ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.05.2011
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Alexandria
ÎNSCRIS: 02.05.11
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
APR-2011
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 2

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
100.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
ARTICOL ARHIVAT
TIMP CITIRE: 2 MIN

Conditii de 4* intr-un hotel de 3*

TIPĂREȘTE

Buna!

Observ ca nimeni nu si-a trecut numele real in comentariile de mai sus.

De altfel nici nu este obligatoriu, dar totusi, cand faci asa remarci...

Numele meu este Cristian Firica, locuiesc in mun. Alexandria, jud. Teleorman.

Am petrecut un week-end in Predeal si ma felicit pentru alegerea locatiei.

Hotelul Meitner este un hotel de 3* dar cu conditii de 4*. Amplasarea este superba, la cca. 2 km pe ruta Predeal - Cabana Trei Brazi, practic la jumatatea distantei, intr-un cadru mirific inconjurat de paduri. Rezervarea s-a facut foarte simplu, cu un singur telefon dat la receptie. Dupa un drum obositor si nu lipsit de peripetii, am ajuns la destinatie, unde, o doamna minunata ne-a asteptat la intrare. Pentru moment am crezut ca nu ma aflu in Romania!!! Cazarea s-a efectuat in max. 2 min. cat am completat formularul de la receptie. Surpriza placuta a fost cand am pasit in camera " noastra". O camera superba, mobilier de exceptie, curetenie exemplara si foarte mult bun gust. Asta a fost doar inceputul, deoarece, doamna care ne-a intampinat (am aflat ulterior ca este proprietarul hotelului), a avut amabilitatea sa ne arate inclisiv bucataria, unde totul este profesional si de foarte buna calitate. Curatenie maxima sau cum se spune pe la noi, " farmacie ". Te poti relaxa intro gradina superba si poti savura o bautura de la bar la pret de market. Copilul meu, in varsta de 2 ani a fost foarte fericit acolo, tinand cont ca doamna proprietar a fost pentru ea, bunica pe care o lasase acasa...

Ceva de vis!!!

Daca ajungeti prin zona, chiar daca aveti rezervare la alt hotel, nu ezitati sa treceti si pe la Meitner, macar intro scurta vizita. Sigur data viitoare veti dori sa stati acolo...

Voi reveni acolo cu mare drag, in urmatoarele mele excursii.

PS. Este mare lucru sa stii sa faci diferenta si sa respecti regulile si pretentiile unui hotel de 4*. Pentru cei care pot face asta este ok, pentru ceilalti sunt foarte multe locuri in care poti amplasa cortul.....


[fb]
---
Trimis de yanachis in 02.05.11 09:18:18
Validat / Publicat: 02.05.11 11:12:09
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2562 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

14 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (yanachis); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 1 vot)

ECOURI la acest review

14 ecouri scrise, până acum

santana*
[02.05.11 11:28:20]
»

Simpaticule, cine ţi-a zis ţie că noi ne punem poalele în cap în concedii şi d-aia nu ne declinăm adevărata identitate? Crezi că numele meu adevărat spune mai multe decât pseudonimul? Crezi că ne asemănăm aşa de mult încât să fie obligatoriu să-ţi placă ţie ce-mi place şi mie, ori viceversa?

PS: Pune matale şi ceva fotografii dacă ai şi vrei să ne şi convingi că e aşa bine, precum spui, la hotelul Meitner.

Flaviu
[02.05.11 12:01:42]
»

@yanachis

Bună ziua! Mă numesc Klaus Glatt şi locuiesc în municipiul Augsburg, judeţul Schwaben, landul Bayern, Bundesrepublik Deutschland.

Vă rog să-mi spuneţi dacă preţul postat de dumneavoastră se referă la euro, lei sau dolari. De asemenea, v-aş fi recunoscător dacă aţi putea da mai multe detalii referitoare la preţurile din restaurant, bar, eventual preţurile existente în marketurile din zonă. Mi-e foarte dor şi mie de bunica.

Vă urez o zi frumoasă!

Klaus

yanachisAUTOR REVIEW
[02.05.11 13:01:56]
»

[@Flaviu]: Buna ziua!

Preturile la cazare sunt exprimate in lei si sunt cele afisate pe site.

In speta eu am platit 110 lei pe noapte.

Suplimentar puteti solicita mic dejun - 20 lei/persoana; pranz 35 lei/persoana; cina 35 lei/persoana.

Respect foarte mult Germania si cetatenii ei.

Este o placere pentru mine sa merg acolo.

Proprietarii de la Meiner sunt de origine austriaca, asa ca ve-ti gasi totul la cote maxime.

Pentru alte informatii ma puteti suna la 076******.

O zi minunata!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
yanachisAUTOR REVIEW
[02.05.11 13:05:09]
»

Draga d-le simpatic Santana, am sa postez si fotografii.

Nu am avut timp sa le descarc.

Nu am spus ca cineva i-si pune poalele in cap, dar cand esti jenat de faptul ca nu ai fost lasat sa te imbeti si sa faci galagie... Eu cred ca a fost foarte amabila ca a lasat pe cineva si pana la 2 noaptea.

pari un tip/tipa care face diferenta...

Sa ai o zi superba!!!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
webmaster
[02.05.11 13:05:22]
»

@yanachis, nu este recomandat sa iti lasi numarul de telefon la vedere, acesta a fost editat. Poti fi, insa, contactat prin intermediul mesageriei private.

Flaviu
[02.05.11 13:49:55]
»

@yanachis

Vă mulţumesc foarte mult pentru răspunsul dumneavoastră foarte prompt.

Preţurile sunt, într-adevăr, foarte bune. Sincer, pe mine mă interesa mai mult preţul la bere, noi suntem un grup de prieteni mai cheflii, nu suntem pretenţioşi la mâncare, un wurst, o varză găsim noi undeva, în schimb bem cam multă bere şi, uneori, o cam dăm pe iodlere până spre dimineaţă.

E bună informaţia referitoare la faptul că patronii hotelului sunt austrieci. După cum probabil ştiţi şi dumneavoastră, noi ne avem ca fraţii cu vecinii noştri. Cred că până la urmă vom alege varianta cortului, nu am dori să deranjăm prea mult.

Nu e nevoie să vă daţi numărul de telefon, eu vă cred pe cuvânt.

Vă mulţumesc încă o dată,

Klaus

santana*
[02.05.11 16:00:14]
»

@yanachis

Ai ghicit! Sunt un/o tip/tipă/ căruia îi place să petreacă şi până la 4 dimineaţa, nu doar până la 2. Nu văd de ce ar trebui să-mi dea voie proprietarul hotelului! Mă rog, dacă aşa zici tu, atunci trebuie să-i cer voie să vin cu soţul/soţia la hotelul lui. Ne-o număra şi zilele de post? Şi promit să fac la fel cât m-or mai ţine paralele, prietenii şi... evident, ficatul. În alta ordine de idei, văz că povesteşti bine. Ce ar fi să ne mai vizitezi pe acilea şi cu alte povestiri, dar vezi să nu fie de la Buzescu şi să intri astfel pe teritoriul reporterului special amostacolo.ro, Tora Ingrid.

roxxie
[02.05.11 17:21:11]
»

Draga @yanachis

Daca tot vrei sa postezi un comentariu, eventual laudativ la adresa gazdelor si a hotelului e mai bine sa te limitezi la a-ti descrie sejurul si atat. Demontand si contacarand aproape la fiecare paragraf nemultumirile intampinate de ceilalti useri nu faci decat sa pui la indoiala obiectivitatea impresiilor tale, poate chiar o usoara nuanta de reclama.

Acesta este un forum, nu o institutie oficiala, ca atare nimeni nu poate fi obligat sa-si declare numele real. Asta nu inseamna ca fiecare poate face vrea, el putand fi identificat de webmasteri si sanctionat corespunzator daca incalca regulile, asa cum s-a intamplat de foarte multe ori in nenumarate ocazii.

Iar aspectul ce trimisul turistilor la cort chiar refuz sa cred ca-ti face cinste. Oricat de exagerate ar fi pretentiile turistilor, eu cred ca foarte multe lucruri se pot rezolva prin comunicare, pana la urma unitatile de cazare traiesc pt a-i "servi" pe turisti si nu invers.

Corina70
[02.05.11 18:07:25]
»

eh, oameni buni, dar daca patroana si-a schimbat radical comportamentul, tocmai in urma postarilor negative? sau, poate userul yanachis se muleaza perfect pe gustul doamnei in cauza... in materie de turisti, desigur, la ce v-ati gandit? : -)))

radem, glumim, dar si mie mi s-a parut cam trasa de par aceasta postare super-laudativa... intamplarea face sa o cunosc putin pe aceasta doamna (insa nu am avut onoarea sa-i trec pragul, ci in cu totul alte circumstante), si pot sa va spun ca e o persoana destul de "dificila", ca sa fiu diplomata in exprimare.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
yanachisAUTOR REVIEW
[03.05.11 08:43:35]
»

[@santana]: ooooooooooooooooo!!!

Vad ca ai cunoscut zona...

Daca eram mai brunetel, pe bune as fi dorit sa fiu de la Buzescu.

Oricum, daca vrei o povestire reala de acolo, sunt omul tau...

yanachisAUTOR REVIEW
[03.05.11 08:50:21]
»

Ai dreptate Roxxie!

Daca am jignit pe cineva, chiar i-mi cer scuze.

Eu am cunoscut altfel o altfel de doamna, fata de zbirul descris de colegii de forum.

Ce sa zic, discrepanta este foarte mare, de aceea sesisez o nuanta tendentioasa.

yanachisAUTOR REVIEW
[03.05.11 08:54:56]
»

Draga Corina 70, am 36 de ani, asa ca nu puteam sa o cunosc pe respectiva doamna decat ca turist.

Si iar radem si glumim...

nu vreau sa fac reclama gratuita hotelului. Tot ceea ce am scris este perfect real.

Nu neg ca, poate aceea doamna s-o fi schimbat datorita postarilor negative. Asta ar fi super ok si da o nota de valoare site-ului.

Sper sa mai posteze cineva care a fost de curand.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
mikkaelamatei
[12.07.11 00:30:43]
»

Buna ziua,

Am trait la finalul acestei saptamani o experienta de un macabru infiorator la hotelul Meitner Predeal. In ciuda aspectului, extrem de atragator al hotelului, calitatea serviciilor oferite a fost dezastroasa. Am sosit, pentru a ne relaxa timp de 3 zile la Predeal, fara a face o rezervare in prealabil sau a citi ceva din recomandarile online si am ajuns la Hotel Meitner, singurul care avea o multitudine de camere libere (fatidic, abia ulterior am inteles si de ce). Fiica proprietarei, Cassandra Matei indeplinea si rolul de receptionera si afost initial, cooperanta pana in momentul in care am solicitat o sursa de caldura deoarece temperatura din camera 203, unde am fost cazati era destul de scazuta pentru copilul nostru, in varsta de 1 an si jumatate. Receptionera a refuzat isteric solicitarea noastra si ne-a recomandat, ca si solutie sa deschidem geamul sa intre caldura de afara. Cu o totala lipsa de discernamant ne-a recomandat sa procedam in acelasi fel si pe timpul noptii (???). Deoarece, pe parcursul noptii temperatura a scazut considerabil de mult, centrala a pornit probabil, automat astfel incat caloriferele erau caldute. Inainte de culcare, am rugat politicos omniprezenta doamna sa ma ajute sa incalzesc biberonul cu lapte pentru fetitza. Desi a parut oripilata de rugamintea mea, l-a fiert la propriu, atentionandu-ma ca pentru a doua zi... citez "nu este sigura ca poate sa il incalzeasca deoarece in fond, nu este copilul meu iar eu, nu sunt aici sa incalzesc biberoane". Dezarmata de lipsa de umanitate afisata i-am cerut totusi o alta solutie si mi-a recomandat sa incerc sa il incalzesc in alt hotel sau in alta parte, nu inainte de a-mi intoarce spatele si de a-mi ura, cu o politete indoielnica "ö seara placuta in continuare".

A doua zi dimineata, in ciuda faptului ca achitasem pentru 3 nopti am plecat unde am vazut cu ochii deoarece, nu-mi imaginasem ca poate exista un grotesc tangibil intr-un peisaj de munte mirific. Recomand proprietarilor acestui hotel cu o arhitectura atragatoare sa participe la cursuri intensive de customer care. Identific de asemeni o lipsa acuta de bun simt care, din nefericire sau din fericire nu poate fi obtinut cu ajutorul banilor.

In final, imi permit sa recomand tuturor celor care sunt interesati de cazare in Predeal, pentru turism de afaceri, organizare de evenimente, sejururi pentru iubitorii de liniste intr-un mediu civilizat, etc. SA EVITE ACEST HOTEL MEITNER!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
webmaster
[12.07.11 00:43:45]
»

@mikkaelamatei: sunt utile parerile si recomandarile tale aici, dar MULT mai utile ar fi fost daca ai fi initiat un reveiw distinct; ai fi avut astfel ocazia sa contribui, prin notele si evaluarile proprii, la o medie mai reprezentativa a acestei destinatii.

Daca doresti, poti copia textul de mai sus si sa-l repostezi ca articol separat, folosind linkul ADAUGA IMRPESII NOI (vezi imediat dedesubt)

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Corina70, Flaviu, mikkaelamatei, roxxie, santana*, yanachis
Alte impresii din această RUBRICĂMeitner Hotel:

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.040195941925049 sec
    ecranul dvs: 1 x 1