuri. Putine restaurante bune. Celebrul Sto Greco despre care citisem pe net, are aproape zero feluri de mancare cu specific grecesc. Trusca Grill are preturi foarte bune si mancare absolut delicioasa cu porti mari-mari, dar in afara de bere nu gasesti alte bauturi alcoolice, din pacate (vin, tarie, cocktail). Cazemata lui Puiu - o cherhana pe care o recomand din toata inima, mancare super buna la preturi normale pentru un restaurant si mai mici decat la alte cherhanale. La restaurant Caraiman terasa placuta, dar diaauntru mirosea a cantina, asa ca am plecat. Restaurantul Lavrion din centru - mancare Ok, dar nu gaseai totate felurile din meniu. Preturile din meniul de pe masa nu erau actualizate, ca sa le afli actualizate, trebuia sa scanezi cu telefonul un cod si sa le citesti de pe telefon. Ospatarita insa ne-a avertizat de la inceput.

Desi pretul cazarii mi s-a parut foarte mare (si in general in Mangalia preturile cazarilor si mi s-au parut mari, enorme pentru septembrie) la Mera Brise macar m-am simtit foarte bine si rasfatata, asa ca nu regret alegerea facuta. Dar nici nu m-as intoarce in Mangalia. Gasesti liniste si in alte parti la preturi mult mai mici la cazare.

Trimis de fluturash4 in 25.09.24 21:25:44
Validat / Publicat: 25.09.24 22:04:54
  • A fost prima sa vizită/vacanță în MANGALIA
  • Alte destinații turistice prin care a fost: Bulgaria, Grecia

VIZUALIZĂRI: 130 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (fluturash4); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
P37 tochitura de berbecut restaurant Lavrion

[25.09.24 22:04:20]

Bun revenit pe site, cu impresii = un review foarte bun!

• Niciun abonat la acest review, încă...