GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Hotel nou, pe plaja, ingrijit, parcare si sezlonguri free, mici semne de scapare
Am fost la acest hotel 7 nopti.
1) Pro
- locatie: chiar pe plaja, toate camerele cu vedere la mare
- plaja: sezlonguri free (pt. cei cazati la hotel, 20 ron altfel)
- parcare: free, vreo 7 locuri langa plaja, restul sunt pe strada de "deasupra" hotelului/pe faleza
- interior: ingrijit, tema fiind "albastru si alb"
- curatenie: se spala si se sterge in mod frecvent (geamuri, podele, pereti), in 7 zile lenjeria s-a schimbat o data (dupa 3-4 zile)
- personal: zambitor, cat de cat grijuliu (biletel de aniversare la sosire si 3 sticle de apa plata, doar in ziua sosirii)
- micul dejun: bufet suedez, diversificat, nu am prea inteles hartia din camera in care micul dejun este prezentant in trei variante, ca un meniu din care sa se aleaga, si o nota in care scrie "prima cafea este free, a doua se plateste" (!?), la masa nu a fost cazul, chiar daca am consumat doua cafele, nu de alta, dar automatul de cafea dadea "cafea scurta" la varianta "cafea lunga" (eroarea s-a rectificat abia dupa 6 zile de sedere)
2) Contra
- plaja: zona free are apa adanca de la primul pas, nu este potrivita pt. copii, nisipul este din scoici (nu este nisip fin)
- curatenie: lucrurile stricate se inlocuiesc cu greutate, considerand ca hotelul nu are decat un an de la deschiderea din 2016, noi am fost cazati intr-o camera in care una din cele doua plafoniere... era stricata (abajurul lipsea, statea pe dulap degeaba), si nici nu s-a reparat cat timp am stat noi acolo. Fiind in mijlocul sezonului, mi se pare ciudat sa nu fi gasit o forma de prindere normala. Asta inseamna grija, sa ai si un "lacatus mecanic" pe langa femeia de servici, ca sa NU stai cu abajurul pe dulap, de frica... "sa nu cada in cap clientilor", si cu firele electrice la vedere, in fata... baii (umezeala etc.)
- personal: abureala specifica litoralului nostru, era sa platim mai mult cu aprox. 6% decat pretul MAXIM din miez de sezon (cea mai scumpa camera, 505 ron la receptie vs 540 ron "oferta personalizata"), chiar daca am facut rezervarea din Martie, pt. Iulie (au omis sa considere free pentru copilul de 4 ani, si 50% pentru cel de 7 ani), si tot clientul a fost de vina, ca a trebuit sa raspunda la 10 emailuri :) (jumatate din ele erau pt. o rezervare aniversara, deci nu pt. rezervarea efectiva). Ma intreb, oare care este meseria lor, a receptionerilor, nu cumva sa stea in contact cu clientul?
Si, in loc sa spuna clar, "da, s-a facut o greseala", am fost lasati sa platim suma mare (540 ron / zi), chiar daca initial sotia le-a spus frumos de eroare, iar ele au crezut ca "au aburit situatia" cu explicatii de genul "patul suplimentar, nu este un pat fizic, ci cearceafuri si perne suplimentare, servicii suplimentare"... se refereau de fapt la... copilul de 4 ani, care avea free oricum :), si la cele doua cearceafuri/pilote cu cele 3 perne (astea pt... 4 persone = 2 adulti si 2 copii); pe final... au incercat si la mine o "explicatie" cu... "doi adulti si un copil sub 4 ani free se poate, dar... trei adulti si un copil sub 4 ani free... NU se poate" :)), au iesit din incurcatura cand le-am propus sa refaca adunarea astfel "2 adulti + copil free + 1 adult/copil mare" :) (camera fiind TRIPLA = trei adulti)
In final am rugat doamnele sa vina cu o solutie, ni s-a calculat reducere de 70 ron pe zi, de la 530 ron la 470 ron, s-a anulat plata initiala (cu cardul) si s-a refacut plata.
- tv: la acest pret (505 ron/zi) te gandesti ca 10 ron/luna pt. HBO etc, nu ar fi mult, dar aceste programe nu erau platite, mai vrei sa vezi un film noaptea sau cand apa este rece si te-ai saturat de 5 ore de soare
- micul dejun: organizarea cu probleme in perioade de stres; exemplu, toate mesele erau ocupate, noi asteptam, in fata receptiei, privind mesele sa se elibereze, cu toate ca ne-am zambit frumos unii altora cu doamnele de la receptie... nu s-au intreabt de ce stam acolo, si au pregatit mese altor doua cupluri in fata noastra, pana cand le-am sesizat problema; pe semne ca aveam noi un fetish sa ne uitam in gura oamenilor la micul dejun :)
3) concluzie:
Per ansamblu o vacanta reusita, pacat de micile detalii amuzante.
Pacat de lipsa de optiuni din zona, ce i-ar face pe majoritatea sa nu mai mentina "steagul sus" si sa isi ia atitudinea aceea de "monopol".
In afara de cele doua corpulete ale hotelului Egreta nu mai exista concurenta pt. ei (pe plaja), imensele hoteluri comuniste din zona fiind inchise (gen hotelurile Amfiteatru-Belvedere-Panoramic, vezi filmul Nea Marin Miliardarul).
Trimis de mishyke in 16.07.17 15:18:30
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP. A mai fost în/la: Eforie Nord, Neptun, Brasov, Predeal
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mishyke); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 43.88134700 N, 28.60653900 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
8 ecouri scrise, până acum, la acest articol
Bun review de debut, merită remarcat.
@mishyke: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.
Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.
@mishyke: Frumos, bine scris, dar... să râd? Să plâng?
Cam multe... amănunte uitate! Dar, totul e bine când se termină cu bine! Mai scrie, că ai debutat frumos!
@mishyke:
” hotelurile hotelurile Amfiteatru-Belvedere-Panoramic, vezi filmul Nea Marin Miliardarul).
Nea Marin Miliardarul s-a filmat la Hotel Vega din Mamaia.
In privinta complexului Amfiteatru-Belvedere-Panoramic, exista sperante ca va reveni in forta pentru ca a fost cumparat anul trecut de lantul hotelier Phoenicia, iar patronul promite ca le va reda stralucirea din trecut. La ce arhitectura frumoasa si impozanta au si locatia fiind deosebita ar fi fost si pacat sa fie lasate in paragina.
@cris1982: despre filmari in locatiile impozante (ai dreptate, chiar frumoase) de mai sus:
- https://www.cronicipebune.ro/olimp-amfiteatru-belvedere-panoramic-de-la-nea-marin-la-jack-nicholson/
- http://www.alexradescu.ro/2014/07/litoral-romanesc-tristete-olimpiana-de-la-balcon-de-amfiteatru. html
@mishyke: Aveti dreptate, s-a filmat partial si la acest complex. Mie imi ramasese intiparit in minte doar Hotelul Vega.
@mishyke:
Multumim pentru review.
Acum cred ca trebuiesc lamurite anumite aspecte referitoare la neintelegerea creata, chiar daca am avut un schimb de 10 mailuri, in momentul cand avem rezervata camera dubla si sunt si 2 copii, daca nu s-a specificat in toate conversatiile avute, cand s-a facut calculatia, acest detaliu nu l-ati observat, tarifele si costurile suplimentare fiind afisate pe site-ul de unde a venit cererea dvs de rezervare.
Am remediat acest aspect anuland si plata cu cardul si factura fiscala, fiind ptr noi o modalitate complicata, se dau note explicative, dar am vrut sa remediem, indiferent de complicatii.
Ceea ce nu s-a inteles este faptul ca doar dupa ce s-a explicat cat este de achitat, s-a facut plata, apoi dupa ce ati mers in camera, ati revenit la un interval de jumatate de ora cu nemultumirea privind calculatia.
Referitor la lucrurile care se strica si se repara ulterior, remedierea se face, daca nu reusim intr-un anumit timp asteptat de turist, nu inseamna ca raman asa.
Nu putem avea pretentia sa avem abonament HBO ptr zilele cand ne plictisim de stat la soare, pentru asta venim in vacanta, sa ne relaxam si sa ne deconectam de tehnologii, avem TV LCD, cu cablu, o grila de programe complexa, nu avem cum sa fim taxati pentru ca nu exista abonament HBO.
Cat priveste micul dejun, incercam cat putem sa nu lasam sa se mute mesele, tocmai ptr a nu se ocupa mai multe mese de catre turistii care pot sta la o singura masa si mai ales atunci cand stau la masa mai mult decat este necesar si alte persoane stau in picioare si tot nu se sesizeaza pentru a elibera masa, este un aspect care clar nu tine de noi, educatia serviciilor este cea care ne apartine, de restul nu putem fi responsabili.
In legatura cu plaja, chiar este o plaja unde am incercat sa amenajam un loc parasit si doar cu buruieni, nu este privata ci doar amenajata de catre noi, ptr a oferi cat se poate o relaxare la malul marii prea adanci.
Hartia din camera este pentru a putea alege turistii o varianta de meniu cand sunt putine camere si nu se poate oferi mic dejun bufet suedez.
Cat despre cafea este absolut normal sa oferim o cafea din partea casei, nu suntem rigizi cand se doreste una extra, dar am asistat la prea multe situatii neplacute, de aceea incercam sa fim cat mai expliciti.
In privinta concurentei consideram ca sunt oaspeti pentru toate locatiile, noi oferim, oaspetii aleg
NB HOTEL MEDUZA este (sau a fost) reprezentant al unității
@HOTEL MEDUZA: INteresant raspunsul dvs., apreciez preocuparea, atentia pentru opiniile turistilor si capacitatea de a urmari si semnala atitudinea acestora.
Felicitari pentru realizarea, amenajarea si darea in functiune a hotelului, intr/o locatie intr/adevar deosebita, ca si pentru eforturile facute de a il ocupa cu turisti si a realiza si mentine servicii de calitate.
De apreciat si amenajarea plajei de langa hotel, un lucru mai recent, caci in primele sezoane de functionare aceasta era inca insuficient amenajata, nu neaparat un loc parasit, dar nici prea ingrijit nu era.
DE acord si cu alte observatii ale dvs. dar retineti ca:
1. Un adevarat profesionist nu ar reprosa vreunui turist pe care l/a gazduit in calitate de client platitor si nu de musafir gratuit, faptul ca acesta nu a sesizat si comunicat imediat receptiei modul de efectuare/incasare/plata a sejurului. Nu uitati ca turistul nu este un contabil in exercitiu si nici un angajat cu atributii de calculare si incasare a contravalorii serviciilor turistice. Turistul nu este obligat si nu va asteptati ca el sa stea cu ochii mari pe sumele si facturile emise de receptie, pe loc, deoarece el este un om in vacanta, care plateste pentru serviciile asigurate de altii.
2. Nici observatiile referitoare la canalele si posturile TV nu par indeajuns de elegant exprimate, eu ca turist as fi asteptat un raspuns formal, dar politicos, de tipul: va multumim, am retinut sugestia dvs., vom incerca sa raspundem acestor asteptari si pana atunci va invitam sa va bucurati de soare si de mare etc. Desi gargara, nu as fi putut reprosa nimic.
3. Nu cred ca intereseaza pe vreun turist modul in care sunt gestionate mesele si felul in care este organizat meniul in functie de gradul de ocupare a hotelului.
Dimpotriva, pe acesta il intereseaza ca in intervalul anuntat pentru servirea mesei, IN ORICE MOMENT sa poata sa beneficieze de micul dejul PLATIT si, evident, sa aiba la dispozitie cel putin o masa libera pentru a manca.
Statul la coada pentru a astepta eliberarea unei mese este total inacceptabil pentru un hotel cu standardele afisate de Meduza si aminteste de fostele cozi la cantinele comuniste de pe litoralul romanesc. Presupun ca nu doriti sa va identificati cu acestea.
4. Referitor la reparatiile din camera este de inteles ca nu se pot face toate pe loc, dar daca va amintiti modul de lucru din alte tari cu iesire la mare, sa zicem doar din apropiere, adica Grecia, Turcia, Croatia etc., reparatiile se fac deindata ce sunt semnalate, cel mult se asteapta, cu acordul turistului, plecarea acestuia din camera, la plaja de exemplu, si nu aiurea, asteptand instalatorul.
Presupun ca stiti mai bine ca noi turistii, in calitate de manager, faptul ca o camera se verifica si la eliberare si la reamenajare, pentru curatenie, inlocuirea consumabilelor si eventuale reparatii.
Desigur ca noi turistii, eventualii dvs. clienti, asteptam de la cei care ne gazduiesc sa ne ofere toate cele necesare unei cazari confortabile, care sa ne determine sa revenim la hotel si sa il recomandam si altora.
Cred ca asta va doriti si dvs, dar poate uneori cuvintele o mai iau inaintea gandurilor.
De aceea va felicit inca odata pentru interes, preocupare si eforturi, si va doresc succes, pentru ca noi turistii, clientii dvs., sa beneficiem de rezultatele reusitelor si performantelor dvs. profesionale.
@cris1982: Multumim pentru informatiile oferite si impresiile impartasite. Cunosc bine locurile, despre care am si scris pe AFA, fiindca am stat la hotelurile din zona multe veri, si am facut plaja pe nisipurile de acolo. Stiu locul de cand era plaja, apoi terasa si o pseudo/cherhana, si pe urma am vazut cum se construia si finisa hotelul. Am admirat efortul si reusita celor care l/au realizat, asteptam servicii turistice pe masura si continuarea amenajarilor si ofertelor turistice de la Meduza.
Caci pana or renova complexul Amfiteatru Panoramic Belvedere, mai curge multa apa din Dunare in Marea Neagra.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Jul.2024 Atentie la plaja de la meduza — scris în 30.08.24 de Mihai76a din CLUJ-NAPOCA - RECOMANDĂ
- Jul.2022 De preferat alta locatie in care in care respectul este la el acasă și se sa valoare celui care plătește — scris în 07.08.22 de ux126518 din BUCUREșTI - nu recomandă
- Jul.2022 Vacanta reusita si in Romania — scris în 26.07.22 de Ioana DO din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Jul.2022 Vacanță minunată — scris în 16.07.22 de ux125980 din BZ - RECOMANDĂ
- Aug.2021 Un sejur peste asteptari — scris în 11.08.21 de DelCon din TîRGU MUREş - RECOMANDĂ
- Jul.2021 Vacanța mult dorită! — scris în 25.07.21 de GeoB din BUZăU - RECOMANDĂ
- Jul.2021 O vacanta reusita! — scris în 22.07.21 de Rossini din BUCURESTI - RECOMANDĂ